Doelpalen verzettenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, dit dus! Ik dacht dat we niet meer naar besmettingen gingen kijken.
Maar dat hoeft niet, want die hebben braaf hun booster gehaaldquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als de hele brandweer in de quarantaine zit is dat ook gevaarlijk..
Is gewoon een beschaafde man.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:18 schreef Johannes788 het volgende:
Ernst kijkt de hele tijd naar Rutte voor goedkeuring
Zielig
Bij testen voor toegang kun je gelijk terecht en heb je in een halfuurtje de uitslagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:17 schreef R-woud93 het volgende:
Conclusie: stop met je laten testen bij de GGD
Als de hele brandweer besmet is, maakt het ook niet meer uit dat ze elkaar mogelijk besmetten...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. 90% van 60+ heeft een booster gehad zei Kuipers net. Dan komt die stijging toch ook niet meer?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:18 schreef Modus het volgende:
Ah nou weer wel naar het buitenland kijken. Terwijl zijn opvolger 2 dagen terug op radio1 zei dat dat niet kon "want je kan geen appels met peren vergelijken". Om 3 minuten later zelf doodleuk wel weer vergelijkingen met het buitenland te maken.
https://www.nporadio1.nl/(...)-zorg-lijkt-afgewend
Iquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Zo ziek worden we er toch niet meer van… En hebben we griep, wat ook besmettelijk is, hoeven we ook niet in quarantaine…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hopelijk al vanaf november dan zitten we snel op 10 miljoen in 4 maanden tijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen positief bij de GGD en werkelijk positief. Wij zitten nu al boven de 80.000 waarschijnlijk
Dus we gaan weer dichtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:19 schreef Confetti het volgende:
Ernst dreigt met sluiting volgende week. Als we ons niet gedragen.
Hugo had nog humor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hugo heeft wél humor
Wijjj willen Hugo terug!
Had je die nieuwsbrieven maar niet moeten aanvinken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:19 schreef monkyyy het volgende:
Mijn mailbox ontploft met winkels die mij morgen naar binnen willen hebben.
[ afbeelding ]
Staat daar nou popcorn en bier?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hugo heeft wél humor
Wijjj willen Hugo terug!
Als je het zelf hebt, moet je nog steeds in quarantaine neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet, want die hebben braaf hun booster gehaald
Ja, uiteraardquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:20 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als je het zelf hebt, moet je nog steeds in quarantaine neem ik aan?
Nou hi ha ho.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hugo heeft wél humor
Wijjj willen Hugo terug!
Houdt vast van een goed stukje muziek!quote:
Kans gemist, hij had beter een corona erbij kunnen zetten inplaats van die heinekenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hugo heeft wél humor
Wijjj willen Hugo terug!
die stijging komt niet, is gewoon angst aanjagenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. 90% van 60+ heeft een booster gehad zei Kuipers net. Dan komt die stijging toch ook niet meer?
Het is dry january!quote:
Precies!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die stijging komt niet, is gewoon angst aanjagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |