Jammer.quote:
Dat vind ik wel meevallen. Ik heb niet het idee dat het er bij past.quote:
https://www.ad.nl/show/ex(...)-bij-waren~a23e0509/quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Danny walgt van negerseks.
Ik ben overigens tegen racisme.
@Taradoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Ik heb niet het idee dat het er bij past.
Maar mocht iemand er ervaring mee hebben dan hoor ik dat graag.
Dit zou een uitstekende TT zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ex(...)-bij-waren~a23e0509/
Nee: Gers ex.
Wat ik heb begrepen is Gers ex een attentiehoer. Dus ik weet niet of we hier potentiële adverteerders mee weg jagen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit zou een uitstekende TT zijn.
Wel walgelijk die mishandeling.
Nota bene Gers ex!
Goed verhaal, wel al eerder gelezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer.
Ooit heb ik een paella gehad in Valencia en daar zat - naast de gebruikelijke ingrediënten - ook konijn in. Hoewel ik niet per se een liefhebben ben van konijn - ik eet het wel maar prefereer hem in het zuur - was dit 1 van de lekkerste gerechten die ik denk ik ooit heb gehad.
Met konijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, Spaans vispannetje gehad.
Nee, dat dan weer niet.quote:
Past ook niet perse bij een vispannetje, maar ik las laatst een uitgebreide user review van iemand die weleens paella met konijn had gegeten.quote:
Wat een loserquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Haller scoorde 'maar' vier keer tegen Sporting
Blog omelet . nl zegt dat konijnen kunnen zwemmenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Past ook niet perse bij een vispannetje, maar ik las laatst een uitgebreide user review van iemand die weleens paella met konijn had gegeten.
Dat vond ik bijzonder, zeker omdat het een kwaliteitsuser is die ik op zijn woord serieus neem.
Ik vroeg me daarop af hoe gek de culinaire wereld geworden is. Vispannetje kan wel met tonijn, maar niet met konijn. Kennelijk.
Kunnen konijnen überhaupt zwemmen? Als kind weleens een tekenfilm gezien met verdrinkende konijnen, maar tekenfilms zijn niet altijd even realistisch natuurlijk.
En dan zijn er mensen die deze SC een verdorven treurige plek vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Blog omelet . nl zegt dat konijnen kunnen zwemmen
Konijnen kunnen ook gillen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Blog omelet . nl zegt dat konijnen kunnen zwemmen
Begin jij nu ook al?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
@:Coco Mensen praten over mijn abo-loos zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |