het verzacht het wachten op het echte werk een beetjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
We moeten gewoon nog een hele tijd wachten inderdaad voordat we er ook maar iets zinnigs over kunnen zeggenStraks krijgen we alle veelbelovende launches die ook niks zeggen.. Echt mega irritant vind ik deze periode altijd..
Zouden ze een tissuehouder voor Lewis hebben geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:54 schreef Starflyer het volgende:
18 februari de presentatie van de Mercedes W13.
https://www.formula1.com/(...)J8uys0LPAgEMGwB.html
Heeft iemand hier een lachband geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zouden ze een tissuehouder voor Lewis hebben geïnstalleerd?
En een tracker zodat hij ten alle tijden weet waar "this guy" rijdt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zouden ze een tissuehouder voor Lewis hebben geïnstalleerd?
Zijn ouder hadden inderdaad iets langer moeten nadenken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die man zijn naam is gewoon een Bart Simpson prank call naar Moe’s Tavern: “May I speak to Mike Krack?” “Hold on a second, My Crack, hey has anyone seen My Crack?”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Zal ook van de afkomst van de coureur afhangen denk ik. Bij Leclerc is het in km/h, zie hier vanaf 1:05:quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Totaal off-topic, maar een vraag die me zomaar ineens te binnen schiet.
Op het display op het stuur worden daar de snelheden in KM/U of in Mijlen aangegeven?
Ferrari lijkt me als Niet engels team KM/u logisch.
De andere teams hebben vaak een engelse achtergrond dus zou ik zeggen dat Mijlen logischer zijn.
Metric system wordt best wel gebruikt hoor bij Engelse bedrijven en in de wetenschap. Dus betwijfel of ze mph gebruiken bij de teams.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op het display op het stuur worden daar de snelheden in KM/U of in Mijlen aangegeven?
De andere teams hebben vaak een engelse achtergrond dus zou ik zeggen dat Mijlen logischer zijn.
Niet alle teams hebben überhaupt een snelheidsmeter op het display. Maar als ze het hebben altijd Kph.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens mij is het metrisch systeem de standaard binnen de gehele formule 1. Ik betwijfel dus of er ergens MPH wordt gebruikt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Misschien gebruikt Ham wel tires per hour tph?quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is het metrisch systeem de standaard binnen de gehele formule 1. Ik betwijfel dus of er ergens MPH wordt gebruikt.
Vorig jaar pakte Max best nog wat punten in de sprintracesquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mogelijk geen sprintraces in 2022. Gunstig voor Max.
Alleen de hoofdraces gingen vervolgens niet zo lekker.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar pakte Max best nog wat punten in de sprintraces
https://grandprixradio.nl(...)r-sprintrace-in-2022quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mogelijk geen sprintraces in 2022. Gunstig voor Max.
Toen werd hij ook ontslagenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:52 schreef DjVero het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)s-rossi-ervan-langs/
Meneertje Prost wordt ontslagen en gaat vervolgens giftig zitten doen. Waar hebben we dit soort gedrag - behalve ontslag - eerder gezien van hem?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |