Omdat dat voor het grote deel oude, zieke dikke mensen zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe valt dat te rijmen met het feit dat de meerderheid van de mensen op de IC ongevaccineerd is, terwijl deze groep maar een fractie van de totale bevolking uitmaakt?
28 februari was een garpje van ons aller @Jor_Diiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:50 schreef zipcon het volgende:
[ twitter ]
Ik las iets van 28 februari, is het nu 25 januari?
Dat was een grapje kerelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:50 schreef zipcon het volgende:
[ twitter ]
Ik las iets van 28 februari, is het nu 25 januari?
"Het heeft met het vaccin niets te maken, dat ongevaccineerden op de IC geraken"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:46 schreef Tijn het volgende:
Donder toch op, er liggen 300 mensen op de IC. Er is geen fluit meer aan de hand. Thanks to Omicron. Met het vaccin heeft dat weinig te maken.
Hoe valt dat te rijmen met het feit dat de meerderheid van de mensen op de IC ongevaccineerd is, terwijl deze groep maar een fractie van de totale bevolking uitmaakt?
Blijft feit dat ongevaccineerde, oude, zieke, dikke mensen kennelijk meer getroffen worden dan gevaccineerde, oude, zieke, dikke mensen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat dat voor het grote deel oude, zieke dikke mensen zijn.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De burgemeester van Valkenburg is de nieuwe minister-president van Nederland![]()
En die gewoon eerdere golven gehad hebben met veel ziekenhuisopnames waarmee de Omicron golf aldaar prima te vergelijken valt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waar het zomer is en de gemiddelde leeftijd 30 is?
Omicronquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyway, 25 januari de horeca nog.. al met al riepen we allemaal massal een dikke maand geleden dat "dit tot maart/april zou gaan duren zo.." Het valt dus best mee
Het is nog niet zo verquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyway, 25 januari de horeca nog.. al met al riepen we allemaal massal een dikke maand geleden dat "dit tot maart/april zou gaan duren zo.." Het valt dus best mee
Dat verklaart niet waarom er meer ongevaccineerden op de IC liggen, terwijl veruit de meeste mensen wel gevaccineerd zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat dat voor het grote deel oude, zieke dikke mensen zijn.
Ho, we hebben de cultuur en evenementensector nog naast de Horeca.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat zal redelijk samen gaan lijkt me.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ho, we hebben de cultuur en evenementensector nog naast de Horeca.
Moest wel veel druk aan te pas komen. Voor het eerst dat de niet wappies zich zo hebben laten horen en dat de grens echt was/is bereikt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Oude dikke zieke mensen zonder griepprik gaan ook eerder dood dan diezelfde met prik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Blijft feit dat ongevaccineerde, oude, zieke, dikke mensen kennelijk meer getroffen worden dan gevaccineerde, oude, zieke, dikke mensen.
Volgens mij valt het wel mee met die faillissementenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vooral zo sneu voor de Nederlandse winkeliers. Die zijn bijna failliet terwijl ze in Vlaanderen nu geld aan het tellen zijn.
Kan op heel veel plaatsen hoor. Zelfs bij Jaarbeurs Utrecht al.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Dinsdag mijn boostertje maar eens halen voor als 2G er door komt. In Weert kun je nu ook zo binnen lopen zonder afspraak.
Laten we het hopen, zin om de zomervakantie te gaan plannen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef Benny het volgende:
Dusssseeeh... Corona is zo langzaamaan verleden tijd?
Scheert gij weg met uw logica. Dat is zo enorm waar dat ik op het punt sta om op de man te gaan spelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom er meer ongevaccineerden op de IC liggen, terwijl veruit de meeste mensen wel gevaccineerd zijn.
De enige logische verklaring is dat vaccinatie IC-opname helpt te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |