Zoals thuisblijven?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou om vanaf de zijlijn briljante alternatieve voorstellen te horen.
Binnen tien werkdagen komen ze hierop terug.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:32 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen uiteraard nog geen antwoord op de hulpvraag en geen enkele indicatie wanneer ik die kan verwachten
Bijvoorbeeld. Beste plek om te zijn.quote:
Duitse model misschien volgen? Kijken naar het soort maatregelen die andere landen hebben icm met de besmettingsgraad aldaar? Niet aankomen met het openen van de ene potentiele besmettingshaard, terwijl de andere dicht moet blijven waardoor het draagvlak voor maatregelen weg valt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou om vanaf de zijlijn briljante alternatieve voorstellen te horen.
Gewoon eerst eens iedereen die weigert een mondkapje te dragen of dat ding onder de neus heeft opsluiten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duitse model misschien volgen? Kijken naar het soort maatregelen die andere landen hebben icm met de besmettingsgraad aldaar? Niet aankomen met het openen van de ene potentiele besmettingshaard, terwijl de andere dicht moet blijven waardoor het draagvlak voor maatregelen weg valt?
Ik noem maar wat.
Dat veronderstelt dat de maatregelen niet kloppen. Feit is ook dat de randvoorwaarden en uitgangssituatie in bijvoorbeeld Duitsland anders was; minder besmettingen, eerder begonnen met boosten, betere naleving van maatregelen. Je kunt het één niet los zien van het ander.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:13 schreef Barbusse het volgende:
Duitse model misschien volgen? Kijken naar het soort maatregelen die andere landen hebben icm met de besmettingsgraad aldaar? Niet aankomen met het openen van de ene potentiele besmettingshaard, terwijl de andere dicht moet blijven waardoor het draagvlak voor maatregelen weg valt?
Ik noem maar wat.
Heb je ongetwijfeld een punt mee natuurlijk. Ben ook geen expert en ken de precieze details van andere EU landen niet, maar ik weet wel hoe ze het hier aanpakten. En het was een actief ipv reactief beleid, met grote duidelijkheid, en zonder er de hele tijd van af te wijken. Dat schiep een heel groot draagvlak dat er nu nog steeds is. Dat hele "gaat die&die industrie of dat&dat evenement nu wel/open of door" wat Nederland doet is gewoon hopeloos vermoeiend.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat veronderstelt dat de maatregelen niet kloppen. Feit is ook dat de randvoorwaarden en uitgangssituatie in bijvoorbeeld Duitsland anders was; minder besmettingen, eerder begonnen met boosten, betere naleving van maatregelen. Je kunt het één niet los zien van het ander.
Hier is het gewoon wie de beste/duurste lobby heeft en het hardste schreeuwt krijgt sympathie van de VVD en dat bepaald de regels. Dat is wel wat vermoeiend.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ongetwijfeld een punt mee natuurlijk. Ben ook geen expert en ken de precieze details van andere EU landen niet, maar ik weet wel hoe ze het hier aanpakten. En het was een actief ipv reactief beleid, met grote duidelijkheid, en zonder er de hele tijd van af te wijken. Dat schiep een heel groot draagvlak dat er nu nog steeds is. Dat hele "gaat die&die industrie of dat&dat evenement nu wel/open of door" wat Nederland doet is gewoon hopeloos vermoeiend.
Iets leuks voor STING?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ging iets opzoeken maar ben alweer vergeten wat.
Daarom is de primark open en het theater nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier is het gewoon wie de beste/duurste lobby heeft en het hardste schreeuwt krijgt sympathie van de VVD en dat bepaald de regels. Dat is wel wat vermoeiend.
Compromissen en draagvlak zijn behoorlijk bepalend in de afwegingen in Nederland. Dat werkt best aardig bij sonmige onderwerpen, maar niet bij een vraagstuk met de impact en omvang van een pandemie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ongetwijfeld een punt mee natuurlijk. Ben ook geen expert en ken de precieze details van andere EU landen niet, maar ik weet wel hoe ze het hier aanpakten. En het was een actief ipv reactief beleid, met grote duidelijkheid, en zonder er de hele tijd van af te wijken. Dat schiep een heel groot draagvlak dat er nu nog steeds is. Dat hele "gaat die&die industrie of dat&dat evenement nu wel/open of door" wat Nederland doet is gewoon hopeloos vermoeiend.
Tetten pics doen het altijd goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, heeft ie ook wel verdiend maar ben een beetje inspiratieloos.
Klinkt wel gezellig allemaalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Compromissen en draagvlak zijn behoorlijk bepalend in de afwegingen in Nederland. Dat werkt best aardig bij sonmige onderwerpen, maar niet bij een vraagstuk met de impact en omvang van een pandemie.
Daar moet je als kabinet keuzes durven maken waarvan je weet dat je bijdraagt aan het brede maatschappelijke belang maar die in de basis niet gaan bijdragen aan je populariteit.
Combineer dat met een parlement wat haar controlerende taak onvoldoende uitvoert en een journalistiek die de polarisatie uitvergroot en dan weer je waarom het in Nederland gaat zoals het nu gaat.
Geen kranten lezen, gesprekken vermijden waar iedereen gaat uitleggen waarom deze maatregelen kut zijn en welke sector volgens hun vooral open moet en je Twitter account opzeggen. Dan is het goed uit te houden.quote:
Earth Kitt opzetten en jezelf een whisky inschenken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen kranten lezen, gesprekken vermijden waar iedereen gaat uitleggen waarom deze maatregelen kut zijn en welke sector volgens hun vooral open moet en je Twitter account opzeggen. Dan is het goed uit te houden.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Earth Kitt opzetten en jezelf een whisky inschenken.
#belegenmuziekftw
Aangezien de zooi in Amsterdam toch dicht is; dat is precies wat ik ga doen eenzaam en alleen op m'n hotelkamertjequote:
Winkels zijn open. En het Amsterdam light festival is toch volgende week.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aangezien de zooi in Amsterdam toch dicht is; dat is precies wat ik ga doen eenzaam en alleen op m'n hotelkamertje
Beetje het nieuws ontvolgen is wel een goed plan.
Alles open, er wordt toch niet gehandhaafd!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aangezien de zooi in Amsterdam toch dicht is; dat is precies wat ik ga doen eenzaam en alleen op m'n hotelkamertje
Beetje het nieuws ontvolgen is wel een goed plan.
Ben niet geinteresseerd in winkelsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Winkels zijn open. En het Amsterdam light festival is toch volgende week.
Deze manquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen kranten lezen, gesprekken vermijden waar iedereen gaat uitleggen waarom deze maatregelen kut zijn en welke sector volgens hun vooral open moet en je Twitter account opzeggen. Dan is het goed uit te houden.
Wtf ben je nou overalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:50 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Deze man
Lekker struisvogelen khoudervan
Hahaha grapjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:56 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]okthnx bye was gezellig, joe
En er zijn ook vast wel tig rondleidingen die je online kunt vinden. Stukje Westerborkpad, altijd gezellig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben niet geinteresseerd in winkelsAmsterdam light Festival ga ik wel even opzoeken.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:50 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Deze man
Lekker struisvogelen khoudervan
Was wel een prettiger zicht dan wat we nu hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef AirwiN het volgende:
Thoughts and prayers voor Tegan die Hugo moet missen om zich aan te verlekkeren.
Ja deze man ziet er nu voordat hij begint al uit alsof hij niet meer kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef AirwiN het volgende:
Thoughts and prayers voor Tegan die Hugo moet missen om zich aan te verlekkeren.
Zit nu wel in een wereldje waar hij flink mee kan snuiven met makelaars.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:44 schreef Tegan het volgende:
Hopen dat er wooncrisis-persco's komen![]()
.
Ik hoop dat hij de schoenen alleen heeft aangetrokken voor de fotoquote:
Mensenschuw ja?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Ik had al ver voor Corona een lockdown levensstijl. Ideaal.
Ik sta nooit echt stil bij zijn schoensmaak, non-issue.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de schoenen alleen heeft aangetrokken voor de foto
Niet mensenschuw, wel selectief wie ik in mijn buurt wil hebben.quote:
Oh, de smaak maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik sta nooit echt stil bij zijn schoensmaak, non-issue.
Ik doe alles op blote voetenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, de smaak maakt me niet uit.
Maar als je thuis bent op de bank gaat liggen trek je toch sloffen aan
Ik vind het ook apart dat je je schoenen in huis aanhoudt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, de smaak maakt me niet uit.
Maar als je thuis bent op de bank gaat liggen trek je toch sloffen aan
Anders was Huug onherkenbaar natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het ook apart dat je je schoenen in huis aanhoudt.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet mensenschuw, wel selectief wie ik in mijn buurt wil hebben.
Team 'geen schoenen in huis en blote voeten als het warm genoeg is'.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het ook apart dat je je schoenen in huis aanhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |