Dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een heerlijke prei-kerrieschotel heb gemaakt. Oehlala, dat was smullen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:02 schreef praadje het volgende:
Potje; vrijdag 14 januari 2022 @ 18:00:00![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een heerlijke prei-kerrieschotel heb gemaakt. Oehlala, dat was smullen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Gezellig, ik ga er een schaaltje chips bij pakken. Helaas geen popcorn in huis
Hai hai, goedensavondsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:31 schreef praadje het volgende:
Gevalletje Pieter Baan lijkt mij.
En hai Stephan
Ja, dat is ook het meest gangbare.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:33 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon normaal doen. Dat is hoe ik altijd uit de problemen blijf.
Ik heb vaarbewijs I en IIquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:40 schreef monkyyy het volgende:
Dat plebs op het vaarwater. Gewoon de regels leren.
Het plebs zijn over het algemeen zeilers. Die zwaaien onderling ook naar elkaar maar zullen maar heel zelden hun hand opsteken naar iemand op een motorjacht. Terwijl motorjachters gewoon naar iedereen zullen zwaaien over het algemeen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:40 schreef monkyyy het volgende:
Dat plebs op het vaarwater. Gewoon de regels leren.
Kijken naar VI Vandaagquote:
Ah hier net andersom. Veel plezierquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kijken naar VI Vandaag![]()
![]()
Maar ga straks Overtreders terugkijken![]()
![]()
Zo hier te lezen zitten er weer parels tussen
Ja, niet eens agressiefquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind hem ook lekker chill en droge humor heeft hij ook
Even een probleemwijken meme gepost in het VI topicquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kijken naar VI Vandaag![]()
![]()
Maar ga straks Overtreders terugkijken![]()
![]()
Zo hier te lezen zitten er weer parels tussen
Oh een echte kakker.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het zo duur kan zijn.
Even google aangeslingerd maar ik zie het niet staan bij de bevoegdheden. Ze mogen ook pas vanaf vorig jaar fietsers bekeuren. Ben nu ook benieuwd hoe dat zit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:06 schreef StephanL het volgende:
Ik wist niet dat handhavers zich ook met verkeersovertredingen bezig hielden, dacht dat ze dat niet mochten.
Alleen wet van Mulder ofzoiets
Dat ga ik zeker op zoeken jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Even google aangeslingerd maar ik zie het niet staan bij de bevoegdheden. Ze mogen ook pas vanaf vorig jaar fietsers bekeuren. Ben nu ook benieuwd hoe dat zit.
Jij werkt in het verkeer dus als jij dat nu van de week eens uitzoekt
Epische televisie. *zet bekakte stem op* We zijn in dit land nu eenmaal niet gelijk aan elkaar en dat betekent dat ik niet zomaar door mevrouw van de straat gehaald kan worden. #baasquote:
Ik vond wel dit uit een stuk uit 2017. Als dit nog zo is heeft die man best kans dat hij de boete niet hoeft te betalen. Maar misschien is dat nu verandert.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:25 schreef praadje het volgende:
Dat was hem weer. Helaas geen Frans en Anil maar toch een leuke uitzending.
Slaap lekker lieverds, tot morgen![]()
Ok. Ik denk niet dat Johan iets uitschrijft wat niet mag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vond wel dit uit een stuk uit 2017. Als dit nog zo is heeft die man best kans dat hij de boete niet hoeft te betalen. Maar misschien is dat nu verandert.
De lijn van het domein: zaak 12
In deze zaak ging het om een Boa die een boete oplegde aan iemand die als bestuurder van een motorvoertuig niet de rijbaan gebruikte. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als iemand zijn motorvoertuig laat stilstaan op het voetpad. Uit de akte van beëdiging bleek dat dat de verbalisant in dit geval viel onder het domein ‘Milieu en Welzijn’.
Het Hof vond dat de verbalisant zich daarom niet mocht bezighouden met het uitschrijven van een dergelijke boete. Met andere woorden, de Boa moet zich – geheel terecht – bezighouden met hetgeen binnen zijn domein valt. Dat zijn dus milieu en welzijn gerelateerde zaken.
Bron; https://verkeersboete.nl/de_on_bevoegdheid_van_de_verbalisant/
Tot morgenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:25 schreef praadje het volgende:
Dat was hem weer. Helaas geen Frans en Anil maar toch een leuke uitzending.
Slaap lekker lieverds, tot morgen![]()
Zoek jij dat maar eens uit als je wil.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Ik denk niet dat Johan iets uitschrijft wat niet mag.
[..]
Tot morgen
Ja inderdaad. Ze zullen wel oude films of programma's uit het archief trekken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:43 schreef Drass het volgende:
Komt een gat in de tv planning bij rtl de komende periode
Als het Molimperium nu geen knauw krijgquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Lee. Nou inderdaad, er is geen houden meer aan.
Nou inderdaad. En echt ook dat Linda en de directie ook op de hoogte waren. Nou ja, nu blijkt dat bijna iedereen op de hoogte was. Jij gaat het druk krijgen in SHO. Wens je alvast heel veel sterktequote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Als het Molimperium nu geen knauw krijg
Klinkt goed. Smakelijk en veel kijkplezier.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:37 schreef monkyyy het volgende:
Boerenomelet >> Kassa >> Wie is de mol >> Het roer om
Ja we zijn er klaar voorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou inderdaad. En echt ook dat Linda en de directie ook op de hoogte was. Nou ja, nu blijkt dat bijna iedereen op de hoogte was. Jij gaat het druk krijgen in SHO. Wens je alvast heel veel sterkte
Ze hebben het lange tijd onder de pet kunnen houden!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:43 schreef monkyyy het volgende:
Wie wist wat, op welk moment. Wat een shitstorm.
bizarre belasting! Gaat om geld waar je al eerder over betaald hebt!quote:
Yep en ze willen binnenkort de fictieve overwaarde van de eigen woning ook in box 3 gooien. Kun je daar ook VRH over betalen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:14 schreef Ole het volgende:
[..]
bizarre belasting! Gaat om geld waar je al eerder over betaald hebt!
4% over 70k is 2800 euroquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:17 schreef monkyyy het volgende:
¤118 betalen, terwijl dat in normale tijden gewoon 4% rente moet opleveren, ¤280, dat is een verschil van ¤398
Oeps. Ik mis weleens een nulletje.quote:
Dat was er ooit wel maar das heel lang geleden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:18 schreef Dutch_view het volgende:
Goedenavond allenIk heb een eigen "Het Roer Om" topic aangemaakt.
Ik vond het best bijzonder dat deze nog eigen draadje had![]()
Vanaaf het Horror Restaurant
En van de Rabobankquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:14 schreef monkyyy het volgende:
Dit is de schuld van onze minister van Financiën, mevrouw Kaag
Dat kan de beste accountant overkomenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oeps. Ik mis weleens een nulletje.
Ja klopt zag het, in 2005. Toen nog bij RTL, daarom maar even nieuw leven in blazen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat was er ooit wel maar das heel lang geleden.
en de ouders kunnen de spanning niet aan......quote:
Fijn om te horen. Zal je je een stuk beter voelenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes.![]()
![]()
Ik heb best een klein beetje goed geslapen vannacht
Ja, was goed te doen vandaag. Niet dat het een van de allerbeste nachten was maar ieder lichtpuntje is meegenomen. Thanksquote:Op zondag 16 januari 2022 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Zal je je een stuk beter voelen
Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 17 januari 2022 18:04 schreef Ole het volgende:
alsnog komende 2 weken online lesgevenSnap het wel. rooster kan niet even zomaar weer aangepast
Tja, we zijn ook maar mensen. Maar geef liever op locatie les. Maar de planning was nu al met examens, Die gaan voor!quote:
Klinkt als Albeda beleidquote:Op maandag 17 januari 2022 18:04 schreef Ole het volgende:
alsnog komende 2 weken online lesgevenSnap het wel. rooster kan niet even zomaar weer aangepast
Oh prachtige tv voor alsnogquote:
Groene kentekenplaat, proefritje?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik lig weer in de clinch met de Rabobank, ik heb ondertekende stukken ingestuurd "Ja, we hebben ze op tijd ontvangen, maar we hebben ze niet op tijd verwerkt, dus u krijgt een nieuw voorstel"
Wat is dit nou weer?!?!
Nou in dit geval wel ja. Maar ze gaan het toch oppakken na drie kwartier aan de telefoon te hebben gehangen.quote:
En de hele dag een beetje stekkeren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou in dit geval wel ja. Maar ze gaan het toch oppakken na drie kwartier aan de telefoon te hebben gehangen.
Als ze nou gewoon de uitkeringen lekker hoog maakten, dan hoefde ik niet te werken en geen zaken te doen, dan had ik die Rabobank niet nodig. Dan kon ik gewoon lekker om 11 uur wakker worden en dan de hele dag niets doen.
Zo zie je maar weer dat werken ook in je aard moet liggen. Om 11:00uur wakker worden heb je daar natuurlijk geen last van.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou in dit geval wel ja. Maar ze gaan het toch oppakken na drie kwartier aan de telefoon te hebben gehangen.
Als ze nou gewoon de uitkeringen lekker hoog maakten, dan hoefde ik niet te werken en geen zaken te doen, dan had ik die Rabobank niet nodig. Dan kon ik gewoon lekker om 11 uur wakker worden en dan de hele dag niets doen.
Yep, Catharine deed dat goedquote:
Ja hallo meneer/mevrouw van de Rabobank. Sorry dat ik u even onderbreek. Maar ik moet eerst even naar buiten ik moet mijn gloednieuwe Tesla nog even stekkeren. En maar klagen dat het 45 minuten duurde en in de wacht staan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:48 schreef praadje het volgende:
[..]
En de hele dag een beetje stekkeren.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.05; M NPO1
19.27; First dates NPO3
19.30; HLF8 SBS
20.30; Big Brother RTL5
20.39; De slimste mens NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Married at first sight RTL4
20.33; DNA onbekend NPO1
21.56; Wat een stel NPO3
Amusement;
20.30; Down the road SBS5
Serie;
21.58; Nood NPO1 https://www.tvgids.nl/serie/nood
Aktueel;
21.40; VI Vandaag SBS6
22.00; Beau RTL4
22.26; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
Typefouten onder voorbehoud.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja hallo meneer/mevrouw van de Rabobank. Sorry dat ik u even onderbreek. Maar ik moet eerst even naar buiten ik moet mijn gloednieuwe Tesla nog even stekkeren. En maar klagen dat het 45 minuten duurde en in de wacht staan.
Echt de juf en het jongetje dat wat had uitgespookt-sentiment had dit fragment wel een beetje, of ben ik de enige?quote:
En zo is het, de een werkt tot aan z'n dood, de ander blijft thuis.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat werken ook in je aard moet liggen. Om 11:00uur wakker worden heb je daar natuurlijk geen last van.
Thank youquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.05; M NPO1
19.27; First dates NPO3
19.30; HLF8 SBS
20.30; Big Brother RTL5
20.39; De slimste mens NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Married at first sight RTL4
20.33; DNA onbekend NPO1
21.56; Wat een stel NPO3
Amusement;
20.30; Down the road SBS5
Serie;
21.58; Nood NPO1 https://www.tvgids.nl/serie/nood
Aktueel;
21.40; VI Vandaag SBS6
22.00; Beau RTL4
22.26; OP1 NPO1
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En zo is het, de een werkt tot aan z'n dood, de ander blijft thuis.
Avond allerliefstequote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:51 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
SBS 6 avondje denk ik, hij staat iig aan op de achtergrond
Nood, Beau en OP1 neem ik op. Beau en OP1 vind ik prettig om aan te zetten overdag als ik aan het werk ben.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Nood, VI, Beau en Op1, ik krijg het nog druk vanavond
Ik heb vandaag politiek 24 aangezet, debat in de tweede kamer. Ik moet toch op de hoogte blijven van wat ze doen met de uitkeringenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Nood, Beau en OP1 neem ik op. Beau en OP1 vind ik prettig om aan te zetten overdag als ik aan het werk ben.
Zet ik wel eens op als er een verhit debat aan zit te komenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag politiek 24 aangezet, debat in de tweede kamer. Ik moet toch op de hoogte blijven van wat ze doen met de uitkeringen
Zo dadelijk op 112vandaag RTL5 het verhaal..........In preview; Monteur reed ermee blijkbaar(Hilversum)quote:
Gelukkig was het geen Volvoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:47 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Zo dadelijk op 112vandaag RTL5 het verhaal..........In preview; Monteur reed ermee blijkbaar(Hilversum)
Waarde 3 miljoen...Ferrari Enzo, 400 van gebouwd
Ik laad hem 's alleen nachts op.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:48 schreef praadje het volgende:
[..]
En de hele dag een beetje stekkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik laad hem 's alleen nachts op.Ik zou stiekem een verlengsnoer aansluiten bij de buren in het schuurtje waar ze hopelijk niet zo vaak komen en dan de kabel netjes wegwerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Net gekeken. Was dat de vader van Amber Brantsen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:47 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Zo dadelijk op 112vandaag RTL5 het verhaal..........In preview; Monteur reed ermee blijkbaar(Hilversum)
Waarde 3 miljoen...Ferrari Enzo, 400 van gebouwd
quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.04; M NPO1
19.27; First dates NPO3
19.30: HLF8 SBS6
20.30; Big Brother RTL5
20.40; De slimste mens NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Steenrijk/straatarm SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/steenrijk-straatarm
20.33; Tussen kunst en kitch NPO1
21.28; Over mijn lijk NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/over-mijn-lijk
21.30; Rooijackers over de vloer RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/rooijakkers-over-de-vloer
22.10; Wat een stel NPO3
Amusement;
20.30; Snackmasters RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/snackmasters
Sport;
20.00; NOS EK futsal: Nederland - Oekraïne NPO3
Aktueel;
21.40; VI Vandaag SBS6
22.00; Beau RTL4
22.14; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zou stiekem een verlengsnoer aansluiten bij de buren in het schuurtje waar ze hopelijk niet zo vaak komen en dan de kabel netjes wegwerken
Daar zat ik ook nog aan te denken. Is ook een goede optiequote:
Als de politie zegt dat ik een crimineel ben, zeg ik: Zeker.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog aan te denken. Is ook een goede optie
Nee, een oom blijkbaarquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Net gekeken. Was dat de vader van Amber Brantsen?
Avond allerliefstequote:Op woensdag 19 januari 2022 18:41 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee, een oom blijkbaar
Avond allen![]()
![]()
En avond liefste Tasquote:
Maak een poll, ik doe mee.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:43 schreef Drass het volgende:
Zullen we een quizje doen hoeveel kijkcijfers morgen Boos gaat krijgen?
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:26 schreef praadje het volgende:
@:Monkyyy![]()
NWS / Tesla (Model 3) roest al na 300 kilometer
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:26 schreef praadje het volgende:
@:Monkyyy![]()
NWS / Tesla (Model 3) roest al na 300 kilometer
Anders steel je maar een fiets dan heb je al meer dan een uitkering.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als de politie zegt dat ik een crimineel ben, zeg ik: Zeker.
Heb je een uur en 20 minuten?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:58 schreef Snowsquall het volgende:
Waar moet ik dat geleuter van B.O.O.S. nou kijken??
Ik zit al op 23minquote:
Ja, die snapt het niet zo goed. Vrouwen moeten zich vaker uitspreken. Nee lul, mannen moeten hun handen thuis houden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:20 schreef Snowsquall het volgende:
Nog 20min.......... John is aan het woord
Ja uiteraard dit in eerste instantie!! maar dat heeft John niet voor het zeggen, hij heeft opvang blijkbaar dus moet hij de dames bewegen om daar naartoe te gaan. Nee hij snapt het echt wel hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:50 schreef praadje het volgende:
Nee lul, mannen moeten hun handen thuis houden.
Vrouwen moeten zich melden, anders kan er ook niets aan gedaan worden aldus John de Mol.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:54 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja uiteraard dit in eerste instantie!! maar dat heeft John niet voor het zeggen, hij heeft opvang blijkbaar dus moet hij de dames bewegen om daar naartoe te gaan. Nee hij snapt het echt wel hoor!
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.05; M NPO1
19.26; First dates NPO3
19.35; HLF 8 SBS6
20.30; Big Brother SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van Waarde NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/keuringsdienst-van-waarde
20.30; E.O.D.: Explosieven Opruimings Dienst RTL5
20.34; Kamp van Koningsbrugge NPO1
21.49; Wat een stel NPO3
Docu/Reportage;
20.58; Uit de bak NPO3
20.59; Sander en de kloof NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/sander-en-de-kloof
23.23; 2Doc: Children of the enemy NPO2: Children of the enemy
Amusement;
20.30; Secret duets RTL4
20.30; Marble Mania SBS6
Aktueel;
21.45; VI vandaag SBS6
22.06; Beau RTL4
22.20; OP1 NPO1
Poppel_Godquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Vanavond weer Kamp van Koningsbrugge
Bahquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:07 schreef potjecreme het volgende:
Was mij een filmpje wel van BOOS.
Ik kijk het ook en zit nu op 28 minutenquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
quote:
Goedenavond schatjesquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
@monkyyyquote:
Avond lieverdquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond allen
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond allen
Bedankt voor de updatequote:Op donderdag 20 januari 2022 18:44 schreef praadje het volgende:
Correctie.
Er is vanavond geen uitzending van het programma "uit de bak" op NPO3. De serie is inmiddels afgelopen.
Moet ze allemaal nog terug kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:44 schreef praadje het volgende:
Correctie.
Er is vanavond geen uitzending van het programma "uit de bak" op NPO3. De serie is inmiddels afgelopen.
Ik nog 1 of 2. Kijkt lekker weg.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet ze allemaal nog terug kijken
Haha dat zat er dik in dat je het druk zou krijgen. Kom maar lekker even hier een bakkie doen en even uitrustenquote:
Toen ik begon met kijken op YouTube stond de teller op 133.157 weergaven. 1uur en 21 minuten later staat de teller op 2.201.010 weergaven.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:02 schreef praadje het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sueel-overschrijdend
5 miljoen![]()
Zijn reputatie heeft inderdaad een flinke knauw gekregen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik vermoed dat we Ali B een tijdje niet meer zien op tv
Hij is inmiddels ook gecanceld bij Videoland.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik vermoed dat we Ali B een tijdje niet meer zien op tv
Is hij ergens niet gecancelled?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij is inmiddels ook gecanceld bij Videoland.
Bij Ali B groeit er iets andersquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eeeeh, zijn eigen coachingswebsite?![]()
https://ikwilgroeien.nl/
Hopelijk doet de kachel het. Dan kan hij zich eerst nog even opfrissen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:39 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Die Spaanse is weer terug van vakantie
Met Harrison Ford @praadjequote:
Een mooie talkshow avondquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.04; M NPO1
19.27; First dates NPO3
19.30; HLF8 SBS6
20.30; Big Brother SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.33; Flikken Maastricht NPO1 https://www.tvgids.nl/serie/flikken-maastricht
21.30; Overtreders VER
Amusement;
20.00; I can see tour voice RTL4 https://www.tvgids.nl/gids/rtl4-rtl5-sbs6
20.30; De alleskunner SBS6
20.30; 20 jaar VI: Einde van een tijdperk VER https://www.tvgids.nl/amusement/20-jaar-vi-einde-van-een-tijdperk
Aktueel;
21.30; VI vandaag SBS6
21.33; Beau RTL4
22.19; OP1 NPO1
quote:
Avond lieve schatjesquote:
Avond lieverd. Ik kijk HLF8-VI einde van een tijdperk- Overtreders. Beau, VI vandaag en OP1 kijk ik morgen tijdens werk terug.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond allen![]()
Geen Voice vanavondi can see your voice is ook leuk
O jaaa Overtredersquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd. Ik kijk HLF8-VI einde van een tijdperk- Overtreders. Beau, VI vandaag en OP1 kijk ik morgen tijdens werk terug.
Nog niets en er zit 12 jaar roestgarantie op een Tesla.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:33 schreef praadje het volgende:
A
[..]
Avond Monk.Nog geen roest ontdekt?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nog niets en er zit 12 jaar roestgarantie op een Tesla.
Zitten alle onderdelen nog vast?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nog niets en er zit 12 jaar roestgarantie op een Tesla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |