Wanneer staat die op het programma?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:31 schreef Mansjester het volgende:
De 3000 voor mannen vind ik persoonlijk leuker dan die bij de vrouwen.
Weet ik niet uit mn hoofd. Volgens mij ergens in de middag en alleen via stream te kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wanneer staat die op het programma?
Ik weet het niet, zo goed lijkt mij de baan niet te zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een nieuw olympisch record. Ja. zal wel nodig zijn lijkt mij.
Dat wordt weer een leuke rit inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:12 schreef franklop het volgende:
Prima loting voor Schouten. Al moet ze zich niet gek laten maken door Lollo
Twijfelt daar iemand aan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:56 schreef hhh38 het volgende:
behalve als ze echt met overmacht de beste is.
Je zou denken dat het zo is, maar het is 1,5 maand geleden sinds de laatste wereldbekerquote:
Klopt, maar het lijkt een wat langzamere baan te zijn, dat is sowieso al in haar voordeel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zou denken dat het zo is, maar het is 1,5 maand geleden sinds de laatste wereldbeker
Ik heb het over vorm van de dag voor de duidelijkheid
Meer onderdelen betekent dat het ten koste gaat voor het aantal deelnemers bij het schaatsen helaas.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Overigens is 10 ritten veel te weinig voor een Olympische Spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |