Lekker tochquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt mee hoor, even de oogjes dichtgehad
Ja best lekker evenquote:
Ah jij hebt de smiley's ontdekt?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:42 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Somsquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah jij hebt de smiley's ontdekt?
True, dit vind ik ook een mooi meisjequote:
Wtfquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik krijg zojuist een melding van Facebook dat een foto van mijn pagina is verwijderd. Hij stond er al 7 jaar.
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Dat kan er nog wel bij. Foto’s van mij als 6-jarige werden eerder al gelabeld als ‘racistisch’.
Shocking iddquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik krijg zojuist een melding van Facebook dat een foto van mijn pagina is verwijderd. Hij stond er al 7 jaar.
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Dat kan er nog wel bij. Foto’s van mij als 6-jarige werden eerder al gelabeld als ‘racistisch’.
Mag die nog wel ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:08 schreef pullup het volgende:
Welly welly, well well
[ afbeelding ]
Clockwork Orange is ook al weer 50 jaar oud
Die mocht vrijwel meteen al nietquote:
Stelletje hypocrieten ... Een tuinfeestje van de baas mag welquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mocht vrijwel meteen al niet
Tenminste in Engeland
Goed plaatje wel ! Mee eens ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
man man man, bemoeienis, vertrutting en politiek correcte bemoeienis worden met de dag erger.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Of cowboy/indiaantjequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
man man man, bemoeienis, vertrutting en politiek correcte bemoeienis worden met de dag erger.
En die "racistische" foto... Zwarte Pieten pakje? [ link | afbeelding ]
Waarom zou dit verwijderd worden, vraag ik me dan af?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
De wereld is gek aan het worden. KNETTERGEK.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
man man man, bemoeienis, vertrutting en politiek correcte bemoeienis worden met de dag erger.
Net als je denkt, dat het niet gekker kanquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Daar staat een zwarte piet op ja.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik heb nog wel foto's van toen de juniors hier klein waren, foto's met sint en piet, ben geneigd te kijken wat er gebeurt als ik die plaatsquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar staat een zwarte piet op ja.
Ja maar dat is traditiequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens de melding was het een oproep tot zelfmoord. Er stond ook een telefoonnr. bij voor als ik hulp nodig hebquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom zou dit verwijderd worden, vraag ik me dan af?
Ouwe New Waverquote:
Daarvoor was ik ook punkquote:
Huh?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgens de melding was het een oproep tot zelfmoord. Er stond ook een telefoonnr. bij voor als ik hulp nodig heb
Oh dat lees ik wel vaker, is blijkbaar een tactiek van trollen en doxxers, belachelijk gedrag iigquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgens de melding was het een oproep tot zelfmoord. Er stond ook een telefoonnr. bij voor als ik hulp nodig heb
Nietus, jij was geen gabbertjequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarvoor was ik ook punk![]()
Ik heb alle fasen meegemaakt
MAN MAN MANquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ook de gabbertijd meegemaakquote:
Ik snap het ook niet. Ik doe ook steeds minder met FB.quote:
Dit alleen al is wel voldoende reden ja.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik doe ook steeds minder met FB.
Fb is best leuk als je het geheim houdt voor buitenneuzelaars.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik doe ook steeds minder met FB.
Nu ben ik diep teleurgesteld, ik bleef gewoon door waven door de gabbertijd heen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook de gabbertijd meegemaak![]()
En dat waren hele toffe feesten
Ik heb mijn periodes gehad, en uit iedere periode heb ik de meest maffe mooie dingen gehaald , een schat aan ervaringen en herinneringenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu ben ik diep teleurgesteld, ik bleef gewoon door waven door de gabbertijd heen.
Iedere periode?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb mijn periodes gehad, en uit iedere periode heb ik de meest maffe mooie dingen gehaald , een schat aan ervaringen en herinneringen
Hoe lang stond het plaatje er al ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet ,maar verder ja iedere periode/fase noem het zoals je wil zag ik er anders uit, muziek smaak is ook in de loop der jaren veranderd ,maar altijd nog wel met de herinneringen vanuit mijn punktijd en alles daarna. Ik zou niets willen missen ,quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Iedere periode?
Hoe was de Victoriaanse tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |