Die ken ik wel, dat is een gefrituurd ei met wat kerriekruiden in de schil, maar daar komt geen gehakt aan te pas.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schijnt in het noorden des lands wel vrij standaard te zijn onder de naam "eierbal."
Stamppot is de Nederlandse mac&cheese. Dat is echt het aller debielste vreten dat er is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Die ken ik wel, dat is een gefrituurd ei met wat kerriekruiden in de schil, maar daar komt geen gehakt aan te pas.
Gehaktballen, samen met droge aardappelen en stamppot één van ‘s Neerlands meest inspiratieloze "gerechten"
Mwah, toch wel iets gezonderquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stamppot is de Nederlandse mac&cheese. Dat is echt het aller debielste vreten dat er is.
Dat is de basis van de Nederlandse keuken. Smakeloos, zonder textuur en dus vooral saai en voorspelbaar. De basis is een AVG-tje waarbij ieder ingrediënt zijn eigen hoekje op het bord heeft. En het liefst eten we dat dan ook nog in een bepaalde volgorde op.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is de basis van de Nederlandse keuken. Smakeloos, zonder textuur en dus vooral saai en voorspelbaar. De basis is een AVG-tje waarbij ieder ingrediënt zijn eigen hoekje op het bord heeft. En het liefst eten we dat dan ook nog in een bepaalde volgorde op.
Het spannendste wat je met een Nederlands bord voor je neus kan gebeuren is dat je een spekje in je stamppot aantreft.
Macaroni uit de wasbakquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Eurokok draait zich om in zijn graf.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat het er gelijk weer uitkwam.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:40 schreef tong80 het volgende:
Had nog niks gegeten vandaag. Net warm gegeten. Bloemkool met puree en sudderlapje. Uitgekookt!
Woedendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zip is nog steeds boos. Die verleid je met wat Taghi kruimels niet naar hier.
Dan kunnen alleen werklozen naar de winkels, die al geen geld hebben. @tong80 @Drizzt @Charz @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Winkels tot 17:00 open zonder afspraak
[ afbeelding ]
Ken je klassiekersquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik had daar nog nooit van gehoord, maar dus gewoon een gekookt ei in een gehaktbal?
Wtf
Koekoek. Even een natte neus halen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #519 presenteer ik vandaag foto #68:
[ afbeelding ]
slechte foto van een lelijke autoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #519 presenteer ik vandaag foto #68:
[ afbeelding ]
Leuk hoe hij met woorden speelt.quote:
Wel maatschappelijk verantwoord hè.quote:
Wat leuk dat je dit vraagt. Erg attent van jequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet nog niet wat er op het menu staat.
@Buitendamquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik had daar nog nooit van gehoord, maar dus gewoon een gekookt ei in een gehaktbal?
Wtf
Andijviestamppot met gehaktbal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet nog niet wat er op het menu staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nope, daarom heb ik het mijzelf aangeleerdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus koken kon je moeder ook al niet?
Uitsmijter ham/kaasquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broodjes zelf gebakken? Hamburgers zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:47 schreef Caland het volgende:
Eiges gemoakte broodjes hamburger @:drizzt_dourden
VIESDIKKED
Stel eens niet van die moeilijke vragen zegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Broodjes zelf gebakken? Hamburgers zelf gemaakt?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Broodjes zelf gebakken? Hamburgers zelf gemaakt?
Frietdag vandaag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Paellaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel ietsjes beter.quote:
Haha, anusburger!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel ietsjes beter.
Ik heb kaiserbroodjes en black anusburgers gebruikt
Dit even ter info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |