Nee, in isolatiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:20 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als je het zelf hebt, moet je nog steeds in quarantaine neem ik aan?
Ik probeerde de vraag open te stellen zonder ‘m zelf al te beantwoordenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die stijging komt niet, is gewoon angst aanjagen
Ja plannen en in theorie misschien. Ik geloof er nog helemaal niets van.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Commerciėle labs gaan toch helpen? Dan heb je die capaciteit in principe wel.
Er is gewoon een mega gezichtsverlies gaande, nu komen ze zgn weer met maatwerk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Toch wel triest eigenlijk dat we na vaccinaties, boosters, een minder ziekmaken virus weer ineens naar besmettingen gaan kijken. Da's echt weer een paar stappen terug.
Of een coronatjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik had een wel recreatief lijntje erbij verwacht.
De welbekende dikke duim?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:23 schreef Nia het volgende:
Waar komt dat verwachte aantal van 85000 vandaan?
We zijn vaker verrastquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:23 schreef RipCity het volgende:
Hhahaha terugdraaien. Dat kan 110% zeker niet meer.
Een pleuritis-uitbraak kunnen we er echt niet bij gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De pleuris gaat uitbreken jongens
Maar geen smaak qua interieur.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hugo heeft wél humor
Wijjj willen Hugo terug!
Niemand neemt dit meer serieus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Flikker toch op
Je ziet dat dit in het buitenland niet gebeurt. Alsof dat in Nederland compleet anders zou zijn.
Kroegen daar zullen wel een lekkere omzet draaienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:24 schreef maan_man het volgende:
In Antwerpen en Düsseldorf zijn ze allemaal gek. Alleen wij hebben deskundigen.
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:24 schreef gniffie het volgende:
Iedereen bek houden hier (aub) en boosterenen
Ben al geboosterd, voor janlulquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:24 schreef gniffie het volgende:
Iedereen bek houden hier (aub) en boosterenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |