Ik kan je ook nog wel een Belgische kerstpuzzel en twee GCHQ puzzle boeken aanbevelenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Ja, straks ben ik nog een maand elk jaar kwijt om dit soort puzzels op te lossen, dat moeten we natuurlijk niet hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:10 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik wil het wel wat onduidelijker voor je maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou mooi zijn! Die heb ik namelijk wel!quote:Op zondag 16 januari 2022 18:10 schreef RW-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat 16 wel eens bonuspunten kan gaan opleveren.
Want ik geloof niet dat het is wat (waarschijnlijk) veel mensen denken dat het is. En nee, zelf heb ik ook nog niet meer hoor...
Aha, ik moet dus nog even snel magnetisch zien te worden, om nog wat bonuspunten bij elkaar te sprokkelen!quote:Op maandag 17 januari 2022 18:44 schreef MxxS het volgende:
Afgelopen weekend een dag goed ziek geweest van de boosterprik, maar toch nog 15 en 22b op kunnen lossen!
Vanavond maar eens verdiepen in 22a en c.
22a ook in the pocket.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:44 schreef MxxS het volgende:
Afgelopen weekend een dag goed ziek geweest van de boosterprik, maar toch nog 15 en 22b op kunnen lossen!
Vanavond maar eens verdiepen in 22a en c.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:05 schreef mister_xxx het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar welk woord jullie bij 23 hebben bedacht.23 vergt helemaal geen creativiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet? ohquote:Op maandag 17 januari 2022 21:13 schreef RW-fan het volgende:
[..]
23 vergt helemaal geen creativiteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand een tip vlak voor de valreep?
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:20 schreef jointtime het volgende:
ik heb bijna 21a eindelijk, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand een tip vlak voor de valreep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:30 schreef mister_xxx het volgende:
[..]daar was ik al bang voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt steeds mysterieuzer.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:33 schreef MScript het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn! Die heb ik namelijk wel!
Maar, zoals Beerrend al eens zei:
Dit is zo'n opgave waarvan je weet dat je hem hebt als je hem hebt.
Ik dacht dat ik hem had, ik had hem niet.
Nu WEET ik dat ik hem heb
Ik kijk vooral uit naar de komende 11 maanden rustquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:06 schreef Legoblokje het volgende:
De laatste dag! Ziet iedereen het nog een beetje zitten?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:06 schreef Legoblokje het volgende:
De laatste dag! Ziet iedereen het nog een beetje zitten?
Ja controversieel en deze editie niet nodig om tot 600+ poings te tellen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:47 schreef CarloV het volgende:
[..]
taurine is wel controversieel in wiskundeland, of bedoel je pirine?
Succes! Ik vond 10b makkelijker dan 10a, dus het moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:43 schreef Erbo79 het volgende:
Laatste dag! Gisteren zag ik eindelijk het licht bij 10a en heb goede hoop dat 10b me vandaag nog gaat lukken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |