Mij ook. Ik neem hem op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:34 schreef StephanL het volgende:
Vanavond docu Nederland Fraudeland op tv, lijkt mij een spannende docu
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
Praadje schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 18:00:00
Avond lieverdquote:
Komt het?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:19 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben al een paar topic niet scherp
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gewoon niet opletten of het bijna vol is.
Ik ga zo kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Eten op kosten van de belastingbetaler![]()
Ik kijk nu, valt nog niet tegen![]()
Is er niet van gekomen, morgen nog eens proberenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vond hem goed, ben net klaar met kijken
quote:
Avondquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Stoofpeertjes met draadjesvlees
Avond lieve Stephan. Ja, weer eens een avondvullend programma.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond
Komt weer genoeg op de tv op donderdag
Idd, moet nog even kiezen wat ik opneem en wat ik ga kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan. Ja, weer eens een avondvullend programma.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond
Komt weer genoeg op de tv op donderdag
Avond Cremetje, lekker hoor. Laat het smaken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:23 schreef potjecreme het volgende:
Avond Allen!![]()
Spaghetti met een gehaktsaus
Avond Poppel_Godquote:
Dat ging lekker snel dan. Hopelijk knap je snel op. Ik had een dag last maar wel een paar dagen sneller moe.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:30 schreef StephanL het volgende:
Vanmorgen geboosterd
Ging gisteravond kijken om half 8 voor een afspraak, kon ik al om 8:45 terecht hier in de buurt. Meteen maar gedaan, anders moest ik weer een vrije dag zoeken en vandaag wist ik dat ik vrij was.
Behalve een lokale pijn en een klein beetje slapjes, alsof ik niet helemaal 100% goed vol, maar 98% of zoiets. Zal morgen allemaal wel over zijn. De vorige keer wel in ieder geval
Avond allerliefstequote:
Ik had de prik dinsdagavond gehaald. Gisteren toch wel een beetje grieperig van heel warm naar koud en ik had gisteren helemaal nergens zin in. Maar het was niet heel ernstig maar omdat ik nooit ziek ben viel het wel op. Enige wat ik vandaag nog voel is dat het net lijkt of je verkouden aan het worden bent en wat last van mijn keel en mijn prik arm voel ik nog een beetje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:30 schreef StephanL het volgende:
Vanmorgen geboosterd
Ging gisteravond kijken om half 8 voor een afspraak, kon ik al om 8:45 terecht hier in de buurt. Meteen maar gedaan, anders moest ik weer een vrije dag zoeken en vandaag wist ik dat ik vrij was.
Behalve een lokale pijn en een klein beetje slapjes, alsof ik niet helemaal 100% goed vol, maar 98% of zoiets. Zal morgen allemaal wel over zijn. De vorige keer wel in ieder geval
Hoop dat jij ook snel opknapt Potjequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had de prik dinsdagavond gehaald. Gisteren toch wel een beetje grieperig van heel warm naar koud en ik had gisteren helemaal nergens zin in. Maar het was niet heel ernstig maar omdat ik nooit ziek ben viel het wel op. Enige wat ik vandaag nog voel is dat het net lijkt of je verkouden aan het worden bent en wat last van mijn keel en mijn prik arm voel ik nog een beetje.
Arme jijquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:50 schreef praadje het volgende:
En ik wil fuckerdefuckerdefuckerdefuck weer eens normaal goed slapen. Het is alweer een week helemaal mis![]()
![]()
![]()
Dankjequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Hoop dat jij ook snel opknapt Potje
Dat is niet fijn. Ben wel ziek geweest, maar niet vanwege een griepje of wat dan ook het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had de prik dinsdagavond gehaald. Gisteren toch wel een beetje grieperig van heel warm naar koud en ik had gisteren helemaal nergens zin in. Maar het was niet heel ernstig maar omdat ik nooit ziek ben viel het wel op. Enige wat ik vandaag nog voel is dat het net lijkt of je verkouden aan het worden bent en wat last van mijn keel en mijn prik arm voel ik nog een beetje.
Ja arme ik. Voel me echt een vod. Heb naast de medicatie al alles uit de drogist erbij geprobeerd. Ging een week of drie goed en nu weer terug naar af. Dinsdag moet ik toch weer bloedprikken dus dan zal ik weer eens om iets anders of iets erbij vragen.quote:
Er zijn best veel collega's die zich ziek hebben gemeld. Daar heb ik dan gelukkig geen last van gehad. Maar de 'reserve' collega's raken nu wel snel op. Gelukkig door corona rijden de trein via een vakantiedienstregeling dat geeft net weer een beetje lucht. Anders waren er zeker ritten uitgevallen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is niet fijn. Ben wel ziek geweest, maar niet vanwege een griepje of wat dan ook het afgelopen jaar.
Ik ben benieuwd naar het dan verder verloopt bij mij
Ben je overdag dan niet heel erg moequote:Op donderdag 6 januari 2022 19:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja arme ik. Voel me echt een vod. Heb naast de medicatie al alles uit de drogist erbij geprobeerd. Ging een week of drie goed en nu weer terug naar af. Dinsdag moet ik toch weer bloedprikken dus dan zal ik weer eens om iets anders of iets erbij vragen.
Klinkt bekend. Ziekteverzuim in Leiden in ook heel hoog. De komende 4 dagen dan ook daar rijden. Alphen aan de rijn hetzelfde.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Er zijn best veel collega's die zich ziek hebben gemeld. Daar heb ik dan gelukkig geen last van gehad. Maar de 'reserve' collega's raken nu wel snel op. Gelukkig door corona rijden de trein via een vakantiedienstregeling dat geeft net weer een beetje lucht. Anders waren er zeker ritten uitgevallen.
Ja best wel. Het belangrijkste is om ritme te houden want anders zak je in dus ik doe gewoon maar voort.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ben je overdag dan niet heel erg moe
Dus dat is de eerste tijd nog geen werkweek van 24 uurquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Ziekteverzuim in Leiden in ook heel hoog. De komende 4 dagen dan ook daar rijden. Alphen aan de rijn hetzelfde.
Jawelquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dus dat is de eerste tijd nog geen werkweek van 24 uur
De goeie oude tijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:48 schreef monkyyy het volgende:
Doet me denken aan de goedde oude tijd van wegmisbruikers en blik op de weg
Ik kijk ook veel van die achtervolgen van de Nederlandse politie op Youtubequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:48 schreef monkyyy het volgende:
Doet me denken aan de goedde oude tijd van wegmisbruikers en blik op de weg
En dan kijk je naar een compilatie van de Nederlandse politie met achtervolgingen en dat auto's van de weg worden gedrukt. En dan kijk je onder het filmpje bij de reacties en dan zie je allemaal opmerkingen van buitenlandse mensen die het helemaal geweldig vinden dat onze politie zo doet. Van dat zouden ze bij ons ook eens mogen doen. Terwijl je in Nederland al goed je best moet doen om van de weg gedrukt te worden door de politiequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik kijk ook veel van die achtervolgen van de Nederlandse politie op Youtube
Sorry, geen flauw idee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:46 schreef lytsewiete het volgende:
Ik zoek voor een spelletje een tv Programma waarin het deuntje van Slapstick Salad uit Laurel and Hardy wordt gebruikt. Iemand enig idee?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Vandaag het boosterprikje laten zetten
Poppel_Godquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Vandaag het boosterprikje laten zetten
thnxquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; M NPO1
19.30; Wordt u al geholpen SBS6
20.30; Big Brother SBS6
20.40; De slimste mens NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.33; Flikken Maastricht NPO1
21.30; Overtreders VER (H?)
22.25; Undercover in Nederland VER (H?)
Filmtip;
20.25; Charlie's Angels: Full Throttle RTL7
20.30; The lord of the rings NET5
Amusement;
20.00; The voice of Holland RTL4
20.30; De alleskunner SBS6
Sport'
19.25; RTL GP: Dakar 2022 RTL7
19.27; NOS Sport: Schaatsen EK afstanden NPO3
21.01; NOS Sport: Schaatsen EK afstanden NPO3
Aktueel;
22.00; Beau RTL4
22.17; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
Typefouten onder voorbehoud.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
Praadje schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:00:00
PraadjeGodinquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Poppel_GodFijn dat hij erin zit. Hopelijk ga je er niet teveel last van hebben.
Avond Dotjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx
Flikken opnemen en the voice kijken
Kijk even een aflevering wat ik er van vind, was de vorige keer al snel klaar met The Voicequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond DotjeHier ook The Voice. Flikken vind ik niets aan.
Nee, het is niet meer wat het geweest is deze vorm van BB.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk even een aflevering wat ik er van vind, was de vorige keer al snel klaar met The Voice
ZIjn ook veel van dat soort programma's op met muziek
Kijk jij geen BB?
Yep, ik ben dinsdag vol gespotenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
Is de SC nu een safezone? Iedereen geboosterd?
Het is inderdaad saai, ik kijk af en toe omdat ik daar MOD ben Moet ik wel even op de hoogte blijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, het is niet meer wat het geweest is deze vorm van BB.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Tasje.Ook al geboosterd?
nopequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:52 schreef praadje het volgende:
Wow, volgens mij zijn we dan allemaal geboosterd hier. Wat goeeeeeddd
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik kijk ook veel van die achtervolgen van de Nederlandse politie op Youtube
oh die Kees van dat programma!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:26 schreef praadje het volgende:
Die vrouw uit Wordt u al geholpen praat als Kees, die autistische Kees.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:47 schreef monkyyy het volgende:
Dikke Volvo V60 rijden ze wel in die serie
Ja? Is het echt een nieuwe?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:51 schreef Dutch_view het volgende:
Vanavond 21:25 weer nieuwe Overtreders! bij Veronica![]()
Dankjewel praadje; heb de filmpjes op YT 1000x gekeken, maar het blijft leukquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:54 schreef praadje het volgende:
Oeps, vergeten
20.30 uur, Veronica 20 jaar VI: Einde van een tijdperk https://www.tvgids.nl/sport/20-jaar-vi-einde-van-een-tijdperk
Sorry
Ja, het blijft zeker leuk. Kijk nu al uit naar hun dagelijkse programma.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dankjewel praadje; heb de filmpjes op YT 1000x gekeken, maar het blijft leuk
Ah super, dankjewel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja dat vertelde de voice over wel![]()
Als vaste kijker zie je dat snel
Gek he, maar het doet me echt wat..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dankjewel praadje; heb de filmpjes op YT 1000x gekeken, maar het blijft leuk
Ik ook. En naar jullie allemaal.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, het blijft zeker leuk. Kijk nu al uit naar hun dagelijkse programma.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
I
[..]
Ik ook. En naar jullie allemaal.
Yep, het is toch wel een einde van een 20-jarig tijdperk: kan me nog goed die show met Ruud, Johan en Hugo herinneren…toen mochten de heren nog de hele uitzending doorpaffen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek he, maar het doet me echt wat..
Daar verwacht ik ook veel van. Johan was trouwens gisteren bij Op1 aardig op dreef. Hij stelde o.a. een paar goede vragen aan Hugo de Jonge. Het is te hopen dat ze straks iedereen aan tafel krijgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, het blijft zeker leuk. Kijk nu al uit naar hun dagelijkse programma.
Nou, dat dus. Daarom ben ik ook zo blij dat we het hier zo leuk hebben met ekaar en dan met Praadje die alles voor ons aan elkaar Praadtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, het is toch wel een einde van een 20-jarig tijdperk: kan me nog goed die show met Ruud, Johan en Hugo herinneren…toen mochten de heren nog de hele uitzending doorpaffen.
Dat is zeker te hopen. Alleen zijn de tijden veranderd. Men moet opletten bij elk woord wat men schrijft of zegt dat er niemand beledigd is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar verwacht ik ook veel van. Johan was trouwens gisteren bij Op1 aardig op dreef. Hij stelde o.a. een paar goede vragen aan Hugo de Jonge. Het is te hopen dat ze straks iedereen aan tafel krijgen.
Ja, was een goede uitzending gisteren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar verwacht ik ook veel van. Johan was trouwens gisteren bij Op1 aardig op dreef. Hij stelde o.a. een paar goede vragen aan Hugo de Jonge. Het is te hopen dat ze straks iedereen aan tafel krijgen.
Ja, we hebben een leuk clubje zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Daarom ben ik ook zo blij dat we het hier zo leuk hebben met ekaar en dan met Praadje die alles voor ons aan elkaar Praadt
Yep, ze hebben niet alle 24 in het kratje zou Hugo zeggen.quote:
Prachtige uitspraak welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, ze hebben niet allemaal 24 in het kratje zou Hugo zeggen.
Haha, dat zeg ik ook altijd maar ik kom oorspronkelijk ook uit de kant van Hugo zijn woonplaats vandaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, ze hebben niet allemaal 24 in het kratje zou Hugo zeggen.
Is gezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk trouwens dat je Overtreders altijd met ons meekijkt
Niet lullen maar poetsenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, dat zeg ik ook altijd maar ik kom oorspronkelijk ook uit de kant van Hugo zijn woonplaats vandaan.
Ja inderdaad. Ook altijd redelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Jaaa zijn zeker wel de leukste Boa's
Avondquote:
Op en neer naar de supermarkt gereden, daarna weer even gestekkerd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond MonkNog gestekkerd vandaag?
https://www.autoweek.nl/v(...)erformance-awd-2021/quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
AvondHeb jij de eerste 1000km al op de klok staan van je nieuwe Tesla?
Leuk om te zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.autoweek.nl/v(...)erformance-awd-2021/
768 km inmiddels
Avond lieve Poppel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik geef Wie Is De Mol weer een kans.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Leuk om te zien.Ik weet dat jij je auto op 31 december had opgehaald staat er nu ook 31 december op je kentekenbewijs.
21kWh/100 km valt goed mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.autoweek.nl/v(...)erformance-awd-2021/
768 km inmiddels
Dan is het allemaal maar net geluktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]Datum eerste toelating, datum eerste inschrijving Nederland, datum tenaamstelling allemaal 31-12
200 kmh doet hij wel heb ik ondervondenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
21kWh//100 km valt goed mee.![]()
Dan heb je hem nog niet op zijn staart getrapt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
200 kmh doet hij wel heb ik ondervonden
En wat was nu precies de doorslag om een Tesla te nemen. De grote actieradius of de hoge korting die je nog kon krijgen in 2021? Een Polestar was ook wel mooi geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
200 kmh doet hij wel heb ik ondervonden
Felix en Brecht gaan hun meest dierbare uitzending met ons delen. Dat lijkt me wel een leuk item.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:02 schreef monkyyy het volgende:
Kassa is vanavond waardeloos, een belbus special.
Tesla gaf me een beter gevoel, reed lekkerder.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
En wat was nu precies de doorslag om een Tesla te nemen. De grote actieradius of de hoge korting die je nog kon krijgen in 2021? Een Polestar was ook wel mooi geweest
quote:
Dat ben ik ook van plan morgen om 04:30uur gaat de wekkerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan morgen om 04:30uur gaat de wekker
Hey skatquote:
Ik ga denk ik flikken terug kijken en dan klein maar fijn kijkenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik kijk vanavond Denkend Aan Holland, waar André en Janny de Elfstedentocht varen (@:monkyyy)
Avond Poppel_Godquote:Op zondag 9 januari 2022 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik kijk vanavond Denkend Aan Holland, waar André en Janny de Elfstedentocht varen (@:monkyyy)
Thx Praadjequote:Op zondag 9 januari 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppel_GodAhhh echte feel good televisie. Veel plezier (en ik zal hem er voortaan bijzetten).
Alles zijn gangetje hier. Bij jou ook?quote:
Veel plezier.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga denk ik flikken terug kijken en dan klein maar fijn kijken
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
quote:
quote:
Ik kijk de HH wel bij zijn overlijden.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu een special over Maarten van Rossem op NPO1
Dan heb je minimaal 20 jaar geduld nodig.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik kijk de HH wel bij zijn overlijden.
Hindeloopen, mooie herinneringen aanquote:Op zondag 9 januari 2022 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik heb het even teruggekeken en het was vrij bijzonder inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2022 14:39 schreef nils7 het volgende:
WTF net een stukje weerbericht op RTL4.
Ik zat daarvoor Beau te kijken maar dacht eigenlijk dat het een Lucky was maar het was gewoon echt…
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:02 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Zo maar even een pizzakit klaar maken
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:20 schreef Ole het volgende:
eerste dag online les overleefd. Eerste les ging helemaal mis
oeh!!!quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allen![]()
Net even de tank weer volgegooid (E1,60) in Duitslanden
meteen een Curryworst mit Pommes genuttigd( bij CurryQ )
America's funniest home videosquote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allen![]()
Net even de tank weer volgegooid (E1,60) in Duitslanden
meteen een Curryworst mit Pommes genuttigd( bij CurryQ )
** Bob Saget overleden#FullHouse
Ja! En Full House! Zo braaf maar altijd wel vermakelijk! Keek het vaak.quote:
Ik keek altijd voor Comet (de golden retreiver)quote:Op maandag 10 januari 2022 18:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja! En Full House! Zo braaf maar altijd wel vermakelijk! Keek het vaak.
oh ja!!! die was ook leuk! En die ene broer was ook wel een lekker ding hoorquote:Op maandag 10 januari 2022 18:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik keek altijd voor Comet (de golden retreiver)
Dat zou een beetje jammer zijn ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kijk er ook naar uit.![]()
Hopelijk maakt Ome Sjon het qua reclame niet al te bont.
Vertelquote:Op maandag 10 januari 2022 18:20 schreef Ole het volgende:
eerste dag online les overleefd. Eerste les ging helemaal mis
Je mag mij aanrakenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
WcPot schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:00:00![]()
Hoe gaat het daar allemaal? Ik vind het maar niks dat online werken weer. Had gehoopt dat we daar vanaf waren, maar zie het voorlopig niet gebeuren.quote:
Het gaat zijn gangetje. Ik werk altijd thuis dus ik ben het gewend maar kan me voorstellen dat als je het niet gewend bent je het beu gaat worden. Denk ook niet dat het snel weer normaal wordt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar allemaal? Ik vind het maar niks dat online werken weer. Had gehoopt dat we daar vanaf waren, maar zie het voorlopig niet gebeuren.
Avond lieve Dotquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Evening
Lastige keuze, wil MAF zien en BB
Het Praadjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve DotLastig voor je, dat wordt dus munt gooien. En dan eentje kijken en eentje opnemen.
lesgeven is zo anders! Heb wel veel workshops gevolgd om het iets beter te doen, maar moet toch al doende lerenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Het gaat zijn gangetje. Ik werk altijd thuis dus ik ben het gewend maar kan me voorstellen dat als je het niet gewend bent je het beu gaat worden. Denk ook niet dat het snel weer normaal wordt.
Geloof ik graag. Dat vind ik van vergaderen ook, zo anders dan livequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef Ole het volgende:
[..]
lesgeven is zo anders! Heb wel veel workshops gevolgd om het iets beter te doen, maar moet toch al doende leren
ja daar heb ik al wel langer ervaring mee helaas. Maar ja, het is niet anders.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Dat vind ik van vergaderen ook, zo anders dan live
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; M NPO1
19.27; First dates NPO3
19.30: Wordt u al geholpen SBS6
20.30; Big Brother RTL5
20.40; De slimste mens NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Steenrijk/straatarm SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/steenrijk-straatarm
20.33; Tussen kunst en kitch NPO1
21.28; Over mijn lijk NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/over-mijn-lijk
21.30; Rooijackers over de vloer RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/rooijakkers-over-de-vloer (Bonnie St,Claire)
Amusement;
20.26; De drie sterren camping NPO3 https://www.tvgids.nl/amusement/de-3-sterren-camping
20.30; Snackmasters RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/snackmasters
Docuserie/Reportageserie;
21.17; Nachtdieren NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/nachtdieren
22.01; Wat een stel NPO3
Sport;
19.25; RTL 7 Darts: WK 2022 RTL7
Aktueel;
21.35; VI Vandaag SBS6
22.00; Beau RTL4
22.14; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
Typefouten onder voorbehoud
Nog iets gemerkt van de treinstoringen?quote:
Nee ik zit iets lagerquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:30 schreef monkyyy het volgende:
Avond
[..]
Nog iets gemerkt van de treinstoringen?
Snackmasters is leuk heb ik ontdekt. Nachtdieren ook maar dat wist ik al.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:03 schreef StephanL het volgende:
Avond
Ga mijn avond vullen met Snackmasters en Nachtdieren
Stephanquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:03 schreef StephanL het volgende:
Avond
Ga mijn avond vullen met Snackmasters en Nachtdieren
Ja snackmasters in leuk ja. Blijk toch altijd moeilijker dan gedacht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Snackmasters is leuk heb ik ontdekt. Nachtdieren ook maar dat wist ik al.
Jojoquote:
Succes met je nieuwe relaxte roosterquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja snackmasters in leuk ja. Blijk toch altijd moeilijker dan gedacht.
[..]
Jojo![]()
![]()
24 uur genot vanaf nu. Jammer dat ik in oude rooster vrijdag en zaterdag moest werken en nieuwe rooster zondag en maandag. Heeft ook zijn voordelen, alleen vrijdag nog werken en dan dinsdag weer
Ik werd vandaag door een vriendin getrakteerd op een lunch voor mijn verjaardag.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef Ole het volgende:
Versoepelingen weer een wassen neusOK voor mijn werk gelukkig weer op locatie, maar arme horeaca/ evenementen, winkels
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik werd vandaag door een vriendin getrakteerd op een lunch voor mijn verjaardag.Zo fijn dat dat hier nog kan.
Van harte!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik werd vandaag door een vriendin getrakteerd op een lunch voor mijn verjaardag.Zo fijn dat dat hier nog kan.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Ben je vandaag jarig?quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel lief Cremetjequote:
Dankjewel lieve Tasquote:
Ook vanaf hier gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel lief Cremetje
[..]
Dankjewel lieve Tas
Misschien kon je daarom wel niet goed slapen. Je was bijna jarig. Je zat de dagen natuurlijk al af te tellenquote:
Zou het? Dus dan slaap ik vannacht als een roosjequote:Op donderdag 13 januari 2022 22:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien kon je daarom wel niet goed slapen. Je was bijna jarig. Je zat de dagen natuurlijk al af te tellen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |