Hemels voer echt waar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Dit stond in het Michelinblad. @:fetx @:maxi-mus
Wat leven we ook weer in een NSB stad hiero.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:38 schreef Landgeld het volgende:
https://www.duic.nl/algem(...)eca-niet-te-gedogen/
Burgemeester Dijksma zegt vroegtijdige opening van horeca niet te gedogen
Laten we in opstand komen
Gebeurde er maar eens iets raars met Willem Engel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn hè. Elke dag gebeurt er wel iets raars.
Bommen op Roel van Velzenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:40 schreef Benny het volgende:
Maaaarrr... Kan Vrienden van Amstel doorgaan?
Dat ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn hè. Elke dag gebeurt er wel iets raars.
Mag denk ik pas weer als de horeca ook open gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:40 schreef Caland het volgende:
Je leest nergens iets over voetbalstadions
WOEST
Huh, zij was toch in eerste instantie een van de eersten die het wel oké vond?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:38 schreef Landgeld het volgende:
Dat is gisteren in de studio van Beau al gehouden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:40 schreef Benny het volgende:
Iets om goed in de gaten te houden inderdaad. Ik vrees een beetje dat men, nu het tij begint te keren, heel naarstig op zoek gaat naar een stok om dat QR gedoe er alsnog even snel in te rammen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hoewel, dat hele QR code gebeuren zit mij nog niet lekker...
Donder toch op, er liggen 300 mensen op de IC. Er is geen fluit meer aan de hand. Thanks to Omicron. Met het vaccin heeft dat weinig te maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het al bewezen, jij kan gewoon niet zo goed lezen en ook over de vaccins ben je verkeerd geïnformeerd maar dat is allemaal jouw probleem, net als jezelf slachtoffer voelen.
Nee, hierin steun ik het OMT volledig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:40 schreef Benny het volgende:
De clubs zijn trouwens ook opvallend stil.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:40 schreef Caland het volgende:
Je leest nergens iets over voetbalstadions
WOEST
Morgen lekker uit eten in Antwerpen. Hopelijk wat rustiger nu winkels hier open gaan!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:41 schreef summer2bird het volgende:
Denk dat ik nog wel even een weekje wacht met naar de winkel gaan, morgen zal het wel enorm druk zijn overal
Eens. Laten alle HORECA gewoon open gaan tezamen staan we sterkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:40 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat leven we ook weer in een NSB stad hiero.![]()
Who cares about handhaving. Gewoon met zoveel horeca tegelijk open gaan dat de handhavers het nakijken hebben. De vuurwerkafstekers hebben laten zien dat dat kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:38 schreef Landgeld het volgende:
Dat denk ik wel ja. Behalve in de horeca want die zijn nog even niet open in NLquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:42 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Morgen lekker uit eten in Antwerpen. Hopelijk wat rustiger nu winkels hier open gaan!
Dat valt me ook op jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De clubs zijn trouwens ook opvallend stil.
Had gehoopt (ik ging er niet van uit, maar de stille naieve hoop) dat ik het fout zou hebben gehad en dat de horeca ook gewoon open zou gaan morgen; dan was ik meteen lekker gaan lunchen morgen. Gelukkig in Spanje een gehele week 's avonds uit eten geweest, dat helpt wel ietsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:41 schreef summer2bird het volgende:
Denk dat ik nog wel even een weekje wacht met naar de winkel gaan, morgen zal het wel enorm druk zijn overal
Zul je zien dat de ziekenhuizen licht stijgen de aankomende dagen en dan raakt opnieuw de poep de pamper van het OMT en het Kabinetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt al wat positiever. Was al bang dat een nieuw WEEGMOMENT (:r) pas over 3/4 weken zou plaatsvinden.
Wat een beetje druk wel niet kan doen.
Bron?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Donder toch op, er liggen 300 mensen op de IC. Er is geen fluit meer aan de hand. Thanks to Omicron. Met het vaccin heeft dat weinig te maken.
1 klant per 5 m2quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:43 schreef Houtenbeen het volgende:
2 klanten per verdieping
Dat zou wel weer een leuke voorwaarde zijn, net als vorig jaar
Denk dat je blij mag zijn als je in februari weer naar die ruïne mag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt me ook op ja
We houden hoop dat ik morgen in de Kuip zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |