Aub sportkantines en -competities ook weer opstarten dan. Dit grapje heeft intussen weer lang genoeg geduurd en een derde seizoen op rij naar de kloten zit niemand op te wachten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Volgens de politieke verslaggever bij Beau wiens naam ik niet ken zouden ze serieus geen weken meer willen wachten met overige versoepelingen zoals voor de horeca, ik ben heel benieuwd
Die mensen in het orgaan kunnen ook zélf aangeven dat er geen sprake meer is van een outbreak en dat er dus ook andere expertise nodig is dan enkel en alleen die van virologen, arts-microbiologen, immunologen enz.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als er geen sprake is van een "outbreak", dan moet je "haten op" (sic) de politiek die het adviesorgaan in stand houdt, niet op de mensen die zitting hebben in het orgaan.
Maar met vier man uit eten bij de plaatselijke Chinees in Dronten kan echt niet hoor.quote:De Nederlandse handballers zijn hun tweede EK begonnen met een regelrechte stunt tegen Hongarije. Voor het oog van ruim twintigduizend Hongaren werd het gastland met 31-28 verslagen.
Hongarije heeft sowieso schijt, die hadden vorig jaar bij het EK ook een stadion met 60K gevuld elke keer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar met vier man uit eten bij de plaatselijke Chinees in Dronten kan echt niet hoor.
Precies dit. Dat hadden we bij FOK!OMT destijds ook gezien.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:23 schreef zalkc het volgende:
[..]
Die is niet gefaald, de daling was gewoon goed aanwezig toen de onzinmaatregelen werden ingezet
Dat gaat lastig worden om maatregelen nog uit te leggen als ze in Engeland alles willen los laten aan het einde van de maand.quote:Volgens Launspach heerst in het Verenigd Koninkrijk al langer het motto dat mensen met het virus 'moeten leven'. Ook daar zou de gedachte zijn dat de situatie langzaam verandert van een pandemie naar een endemie, net als in Spanje. In het Verenigd Koninkrijk zijn veel mensen ingeënt en gelden momenteel weinig coronamaatregelen. Op sommige plekken moeten mensen mondkapjes dragen, verder moeten mensen thuiswerken als het kan. "Nu wordt er zelfs gesproken over het eventueel loslaten van die, en daarmee alle, maatregelen eind deze maand", zegt Launspach.
Is als ik me niet vergis ook niet voor het eerst, dat de feitelijke daling al inzet voor een aanscherping van maatregelen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Precies dit. Dat hadden we bij FOK!OMT destijds ook gezien.
Op mijn site (https://rivm.wegmetdetestwet.nl/rivm.html) was dat ook al zichtbaar, ik kan mij nog goed herinneren dat ik daar een week voor de avondlockdown melding van maakte.
Klopt, dat is elke keer, zonder uitzondering zo geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is als ik me niet vergis ook niet voor het eerst, dat de feitelijke daling al inzet voor een aanscherping van maatregelen.
Ja natuurlijk, Dronten, daar wil je toch niet komen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar met vier man uit eten bij de plaatselijke Chinees in Dronten kan echt niet hoor.
Nou ja, dat is ook niet mijn idee van uitgaan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dat in een land waar de vaccinatiegraad gegarandeerd vele malen lager ligt dan in nederlandje. Ze hebben wel meer IC bedden per hoofd van de bevolking beschikbaar, dat dan weer wel...quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Inmiddels begint het mij bijna aantrekkelijk te klinken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook niet mijn idee van uitgaan.
Gelukkig is het nu nog helemaal goed uit te leggenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef ipa84 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)an-met-coronacijfers
[..]
Dat gaat lastig worden om maatregelen nog uit te leggen als ze in Engeland alles willen los laten aan het einde van de maand.
Bij de vorige persconferentie zei Rutte dat de BBC in paniek was en dat er maatregelen klaar klagen. Ik ga er dus vanuit dat er elk moment een lockdown komt in Engeland.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef ipa84 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)an-met-coronacijfers
[..]
Dat gaat lastig worden om maatregelen nog uit te leggen als ze in Engeland alles willen los laten aan het einde van de maand.
Dat er überhaupt nog Hongaren of Britten in leven zijn zonder lockdowngeile beleidsmakers.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En dat in een land waar de vaccinatiegraad gegarandeerd vele malen lager ligt dan in nederlandje. Ze hebben wel meer IC bedden per hoofd van de bevolking beschikbaar, dat dan weer wel...
Lekker met wat appelmoes en tussendoor even buiten een zware Van Nelle roken samen met Jaap, laat die wijven maar kletsen binnen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Inmiddels begint het mij bijna aantrekkelijk te klinken.
Ja, ik ook. Ik heb 't gevoel dat de geest uit de fles is. Alle partijen worden steeds vocaler, inclusief ziekenhuismedewerkers e.d. Ik kan me echt niet voorstellen dat dit nog lang zo doorgaat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:32 schreef Benny het volgende:
Ik heb wel het idee dat elke vorm van maatregelen behouden voor enige puinhoop gaat zorgen
Dat kan inderdaad echt niet, al heeft dat verder weinig van doen met corona.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jammer dat mensen nu alweer vergeten zijn wat de basis was van deze lockdown ja.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Er wordt gezegd dat we niet terug kunnen naar de avondlockdown volgens het OMT.
Hoezo niet? De lockdown kwam wegens onzekerheid omtrent omikron. Omikron valt mee en nu gaan we weer met doelpalen lopen schuiven. Weinig geloofwaardig zo.
Never waste a good crisis. Typisch zo'n OMT lid die echt heel graag relevant wil blijven volgens mij.quote:
Gefeliciteerd! Half jaartje geen booster nodig; lekker dingen doen met je herstelbewijs! Zodra er zaken open zijn danquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:09 schreef Gunner het volgende:
Uitslag binnen; positief
Toch voel ik me niet ziek. Het voelt als een matig griepje
Tergend langzaam versoepelen kan nog steeds natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik heb 't gevoel dat de geest uit de fles is. Alle partijen worden steeds vocaler, inclusief ziekenhuismedewerkers e.d. Ik kan me echt niet voorstellen dat dit nog lang zo doorgaat.
Dat inderdaad. Draagvlak is wegquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik heb 't gevoel dat de geest uit de fles is. Alle partijen worden steeds vocaler, inclusief ziekenhuismedewerkers e.d. Ik kan me echt niet voorstellen dat dit nog lang zo doorgaat.
Ik ben benieuwd op welke manier het eindigt, met het OMT/de regering die min of meer zijn verlies toegeeft en (bijna) alles loslaat of met de maatschappij die zelf maar besluit dat het mooi geweest is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |