SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ik ook, maar vind nog steeds dat ze rare lippen heeftquote:
Ja. Heb ook wat moeite om daar aan te wennenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook, maar vind nog steeds dat ze rare lippen heeft
Is dat besmettelijk?quote:
Wat ik hoorde alleen gezicht en lippen ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:24 schreef Benny het volgende:
Heeft Amy ook wat aan haar kont gedaan?
Alleen lippen en wat in haar gezicht strak getrokken toch?
Zelf zegt ze dat je haar niet zou herkennenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat ik hoorde alleen gezicht en lippen ja.
Ben benieuwd of er een oudere foto van Amy is zonder de aanpassingen? Kan me moeilijk voorstellen dat haar huidige lippen een verbetering zijn t.o.v. naturel.
dat dacht nawel ook, dt ze onherkenbaar zou zijn na haar haarspullen te hebben gehad etc. nou haha niks veranderdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zelf zegt ze dat je haar niet zou herkennen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er een oudere foto van Amy is zonder de aanpassingen? Kan me moeilijk voorstellen dat haar huidige lippen een verbetering zijn t.o.v. naturel.
Ik snap er niks van dat die meiden een duckface zo mooi vinden. Vaak zijn ze vooraf veel mooier dan na die opvulling.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zelf zegt ze dat je haar niet zou herkennen
ná en vóór:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |