quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het ging over het flatbread en India. Dat is meer Indiaas dan Indonesisch.
Juist..je zou zeggen ff een momentje stil zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Buiten een familiaal overlijden is daar vandaag niks gebeurd.
Ik ken de naam van de zaak niet, maar als ik daar passeer weet ik direct waar ik binnen moeten gaan. Ongeveer in het midden van al die brasseries.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Juist..je zou zeggen ff een momentje stil zijn.
P.s waar op het Vrijthof heb je die tosti..
Oeh bahquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:44 schreef rinardo het volgende:
Nawel gooit haar overgebleven soep terug in de pan, die ze morgenmiddag gaan opwarmen, daar vind ik dan ook wel wat van.
Oh oke, de momus of ingel..ik woon op het Vrijthofquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ken de naam van de zaak niet, maar als ik daar passeer weet ik direct waar ik binnen moeten gaan. Ongeveer in het midden van al die brasseries.
bij momus toevallig?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Culinair blijft er toch een groot verschil tussen nederland en vlaanderen. Ik vind een bepaalde "tosti" (croque monsieur) op het Vrijthof in Meestrich namelijk ongelooflijk lekker.
Ikke wel..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
Wonen jullie allemaal in Maastricht
Dus gratis kijken en luisteren naar André Rieu.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh oke, de momus of ingel..ik woon op het Vrijthof
Geen van beiden aan de foto's te zien. Smalle zaak, WC in de kelder.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh oke, de momus of ingel..ik woon op het Vrijthof
En ook hard werken..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus gratis kijken en luisteren naar André Rieu.
Met zijn allen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:49 schreef r0ydr het volgende:
Iedereen naar de dag dagboekkamer hoezo dat?
Niet meer heb er wel een paar jaar gewoond en gewerktquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
Ik vermoed een boodschap voor Kitty of Peter opnemen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:49 schreef r0ydr het volgende:
Iedereen naar de dag dagboekkamer hoezo dat?
ze gaan toch niet doppelt etenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:54 schreef Tourniquet het volgende:
Al een tijd geen camerawissel op de streams. Volgens mij halen ze de bewoners nu expres tijdens het eten naar de DBK omdat ze dan toch allemaal aan de tafel zitten en er geen regie nodig is in het huis.
Close, op zo'n 220 kilometerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |