Er is helemaal geen onderzoek naar Michael Masi dus dat haalt je hele schrijfsel onderuit.quote:Op zondag 30 januari 2022 02:01 schreef SiGNe het volgende:
[ twitter ]
Dus van Lewis horen we pas na de 18e iets.
Zelf denk ik dat het er op aan gaat komen of Masi weg gaat of niet.
Als die blijft dan zal Lewis het gevoel hebben dat hij wordt tegengewerkt, dat d oet iets met je motivatie.
En het zal sowieso ook nog afwachten zijn wie er de beste nieuwe wagen heeft gemaakt dit jaar, hoop veranderingen.
Als er een nieuwe raceleider komt dan begint Lewis (en iedereen) met een nieuwe start, kan iedereen gemotiveerd aan het kampioenschap beginnen in elk geval.
Kan Mercedes ook niet klagen over partijdigheid (alhoewle een raceleider de laan uit sturen natuurlijk ook partijdigheid kan zijn).
En de FIA heeft nu ook een nieuwe president, uit de VAE.. misschien dat die nog wat vriendjes heeft die een baantje zoeken.
ook nog een optie, we zullen zien over 3 weken.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij verloor hier het WK al:
Dat Mercedes daarna via allerlei dubieuze trucjes nog heeft geprobeerd om Hamilton te helpen is gelukkig niet beloond. Dat Max Abu Dhabi won is onterecht, maar als Hamilton WK was geworden was het nog vele malen onterechter geweest.
het verschil is dat in AD niet alle achterliggers er tussenuit gehaald zijn. Sainz raakte zelfs bijna zijn podiumplek kwijt doordat hij vast zat achter een achterligger....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is dat zo?
Waarom zou Hamilton in Imola wel dat voordeel mogen hebben dat achterblijvers ertussen uit gehaald worden (en hij dus zijn ronde terug kreeg) en Verstappen niet? Wat is het verschil?
Sowieso zou het geen probleem geweest zijn als Latifi een ronde eerder gecrasht was of dat de marshalls deden wat ze zeiden tegen Masi, namelijk dat ze binnen twee ronden de boel opgeruimd zouden hebben. Anders hadden we waarschijnlijk een rode vlag gekregen.
Sowieso was ik altijd al tegen het ertussen uithalen van de achterblijvers en deze controverse sterkt me in die mening. Het geeft namelijk een imho onevenredig voordeel aan de achtervolger, die al een groot voordeel heeft van de SC omdat de voorligger zijn voorsprong kwijt is. Zonder SC zou hij de achterblijvers ook in moeten halen. En het scheelt weer een paar ronden achter de SC rijden.
Het zijn de teams geweest die niet willen dat een race niet achter een SC eindigt, niet de Race Director. Dat is ook de reden dat niet alle achterblijvers ertussenuit zijn gehaald. Dus de teams zijn wat dat betreft imho medeschuldig aan de hele controverse.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:38 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
het verschil is dat in AD niet alle achterliggers er tussenuit gehaald zijn. Sainz raakte zelfs bijna zijn podiumplek kwijt doordat hij vast zat achter een achterligger....
Als gekozen was voor enen rode vlag, dan was dat tegen de regels geweest. Dit mag alleen omdat er reparaties plaats moeten vinden, een voeetuig kan niet veilig weggehaald worden of soortelijken problemen. Een rode vlag mag niet ingezet worden omdat de wedstrijdleiding nog even (leuk) wil racen.... Gelukkig.
De coureurs willen zelfs de achterblijvers er tussenuit hebben omdat het tot onveilige situaties leidt, voor alle coureurs. Het is voor de achterliggers moeilijk te volgen wie er op de achterbumper zit en hoe deze veilig te laten passeren. Achterliggers gaan, omdat alle onderlinge verschillen weg zijn, een essentiële rol in de wedstrijd spelen, zie Tsunoda die oneens kansen kreeg op Sainz terwijl Tsunoda op dat moment niet de snellere auto had
Fout, dit betreft een eerder (voor Abu Dhabi) opgenomen bericht.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:49 schreef DaMook het volgende:
Hamilton laat op chinees platform weibo eindelijk van zich horen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)_3UFfz78n9wHHg2cidXw
als ze er maar mee kunnen winnen, hoop echt dat ze dit keer wat behoorlijks gebouwd hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:18 schreef Starflyer het volgende:
Ferrari noemt de nieuwe F1 wagen de F1-75, omdat het dit jaar 75 jaar geleden is dat de eerste Ferrari productiewagen, de 125 S, werd geproduceerd.
https://www.formula1.com/(...)Mo3vL1bsWpyssGd.html
Was het dan echt zo'n probleem geweest als die andere 3 achterblijvers ook gepasseerd waren? Dat had een hoop discussie gescheeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:55 schreef Starflyer het volgende:
Coureurs hebben al een voordeel doordat alle verschillen weg zijn. We gaan het nu nog erger maken door de achterblijvers ertussenuit te halen. In andere raceklassen gebeurt het ook niet (en zijn er bijvoorbeeld ook geen blauwe vlaggen) en klaagt niemand erover.
Journalistiek is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:49 schreef DaMook het volgende:
Hamilton laat op chinees platform weibo eindelijk van zich horen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)_3UFfz78n9wHHg2cidXw
Nieuwjaarswensen kan je ook met gemak maanden geleden al opgenomen hebben natuurlijk. Gewoon een keer aan het lijstje toevoegen als je toch al bezig bent met dingen filmenquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Journalistiek is ook niet meer wat het geweest is.
Iedere sukkel met meer 2 hersencellen kan toch wel bedenken dat een Chinees platform wel de laatste plek is waar dat zou gebeuren
Andere raceklassen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:55 schreef Starflyer het volgende:
In andere raceklassen gebeurt het ook niet (en zijn er bijvoorbeeld ook geen blauwe vlaggen) en klaagt niemand erover.
Dat is ook al door Mercedes bevestigd, las ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Nieuwjaarswensen kan je ook met gemak maanden geleden al opgenomen hebben natuurlijk. Gewoon een keer aan het lijstje toevoegen als je toch al bezig bent met dingen filmen
Vanaf een jaar of 10 geleden, ja. Daarvoor lieten ze de achterblijvers er gewoon tussen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Andere raceklassen.![]()
Dit is de Formule 1 en daar doen ze het op deze manier. En al zo lang als ik me kan herinneren. Lekker laten zo.
Dat doe ik ook. Ga jij ondertussen lekker de Formule E kijken.quote:
IndyCar ook goed?quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ga jij ondertussen lekker de Formule E kijken.
Prima.quote:
quote:4 februari presentatie Haas VF-22 (livery)
9 februari presentatie Red Bull Racing RB18
10 februari presentatie Aston Martin AMR22
11 februari presentatie McLaren MCL36
14 februari presentatie Alpha Tauri AT03
17 februari presentatie Ferrari F1-75
18 februari presentatie Mercedes F1 W13
21 februari presentatie Alpine A522
27 februari presentatie Alfa Romeo C42
?? presentatie Williams FW44
Red Bull komt alweer als eerste aan!!!1!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:23 schreef Starflyer het volgende:
Wachten we alleen nog op de bekendmaking van de presentaties van William en Haas:
[..]
De pers bestaat al sinds 2017 sowieso: https://pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=37722quote:
Dat wist ik niet. Maar goed, ik weet sowieso niks van dat soort pilletjes.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:04 schreef babylon het volgende:
[..]
De pers bestaat al sinds 2017 sowieso: https://pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=37722
Eeuwig zonde.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:48 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar goed, ik weet sowieso niks van dat soort pilletjes.
Niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Red Bull komt alweer als eerste aan!!!1!!
Mij maakt het niet heel veel uit welke vorm of kleur ze hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:48 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar goed, ik weet sowieso niks van dat soort pilletjes.
Precies, Lewis stond vorig jaar meer op scherp dan Max.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:46 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.racexpress.nl(...)-Verstappen/n/119251
Voortaan pas straf na 5 waarschuwingen, eerste gelukje voor Lewis dit jaar. (Deze site schijnt dat overigens niet te snappen)
Die site heeft het gewoon 1 op 1 overgenomen van de Daily Expressquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:46 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.racexpress.nl(...)-Verstappen/n/119251
Voortaan pas straf na 5 waarschuwingen, eerste gelukje voor Lewis dit jaar. (Deze site schijnt dat overigens niet te snappen)
Zolang je maar 'max' gaat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:20 schreef babylon het volgende:
[..]
Mij maakt het niet heel veel uit welke vorm of kleur ze hebben
En nu kunnen ze Lewis gewoon een waarschuwing geven voor het niet verschijnen op het gala zonder dat hij de eerste race meteen straf krijgt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:05 schreef babylon het volgende:
[..]
Precies, Lewis stond vorig jaar meer op scherp dan Max.
Dat valt imho nog onder de 2021 regels. En zo niet, dan zijn de reprimandes uit 2021 vervallen, want die gelden per kalenderjaar, in tegenstelling tot de strafpunten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
En nu kunnen ze Lewis gewoon een waarschuwing geven voor het niet verschijnen op het gala zonder dat hij de eerste race meteen straf krijgt.
Duals als het niet onder 2021 valt, heeft hamilton het gepresteerd om voor 2022 een reprimande te krijgen voordat er überhaupt een meter gereden is😂quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat valt imho nog onder de 2021 regels. En zo niet, dan zijn de reprimandes uit 2021 vervallen, want die gelden per kalenderjaar, in tegenstelling tot de strafpunten.
Die opmerking is sarcastisch hoop ik.quote:
Bloedserieus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die opmerking is sarcastisch hoop ik.
Dit ja, man man man.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Als je goed kijkt is het weer framing
Degene die toch echt meer regels aan zijn laars lapt is #44
Wel jammer eigenlijk dat het niet meer mogelijk is om met iets totaal anders te komen. Wat dat betreft ligt de tijd van revolutie al langer achter ons, slechts evolutie qua designs nu.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:20 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind de verandering minder schokkend dan gedacht.
Nou ja, het nieuwe tijdperk werd nogal groots gepresenteerd met grote veranderingen ook kwa wagens. Misschien was ik wat naief maar op het eerste gezicht lijkt het mee/ tegen te vallen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:29 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wel jammer eigenlijk dat het niet meer mogelijk is om met iets totaal anders te komen. Wat dat betreft ligt de tijd van revolutie al langer achter ons, slechts evolutie qua designs nu.
En met revolutie bedoel ik zaken als de motor achterin i.p.v. voorin, introductie vleugels, nieuwe materialen, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |