abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 januari 2022 @ 19:38:28 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203174473
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Oh je hebt dat relletje gemist? https://www.ad.nl/nijmege(...)r-ongepast~a0a3be1c/
Oja, die idioten :r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:39:24 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203174483
Wat mij betreft, ik ruil een eventueel 'spektakelstuk' van rebellerende ondernemers zaterdag graag in voor snelle verdere versoepelingen, liefst al binnen 2-3 weken.

Als die ziekenhuizen verder leeg lopen en het boosteren zit er eind deze maand op, wil ik niet in februari weer een 'we moeten uiterst voorzichtig te werk gaan' horen vanuit Den Haag eerlijk gezegd.
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:39:37 #53
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203174485
N
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat weet zo'n gozer er nou van?

:')
Nep arts.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:40:42 #54
474254 GurneyIsBestOke
is je voorbij op alle fronten
pi_203174498
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat mij betreft, ik ruil een eventueel 'spektakelstuk' van rebellerende ondernemers zaterdag graag in voor snelle verdere versoepelingen, liefst al binnen 2-3 weken.

Als die ziekenhuizen verder leeg lopen en het boosteren zit er eind deze maand op, wil ik niet in februari weer een 'we moeten uiterst voorzichtig te werk gaan' horen vanuit Den Haag eerlijk gezegd.
Ik denk dat er nu keihard ingezet gaat worden op 2G eigenlijk.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_203174508
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wat is daar nog de motivering voor dan. Behalve 'we staan voor lul als we het intrekken'?
zie email 27 oktober
pi_203174515
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

Keek net RTL4 nieuws. Heel corona item. Alleen oog voor hoge besmettingen, geen woord over leeglopende ziekenhuizen. Vind ik weer typisch aan de Nederlandse media: de angst hoog houden.
pi_203174519
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat weet zo'n gozer er nou van?

Ja, echt.
Spreekt niet vanuit de praktijk enzo. Dat doen ze in bilthoven wel
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203174530
Het zou wel echt geweldig zijn als er zaterdag een dusdanig aantal zaken open gaan in Nederland en het flink wat media aandacht krijgt dat het hele beleid keihard begint af te brokkelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:42:58 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203174533
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:41 schreef Homey het volgende:

[..]
Keek net RTL4 nieuws. Heel corona item. Alleen oog voor hoge besmettingen, geen woord over leeglopende ziekenhuizen. Vind ik weer typisch aan de Nederlandse media: de angst hoog houden.
Echt ongekend hoe zo de doelpalen worden verschoven :(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:43:24 #60
474254 GurneyIsBestOke
is je voorbij op alle fronten
pi_203174538
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat is daar nog de motivering voor dan. Behalve 'we staan voor lul als we het intrekken'?
Dat laatste is ook de motivering van deze lockdown dus nee er hoeft geen verdere motivering te zijn.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_203174542
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:35 schreef chratnox het volgende:

[..]
Maar het is toch juist wel zijn taak? Als de burgemeester van mening is dat zijn stad er beter bij gebaat is om het voor de hele dag door te laten gaan is dat zijn keus, net als met andere demonstraties. Als de burgemeester een demonstratie goedkeurt hebben Bruls en Yesilgoz e.d. er volgens mij maar weinig van te vinden, ze gaan er niet over.
Winkels opengooien is geen demonstreren. Dat is echt je reinste flauwekul.

Dit zijn burgemeesters die hun rug persoonlijke mening over de maatregelen boven hun democratische taak stellen. Nergens is geregeld dat de burgemeester een lokaal oordeel mag vellen over de maatregelen in het kader van corona.
pi_203174545
quote:

[..]
Ik denk dat dat ook de grote troefkaart wordt.
En waarvoor? Welke reden is er nu nog daarvoor?
1947-2016
pi_203174561
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dit zijn burgemeesters die hun rug persoonlijke mening over de maatregelen boven hun democratische taak stellen. Nergens is geregeld dat de burgemeester een lokaal oordeel mag vellen over de maatregelen in het kader van corona.
Het is voor veel ondernemers inderdaad geen demonstreren, het is onderhand overleven. En dat in Nederland... schande.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203174566
Het doet me goed om te lezen dat zelfs het Nu.nl publiek behoorlijk pissig is over deze 'versoepelingen'. Sommige brave burgers zijn zelfs van plan om voor het eerst van hun leven te gaan demonstreren. Ik hou er van. Het is genoeg geweest. Geef dingen vrij, zonder die achterlijke restricties die er nu weer aan worden gehangen. Voor het eerst dat ik echt het gevoel heb van yes, we gaan de goede kant op, we willen het niet meer.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:44:47 #65
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203174568
quote:

[..]
Dat mag van mij voor bepaalde locaties waar veel volk tegelijk komt, maar ik zie de bui alweer hangen dat je dan ook in winkels en andere onbenullige locaties je QR moet laten zien, en dat je daarna nog steeds met een mondkap en afstand houden te maken krijgt. Dat vind ik amper een versoepeling mocht het zo zijn.
pi_203174574
quote:

[..]
De Covid-long artikelen staan al klaar, just in case.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 januari 2022 @ 19:45:23 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203174577
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Er is niets democratisch aan het OMT dat beslissingen maakt. En uitvoerende macht is net zo min democratisch. burgemeesters zijn wat dat betreft even machtig als een minister.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_203174581
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het is voor veel ondernemers inderdaad geen demonstreren, het is onderhand overleven. En dat in Nederland... schande.
Ben het weer met je eens Etto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1947-2016
pi_203174588
quote:

[..]
”Onafhankelijke” media. Ik zet er steeds meer mijn vraagtekens bij.

Ook de lofzang vanmiddag op radio 1 en 2 over de winkels die weer open gaan. Hou toch op. Er verandert niet veel voor de winkels.
pi_203174592
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Er is niets democratisch aan het OMT dat beslissingen maakt
Klaar.
1947-2016
pi_203174597
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:29 schreef zalkc het volgende:

[..]
Misschien moet je eens eerst vertellen waarom je denkt dat het anders is en er geen persoonlijke sneer van maken.
Dat had ik al gedaan en daar volgde een persoonlijke sneer op die ik terug gaf. Het OMT regeert niet, dus het is totale flauwekul om het OMT ondemocratisch te noemen. Zij adviseren de overheid, zoals de overheid op honderden manieren owrdt geïnformeerd en beïnvloed door lobbyen.

En onze democratisch gekozen regering neemt uiteindelijk besluiten. En daar kun je het wel of niet mee eens zijn. Gek genoeg ben ik het ook niet eens met de zwaarheid van de huidige maatregelen, maar ik vind het gewoon niet aan individuele burgemeesters om daar van af te wijken. Dat past gewoon niet in het bestel zoals we dat in Nederland hebben.
pi_203174603
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat laatste is ook de motivering van deze lockdown dus nee er hoeft geen verdere motivering te zijn.
De hoofdreden dat we zo lachwekkend mondjesmaat 'versoepelen' is dat het OMT te trots en arrogant is om hun fouten, onkunde en verkeerde inschattingen toe te geven. Dus nu moet heel Nederland maar extra lang en onnodig bloeden omdat ze hun ego niet opzij kunnen zetten.
pi_203174605
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dat mag van mij voor bepaalde locaties waar veel volk tegelijk komt, maar ik zie de bui alweer hangen dat je dan ook in winkels en andere onbenullige locaties je QR moet laten zien, en dat je daarna nog steeds met een mondkap en afstand houden te maken krijgt. Dat vind ik amper een versoepeling mocht het zo zijn.
Voor niets gaat de zon op. 2G zal er komen, en waarschijnlijk gelijk 3G(incl. booster). Mondkappen blijven nog wel het hele jaar.
pi_203174614
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er is niets democratisch aan het OMT dat beslissingen maakt. En uitvoerende macht is net zo min democratisch. burgemeesters zijn wat dat betreft even machtig als een minister.
Ik hoop dat als je dit teugleest dat je dan zelf ook snapt dat het nergens op slaat.
pi_203174615
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ben het weer met je eens Etto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet dan ook wel heel, heel erg wereldvreemd zijn om nu nog te pleiten voor een lockdown van deze proporties.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')