Heel bijzonder dat ze geen dynamic resolution scaling toepassen. Ook wel verneukeratief die locked 60 fps aangezien ze het bij de aankondiging van de opties over "60+" hadden, wat me stiekem nog deed hopen dat er een 1080p@120Hz-modus zou komenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:44 schreef Sjemmert het volgende:
Dying light 2 alleen 60fps met 1080p
Ik wilde 'm voor console halen maar nu is pc-versie voor mij aantrekkelijker.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:06 schreef DKUp het volgende:
Ik dacht 1440p 60fps![]()
Dan misschien maar resolution mode
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik wilde 'm voor console halen maar nu is pc-versie voor mij aantrekkelijker.
Misschien krijgen we over een half jaar wel een 'true next gen' patch
Is er een samenvatting?quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg vrijdag de PS5-versie…..
Speel wel in 1800P
quote:
Ff halen en dan misschien refund krijgen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speel wel in 1800P
quote:Dying Light 2 review roundup
The VG247 Review - 4/5
Game Informer - 9.5
Attack of the Fanboy - 4.5/5
Hobby Consolas (Spanish) - 94/100
CGMagazine - 9
Dual Shockers - 9
Windows Central - 4/5
We Got This Covered - 4/5
IGN - 8.5
PC Gamer - 84/100
Wccftech - 8
Meristation (Spanish) - 8
Press Start Australia - 8
Worth Playing - 8
Destructoid- 7.5
Game Watcher 7.5
Well Played - 7.5
Metro UK - 7
TechRaptor - 7
Push Square - 7
Shacknews - 7
Videogamer - 7
Prima Games - 7
Game Revolution - 6.5
GameSpot - 6
Stevivor - 6
PCgamesN - 6
Paste - 5/10
Games Radar - 3.5/5
Screen Rant - 3.5/5
GameRant - 3.5/5
Hardcore Gamer 3.5/5
EGM Now - 3/5
Digital Trends 3/5
The Guardian - 2.5/5
Eurogamer - Recommended
Mashable - Recommended
Polygon - Unscored
RPS - Unscored
Eens, ik kwam toen niet voorbij een level.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Socom 2 online. Dat was zoooo geniaal op de ps2Toen je nog een speciaal kastje op je ps2 moest zetten om online te kunnen.
Zulke goede herinneringen aan. En blijft voor mij persoonlijk het spel waar ik het meeste plezier uit gehaald heb ooit.
Dit vind ik dus ook. Is wel even wat anders dan een Theme Hospital waar je lekker makkelijk inrolt. Heb iets te weinig tijd zin om mij daarmee bezig te houdenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heeel veel zin in GT7 zeg. Die customization![]()
Oja gisteren even 3 uurtjes Planet Coaster gespeeld. Best geinige game, maar net wat te geavanceerd om lekker met controller te werken vind ik. Vooral het coaster maken is wel een gedoe. Cities Skyline werkte wel echt prima met controller maar met deze game mis je echt een muis.
Zou leuker zijn als Parkitect naar consoles komt. Dat is echt een RCT remake
Als DL2 heel slecht draait ga ik dit weekend wel verder met Valhalla. Moet nog 2 areas van de main game 100% clearen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speel wel in 1800P
De bouwlimiet daar is als er rooksliertjes uit je pc komenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:43 schreef over_hedge het volgende:
Ja Planet Coaster is sowieso wel echt een pc game. Dan heb je tenminste ook geen bouwlimiet.
Goede mod ben je ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:17 schreef Jimbo het volgende:
pc>ps5
"Geen console vs pc en Xbox vs PlayStation discussie hier. Dit topic gaat over PlayStation en alles wat daarmee te maken heeft."
alleen de beste mods komen in gamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |