als ik kitty was dan zat ik nu niet in het huis als een van mijn ouders was overledenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou als ik Kitty was niet tegen die drukte en gezelligheid kunnen nadat me vader overleden was 😪
Iedereen verwerkt dingen op een andere manier.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou als ik Kitty was niet tegen die drukte en gezelligheid kunnen nadat me vader overleden was 😪
Dan moet je niet blijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dit ja. Maar geboortes van naaste familie doet haar ook niks, waarom dit dan wel?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
als ik kitty was dan zat ik nu niet in het huis als een van mijn ouders was overleden
Dat moet Amsterdam en omstreken zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het wat overdreven, geen 220 maar 212.
Ik woon totaal niet in de buurt van Amsterdamquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat moet Amsterdam en omstreken zijn
het is een apart mensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dit ja. Maar geboortes van naaste familie doet haar ook niks, waarom dit dan wel?
waarom hebben ze geen tosti apparaat in het huis?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
PPfff wat een gezeik, Maastricht, tosti's, kilometers vanaf Amsterdam. Het doet er niet toe.
On topic graag.
Ja herr obermeisterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
PPfff wat een gezeik, Maastricht, tosti's, kilometers vanaf Amsterdam. Het doet er niet toe.
On topic graag.
Je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
On topic graag.
Meh meh mijn lepke..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
On topic graag.
stem me er maar uitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
On topic graag.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
H
[..]
Had ik ook zeer zeker niet gedaan
Kan gewoon in de koekenpan. Ze hebben weinig brood en alleen pindakaas. Nodigt niet echt uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
waarom hebben ze geen tosti apparaat in het huis?
Was ook quote van Spapaarsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon totaal niet in de buurt van Amsterdam
Dus die redenering klopt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |