Die was heel tof altijd ja, ook met Joy Divisionquote:
Ja ik zag het ineens maar prima zoquote:
Ik ben het er allemaal niet mee eensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:14 schreef pullup het volgende:
Krijgen we tenminste allemaal wat van D.
Ja die was voor dat andere topicquote:
What has been seen cannot be unseenquote:
true...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
What has been seen cannot be unseen
Ik zit al een tijdje te wachten op iets wat een biem geeftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:35 schreef pullup het volgende:
Zijn er geen binnenkort biemende raketjes op komst @:Puzziepie
?
Beetje komkommertijd wat dat betreftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te wachten op iets wat een biem geeft![]()
Volgende week hopelijk weer tests en het wachten is op de eerste orbital test vlucht![]()
Maar ja
Echt welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje komkommertijd wat dat betreft
Allemaal waanzin !!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje komkommertijd wat dat betreft
Leuk tochquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Maandag weer naar de dagbesteding.
Nog een week proef en dan moet ik kiezen.
Alles is al leuk.
Proostquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik neem er alvast 1 van mezelf...Dat wachten op @:D. duurt te lang.
Proost allen, op een mooi weekend![]()
oja mijn rum is bijna opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:47 schreef puzziepie het volgende:
Ik zit lekker aan een wijntje. het mag weer
behalve dat ie bijna op isquote:
Ik ben ook maar begonnenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik neem er alvast 1 van mezelf...Dat wachten op @:D. duurt te lang.
Proost allen, op een mooi weekend![]()
Dan is het vast geen pure rum?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve dat ie bijna op is
denk dat ik nog ff naar de Jumbo loop
Jumbo heeft hier een kleine apart toegankelijke slijter sinds de Gall en Gall vertrokquote:
Net gehaaldquote:
Oooh natuurlijk!! Dat hebben wij bij onze Jumbo nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jumbo heeft hier een kleine apart toegankelijke slijter sinds de Gall en Gall vertrok
Mijn super heeft ook een kleine slijterij .. best handig als je eens wat sterkers wilquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jumbo heeft hier een kleine apart toegankelijke slijter sinds de Gall en Gall vertrok
Wij ook niet, wel een Mitra er tegenover, maar die heeft wel kortere openingstijden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oooh natuurlijk!! Dat hebben wij bij onze Jumbo niet
Mitra mitra .. ken ik wel ,maar zit ook niet bij ons ion de buurtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij ook niet, wel een Mitra er tegenover, maar die heeft wel kortere openingstijden.
Een ion is wel een heel kleine afstandquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mitra mitra .. ken ik wel ,maar zit ook niet bij ons ion de buurt
Wow foutjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een ion is wel een heel kleine afstand
Op zich is het een beste foutquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Minuscuul foutje... dat telt niet
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Don't be so hard on yourself!
Partytimequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga ook niet op @:D. wachten. Wijn! Nu! Proost!
Ik doe rustig aan, anders kickt ie erin als een mallequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Partytime [ afbeelding ]
Begrijpelijk.. Ik heb de rum ook verdund met koffiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe rustig aan, anders kickt ie erin als een malle
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom is @:D. zo traag eigenlijk..? Normaal is hij er als de kippen bij
Ik heb helemaal geen rum in huis, maar in thee vind ik het wel lekker. Dronk ik op wintersport vaak, kreeg ik net wat meer lef vanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Begrijpelijk.. Ik heb de rum ook verdund met koffie
Heb jij alweer nieuwe voorraad?quote:
Jägertheequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen rum in huis, maar in thee vind ik het wel lekker. Dronk ik op wintersport vaak, kreeg ik net wat meer lef van
Een flesje teveel weggegeven...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net gehaald![]()
( Mijn eigen brouwsel is op en de rest nog niet klaar )
Ik las dat puzz het netjes met een fles per week doetquote:
Met zo'n bontrandje eraan ja?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pakketje aan de deur.... Mijn nieuwe sloffen![]()
GoA's koude voeten wiebelen van geluk
Jodelahietieeee!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jägerthee![]()
En wij begonnen de ochtend boven aan de berg met een Jägermeister , dat maakt de benen soepel
Picsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe raad je het!
Koningsblauw ook
Zuinig nippen. Of bewaar je voor morgen/zondag?quote:
Met wijn/bier red ik dat ook wel. Toch niet te zuipenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat puzz het netjes met een fles per week doet
Meestal doe ik er een weekend meequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zuinig nippen. Of bewaar je voor morgen/zondag?
Dat is best veel he?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat puzz het netjes met een fles per week doet
Ons Deisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je wel gezien wie dat schreef?
Goede smaal heb je!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook zulk soort sloffen gekocht![]()
Dat jij niet van wijn houdt, ik verwachtte het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met wijn/bier red ik dat ook wel. Toch niet te zuipen
Die zien er inderdaad lekker warm uit, en ridderachtig.quote:
Lekker warm. Silverfox heeft ekte opa sloffen, van die grijs geruite. Op eigen verzoek, geweldig.quote:
Ja!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goede smaal heb je!![]()
Zitten ze lekker?
Gaafquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker warm. Silverfox heeft ekte opa sloffen, van die grijs geruite. Op eigen verzoek, geweldig.
Ben je gek..Deis heeft haar eigen glasbakquote:
* beeld*quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben je gek..Deis heeft haar eigen glasbak
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik drink alleen jenever-cola. Op vakantie Bacardi cola. Baileys ook heel erg lekker, vieux ook, maar daar werd ik vroeger agressief van. Zomers gin/bitterlemon heel soms. Kan ik ook niet goed tegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat jij niet van wijn houdt, ik verwachtte het niet
Ik doe aan semi dry january
Ja, ik zag ze voor pumps aan. #blindevinkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf
Ik draag zomer en winter zwarte Birky's in huis.
Alles met kleine slokjes neem ik aanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik drink alleen jenever-cola. Op vakantie Bacardi cola. Baileys ook heel erg lekker, vieux ook, maar daar werd ik vroeger agressief van. Zomers gin/bitterlemon heel soms. Kan ik ook niet goed tegen.
In de tuinquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bont, James Bontquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm ze lopen heerlijk, het voetbed van traagschuim is heerlijk, het bond nu al lekker warm, maar de hak is eigenlijk net te laag. Misschien nog een beetje inlopen
Had een maat groter besteld.. en daar ben ik niet rouwig om, want pas hier maar ternauwernood in
Das best knapquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze voor pumps aan. #blindevink
Van een houseplaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie is je ava eigenlijk?
[ afbeelding ]
Ja dat kan, ik vind die mixjes juist zo vullend, ik weet niet hoe ik het anders moet zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik drink alleen jenever-cola. Op vakantie Bacardi cola. Baileys ook heel erg lekker, vieux ook, maar daar werd ik vroeger agressief van. Zomers gin/bitterlemon heel soms. Kan ik ook niet goed tegen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze voor pumps aan. #blindevink
Voor de duidelijkheid, deze trek ik nooit aan hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das best knap
Wat een dingen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, deze trek ik nooit aan hoor
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik draag zomer en winter zwarte Birky's in huis.
Ja, dat wel. Een avond doorhalen kan niet meer. Maar dat geeft nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles met kleine slokjes neem ik aan
Dat koolzuur valt voor jou ook niet mee toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Een avond doorhalen kan niet meer. Maar dat geeft niet
De 'te lage hak' was nu meer waar mijn oog op viel🧐quote:
kleine boertjes lijkt mequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat koolzuur valt voor jou ook niet mee toch?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jazeker, maar dit is leuker
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De 'te lage hak' was nu meer waar mijn oog op viel🧐
Nee, ik krijg het nergens meer. Op eigen verzoek.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik vind die mixjes juist zo vullend, ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen
Vieux drink je nooit meer?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De 'te lage hak' was nu meer waar mijn oog op viel🧐
Was met bierproeven.. foto in het schemerdonker.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das best knap
Wat een dingen![]()
[ afbeelding ]
Kontjes toch? Daar hebben wij mannen de hoge hak voor jullie vrouwen voor uitgevonden!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Zijn benen komen beter uit met een hogere hak
quote:
Tijdens bierproeven is dat geen schandequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Was met bierproeven.. foto in het schemerdonker.
Nee, dat is wat me nekt. Maag zo groot als een kiwi, passen niet veel bubbels in. Thuis de cola zonder dop, zodat de prik er af gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat koolzuur valt voor jou ook niet mee toch?
Je wilt ze nu ook hč !quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik ga er even over nadenken waarom ik geen pantoffels heb.
Ja, thuis grote...in gezelschap vind ik dat nogal onbeschoft.quote:
Met goed gezelschap wordt dat je vergevenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, thuis grote...in gezelschap vind ik dat nogal onbeschoft.
De pest is alleen, dat ik ze niet binnen kan houden. Dus opletten in gezelschap
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Zijn benen komen beter uit met een hogere hak
Dan heb je een soort zoetjes water als de prik er af is vind ik altijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat is wat me nekt. Maag zo groot als een kiwi, passen niet veel bubbels in. Thuis de cola zonder dop, zodat de prik er af gaat.
Ja, lekker als je een reet hebt waar de Indische rijsttafel op pastquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kontjes toch? Daar hebben wij mannen de hoge hak voor jullie vrouwen voor uitgevonden!
Dan is het een functiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, lekker als je een reet hebt waar de Indische rijsttafel op past+ het biertje van je man.
Hoge hakken waren een paar eeuwen terug iets wat mannen droegenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kontjes toch? Daar hebben wij mannen de hoge hak voor jullie vrouwen voor uitgevonden!
Gelukkig leven we Nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoge hakken waren een paar eeuwen terug iets wat mannen droegen
Sowieso qua mannenmodequote:
Heren in een legging vind ik wel wat hebben 😉quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sowieso qua mannenmodelekker in je maillot met hakken+gesp
Van die leggings die Tiktok populair maaktequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heren in een legging vind ik wel wat hebben 😉
O geen idee zit niet op tiktok maar vertel?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Van die leggings die Tiktok populair maakte![]()
Ja, met een beetje jenever gaat het wel. Het wentquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je een soort zoetjes water als de prik er af is vind ik altijd.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen idee zit niet op tiktok maar vertel?
Even een ander smaakie toevoegen 😉quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, met een beetje jenever gaat het wel. Het went
Beste billenquote:
Ja en dat je dan alle mannen daarin rond ziet lopenquote:
Johquote:
Vreemde wereld is dat dan...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja en dat je dan alle mannen daarin rond ziet lopen![]()
Ja klopt, dotteke zei dat ze mannen in leggings wel leuk vindt, waarop ik zei, van die leggings van tiktok, als in, dat zou grappig zijn..dus datquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar ging het toch over?
Ah zo dus, nou beter zoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja klopt, dotteke zei dat ze mannen in leggings wel leuk vindt, waarop ik zei, van die leggings van tiktok, als in, dat zou grappig zijn..dus dat
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heren in een legging vind ik wel wat hebben 😉
Je kan dan zo goed zien dat het een mannetje isquote:
Dottie is een pielespieker!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan dan zo goed zien dat het een mannetje is
Ik kijk dan toch liever naar de andere kantquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja en dat je dan alle mannen daarin rond ziet lopen![]()
Likewisequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk dan toch liever naar de andere kant
Ja je moet toch ergens naar kijken tochquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dottie is een pielespieker!
schuin naar benedenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet toch ergens naar kijken toch
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet toch ergens naar kijken toch
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan dan zo goed zien dat het een mannetje is
Zijn daar beelden van?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
Vroeger met schaatsen had ik een strakke broek... dat was nog voor het condoompak tijdperk
Een pielespiekerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dottie is een pielespieker!
Kan ook. Maar dat hebben de mannen als ze naar de borsten van de vrouwen kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Of je vindt een paar oude sokken
Ja, maar de meeste herken je wel als nep. Die memmen die recht vooruit staan..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook. Maar dat hebben de mannen als ze naar de borsten van de vrouwen kijken
Dat hebben wij niet door... wij gaan altijd hoopvol van het goede uitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste herken je wel als nep. Die memmen die recht vooruit staan..
Ziende blind, noemt men dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat hebben wij niet door... wij gaan altijd hoopvol van het goede uit
En dan worden we weer genept door jullie vrouwen
Ik moet ze ergens latenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss ..en dat graaft gaten
Dat klinkt al een stuk beter dan vorige weekquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag wel echt leuke eilandgenootjes op werk![]()
Dat is ook toevallig, kijk net naar een bezoek aan Jan Mayenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wellus !![]()
Wie A zegt...
Is D jarig?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:14 schreef pullup het volgende:
Krijgen we tenminste allemaal wat van D.
Die van mij zijn multifunctioneel...met net zijn het tieten, zonder net een dweilquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat hebben wij niet door... wij gaan altijd hoopvol van het goede uit
En dan worden we weer genept door jullie vrouwen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die van mij zijn multifunctioneel...met net zijn het tieten, zonder net een dweil![]()
Hij schijnt dit zomaar te hebben beloofd liet ik me vertellenquote:
net-jesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die van mij zijn multifunctioneel...met net zijn het tieten, zonder net een dweil![]()
Heb je het filmpje wel gekeken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Maaruh..... waar laat je nou wat ?
Snap jij hem wel?quote:
Daar nemen we er nog 1 opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk zomaar dat hij pas komt posten als het topic vol isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij schijnt dit zomaar te hebben beloofd liet ik me vertellen
Is ie al over de brug gekomen?
Daar was de bovenste smiley voorquote:
En de buiken vol.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat hij pas komt posten als het topic vol is
Dan is de volgend TT: D. trakteert dubbelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat hij pas komt posten als het topic vol is
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is de volgend TT: D. trakteert dubbel
BBB deze is zo geweldig.quote:
Waar laat jij je stijve lul/cornuco als je op je buik ligt ..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap jij hem wel?
Daar geloof ik niets van! Leg eens uit !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Denk nog maar even na, oma snapte het meteen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar was de bovenste smiley voor
En nu graag antwoord op Mijn vraag!
40+-ers kennende, nooit vol genoegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En de buiken vol.
De knieperd
Oh dan moet ik gaan zoekenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een jeugdfoto gepost met een BNer in tights as well
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waar laat jij je stijve lul/cornuco als je op je buik ligt ..Oooooooooh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Zo is dat, trakteren zal ie x 2quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was ook net gewoon pech hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beter dan vorige week
Vol overtuiging ook. Ik heb hem al 100 keer gezien, maar hij blijft leukquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
BBB deze is zo geweldig.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waar laat jij je stijve lul/cornuco als je op je buik ligt ..CornucootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
< Uitgedachtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk nog maar even na, oma snapte het meteen.
Dit is een goed ideequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:
Een goede sfeer bepaalt echt je werkdag, die ene keer was hopelijk incidenteel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat was ook net gewoon pech hebbenOver het algemeen heb ik vooral leuke collega's
Vandaag bij 1 iemand aan een eilandje die ik al kende en waarvan ik wist dat ze aardig was, en die andere kende ik nog helemaal niet, maar is echt lekker gezellig en kletserig
Ja. Maar dat was de volgende dag over.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Waren jullie ook zo moe na je booster?
Nog steedsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Hier alleen maar de dag zelf (ik had 's ochtends de booster), maar ik was sowieso al moe, dus weet niet eens of het daarmee te maken had.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een .....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet getrakteerd
Persco 2.0. Ik lees de samenvatting wel.....of niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:50 schreef pullup het volgende:
Direct komt die kale.
Kijken of die ook Irma meeneemt
Was het ook wel hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een goede sfeer bepaalt echt je werkdag, die ene keer was hopelijk incidenteel.
Ik hoor het wel van jou....of niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Persco 2.0. Ik lees de samenvatting wel.....of niet.
Sterktequote:
Ja duh... ik denk zelden zo vunzig, had ff een zetje nodigquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon voor laten zeggen
Ik vrees dat het me maar een minuutje of 5 gaat boeien en dan lees ik ook de samenvatting laterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]vroeger paste ze niet in de rechter ...nu moet ik een broche op om te zien wat de voorkant is
Nee, wij hadden nergens last van. Jij dus wel?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Al die code taal vandaagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]vroeger paste ze niet in de rechter ...nu moet ik een broche op om te zien wat de voorkant is
Nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hoor het wel van jou....of niet.
Ik heb het vermoeden dat die saemnvatting hier niet verschijntquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ridder pantoffels....🤔quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hele week had ik koude voeten, ondanks lekkere dikke noorse chillsokken... en nu ... met mijn nieuwe sloffen ridder pantoffels heb ik ze al twee keer uitgedaan vanwege de enorme hitte.
Behoorlijk hier jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, wij hadden nergens last van. Jij dus wel?
Wat ik je trouwens nog wilde vertellen:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wel hele droge ogen van de booster die ik niet gehad heb, ik ga even mijn lenzen uit doen.
Dudequote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat ik je trouwens nog wilde vertellen:
[ afbeelding ]
Ik heb er geen probleem mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat die saemnvatting hier niet verschijnt
Ik zie die GOA al gaanquote:
Kom maar op, sta klaar met mn Claymorequote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Problemen mee?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat ik je trouwens nog wilde vertellen:
[ afbeelding ]
Ik had nooit gedacht dat ze zich zo in een hokje zou laten plaatsen.quote:
Nieuw kabinet hč... meer ministers, meer hokjes... meer....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat ze zich zo in een hokje zou laten plaatsen.
Misschien is ze nonverbaal wel heel erg aan het protesteren!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat ze zich zo in een hokje zou laten plaatsen.
Het valt mij op dat jij wel heel vaak wijs je mond houdtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nieuw kabinet hč... meer ministers, meer hokjes... meer....
< GoA houd nu wijs zijn mond.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien is ze nonverbaal wel heel erg aan het protesteren!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het valt mij op dat jij wel heel vaak wijs je mond houdt
Dat is weer waardeloos. Hopelijk snel weer beter.quote:
Fijn om te horen, mijn dochter is vandaag 30 geworden, ik voel me wel een oud wijf namelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jullie zijn nog niet rijp genoeg.
Ja die gozer post ook nooit watquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het valt mij op dat jij wel heel vaak wijs je mond houdt
Gagball er in gepropt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nieuw kabinet hč... meer ministers, meer hokjes... meer....
< GoA houd nu wijs zijn mond.
Zal wel goed komen en anders sport ik het er komende week wel uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is weer waardeloos. Hopelijk snel weer beter.
< Knipoogt frivool naar je.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn om te horen, mijn dochter is vandaag 30 geworden, ik voel me wel een oud wijf namelijk
Neequote:
Oh wacht ik dacht even te lezen "heb je je boek al af"quote:
Dishoom jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht even te lezen "heb je je boek al af"Maar je bedoelt zeker Dishoom? Nee die heb ik nog niet
En weer zo wijsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Negeert een aantal van de bovenstaande posts.
Sporten in de sportschool,quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Persco 4 seconden aan gehad.
Een Alien die mij gaat vertellen wat gezond is
My thoughts exactly ja..stelletje sukkels, alsof ze "het volk" nu een plezier doenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die regeer clowns doen nu net of zij het idee hadden....
Terwijl het gewoon damage control is, zodat ze niet 100% maar nog maar 93% voor aap staan.
[ afbeelding ]
< Gaat snel weer zijn mond houden.
Denk over wat je net schrijft eens heel goed na !quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
We krijgen de gebruikelijke 'waarom mag ik hierheen en niet daarheen'-vragen en 'mag ik dan wel daarheen?'![]()
Krijg jij die vragen ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
We krijgen de gebruikelijke 'waarom mag ik hierheen en niet daarheen'-vragen en 'mag ik dan wel daarheen?'![]()
Ik ook. Ze lopen op eieren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:17 schreef oma-Nijn het volgende:
En toch ben ik blij, dat ik niet in hun schoenen sta.
Je kunt het ook omdraaien. Advies, handvatten geven en de beslissing laten aan het individu.quote:
Have fun on Venusquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga proberen weer in mn coronagezeur-vrije bubbel te zitten
Planeet van de liefde, primaquote:
Neequote:
Onder het genot van een nakkiequote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Onder het genot van een nakkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |