Gidsstad Antwerpen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
Oh nu kijken we opeens WEL naar het buitenland?
Uitermate selectief ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
Oh nu kijken we opeens WEL naar het buitenland?
Dit zou heerlijk zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem wel fantastisch vinden als de komende weken de besmettingscijfers daadwerkelijk gaan stijgen tot 80k en ze weer meer maatregelen gaan nemen over 2 weken.
Nog even volhoudenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:43 schreef Discombobulate het volgende:
Laat het maar snel 25 januari zijn zodat ze inzien dat er geen klap aan de hand is. Ik wordt zo moe hiervan...
Nog een kwartiertje voor je.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik doe niet meer mee.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem wel fantastisch vinden als de komende weken de besmettingscijfers daadwerkelijk gaan stijgen tot 80k en ze weer meer maatregelen gaan nemen over 2 weken.
Het zou kunnen inderdaad met alle scholen weer open...quote:
Sanne Walvis de Vries.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:45 schreef Zwansen het volgende:
Door Sanne WdV ga je toch enige sympathie voor de maatregelen krijgen.
ik wordtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:43 schreef Discombobulate het volgende:
Laat het maar snel 25 januari zijn zodat ze inzien dat er geen klap aan de hand is. Ik wordt zo moe hiervan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |