Ja, dat welquote:Op maandag 7 februari 2022 14:55 schreef SQ het volgende:
Tuurlijk hoor je dat, dat is aangeboren instinct.
Mijn kinderen kijken nog niet op van de TV als er een bom ontploft op straat, maar zodra er een snoeppapiertje ritselt staan ze naast je.
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:55 schreef SQ het volgende:
Tuurlijk hoor je dat, dat is aangeboren instinct.
Mijn kinderen kijken nog niet op van de TV als er een bom ontploft op straat, maar zodra er een snoeppapiertje ritselt staan ze naast je.
Ik heb laatst serieus m'n mond geopend toen ik zei 'niks' en m'n peuter zei; Echt wel ik hoorde wat.quote:
Ik zou wel naar beneden rennen omdat eten, maar ik zou het niet herkennen als Ben&Jerry's.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh even voor de statistieken. Vriendlief opende gisteren in de keuken een beker Ben&Jerry's. Ik wist niet dat dat in huis was. Ik riep direct: Ben & Jerry's! Hij vond het niet normaal dat ik dat geluid herkende (van het weghalen van die plastic ring aan de bovenkant).
[poll=3653]
Het meeste ijs uit de supermarkt is tegenwoordig ook vies. Dat komt door het johannesbroodpitmeel (E410). Dat hebben ze tegenwoordig overal in gestopt, omdat het ook goedkoper is dan andere stabilisatoren. Dat voorkomt het smelten, dus behoudt de integriteit van de structuur. Dat proef ik direct, dat zalvige spul.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb al zeker 15 jaar geen B&J gegeten, ik vind veel ijs niet lekker, ik ben een beetje verpest door geweldig Italiaans ijs.
Is dát hetquote:Op maandag 7 februari 2022 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het meeste ijs uit de supermarkt is tegenwoordig ook vies. Dat komt door het johannesbroodpitmeel (E410). Dat hebben ze tegenwoordig overal in gestopt, omdat het ook goedkoper is dan andere stabilisatoren. Dat voorkomt het smelten, dus behoudt de integriteit van de structuur. Dat proef ik direct, dat zalvige spul.
Op zich wel fijn, dat ik het bijna allemaal niet lekker vind, want het zit in bijna elk ijs. Ook in sommige B&J's. Niet in Cookie DoughOok niet in Häagen-Dazs,
Ja. Dat zalvige mondgevoel. Getver de getver de getver.quote:
In veel huismerk Viennetta zit het dan niet. Die smelten nog voordat het in je bakje zit.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja. Dat zalvige mondgevoel. Getver de getver de getver.
Zat vroeger bijv niet in Viennetta, nu wel. Voordeel: je kan een heleboel instagramfoto's maken voor het smelt
Het is alleen niet lekker meer.
edit: volgens mij blijft het overigens urenlang dezelfde vorm, smelten bestaat niet meer![]()
Wow, goede start zoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:16 schreef Donna het volgende:
[..]
In veel huismerk Viennetta zit het dan niet. Die smelten nog voordat het in je bakje zit.![]()
Weegmoment -2,2. De kop is er af!
Drinken en bewegenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:16 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik houd opeens zo'n 2kg vocht vast, wtf? Mijn vingers zijn helemaal dik, één van mijn ringen knelt als een malle. Wat is de beste manier om dit vocht zsm te verdrijven?
Bewegen doe ik, koffie drinken ookquote:
Koffie even laten staan? Haha.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:18 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Bewegen doe ik, koffie drinken ookIk zal eens een fles water wegwerken..
Jij durftquote:
Every.single.week.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:11 schreef SQ het volgende:
Nice, Donna!
Hier weer 800 gram van mijn anderhalve weekendkilo omlaag. Tegen de tijd dat het weer weekend is zal ik wel weer op nul uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |