Red Bull komt alweer als eerste aan!!!1!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:23 schreef Starflyer het volgende:
Wachten we alleen nog op de bekendmaking van de presentaties van William en Haas:
[..]
De pers bestaat al sinds 2017 sowieso: https://pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=37722quote:
Dat wist ik niet. Maar goed, ik weet sowieso niks van dat soort pilletjes.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:04 schreef babylon het volgende:
[..]
De pers bestaat al sinds 2017 sowieso: https://pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=37722
Eeuwig zonde.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:48 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar goed, ik weet sowieso niks van dat soort pilletjes.
Niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Red Bull komt alweer als eerste aan!!!1!!
Mij maakt het niet heel veel uit welke vorm of kleur ze hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:48 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar goed, ik weet sowieso niks van dat soort pilletjes.
Precies, Lewis stond vorig jaar meer op scherp dan Max.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:46 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.racexpress.nl(...)-Verstappen/n/119251
Voortaan pas straf na 5 waarschuwingen, eerste gelukje voor Lewis dit jaar. (Deze site schijnt dat overigens niet te snappen)
Die site heeft het gewoon 1 op 1 overgenomen van de Daily Expressquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:46 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.racexpress.nl(...)-Verstappen/n/119251
Voortaan pas straf na 5 waarschuwingen, eerste gelukje voor Lewis dit jaar. (Deze site schijnt dat overigens niet te snappen)
Zolang je maar 'max' gaat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:20 schreef babylon het volgende:
[..]
Mij maakt het niet heel veel uit welke vorm of kleur ze hebben
En nu kunnen ze Lewis gewoon een waarschuwing geven voor het niet verschijnen op het gala zonder dat hij de eerste race meteen straf krijgt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:05 schreef babylon het volgende:
[..]
Precies, Lewis stond vorig jaar meer op scherp dan Max.
Dat valt imho nog onder de 2021 regels. En zo niet, dan zijn de reprimandes uit 2021 vervallen, want die gelden per kalenderjaar, in tegenstelling tot de strafpunten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
En nu kunnen ze Lewis gewoon een waarschuwing geven voor het niet verschijnen op het gala zonder dat hij de eerste race meteen straf krijgt.
Duals als het niet onder 2021 valt, heeft hamilton het gepresteerd om voor 2022 een reprimande te krijgen voordat er berhaupt een meter gereden is😂quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat valt imho nog onder de 2021 regels. En zo niet, dan zijn de reprimandes uit 2021 vervallen, want die gelden per kalenderjaar, in tegenstelling tot de strafpunten.
Die opmerking is sarcastisch hoop ik.quote:
Bloedserieus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die opmerking is sarcastisch hoop ik.
Dit ja, man man man.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Als je goed kijkt is het weer framing
Degene die toch echt meer regels aan zijn laars lapt is #44
Wel jammer eigenlijk dat het niet meer mogelijk is om met iets totaal anders te komen. Wat dat betreft ligt de tijd van revolutie al langer achter ons, slechts evolutie qua designs nu.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:20 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind de verandering minder schokkend dan gedacht.
Nou ja, het nieuwe tijdperk werd nogal groots gepresenteerd met grote veranderingen ook kwa wagens. Misschien was ik wat naief maar op het eerste gezicht lijkt het mee/ tegen te vallen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:29 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wel jammer eigenlijk dat het niet meer mogelijk is om met iets totaal anders te komen. Wat dat betreft ligt de tijd van revolutie al langer achter ons, slechts evolutie qua designs nu.
En met revolutie bedoel ik zaken als de motor achterin i.p.v. voorin, introductie vleugels, nieuwe materialen, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |