Die was heel tof altijd ja, ook met Joy Divisionquote:
Ja ik zag het ineens maar prima zoquote:
Ik ben het er allemaal niet mee eensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:14 schreef pullup het volgende:
Krijgen we tenminste allemaal wat van D.
Ja die was voor dat andere topicquote:
What has been seen cannot be unseenquote:
true...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
What has been seen cannot be unseen
Ik zit al een tijdje te wachten op iets wat een biem geeftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:35 schreef pullup het volgende:
Zijn er geen binnenkort biemende raketjes op komst @:Puzziepie
?
Beetje komkommertijd wat dat betreftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te wachten op iets wat een biem geeft![]()
Volgende week hopelijk weer tests en het wachten is op de eerste orbital test vlucht![]()
Maar ja
Echt welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje komkommertijd wat dat betreft
Allemaal waanzin !!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje komkommertijd wat dat betreft
Leuk tochquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Maandag weer naar de dagbesteding.
Nog een week proef en dan moet ik kiezen.
Alles is al leuk.
Proostquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik neem er alvast 1 van mezelf...Dat wachten op @:D. duurt te lang.
Proost allen, op een mooi weekend![]()
oja mijn rum is bijna opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:47 schreef puzziepie het volgende:
Ik zit lekker aan een wijntje. het mag weer
behalve dat ie bijna op isquote:
Ik ben ook maar begonnenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik neem er alvast 1 van mezelf...Dat wachten op @:D. duurt te lang.
Proost allen, op een mooi weekend![]()
Dan is het vast geen pure rum?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve dat ie bijna op is
denk dat ik nog ff naar de Jumbo loop
Jumbo heeft hier een kleine apart toegankelijke slijter sinds de Gall en Gall vertrokquote:
Net gehaaldquote:
Oooh natuurlijk!! Dat hebben wij bij onze Jumbo nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jumbo heeft hier een kleine apart toegankelijke slijter sinds de Gall en Gall vertrok
Mijn super heeft ook een kleine slijterij .. best handig als je eens wat sterkers wilquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jumbo heeft hier een kleine apart toegankelijke slijter sinds de Gall en Gall vertrok
Wij ook niet, wel een Mitra er tegenover, maar die heeft wel kortere openingstijden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oooh natuurlijk!! Dat hebben wij bij onze Jumbo niet
Mitra mitra .. ken ik wel ,maar zit ook niet bij ons ion de buurtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij ook niet, wel een Mitra er tegenover, maar die heeft wel kortere openingstijden.
Een ion is wel een heel kleine afstandquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mitra mitra .. ken ik wel ,maar zit ook niet bij ons ion de buurt
Wow foutjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een ion is wel een heel kleine afstand
Op zich is het een beste foutquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Minuscuul foutje... dat telt niet
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Don't be so hard on yourself!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |