SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Toen ik 30 was, wilde ik ook nooit oud worden. Nu ik een stuk ouder ben wil ik ineens nog wel ouder worden. Het komt anders toch wel dichtbij hoor.quote:
Wel een geluk dan. Past mooi bij Radio 49. Ik denk dat ik ook gewoon stop met tellen bij 49quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is nu voor de 4e keer 49 geworden
Ah…quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen ik 30 was, wilde ik ook nooit oud worden. Nu ik een stuk ouder ben wil ik ineens nog wel ouder worden. Het komt anders toch wel dichtbij hoor.
44 past beter bij jou, vind ik dan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel een geluk dan. Past mooi bij Radio 49. Ik denk dat ik ook gewoon stop met tellen bij 49
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Damn, dit zou in het eerste half uur zitten…
Annie, maar dan niet van BZN…quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dat kauwgom kauwen is niet goed voor je hoor.
Dat doe ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dat kauwgom kauwen is niet goed voor je hoor.
Ja, ik weet het niet. Ik wil nu eigenlijk wel mijn kinderen ouder zien worden en weten hoe ze terecht komen en zo. Wat dat betreft was het voor mij veel duidelijker toen ik geen kinderen had.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah…
Aftellen doe ik niet, maar ik wil niet als een hoopje ellende mee moeten hobbelen.
Maar dat zal sowieso niet gebeuren…
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Godley & Cream - Englishman In New York…
En oma livelink worden natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Ik wil nu eigenlijk wel mijn kinderen ouder zien worden en weten hoe ze terecht komen en zo. Wat dat betreft was het voor mij veel duidelijker toen ik geen kinderen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |