Ik denk wel dat als de pleuris de afgelopen dagen niet was uitgebroken in ondernemersland, de lockdown gewoon nog 2-3 weekjes verlengd was om het aan te kijken, eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyway, 25 januari de horeca nog.. al met al riepen we allemaal massal een dikke maand geleden dat "dit tot maart/april zou gaan duren zo.." Het valt dus best mee
Mwa.. ik verwacht sowieso niet dat nachtclubs en concertzalen open mogen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zal redelijk samen gaan lijkt me.
Mocht er weer een booster komenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Dinsdag mijn boostertje maar eens halen voor als 2G er door komt. In Weert kun je nu ook zo binnen lopen zonder afspraak.
Je hebt wel goed laten zien hoe fakenews werkt.quote:
en als die ggg's gecanceld worden?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Dinsdag mijn boostertje maar eens halen voor als 2G er door komt. In Weert kun je nu ook zo binnen lopen zonder afspraak.
waar je je in vergist is dat je denkt dat ik voor maatregelen ben, wat mij betreft alles gewoon open hoor zonder restricties maar dat is niet omdat die maatregelen niets doen zoals jij beweert.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Donder toch op, er liggen 300 mensen op de IC. Er is geen fluit meer aan de hand. Thanks to Omicron. Met het vaccin heeft dat weinig te maken.
We kunnen gewoon 100% open en voor iedereen die een booster wil die gaat hem maar halen. Opdonderen met al die gekkigheid. Laat je niet zo bang maken. Voor een virus met een gemiddelde overlevingskans van 99,390% (dit is een feit aan de hand van de officiële cijfers).
Dat is dus inclusief de bejaarden met meerdere aandoeningen voor wie een gewoon griepje of verkoudheidje ook al dodelijk kan zijn. En inclusief de 50 jarigen met een BMI van 35+
Dat flutvirus zal me aan mijn ballen jeuken.
Als ik ergens bang voor ben dan is het NIET voor dat virus, maar voor:
1. Een overheid die maar wat graag vrijheidsbeperkende maatregelen oplegt.
2. Dat doet zonder gedegen wetenschappelijke onderbouwing.
3. Gebaseerd op modellen die er keer op keer finaal naast zitten.
4. Grote groepen mensen wenst uit te sluiten van het maatschappelijk leven middels 2G.
5. Vernietigende rapporten over dit voorstel bewust wekenlang onder de pet houdt.
6. Het aantal mensen dat dit allemaal volkomen OK vindt.
Wees vooral blij met die wortel die je vanavond toegeworpen krijgt.
Ik kan er met mijn verstand werkelijk niet bij dat mensen staan te juichen dat een winkel weer open gaat.
#freedomdayquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef Benny het volgende:
Dusssseeeh... Corona is zo langzaamaan verleden tijd?
Totdat in Rusland de airborne AIDS/Covid variant ontstaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef Benny het volgende:
Jawel, in België gaan ze weer openquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:40 schreef Caland het volgende:
Je leest nergens iets over voetbalstadions
WOEST
2g door de tweede kamer de 17e?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:54 schreef Johannes788 het volgende:
25 januari open onder voorbehoud, vraag me af wat er dan anders is.
Dat houden die Oekraïners maar tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Totdat in Rusland de airborne AIDS/Covid variant ontstaat.
De golf moet nog komen. Dankzij allerlei regelingen konden bedrijven blijven bestaan. Maar nu moeten ze die steun terugbetalen. Daarnaast hebben heel veel ondernemers spaargeld in hun zaak moeten stoppen om niet failliet te gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:54 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee met die faillissementen
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)llissementen-in-2021
Nog een paar iteraties van het virus die nog milder zijn zou nog wel fijn zijn. En geen varianten des doods aub.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef Benny het volgende:
Echt bizar ja, zo'n abonnee only artikelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:44 schreef Landgeld het volgende:
Dit is toch bizar:
https://www.volkskrant.nl(...)was-gegaan~b864f7f1/
Moeten ze de steun terugbetalen? Die is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De golf moet nog komen. Dankzij allerlei regelingen konden bedrijven blijven bestaan. Maar nu moeten ze die steun terugbetalen. Daarnaast hebben heel veel ondernemers spaargeld in hun zaak moeten stoppen om niet failliet te gaan.
In veel gevallen wel ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:57 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Moeten ze de steun terugbetalen? Die is nieuw voor mij
NOW niet (behalve als er teveel ontvangen is). Maar bepaalde belastingen die uitgesteld zijn moeten gewoon nog betaald worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:57 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Moeten ze de steun terugbetalen? Die is nieuw voor mij
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:52 schreef Monolith het volgende:
En aangezien er nog steeds een avondlockdown is hoeven we er de 25e ook niet te rekenen dat we weer kunnen dineren in een restaurant of een concertje of theater kunnen bezoeken in de avond.
Charmante vrouw welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:52 schreef zipcon het volgende:
Een domper voor de musea dus (en uiteraard cafés).
Ook nog grappig:
[ twitter ]
Als dat er door komt is dat laatste hele kleine beetje vertrouwen dat ik nog had in de politiek voorgoed verdwenen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
2g door de tweede kamer de 17e?
Ik denk het helaas niet, ze zullen concerten en dergelijke nog wel aan banden blijven leggen...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zal redelijk samen gaan lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |