Dan heb je het rottigste gehad!quote:Op zondag 16 januari 2022 15:20 schreef Nethunt het volgende:
Eindelijk wat meer tijd gevonden om de zware jongens op te pakken.
Bij opgave 12 liggen alle dobbelstenen al op zijn plek - zie alleen nog niet de oplossing.
Vandaag ook de Sudoku eindelijk volbracht - zie ook hier geen leesbare oplossing.
Wordt nog een lang avondje ...pfff![]()
Ergens eind vorig jaar een gok voor gedaan, maar dat lijstje kan denk ik de prullenbak in. Ik gok nu dit:quote:Op zondag 16 januari 2022 16:44 schreef Dvon_R het volgende:
Nog 2 dagen te gaan!
Welke opgaven krijgen de bonuspunten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:52 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ergens eind vorig jaar een gok voor gedaan, maar dat lijstje kan denk ik de prullenbak in. Ik gok nu dit:Ik denk dat 11 ook wel in aanmerking komt voor een bonuspuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lichtje zit ik al iets van 2 weken op te wachten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:58 schreef GreatEgret het volgende:
Al ruim een week lang zat ik helemaal vast. Eerder vandaag opeens het licht gezien bij 22a en b, zojuist ook bij 21c. En dat op mijn verjaardag. Met dat jaartje erbij kwam kennelijk ook een stukje extra wijsheid.
Ja 11 komt ook erg dichtbij denk ik, het kan nog wel wat veranderen bij de 1-bonus. 17 en 21d komen denk ik ook dichtbij, maar vallen er net buitenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:00 schreef kaledobber het volgende:
[..]
Ik denk dat 11 ook wel in aanmerking komt voor een bonuspunt
dat zeg je alleen maar omdat je ze zelf nog niet hebtquote:Op zondag 16 januari 2022 17:50 schreef Dvon_R het volgende:
3 en 8 vind ik ook goede kanshebbers.
[knip]
Radertjes + 8quote:Op zondag 16 januari 2022 17:50 schreef Dvon_R het volgende:
3 en 8 vind ik ook goede kanshebbers.
En het thema: hoeveel hints hebben jullie al gevonden? Ikzelf 4
Ik denk dat 16 wel eens bonuspunten kan gaan opleveren.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:44 schreef Dvon_R het volgende:
Nog 2 dagen te gaan!
Welke opgaven krijgen de bonuspunten?
Opgelost!quote:
SPOILER: xOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:29 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Opgelost!SPOILER: xOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadrukkelijk geen hint voor 22c
[ Bericht 0% gewijzigd door Beerrend op 16-01-2022 19:54:36 ]
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:34 schreef Beerrend het volgende:
[..]SPOILER: HeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ClOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:43 schreef CarloV het volgende:
[..]Hier had ik toch nog wel even wat meer moeite mee dan gedacht, maar helaas nogsteeds minder moeite dan met vraag 3. Hier is het ook wel wat duidelijker of je het goed hebtSPOILER: ClOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil het wel wat onduidelijker voor je maken!quote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Hier had ik toch nog wel even wat meer moeite mee dan gedacht, maar helaas nogsteeds minder moeite dan met vraag 3. Hier is het ook wel wat duidelijker of je het goed hebt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:10 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik wil het wel wat onduidelijker voor je maken!PasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg ook een vaag antwoord terug over de schaakopgave, maar ik krijg er toch echt meerdere mogelijke oplossingen uit (en dan heb ik niet over de pionnen).quote:Op zondag 16 januari 2022 17:48 schreef IshaD het volgende:
Het zou me niks verbazen als de schaakpuzzel ook bonus wordt, gezien het antwoord dat ik terug heb gekregen van de puzzelmakers over ambiguïteit![]()
In vrolijker nieuws, 11, 20 en 22 toch nog opgelost. Nu nog maar eens kijken naar de rijtjes van 13...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |