Oeh ja, dat is waar ook!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ook, en Roemeni duurt ruim anderhalf uur langer dan de rest. #teamMalere
Dat is waarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Van die 3 andere hebben we de nummers al wel eerder live gezien, niet bij deze
Van Estland heb ik de nummers al live gezien omdat het op een gunstige tijd viel. Dus ik blijf hierquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Van die 3 andere hebben we de nummers al wel eerder live gezien, niet bij deze
Ik heb ook wel regelmatig dan twee NSF's in een tabblad en dan mate ik wanneer op de andere stream iets interessants gebeurtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Moet ik er wel constant op letten dat ik hem niet mis
Maar dan kan die gewoon op mute natuurlijk
Dus toch!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:56 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat het aan m’n verbinding lag maar die hele backing tape kapte er tot drie keer toe mee.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:56 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat het aan m’n verbinding lag maar die hele backing tape kapte er tot drie keer toe mee.
Cee, je hebt je antwoordquote:
Poetin heeft polonium op het bandje gegooid...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:56 schreef Cee het volgende:
Rotterdammoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:57 schreef Cee het volgende:
Ja ik hoorde technische problemen, dat blijkt in het Oekraens ‘technische probleme’ te zijn.
Nee, bleek niet de bedoeling. Eerste twee keer dacht ik van wel (ik lette nog niet zo op de tv dus ik zag niet wat er gebeurde) maar net voor het eind was alleen de zanger te horen en kapte de muziek er weer mee maar zag je de drummer nog met alle geweld losgaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:57 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij was dat pauzeren van de tape wel de bedoeling? Maar snap niet wat het gewenste effect ervan was.
Nevermindquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:00 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens twitter werd hun aangeboden om nog eens op te treden, maar dat gaan ze niet doen.
Thanksquote:
De meest ironische titel voor een songfestival lied everquote:
NEE KOFFIEquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:01 schreef koffieleuk het volgende:
Op basis van deze twee posts moet ik maar niet gaan verkondigen dat Stefan gaat winnen of zo
Apart dat de zang dan wel doorging want dat was volgens mij ook niet helemaal live. Misschien dat die uit twee verschillende luidsprekers kwamen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:57 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij was dat pauzeren van de tape wel de bedoeling? Maar snap niet wat het gewenste effect ervan was.
Wow, serieus?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:02 schreef Momo het volgende:
Naviband die ook gevlucht is naar Oekraine, was laatst nog op Nieuwsuur
Rustaggh, Black Velvet gaat uiteraard winnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE KOFFIE
Ik wil graag mijn laptop heel houden
Thanks, dat ga ik nog even terugkijken morgen ofzo!quote:
Ze hebben zich sinds die revolutie in 2020 uitgesproken tegen Loekasjenko en voelde zich niet meer veilig daarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks, dat ga ik nog even terugkijken morgen ofzo!
Wat een tof liedje vond ik datEn hen een leuk stel
Loved itquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:01 schreef Nexum het volgende:
[..]
De meest ironische titel voor een songfestival lied ever
Dat snap ik ja... Wat een verknipt land is dat ook. Enige dictatuur nog in Europaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben zich sinds die revolutie in 2020 uitgesproken tegen Loekasjenko en voelde zich niet meer veilig daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |