Lekker tochquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt mee hoor, even de oogjes dichtgehad
Ja best lekker evenquote:
Ah jij hebt de smiley's ontdekt?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:42 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Somsquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah jij hebt de smiley's ontdekt?
True, dit vind ik ook een mooi meisjequote:
Wtfquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik krijg zojuist een melding van Facebook dat een foto van mijn pagina is verwijderd. Hij stond er al 7 jaar.
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Dat kan er nog wel bij. Foto’s van mij als 6-jarige werden eerder al gelabeld als ‘racistisch’.
Shocking iddquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik krijg zojuist een melding van Facebook dat een foto van mijn pagina is verwijderd. Hij stond er al 7 jaar.
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Dat kan er nog wel bij. Foto’s van mij als 6-jarige werden eerder al gelabeld als ‘racistisch’.
Mag die nog wel ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:08 schreef pullup het volgende:
Welly welly, well well
[ afbeelding ]
Clockwork Orange is ook al weer 50 jaar oud
Die mocht vrijwel meteen al nietquote:
Stelletje hypocrieten ... Een tuinfeestje van de baas mag welquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mocht vrijwel meteen al niet
Tenminste in Engeland
Goed plaatje wel ! Mee eens ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
man man man, bemoeienis, vertrutting en politiek correcte bemoeienis worden met de dag erger.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Of cowboy/indiaantjequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
man man man, bemoeienis, vertrutting en politiek correcte bemoeienis worden met de dag erger.
En die "racistische" foto... Zwarte Pieten pakje? [ link | afbeelding ]
Waarom zou dit verwijderd worden, vraag ik me dan af?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
De wereld is gek aan het worden. KNETTERGEK.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
man man man, bemoeienis, vertrutting en politiek correcte bemoeienis worden met de dag erger.
Net als je denkt, dat het niet gekker kanquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Daar staat een zwarte piet op ja.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik heb nog wel foto's van toen de juniors hier klein waren, foto's met sint en piet, ben geneigd te kijken wat er gebeurt als ik die plaatsquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar staat een zwarte piet op ja.
Ja maar dat is traditiequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens de melding was het een oproep tot zelfmoord. Er stond ook een telefoonnr. bij voor als ik hulp nodig hebquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom zou dit verwijderd worden, vraag ik me dan af?
Ouwe New Waverquote:
Daarvoor was ik ook punkquote:
Huh?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgens de melding was het een oproep tot zelfmoord. Er stond ook een telefoonnr. bij voor als ik hulp nodig heb
Oh dat lees ik wel vaker, is blijkbaar een tactiek van trollen en doxxers, belachelijk gedrag iigquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgens de melding was het een oproep tot zelfmoord. Er stond ook een telefoonnr. bij voor als ik hulp nodig heb
Nietus, jij was geen gabbertjequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarvoor was ik ook punk![]()
Ik heb alle fasen meegemaakt
MAN MAN MANquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ook de gabbertijd meegemaakquote:
Ik snap het ook niet. Ik doe ook steeds minder met FB.quote:
Dit alleen al is wel voldoende reden ja.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik doe ook steeds minder met FB.
Fb is best leuk als je het geheim houdt voor buitenneuzelaars.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik doe ook steeds minder met FB.
Nu ben ik diep teleurgesteld, ik bleef gewoon door waven door de gabbertijd heen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook de gabbertijd meegemaak![]()
En dat waren hele toffe feesten
Ik heb mijn periodes gehad, en uit iedere periode heb ik de meest maffe mooie dingen gehaald , een schat aan ervaringen en herinneringenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu ben ik diep teleurgesteld, ik bleef gewoon door waven door de gabbertijd heen.
Iedere periode?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb mijn periodes gehad, en uit iedere periode heb ik de meest maffe mooie dingen gehaald , een schat aan ervaringen en herinneringen
Hoe lang stond het plaatje er al ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet ,maar verder ja iedere periode/fase noem het zoals je wil zag ik er anders uit, muziek smaak is ook in de loop der jaren veranderd ,maar altijd nog wel met de herinneringen vanuit mijn punktijd en alles daarna. Ik zou niets willen missen ,quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Iedere periode?
Hoe was de Victoriaanse tijd?
Jammerquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet ,maar verder ja iedere periode/fase noem het zoals je wil zag ik er anders uit, muziek smaak is ook in de loop der jaren veranderd ,maar altijd nog wel met de herinneringen vanuit mijn punktijd en alles daarna. Ik zou niets willen missen ,
Sinds de aanslagen in Parijs in 2015.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe lang stond het plaatje er al ?
Je snapt de grap niet?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:13 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb altijd wat moeite met aannames , fijne avond nog
6 jaar heb je overleefd en dan komen ze met dat excuusquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sinds de aanslagen in Parijs in 2015.
Is het zo gevaarlijk bij haar?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik had het gisteren gemist bij HvN, maar mijn zus appt me net de screenshots.
En op z'n Hyacinth Buckets: "I'm alarmed".
Ze heeft nu een politiekot tegenover zich.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, er woont een glibberige KAAGedis tegenover haar.quote:
Het slaat nergens op idd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
6 jaar heb je overleefd en dan komen ze met dat excuus
Oe die mag je niet laten ontsnappenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, er woont een glibberige KAAGedis tegenover haar.
Doe maar geen adres danquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, er woont een glibberige KAAGedis tegenover haar.
Ik vind dit echt heel triest.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik had het gisteren gemist bij HvN, maar mijn zus appt me net de screenshots.
En op z'n Hyacinth Buckets: "I'm alarmed".
Ze heeft nu een politiekot tegenover zich.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk jij dat ik Willem Engel ben?quote:
Nee maar ik ben goed ik Streetviewquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Denk jij dat ik Willem Engel ben?
Is het ook. Hoewel de aanleiding hiertoe een beetje overdreven was, het waren uiteindelijk maar een paar ongevaarlijke gekkies. Maar ja, je weet natuurlijk nooit wat er nog meer voor dreigementen binnen zijn gekomen waar wij niets van weten.quote:
Ongevaarlijk? Ik twijfel daar over.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is het ook. Hoewel de aanleiding hiertoe een beetje overdreven was, het waren uiteindelijk maar een paar ongevaarlijke gekkies. Maar ja, je weet natuurlijk nooit wat er nog meer voor dreigementen binnen zijn gekomen waar wij niets van weten.
Geheim is het al lang niet meer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar ik ben goed ik Streetview
Oh ... ik weet het nog niet maar ga ook geen moeite doen ..quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geheim is het al lang niet meer.
Wat engquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:51 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Conchita in Secret Story Spain![]()
[ afbeelding ]
Er was zelfs een video message van de echte
man man manquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:51 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Conchita in Secret Story Spain![]()
[ afbeelding ]
Er was zelfs een video message van de echte
Mijn zus heeft het hele tafereeltje aanschouwd. Actievoerende christengekkies, tegen globalisme en tegen vaccinaties. Zij vond het achteraf beschouwd niet echt bedreigend.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ongevaarlijk? Ik twijfel daar over.
‘Man’ ‘man’ ‘man’quote:
Ach ja. 1 gek is genoeg....quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn zus heeft het hele tafereeltje aanschouwd. Actievoerende christengekkies, tegen globalisme en tegen vaccinaties. Zij vond het achteraf beschouwd niet echt bedreigend.
Maar als het plompverloren bij je aan de bel trekt is het toch wel intimiderend.
We kunnen voordat de horeca weer open gaat ook een buiten-meet organiseren. Ergens in een park bv.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:40 schreef Koen66 het volgende:
maar een meet dit jaar zou toch wel tof zijn
Hoe lang denk jij dat de horeca dicht blijft?quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ik sleep deze quote even hierheen:
[..]
We kunnen voordat de horeca weer open gaat ook een buiten-meet organiseren. Ergens in een park bv.
Geen idee, ik wacht de persco af.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe lang denk jij dat de horeca dicht blijft?
in februari/maart is een meet in een park vaak ietwat brrrrrrquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht de persco af.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:08 schreef Koen66 het volgende:
hahahaha dat onderschrift van Jobi bij @:domnivoor
Ja beetje koukleumen in een park met een fles drank in de hand , lijkt wel een daklozen-meet danquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in februari/maart is een meet in een park vaak ietwat brrrrrr
Winkels gaan toch weer open op afspraak? Zou gek zijn dat horeca nog dicht zou moeten danquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ik sleep deze quote even hierheen:
[..]
We kunnen voordat de horeca weer open gaat ook een buiten-meet organiseren. Ergens in een park bv.
Misschien had ze hem aan de foonquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:08 schreef Koen66 het volgende:
hahahaha dat onderschrift van Jobi bij @:domnivoor
morgen gaan ze nog niet openquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Winkels gaan toch weer open op afspraak? Zou gek zijn dat horeca nog dicht zou moeten dan
Ja uhh… ik maak het beleid niet. Volgens de laatste berichten blijft de horeca voorlopig dicht.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Winkels gaan toch weer open op afspraak? Zou gek zijn dat horeca nog dicht zou moeten dan
zaterdagquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja uhh… ik maak het beleid niet. Volgens de laatste berichten blijft de horeca voorlopig dicht.
hele corona policy zou nou typisch iets zijn om vanuit de EU meer te sturen, maar die zijn niet thuisquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok slim om anders te doen dan de buren , maar de grens open te laten ....
ze zitten ook in een bubble dus geen 1.5 meter onzinquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
Bij Beau zit de hele crew van de vrienden van Amstel aan het bier ..... lijkt wel een kroeg
Now we’re talkingquote:
Ieder in zn eigen bubbel misschien ... ik geloof er geen reet vanquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zitten ook in een bubble dus geen 1.5 meter onzin
Ja je kent onze regering toch inmiddels wel ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Topshowquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:08 schreef pullup het volgende:
Welly welly, well well
[ afbeelding ]
Clockwork Orange is ook al weer 50 jaar oud
Apart, zeg.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Sjoef! Alles goed in je bubble?quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder in zn eigen bubbel misschien ... ik geloof er geen reet van
Ik zit aan de wijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nu niks in huis![]()
Maar proost
Wie niet?quote:
Hoi!quote:
Ja, over half uurtje ongeveer (01.30 uur officieel, maar eerst zingen ze het volkslied braaf etc. etc, dus loopt altijd ietsje uit). Op ESPN dus ook Bucks-Warriors. Bij interesse zie eerdere post if not espn'errrrquote:
Wijvenshitquote:
Van mij mag je best vaker Puzzquote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
1 x in de week mag ik wijn van mezelf
Soury doet het niet .... Wanneer is haar vakantie over btw?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:35 schreef Flory het volgende:
[..]
Van mij mag je best vaker Puzz [ afbeelding ]
Wat bedoel je ? Soury doet het niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury doet het niet .... Wanneer is haar vakantie over btw?
Wijn drinken gok ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Wat bedoel je ? Soury doet het niet?
Vakantie geen idee, ze is al even weg toch?
Ja dan snap ik ook niet wat ie bedoeltquote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Soury drinkt altijd wijn en gelijk heeft ze [ afbeelding ]
Die naam zegt me wel iets ja, kan er zo direct niet opkomenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dan snap ik ook niet wat ie bedoelt![]()
Ken nog iemand die ook van wijn houdt. Ik noem geen namen maar begint met D en eindigt op eisyy.
Trusteeeeeequote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Die naam zegt me wel iets ja, kan er zo direct niet opkomen![]()
Mijn wijn is al een tijdje opdus hoogste tijd
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dan snap ik ook niet wat ie bedoelt![]()
Ken nog iemand die ook van wijn houdt. Ik noem geen namen maar begint met D en eindigt op eisyy.
Droge witte wijn 1 fles in de weekquote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Doe je goed, 1 x per week aan de booze. Of heb je het specifiek over wijn op die ene dag en de andere dagen andere drank?
Floryquote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:35 schreef Flory het volgende:
[..]
Van mij mag je best vaker Puzz [ afbeelding ]
Nog steeds weg?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury doet het niet .... Wanneer is haar vakantie over btw?
quote:
Ik neem een voorbeeld aan de volgende TTquote:
Op vrijdag 14 januari 2022 08:35 schreef Aoibhin het volgende:
Morgen![]()
Ik ga maar eens even een voorbeeld nemen aan de TT
Benieuwd wat die TT gaat wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef D. het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik neem een voorbeeld aan de volgende TT
met de hudige snelheid hier is ie die alweer vergeten danquote:
Zegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met de hudige snelheid hier is ie die alweer vergeten dan
Nee ik ga dit wel onthouden hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met de hudige snelheid hier is ie die alweer vergeten dan
Kijk, dat is nou een TT die ik kan toejuichenquote:
Domni kan in de toekomst kijkenquote:
Ik ben hier geen modquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe er wat aan, gebruik je kleurtje
ahhhhhh achso, d8 dat je hier mod wasquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod
Ik wijzig een TT alleen met goedkeuring of op verzoek van TS
Hmzzz zie ook weinig zinnigs zo 1-2-3quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben op zoek naar een Engelstalig getuigschrift, internet wil me niet helpen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben op zoek naar een Engelstalig getuigschrift, internet wil me niet helpen
Wat wil je nog meer dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat soort resultaten krijg ik ook
Ik had gehoopt op een kantenklare Engelstalige, maar heb nu een Nederlandse vertaald.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer dan?
* bergt zijn woordenboek weer op.
Gefeliciteerd met je dochterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een kantenklare Engelstalige, maar heb nu een Nederlandse vertaald.
Die laatste zin pik ik nog even meequote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:26 schreef Domnivoor het volgende:
Deze heb ik ook nog in de aanbieding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit een Prisma-boekje over Engelse correspondentie.
Gefeliciteerd met dochterlief.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die laatste zin pik ik nog even mee
Op miniDeesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met dochterlief.Daar nemen we er vanmiddag maar 1 of 2 op
of 3, of 4quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met dochterlief.Daar nemen we er vanmiddag maar 1 of 2 op
Lekkerquote:
T was er wel tijd voor jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker![]()
![]()
Tenminste, dat neem ik aan
Ja je was laat...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was er wel tijd voor ja
Heb weer 2 dagen aan overuren staan dit jaar al
Nog 2 weken, dan vakantie
Moest vanochtend ook werken. Normaal ben ik vrijdag vrij.quote:
Zo dan. Dat is best veel, ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was er wel tijd voor ja
Heb weer 2 dagen aan overuren staan dit jaar al
Nog 2 weken, dan vakantie
Misschien wil Mercedes sponsor worden. Het is net zo'n jankmuilquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef chufi het volgende:
DJOCO GA NU GEWOON NAaR HUIS IPV
https://www.nu.nl/tennis/(...)um-in-australie.html
Mercedes en Hamilton maken het ook te bont . Dat jankmuil maar weg blijft.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien wil Mercedes sponsor worden. Het is net zo'n jankmuil
Beetje triest is het wel ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef chufi het volgende:
Die had ik ook gevonden, ouders van deze Dino vogel krijgen 2 kuikens en het ene kuiken maakt na een paar weken het andere kuiken dood.quote:
Vervelde zeurpiet is ditquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef chufi het volgende:
Tough lifequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:00 schreef drakin het volgende:
Gevonden:
Slechts één schoenbekooievaar uit het nest overleeft
Slechts één kuiken uit het nest van een schoenbekooievaar bereikt de volwassen leeftijd. Het jongste kuiken dient als reservejong voor als het oudste kuiken het niet overleeft. De ouder heeft bij het voeden van de kuikens dan ook duidelijk een voorkeur voor de oudste en sterkste kuiken uit het nest.
Het oudste kuiken pikt het andere kuiken in het nest uiteindelijk dood
[ afbeelding ]
Ben jij de jongste thuis toevallig?quote:
De middelstequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben jij de jongste thuis toevallig?
Ik wel ....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben jij de jongste thuis toevallig?
quote:
Als mens overleef je dat welquote:
Of leven ze zelf langer zodat per 2 ouders er vaker een nest kan komen, elk jaar een nest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:06 schreef pullup het volgende:
Er zijn ook nog maar 2500 van die beesten. Beter houden ze de tweede ook gewoon in leven
Sukkels
Het is een aflopende zaakquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Of leven ze zelf langer zodat per 2 ouders er vaker een nest kan komen, elk jaar een nest.
Die 2500 zijn ook ergens vandaan gekomenquote:
In 1997 werd de totale schoenbekooievaarpopulatie geschat op zo'n 12.000 tot 15.000 vogelsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Die 2500 zijn ook ergens vandaan gekomen
Dat is wel een verschil, op wiens menu staan die beesten dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
In 1997 werd de totale schoenbekooievaarpopulatie geschat op zo'n 12.000 tot 15.000 vogels
Blijkbaar word het leefgebied in rap tempo kleinerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is wel een verschil, op wiens menu staan die beesten dan?
En de vis raakt opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijkbaar word het leefgebied in rap tempo kleiner
quote:
Samequote:
quote:
En de middelstequote:
Ja dan zit je sowieso safequote:
Ik ben aan mijn vaders kant ook het jongste kleinkind. Aan mijn moeders kant heb ik nog 1 nichtje dat twee maanden jonger is dan ik, en de rest is ook ouderquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:11 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben ook de jongste. En het jongste kleinkind.
Het jongste kind met het oudste kleinkind, netjesquote:
Dat moeten ze zelf wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:16 schreef Koen66 het volgende:
Winkels gewoon open vanaf morgen
https://www.nu.nl/algemee(...)ak-tot-1700-uur.html
Beterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:16 schreef Koen66 het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:16 schreef Koen66 het volgende:
Ben benieuwd hoe lang die dicht moeten blijven. En hoe lang ze werkelijk dicht blijven.quote:
nice!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang die dicht moeten blijven. En hoe lang ze werkelijk dicht blijven.
In diverse gemeentes is de horeca vandaag ook al open.
Wat is er mis met de pest?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik mijd die rotzooi als de pest hahaatjes
welke rotzooiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik mijd die rotzooi als de pest hahaatjes
Dat moeten die Britten zelf wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:36 schreef Koen66 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-aantrekkelijker-uit
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:36 schreef Koen66 het volgende:
Is ook niet zo heel vreemd bij die Engelsenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:36 schreef Koen66 het volgende:
Dom Eilandquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel vreemd bij die Engelsen![]()
Bij sommige mensen zal een mondkapje wellicht wat schelenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:36 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb mooie blauwe ogenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij sommige mensen zal een mondkapje wellicht wat schelen
Popcorn inslaanquote:
Ik dm ze ff.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Geef mij de mod rechten maar
Meer voor mijquote:
Zout of zoet denk goed na want hier kan onze vriendschap mee eindigenquote:
De aantrekkelijkste FOk!ers staan allemaal hierquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:36 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zout of zoet denk goed na want hier kan onze vriendschap mee eindigen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]Dat is een makkelijke. Zout natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De aantrekkelijkste FOk!ers staan allemaal hier![]()
FOT / Users met mondkapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |