SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Toen ik 30 was, wilde ik ook nooit oud worden. Nu ik een stuk ouder ben wil ik ineens nog wel ouder worden. Het komt anders toch wel dichtbij hoor.quote:
Wel een geluk dan. Past mooi bij Radio 49. Ik denk dat ik ook gewoon stop met tellen bij 49quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is nu voor de 4e keer 49 geworden
Ah…quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen ik 30 was, wilde ik ook nooit oud worden. Nu ik een stuk ouder ben wil ik ineens nog wel ouder worden. Het komt anders toch wel dichtbij hoor.
44 past beter bij jou, vind ik dan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel een geluk dan. Past mooi bij Radio 49. Ik denk dat ik ook gewoon stop met tellen bij 49
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Damn, dit zou in het eerste half uur zitten…
Annie, maar dan niet van BZN…quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dat kauwgom kauwen is niet goed voor je hoor.
Dat doe ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dat kauwgom kauwen is niet goed voor je hoor.
Ja, ik weet het niet. Ik wil nu eigenlijk wel mijn kinderen ouder zien worden en weten hoe ze terecht komen en zo. Wat dat betreft was het voor mij veel duidelijker toen ik geen kinderen had.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah…
Aftellen doe ik niet, maar ik wil niet als een hoopje ellende mee moeten hobbelen.
Maar dat zal sowieso niet gebeuren…
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Godley & Cream - Englishman In New York…
En oma livelink worden natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Ik wil nu eigenlijk wel mijn kinderen ouder zien worden en weten hoe ze terecht komen en zo. Wat dat betreft was het voor mij veel duidelijker toen ik geen kinderen had.
Maar zij wel. Bij TopPop in de uitzending was ze de hele tijd kauwgom aan het kauwen tot afgrijzen van mijn moeder.quote:
Met kinderen in je gezin denk ik dat je meer motivatie hebt om nog ergens voor te leven.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Ik wil nu eigenlijk wel mijn kinderen ouder zien worden en weten hoe ze terecht komen en zo. Wat dat betreft was het voor mij veel duidelijker toen ik geen kinderen had.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar zij wel. Bij TopPop in de uitzending was ze de hele tijd kauwgom aan het kauwen tot afgrijzen van mijn moeder.
Nou, dat is nog geen onderdeel van mijn toekomstdromen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
En oma livelink worden natuurlijk.
Wij noemde haar 'Kauwgumpje', net zoals de zangeres van Cock Robin ‘Huppeltje' genoemd werd…quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar zij wel. Bij TopPop in de uitzending was ze de hele tijd kauwgom aan het kauwen tot afgrijzen van mijn moeder.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Texas feat. Wu-Tang Clan - Say What You Want (All Day, Every Day)
Oh? Ik hoor hier geen fouten.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:27 schreef livelink het volgende:
Enige voortgang in het project inmiddels. Met dank aan onze lasersnijder. Die moet nu 50 onderdeeltjes gaan snijden voor een bijenkorf en de eerste 6 zijn klaar. Verder moesten we druipende honing zien te creeëren. Van alles geprobeerd met caramel en gesmolten honingkaarsen, maar de oplossing was uiteindelijk simpeler dan we dachten. Lijmdraden die we in echte honing hebben gedompeld (wel zonde van de honing).
Nee, ik ook niet. Daarom vind ik het ook zo vreselijk. Maar man en zoon en dochter zijn allemaal wel creatief.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jullie doen er echt veel moeite toe zeg.
Ik was daar nooit zo goed in, toen ik nog op school zat.
Die versie is dan ook al jaren geleden uitgebracht…quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Iets versnellen, beat eronder en je hebt een zomerhit
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Wat is dit? Iemand van de Jackson-familie?
Hiermee was ik dus in de war:quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die versie is dan ook al jaren geleden uitgebracht…
Dat snap ik.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Elvis had ik wel live willen zien.
Maar dat zijn er maar heel weinig geweest in Europa…
Ik ben 2 keer in zijn huis, Graceland, geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Zou ik ook wel willen.
Was echt een showman volgens mij.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer in zijn huis, Graceland, geweest.
Dat vond ik al imposant…
Hands Up - Ottawan
10 wekenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Dit was echt een mega hit destijds…
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Ritmo de la Nocha, gejat door Coldplay…
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:46 schreef DJ11 het volgende:
I Go To Rio....
.... gesampled door Coldplay: Every Teardrop Is A Waterfall
Serieus.quote:
Ook wel leuk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus.
Ik heb 'm hier wel eens gedraaid, maar het 'origineel' is een bootleg mix uit de USA met de originele versies van de songs daarin verwerkt. Jaap Eggermont heeft dat 1 op 1 gekopieerd, maar dan met cover zangers/zangeressen uit Nederland…
Probeer die maar eens te raden…
Dank je wel Melting. Een klein beetje meegekregen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:00 schreef Melting het volgende:
En toen was het alweer 21.00 uur.
Allemaal bedankt voor het luisteren weer.
En misschien tot zaterdag!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:37 schreef livelink het volgende:
Het is nu 00.30 en we zijn nog niet klaar met het project en het eindresultaat is nog erger dan we verwacht hadden. Dat wordt echt een onvoldoende en dan gelooft die docent vast niet dat hier heel veel uur werk in heeft gezeten.
Goedemorgen op deze laatste werkdag van deze week.quote:
Ja, godzijdank. En mijn collega heeft gisteren aangekondigd dat hij volgende week weer vrij neemt. Ongeveer vlak nadat ik had aangegeven dat ik het nauwelijks meer trok op het moment. En dit keer was ik zo assertief om te zeggen dat ik er echt niet blij mee was, maar dat maakte niks uit. Ja, hij vond dat jammer, dat wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen op deze laatste werkdag van deze week.
Damn, Wat een oncollegiale collegaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, godzijdank. En mijn collega heeft gisteren aangekondigd dat hij volgende week weer vrij neemt. Ongeveer vlak nadat ik had aangegeven dat ik het nauwelijks meer trok op het moment. En dit keer was ik zo assertief om te zeggen dat ik er echt niet blij mee was, maar dat maakte niks uit. Ja, hij vond dat jammer, dat wel.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, godzijdank. En mijn collega heeft gisteren aangekondigd dat hij volgende week weer vrij neemt. Ongeveer vlak nadat ik had aangegeven dat ik het nauwelijks meer trok op het moment. En dit keer was ik zo assertief om te zeggen dat ik er echt niet blij mee was, maar dat maakte niks uit. Ja, hij vond dat jammer, dat wel.
Dan ben je niet hard aan het werk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:48 schreef livelink het volgende:
Ik ben al vanaf 06.15 op en echt ook bezig, maar mijn horloge vindt dat ik tot 07.10 heb geslapen
Ik zat een beetje achter de pc wat youtube-filmpjes te kijken en koffie te drinkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben je niet hard aan het werk.
Het probleem is dat hij naar mijn leidinggevende is gestapt eind vorig jaar. En na dat gesprek heeft hij aangekondigd dat hij geen rekening meer met mij zou houden (ik had niet echt door dat hij dat deed eigenlijk) en dat hij dat had afgestemd met mijn leidinggevende. En daar houdt hij zich sindsdien ook strikt aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]Wat een klootviool!
![]()
Dan wordt het toch eens tijd om naar je leidinggevende te stappen, denk ik.
En anders toch maar ziek melden.
Hij houdt weinig/geen rekening met je.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij naar mijn leidinggevende is gestapt eind vorig jaar. En na dat gesprek heeft hij aangekondigd dat hij geen rekening meer met mij zou houden (ik had niet echt door dat hij dat deed eigenlijk) en dat hij dat had afgestemd met mijn leidinggevende. En daar houdt hij zich sindsdien ook strikt aan.
Ja, en dan houdt het eigenlijk wel op wat mij betreft. Het is geen kleuterschool.
Wel zelfgemaakte poffertjes toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:09 schreef Melting het volgende:
Maar omdat het vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag poffertjesspiesjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg, en anders maken we er gewoon weer bij!
Ach, ik ken ze wel de incapabele leidinggevenden. Ken er helaas wel een paar. (nu godzijdank niet overigens)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij naar mijn leidinggevende is gestapt eind vorig jaar. En na dat gesprek heeft hij aangekondigd dat hij geen rekening meer met mij zou houden (ik had niet echt door dat hij dat deed eigenlijk) en dat hij dat had afgestemd met mijn leidinggevende. En daar houdt hij zich sindsdien ook strikt aan.
Ja, en dan houdt het eigenlijk wel op wat mij betreft. Het is geen kleuterschool.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het dan wel voor situatie bij dat bedrijf?
Goedemorgen!
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:17 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
![]()
lekker Melting, dank je wel!
@:livelink, is er niet iemand boven jouw leidinggevende waar je je verhaal kwijt kunt? In mijn ogen is het een hele, hele ongezonde werksituatie en jij moet nog langer gezond mee en op deze manier... ?
Uiteraard..... die voorverpakte zijn inderdaad niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel zelfgemaakte poffertjes toch?
Die kant en klare uit een pakje zijn net van rubber…
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:09 schreef Melting het volgende:
Maar omdat het vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag poffertjesspiesjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg, en anders maken we er gewoon weer bij!
Ik zie het als een generatiekloof. Mijn collega is de jongste in ons bedrijf en werken is voor hem voornamelijk doen wat leuk is en gezelligheid.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:17 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
![]()
lekker Melting, dank je wel!
@:livelink, is er niet iemand boven jouw leidinggevende waar je je verhaal kwijt kunt? In mijn ogen is het een hele, hele ongezonde werksituatie en jij moet nog langer gezond mee en op deze manier... ?
Dat klinkt wel heel goed. Ze was dus een graag geziene collega, en dat is fijn om te horen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:28 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft vandaag haar laatste werkdag bij haar huidige werkgever.
Gisteren heeft ze op kantoor de hele dag van collega's koffievouchers gekregen met daarop een persoonlijk verhaaltje, diverse cadeautjes, een afscheidsborrel met een quiz rond haar persoon en werk én afspraken in de toekomst om iets te gaan ondernemen (lunchen, dineren, wandelen, etc.).
Ik geloof dat ze wel gemist gaat worden daar door haar collega’s…
Het verbaast me dat je alles goed praat en ondertussen hier je beklag doet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het als een generatiekloof. Mijn collega is de jongste in ons bedrijf en werken is voor hem voornamelijk doen wat leuk is en gezelligheid.
Net als zij zelf heeft niemand een vertrek op zo'n korte termijn aan zien komen en was ze vanwege haar functie en insteek een beetje de moederkloek van het bedrijf, waar vooral twintigers en dertigers werken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel goed. Ze was dus een graag geziene collega, en dat is fijn om te horen.
Dat klinkt als een goed afscheid (en zo hoort het ook)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:28 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft vandaag haar laatste werkdag bij haar huidige werkgever.
Gisteren heeft ze op kantoor de hele dag van collega's koffievouchers gekregen met daarop een persoonlijk verhaaltje, diverse cadeautjes, een afscheidsborrel met een quiz rond haar persoon en werk én afspraken in de toekomst om iets te gaan ondernemen (lunchen, dineren, wandelen, etc.).
Ik geloof dat ze wel gemist gaat worden daar door haar collega’s…
Misschien moet die collega dan bij een ander bedrijf gaan werken waar de sfeer zo is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het als een generatiekloof. Mijn collega is de jongste in ons bedrijf en werken is voor hem voornamelijk doen wat leuk is en gezelligheid.
Ik zou zeggen: stap zelf ook naar je leidinggevende en leg uit welke gevolgen dat oneerlijke besluit heeft. Niet alles kan van één kant komen. En tot nu toe loop je steeds de gaten dicht, maar als je écht een keer goed ziek bent, dan moet er ook vervanging zijn. Daarnaast heb jij net zo goed recht op vrije tijd en vakantiedagen. Ook heb je een gezin. Je kunt niet 24/7 voor het werk klaarstaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik deel deze mening grotendeels. Uit eigen ervaring weet ik dat als je ergens werkt waar je niet (voldoende) gewaardeerd wordt (met name door je leidinggevende) het tijd is om voor jezelf te kiezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je alles goed praat en ondertussen hier je beklag doet.
Je kan ook wachten tot je van straat geplukt wordt met een ambulance en een paar dagen in het ziekenhuis mag verblijven of zo…
Mooi gezegd. Hier kan ik me bij aansluitenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik deel deze mening grotendeels. Uit eigen ervaring weet ik dat als je ergens werkt waar je niet (voldoende) gewaardeerd wordt (met name door je leidinggevende) het tijd is om voor jezelf te kiezen.
Uiteindelijk is dit de reden dat ik weggegaan bij mijn vorige baan. De schok was groot, want de altijd maar brave en toch zijn werk doende Peaceman nam een beslissing die effect had op het bedrijf. De salarisverhogingen die jaren niet konden, ook al hadden ze niets aan te merken op je werk, konden ineens wel voor mijn directe collega’s omdat ze benauwd waren voor een sneeuwbaleffect. Het is mijn oud collega’s gegund.
Zelf ben ik bij mijn huidige baan op mijn plek, voel me gewaardeerd, krijg ruimte voor eigen initiatieven en er wordt naar me geluisterd. Ook je werk goed doen wordt hier wèl beloond, in woord en bedrag. Dat wat ik bij mijn vorige baan meemaakte, ga ik nooit meer accepteren.
En dat @:livelink moet jij ook niet laten gebeuren. Er is, zeker nu, werk zat dus kies voor jezelf! Straks zit jij met een burn-out thuis door zo’n klote leidinggevende/collega als je zo doorgaat.
Laat het niet gebeuren!
Voor prikjes?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Afspraken zijn niet meer nodig, ook goed. Vond het wel een handig systeem om de drukte te spreiden
quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Friday Night Conference
Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Wij zouden 200 m/v/x tegelijk binnen mogen hebben. Vind ik best veel.quote:
Stevige loods dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Wij zouden 200 m/v/x tegelijk binnen mogen hebben. Vind ik best veel.
Ruim 1000 m2quote:
Oh ja dan kan het net met looppaden enzo, maar lijkt me inderdaad wel weer spannend.quote:
Waarschijnlijk luister ik (zowaar) ook weer eens mee. Ik heb een quiz voor te bereiden, dus dan kan ik best tussendoor wat mee luisteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb geen andere aankondiging gezien, dus ga ik vanavond draaien. Uiteraard pas na de persconferentie. Het wordt een leuke show met de eerste, fijne nieuwe nummers van 2022, veel muziek uit de 70s, 80s, 90s, 00s... enzovoort. En uiteraard is er ook ruimte voor jullie suggesties en verzoekjes(die kun je nu al sturen via DM)
[..]
Goedenavond. Ik luister even mee, maar waarschijnlijk niet al te lang.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef DJ11 het volgende:
Zo, ik heb genoeg muziek klaargezet om een hele avond te vullen. Nou ja, bijna dan.
De vooraf-track start kort na 19:24 uur. Ik kondig 'm deze keer alvast aan: het is een gloednieuwe track van RöyksoppDus wie dat wil meepakken: schakel om 19:24 uur in.
Start uitzending: 19:30 uur
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond. Ik luister even mee, maar waarschijnlijk niet al te lang.
Grappig, ik hoorde echt niet dat het Simply Red was.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Welkom, Symphonic
We beginnen een beetje energiek, maar het wordt straks ook wat rustiger hoor
En de DM staat open voor verzoekjes.Simply Red - Fake (Love To Infinity Classic radio mix)
Behoorlijk radicaal geremixt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig, ik hoorde echt niet dat het Simply Red was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik kan er geen naam aan hangen. Klinkt wel vaag bekend.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Behoorlijk radicaal geremixt.
Eens kijken of je weet wie hier praat. Hint: het is een acteur.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Orbital & Angelo Badalamenti - Beached (radio version)
Stem, antwoord in de spoiler:Nee, dat had ik nooit geraden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Kijk, die film heb ik ook nooit gezien. Dat verklaart hetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt uit de film The Beach (2000).
Nu gaan we naar de Noorse kustA-ha - Cry Wolf
Dat komt pas hiernaquote:
Ah, dan had ik dat wel goed ingeschat. Deze is ook lekker inderdaad!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn verzoekje komt hierna, maar deze had wel van mij kunnen zijn
Ik weet het. Ik zie het maar als mijn winter-UIquote:
Moesten ze aan de hand van het hoesje de band raden? Dat zou ik nooit geweten hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Deze week werd in De Slimste Mens een vraag gesteld over "the battle of Britpop", waarbij naast een hoesje van Oasis ook deze in beeld kwam:Blur - Country House
Hoog tijd om weer eens te draaien. Versloeg de single van Oasis overigens...
Ehhh... ? Ik ken het wel ergens van, maar waarvan ook alweer?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Hare Krishna,
Krishna, Krishna,
Hare Rame,
Hare Rame…
De mantra van de Hare Krishna community.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhh... ? Ik ken het wel ergens van, maar waarvan ook alweer?
Haddaway was nog voorspelbaarder geweest en dat heb ik al eens gedaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Deze was voorspelbaar na de vorige song…
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik had deze onlangs in m'n Spotify-playlist gezet, maar nog nooit gedraaid. Nu is het een single geworden. En Peaceman vraagt 'm aan. Waarvoor dank![]()
Elbow - What Am I Without You (single mix)
Volgens mij heeft één van de broertjes Witschge daar nog gevoetbald, of niet? (Staat me vaag iets van bij)quote:
quote:Maak kans op een vinyl of cd van Rufus Wainwright & Amsterdam Sinfonietta Live
We moeten het dit jaar wederom zonder nieuwjaarstournee doen. Gelukkig kunnen we aankondingen dat Breder dan klassiek met Rufus Wainwright wordt verplaatst naar januari 2023! Om alvast in de stemming te komen geven we 10 vinyls en 10 cd's van ons album Rufus Wainwright & Amsterdam Sinfonietta Live weg. Om kans te maken abonneer je je op ons YouTube-kanaal en reageer je onder deze video met 'CD' of 'Vinyl'! Kijk ook op onze Facebook en Instagram om extra kans te maken.
Maak nu kans op een gratis album
Kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft één van de broertjes Witschge daar nog gevoetbald, of niet? (Staat me vaag iets van bij)
En Rob ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan.
Johnny Rep weet ik in ieder geval wel te herinneren…
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dit is geen verbetering.
David Guetta heeft God Is A DJ van Faithless onder handen genomen.
Bij deze het verzoekje om die versie nooit hier te draaien.
Bij voorbaat mijn oprechte dank!
Met je eens.... weinig geslaagd, die remix...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dit is geen verbetering.
David Guetta heeft God Is A DJ van Faithless onder handen genomen.
Bij deze het verzoekje om die versie nooit hier te draaien.
Bij voorbaat mijn oprechte dank!
heerlijk nummer blijft dit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Zo'n grote hit als Sunshine Reggae was het niet, maar een leuk nummer is en blijft het, vind ik:Laid Back - Bakerman
Klopt. En het lijkt op veel op Stop This Flame van Celeste en Wicked Games van Chris Isaak.quote:
Adele, maar iets later dan de 80's…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Eens kijken of jullie de volgende 80s-kneiter ook kennen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adele, maar iets later dan de 80's…
A Groovy Kind Of Love van ome Phil, zeg maar…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]Adele - Easy On Me (Louis La Roche 1988 remix)
Heel erg 2021, maar ik vind het echt goed gedaan. Ik vind deze versie zelfs leuker om naar te luisteren dan de normale versie.
Maar niet laat genoeg helaas.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adele, maar iets later dan de 80's…
We are underground…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Erg scandinavisch met o.a. een scherpe S en een Europe-uitspraak
Een voormalige vrouwelijke collega met een flinke voorgevel, die stevig onderhevig was aan de zwaartekracht, had het altijd over 'eerst het laaghangend fruit afhandelen'.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Little Steven - Bitter Fruit (single version)
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een voormalige vrouwelijke collega met een flinke voorgevel, die stevig onderhevig was aan de zwaartekracht, had het altijd over 'eerst het laaghangend fruit afhandelen'.
Als ik deze song hoor, moet ik altijd weer aan haar denken…
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een voormalige vrouwelijke collega met een flinke voorgevel, die stevig onderhevig was aan de zwaartekracht, had het altijd over 'eerst het laaghangend fruit afhandelen'.
Als ik deze song hoor, moet ik altijd weer aan haar denken…
Vooral z'n eerste album is erg fraai (The Golden Age). De tweede is wel oké, maar wat moeilijker in het gehoor liggend en wat zwaarder op de maag.quote:
quote:
Ah, Alex mocht de onverstaanbare samples afstarten…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]Alex Christensen & The Berlin Orchestra - Das Boot
En het is in principe geen cover, want Alex is van U96.
Knipoog naar de tune van Symphonic
Die clip is echt fantastisch, net als het nummerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Nummer met een legendarische videoclip...Die Prinzen - Alles Nur Geklaut
Op aanraden van DDM onlangs aan mijn Grenzübergang playlist toegevoegd…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Nummer met een legendarische videoclip...Die Prinzen - Alles Nur Geklaut
Heb hier nog een playlist met recentere muziek uit Duitsland. Misschien wil je er eens doorheen struinen:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op aanraden van DDM onlangs aan mijn Grenzübergang playlist toegevoegd…
Zal eens kijken, je kent me…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb hier nog een playlist met recentere muziek uit Duitsland. Misschien wil je er eens doorheen struinen:
boldface · Playlist · 53 songs
Snowboots mee en wandelen maarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Er staat overigens sneeuw in de Eifel op het programma…
Ik zal mijn suede wandelboots nog wel een paar keer inspuiten tegen nattigheid, ja…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Snowboots mee en wandelen maar
Nikwax, heb je dat? https://www.nikwax.com/nl-nl/products/nubuck-and-suede-proof/quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal mijn suede wandelboots nog wel een paar keer inspuiten tegen nattigheid, ja…
Ik was dit nummer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Het leeuwendeel van z'n hits had -ie samen met Annie Lennox, maar hij had ook een paar solo-successen. Lily Was Here is een heel bekende, maar deze was er ook nog:Dave Stewart - Heart Of Stone
Ik heb iets soortgelijks…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nikwax, heb je dat? https://www.nikwax.com/nl-nl/products/nubuck-and-suede-proof/
Arme Liza... (ze heeft het desondanks toch wel gemaakt als zangeres)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Bij the Voice zou ik hier niet voor draaien.
Ze kan ook wel wat, maar dit had ze niet moeten doen….quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Arme Liza... (ze heeft het desondanks toch wel gemaakt als zangeres)
Was dat bij Motown? Het pas echt niet bij haar stem, zowel haar zang als de productiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Van een coveralbum uit de vroege 70s:Liza Minnelli - You're So Vain
Niks is zaligmakend bij dat materiaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:25 schreef livelink het volgende:
suede en sneeuw leverde bij mij toch altijd onherstelbare vlekken op.
Geen idee. Toch staan er wel wat grappige uitvoeringen op die plaat. Vooral Dancing In The Moonlight is leuk. Zal 'm t.z.t. nog eens draaien, als ik eraan denk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was dat bij Motown? Het pas echt niet bij haar stem, zowel haar zang als de productie
Door dit liedje heb ik besloten een biertje open te trekken Gulpener UR Hopquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Op weg van de 70s naar 2022 maken we een tussenstop in de 90s:D:Ream - U R The Best Thing (Perfecto radio mix)
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Door dit liedje heb ik besloten een biertje open te trekken Gulpener UR Hop
Ook deze band staat nu op de lijst van MMquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]en
(Het is stiekem dan ook een heerlijk liedje)
![]()
Nu:Wolfsheim - Once In A Lifetime
Hun mooiste vind ik toch Kein Zurückquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ook deze band staat nu op de lijst van MM
Is dat zo?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ook deze band staat nu op de lijst van MM
Ik zet de defibrilator vast klaar…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:48 schreef DJ11 het volgende:
Daryl Hall & John Oates - You Make My Dreams (Come True)
Hierna: een enigszins foute cover van een nummer van een bekende Nederlandse band, door een meidengroep. Maar het heeft toch ook wel weer wat. Ik stuitte er onlangs op.
Ik denk dat MadMaster, Symphonic, Doedezemaar en wellicht ook Livelink dit gewoon kennen en ver hebben verdrongen...
Correcte bingo!quote:
Ze had sterke punten jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Cecilia de la Rie had andere kwaliteiten.
Een lead zangeres was ze in ieder geval niet…
[ afbeelding ]
Vond ik ook. Best een leuke productiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Deze versie heb ik zwaar verdrongen ja![]()
Maar stiekem wel weer geinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |