Oja, die idiotenquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh je hebt dat relletje gemist? https://www.ad.nl/nijmege(...)r-ongepast~a0a3be1c/
Nep arts.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat weet zo'n gozer er nou van?
Ik denk dat er nu keihard ingezet gaat worden op 2G eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat mij betreft, ik ruil een eventueel 'spektakelstuk' van rebellerende ondernemers zaterdag graag in voor snelle verdere versoepelingen, liefst al binnen 2-3 weken.
Als die ziekenhuizen verder leeg lopen en het boosteren zit er eind deze maand op, wil ik niet in februari weer een 'we moeten uiterst voorzichtig te werk gaan' horen vanuit Den Haag eerlijk gezegd.
Wat is daar nog de motivering voor dan. Behalve 'we staan voor lul als we het intrekken'?quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu keihard ingezet gaat worden op 2G eigenlijk.
Keek net RTL4 nieuws. Heel corona item. Alleen oog voor hoge besmettingen, geen woord over leeglopende ziekenhuizen. Vind ik weer typisch aan de Nederlandse media: de angst hoog houden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat mij betreft, ik ruil een eventueel 'spektakelstuk' van rebellerende ondernemers zaterdag graag in voor snelle verdere versoepelingen, liefst al binnen 2-3 weken.
Als die ziekenhuizen verder leeg lopen en het boosteren zit er eind deze maand op, wil ik niet in februari weer een 'we moeten uiterst voorzichtig te werk gaan' horen vanuit Den Haag eerlijk gezegd.
Ja, echt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat weet zo'n gozer er nou van?
Echt ongekend hoe zo de doelpalen worden verschovenquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:41 schreef Homey het volgende:
[..]
Keek net RTL4 nieuws. Heel corona item. Alleen oog voor hoge besmettingen, geen woord over leeglopende ziekenhuizen. Vind ik weer typisch aan de Nederlandse media: de angst hoog houden.
Dat laatste is ook de motivering van deze lockdown dus nee er hoeft geen verdere motivering te zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is daar nog de motivering voor dan. Behalve 'we staan voor lul als we het intrekken'?
Winkels opengooien is geen demonstreren. Dat is echt je reinste flauwekul.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar het is toch juist wel zijn taak? Als de burgemeester van mening is dat zijn stad er beter bij gebaat is om het voor de hele dag door te laten gaan is dat zijn keus, net als met andere demonstraties. Als de burgemeester een demonstratie goedkeurt hebben Bruls en Yesilgoz e.d. er volgens mij maar weinig van te vinden, ze gaan er niet over.
Ik denk dat dat ook de grote troefkaart wordt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is voor veel ondernemers inderdaad geen demonstreren, het is onderhand overleven. En dat in Nederland... schande.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Winkels opengooien is geen demonstreren. Dat is echt je reinste flauwekul.
Dit zijn burgemeesters die hun rug persoonlijke mening over de maatregelen boven hun democratische taak stellen. Nergens is geregeld dat de burgemeester een lokaal oordeel mag vellen over de maatregelen in het kader van corona.
Dat mag van mij voor bepaalde locaties waar veel volk tegelijk komt, maar ik zie de bui alweer hangen dat je dan ook in winkels en andere onbenullige locaties je QR moet laten zien, en dat je daarna nog steeds met een mondkap en afstand houden te maken krijgt. Dat vind ik amper een versoepeling mocht het zo zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Covid-long artikelen staan al klaar, just in case.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:41 schreef Homey het volgende:
[..]
Keek net RTL4 nieuws. Heel corona item. Alleen oog voor hoge besmettingen, geen woord over leeglopende ziekenhuizen. Vind ik weer typisch aan de Nederlandse media: de angst hoog houden.
Er is niets democratisch aan het OMT dat beslissingen maakt. En uitvoerende macht is net zo min democratisch. burgemeesters zijn wat dat betreft even machtig als een minister.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Winkels opengooien is geen demonstreren. Dat is echt je reinste flauwekul.
Dit zijn burgemeesters die hun rug persoonlijke mening over de maatregelen boven hun democratische taak stellen. Nergens is geregeld dat de burgemeester een lokaal oordeel mag vellen over de maatregelen in het kader van corona.
Ben het weer met je eens Etto.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is voor veel ondernemers inderdaad geen demonstreren, het is onderhand overleven. En dat in Nederland... schande.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
”Onafhankelijke” media. Ik zet er steeds meer mijn vraagtekens bij.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:41 schreef Homey het volgende:
[..]
Klaar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Er is niets democratisch aan het OMT dat beslissingen maakt
Dat had ik al gedaan en daar volgde een persoonlijke sneer op die ik terug gaf. Het OMT regeert niet, dus het is totale flauwekul om het OMT ondemocratisch te noemen. Zij adviseren de overheid, zoals de overheid op honderden manieren owrdt geïnformeerd en beïnvloed door lobbyen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Misschien moet je eens eerst vertellen waarom je denkt dat het anders is en er geen persoonlijke sneer van maken.
De hoofdreden dat we zo lachwekkend mondjesmaat 'versoepelen' is dat het OMT te trots en arrogant is om hun fouten, onkunde en verkeerde inschattingen toe te geven. Dus nu moet heel Nederland maar extra lang en onnodig bloeden omdat ze hun ego niet opzij kunnen zetten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat laatste is ook de motivering van deze lockdown dus nee er hoeft geen verdere motivering te zijn.
Voor niets gaat de zon op. 2G zal er komen, en waarschijnlijk gelijk 3G(incl. booster). Mondkappen blijven nog wel het hele jaar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat mag van mij voor bepaalde locaties waar veel volk tegelijk komt, maar ik zie de bui alweer hangen dat je dan ook in winkels en andere onbenullige locaties je QR moet laten zien, en dat je daarna nog steeds met een mondkap en afstand houden te maken krijgt. Dat vind ik amper een versoepeling mocht het zo zijn.
Ik hoop dat als je dit teugleest dat je dan zelf ook snapt dat het nergens op slaat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is niets democratisch aan het OMT dat beslissingen maakt. En uitvoerende macht is net zo min democratisch. burgemeesters zijn wat dat betreft even machtig als een minister.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben het weer met je eens Etto.Je moet dan ook wel heel, heel erg wereldvreemd zijn om nu nog te pleiten voor een lockdown van deze proporties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |