En al helemaal omdat het niet duidelijk is hoe het OMT tot zijn adviezen komt, niemand het OMT verantwoordelijk houdt voor de uitkomsten en we alle modellen van het OMT voor zoete koek blijven slikken zonder dat er een "2nd opinion" constructie is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:00 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Dat maakt het op een of andere manier best wel geniaal op een morbide manier
Ze hebben een adviesvraag bij het OMT gedaan over de samenstelling van het OMT.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Niemand: Moeten we het OMT niet eens herzien in zijn huidige vorm.
Ernst: 'Dank je wel Mark. Dames en heren, ik ben Ernst en ik heb hobbies. Daarom ga ik nu een liedje zingen van de Backstreet Boys' (ondertussen komt de karaoke tekst langs op dat hippe nieuwe scherm achter hem).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:05 schreef OProg het volgende:
Rutte gaat een leuk praatje doen dat het een zware tijd is voor ons allemaal.
En als het lastige gedeelte gaat komen...
"Dan geef ik nu het woord aan Hugo.... O nee, Ernst".
Ernst is de man van de PowerPoints. Het wordt een topshow vanavond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:05 schreef OProg het volgende:
Hadden we maar iemand die goed was met presenteren op een bord en uitleg geven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ernst is de man van de PowerPoints. Het wordt een topshow vanavond.
Ik krijg er altijd een oudejaarsconference gevoel bij.
moet je het maar onderbouwen, hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah dan is het meteen trollen als iemand een andere mening heeft. Duidelijk
Ze moeten Pannekoek bij zo'n persco neerzetten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ernst is de man van de PowerPoints. Het wordt een topshow vanavond.
Ik krijg er altijd een oudejaarsconference gevoel bij.
Heb mijn 3D bril al klaargelegd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hadden we maar iemand die goed was met presenteren op een bord en uitleg geven.
Een ex schoolmeester ofzo.
zijn hoofd zal wel lekker ingesmeerd worden met baby olie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:11 schreef THEFXR het volgende:
ben eens benieuwd of Ernst geslapen heeft, straks zijn moment om te shinen en er mag niks misgaan.
quote:
quote:Tot zover corona. Dan volgt nu nog een waarschuwing voor de scheepvaart: Pas op
Het draait om loyaliteit naar Rutte. Mona Keijzer deed dat op een dag niet, en werd meteen ontslagen.quote:
Die waren al open. Weten veel mensen niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
Is er al iets gelekt met betrekking tot de bibliotheken? gaan die weer open?
@:muskusboktor57
"functie elders" Rutte is een meester in mensen afzetten als ze te dicht bij komen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:13 schreef Homey het volgende:
[..]
Het draait om loyaliteit naar Rutte. Mona Keijzer deed dat op een dag niet, en werd meteen ontslagen.
Een van de journalisten begint vervolgens met z'n hand schaduwbeestjes op het scherm te maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ernst: 'Dank je wel Mark. Dames en heren, ik ben Ernst en ik heb hobbies. Daarom ga ik nu een liedje zingen van de Backstreet Boys' (ondertussen komt de karaoke tekst langs op dat hippe nieuwe scherm achter hem).
En ik denk dat een deel van de kijkers rap zal afhaken als hij zijn powerpoint uitleg doet. Voor hen hoeft dat ingewikkelde gedoe niet zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:05 schreef OProg het volgende:
Nou weet je natuurlijk de uitkomst van een dergelijke rechtzaak al, maar nav het onderzoek van FTM is het zeker waard om het nut en noodzaak van de coronapas eens onder de loep te nemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:12 schreef maan_man het volgende:
Door het corona toegangsbewijs konden in de zomer meer mensen binnen in niet-essentiėle sectoren en konden deze sectoren tijdens de stijgende cijfers in het najaar lager openblijven, aldus de Landsadvocaat. Waar dat op is gebaseerd? Geen idee vooralsnog. https://streams.nfgd.nl/h(...)cSJBF1p6Kg1u_-E7Jyv0
Lachen gieren brullen met Joep Meloen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten die shows op Netflix zetten.
Klopt. Wat we zien is klassiek en van alle tijden. Een leider die te lang blijft zitten gaat zich op een gegeven moment omringen met incompetente ja-knikkers. Dit kabinet staat er bol van. Als er iets misgaat kan Rutte altijd iemand voor de bus gooien, zodat hij blijft zitten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
"functie elders" Rutte is een meester in mensen afzetten als ze te dicht bij komen.
We zitten hier op een covidforum en vandaag is dat nu eenmaal het enige dat daarover te melden is. Djokovich is al besproken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is het op dit moment niet? Misschien even de laatste pakweg 200 reacties lezen.
Op dit moment is het alleen maar elkaar versterken in hoe kut het allemaal is, en dat lijkt mij behoorlijk vermoeiend.
En als je denkt dat dit afkraken is dan ligt dat vooral aan jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |