SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdJolientje
Van gekleurd plakband.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
hoe makten ze deze speldingens
van mens ärgere dich niet?
Een snijbord, gekleurde tape en vitaminepillen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
Dat had je al gevraagd en ook antwoord op gehad. Toen vroeg je nog of het isolatie-band was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:58 schreef mario390 het volgende:
Dat vroeg hij over die bal toch? Nu over het mens erger je niet spel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat had je al gevraagd en ook antwoord op gehad. Toen vroeg je nog of het isolatie-band was.
Geheugen stuk?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
een gunst bedoel je , lapo kon niet openen
Oh. ok. Naja, antwoord is hetzelfdequote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dat vroeg hij over die bal toch? Nu over het mens erger je niet spel.
Sorry nog voor vanmiddag. Ik koppelde je per ongeluk aan Whuzz maar dat moest Utopia2.0 zijn natuurlijk;)quote:
Ideetje van Kitty natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:08 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Wel inventief met die pillen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dáár zou een verbod op moeten komen inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
De ellendige BB-'21 DejaVu tekent zich af als ze zelf spelletjes blijven maken elke dag .. volgende week puzzelstukkies en speelkaarten knippen?
oh die heb ik even gemist denk ik, zat /zit ook in lurkstand.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:08 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Sorry nog voor vanmiddag. Ik koppelde je per ongeluk aan Whuzz maar dat moest Utopia2.0 zijn natuurlijk;)
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef Jockari het volgende:
[..]spoiler in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry bericht was voor Greys bedoeld. Ik zit lekker te kutten vandaag geloof ik;(quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh die heb ik even gemist denk ik, zat /zit ook in lurkstand.
Dan doe je je naam eer aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:12 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Sorry bericht was voor Greys bedoeld. Ik zit lekker te kutten vandaag geloof ik;(
Hij wilde echt niet naar huis, zei hij daarstraks.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:18 schreef Lillfex het volgende:
Maar even serieus Peter is toch niet van plan om op te stappen? Dat zou zo jammer zijn
dat kunnten ook zäpfchen zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:08 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Wel inventief met die pillen
Weet ik nog niet zo zekerquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Hij wilde echt niet naar huis, zei hij daarstraks.
Van Kitty zal die trouwens niet winnen
Ik vrees dat de reguliere tv-kijkers in de emozooi van Kitty trappen en daarnaast Peter niet goed hebben leren kennen..quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:21 schreef b_engeltje het volgende:
Wee
[..]
Weet ik nog niet zo zeker
In de pol hier gaan de meesten voor het blijven van peter
Mensen hier zien iets meer dan momentopnames van zielige kittyquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:21 schreef b_engeltje het volgende:
Wee
[..]
Wat denk je van Nederland-belgie...er gaan er natuurlijk genoeg op Kitty omdat ze nederlands is en omgedraaid ook..Ik ga natuurlijk als Nederlander voor de lieve belg.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:24 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik vrees dat de reguliere tv-kijkers in de emozooi van Kitty trappen en daarnaast Peter niet goed hebben leren kennen..
Liever die tros giebelkutten achter Testosteronnetjes zien aanhobbelen dan één rancuneus oud kutwijf te moeten aanhorenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:28 schreef Thaidg het volgende:
Kitty moet blijven, ze brengt tenminste nog variatie in deelnemers ipv alleen jonge groep popi jopis.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Liever die tros giebelkutten achter Testosteronnetjes zien aanhobbelen dan één rancuneus oud kutwijf te moeten aanhoren
Ze hebben vandaag toch al mogen kiezen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:27 schreef Jockari het volgende:
Stel dat morgen of overmorgen niet wij, maar uiteindelijk toch de bewoners mogen kiezen wie er in het huis blijft... Dan vrees ik voor de uitslag.
Dat is waar Kitty al over gedacht heeft.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:27 schreef Jockari het volgende:
Stel dat morgen of overmorgen niet wij, maar uiteindelijk toch de bewoners mogen kiezen wie er in het huis blijft... Dan vrees ik voor de uitslag.
Vorig jaar werd daarvoor gecorrigeerd, neem aan nu ook wel weer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat denk je van Nederland-belgie...er gaan er natuurlijk genoeg op Kitty omdat ze nederlands is en omgedraaid ook..Ik ga natuurlijk als Nederlander voor de lieve belg.
FB en Twitter is echt pro Peter. De meesten zijn klaar met de dramaqueen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:21 schreef b_engeltje het volgende:
Wee
[..]
beter naar love island kijken dan of temptation. Er zijn genoeg giebelkutten, en maar 1 oudere deelnemequote:Op donderdag 13 januari 2022 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Liever die tros giebelkutten achter Testosteronnetjes zien aanhobbelen dan één rancuneus oud kutwijf te moeten aanhoren
Neuh, daar is neuken verplicht.. is ook nixaanquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:37 schreef Thaidg het volgende:
[..]
beter naar love island kijken dan of temptation. Er zijn genoeg giebelkutten, en maar 1 oudere deelneme
Daar zijn ze inderdaad nog niet zo efficient inquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:37 schreef spapaars het volgende:
Ook een verspilling van tijd voor warm water als er maar 1 gaat douchen.
als kitty dan toch wint weten we genoegquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
FB en Twitter is echt pro Peter. De meesten zijn klaar met de dramaqueen.
Ik kan er wel om lachen, maar op een gegeven moment is het ook gewoon genoegquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty weer bij de klaagmuur .. nu samen met Nouchine.
Ja en weer over Grace, dat ze iets anders zegt dan dat ze doet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
1 oudere? er zijn er twee, waarvan 1zure en ook al was die jong geweest dan hoop ik nog dat die eruit gaat. Leeftijd heeft er niks te maken dat zie je aan Peter....een positieve "oudere". Scheelt maar twee jaar met Kitty.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:37 schreef Thaidg het volgende:
[..]
beter naar love island kijken dan of temptation. Er zijn genoeg giebelkutten, en maar 1 oudere deelneme
Het is dat het geen Family Guy is, daarin zouden Kitty en Nouchine tot 1 groot monsterachtige iets samensmelten...quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
misschien zit wendy van dijk erin verstopt en was het afgelopen tijd een prankquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, maar op een gegeven moment is het ook gewoon genoeg
Dan stop ik met fanatiek streamen. Vond eigenlijk al met Jill zonde van mijn tijd, maar elke keer de hoop die gaat er wel uit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
als kitty dan toch wint weten we genoeg
Wat het meest verbaasd is dat ze maar aan gang blijft over anderen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:42 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja en weer over Grace, dat ze iets anders zegt dan dat ze doet.
Maar Kitty hoort alleen maar wat ze wil horen.
Grace heeft gezegd dat ze het te winnen geld t meest aan Kitty zou gunnen, maar Grace heeft tuurlijk gedacht ik ga mijn vriendinnetje niet weg stemmen he .
Das waar maar de ouderen worden wel direct genomineerd Ze kunnen er beter gewoon geen oudere mensen inzetten en gewoon een jongere groepquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
1 oudere? er zijn er twee, waarvan 1zure en ook al was die jong geweest dan hoop ik nog dat die eruit gaat. Leeftijd heeft er niks te maken dat zie je aan Peter....een positieve "oudere". Scheelt maar twee jaar met Kitty.
Eveline heeft haar nog geprobeerd om te praten dat je soms moet kiezen tussen bewoners waar je ook een speciale band mee hebt. Zelfs Salar probeert Kitty milder te stemmen...Ze hoort alleen wat ze wil horen. En klampt zich aan elk woord vast wat je gezegd hebt en gedaan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:42 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja en weer over Grace, dat ze iets anders zegt dan dat ze doet.
Maar Kitty hoort alleen maar wat ze wil horen.
Grace heeft gezegd dat ze het te winnen geld t meest aan Kitty zou gunnen, maar Grace heeft tuurlijk gedacht ik ga mijn vriendinnetje niet weg stemmen he .
Eensquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:46 schreef Yolk het volgende:
Els was vorig jaar ook een geinige gimmick in het begin, maar 30 dagen was veeeeeel te lang. Idem voor Kitty.
of gewoon 50/50 verdelen in jong en oudquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das waar maar de ouderen worden er wel direct genomineerd Ze kunnen er beter gewoon geen oudere mensen inzetten en gewoon een jongere groep
Inderdaad. Die ergernis doe ik mezelf ook niet meer aan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan stop ik met fanatiek streamen. Vond eigenlijk al met Jill zonde van mijn tijd, maar elke keer de hoop die gaat er wel uit.
Nee, zelfs daar hopen ze dat de laatste wat oudere zijn....quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das waar maar de ouderen worden wel direct genomineerd Ze kunnen er beter gewoon geen oudere mensen inzetten en gewoon een jongere groep
als kitty gaat, dan zullen we haar nooit in de hottub zienquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:46 schreef Yolk het volgende:
Els was vorig jaar ook een geinige gimmick in het begin, maar 30 dagen was veeeeeel te lang. Idem voor Kitty.
Stream 1? Die zitten buiten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:48 schreef Hunter het volgende:
Waarom de jassen aan binnen? Heeft BB de verwarming uitgezet?
Maakt het uit? Ze houden iedere dag tijd over.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Daar zijn ze inderdaad nog niet zo efficient in
Kitty kookt al dagenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty zit buiten ... heeft ze besloten niet meer te koken?
Nouchine is hier de oorzaak vanquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:50 schreef r0ydr het volgende:
2 groepjes ook weer duidelijk zichtbaar
Die kookt al van binnenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty zit buiten ... heeft ze besloten niet meer te koken?
Doen ze toch allemaal aan mee? Eigenlijk blijft niemand neutraal meer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:51 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Nouchine is hier de oorzaak van
Tobias leert het haar, ze kende Mens Erger Je Niet nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:53 schreef zodeju het volgende:
Leuk om te zien dat Grace aan het bordspel meedoet.....gister op de bank zei ze tegen Nawel dat ze het geduld niet had om bordspelen te doen...
En nu......is dat uit ongemak of toch bandje met Tobias te kweken.
Dat krijg je als je bij elkaar op de slaapkamer ligt.....ze vertelde dat het eigenlijk automatisch ging toen ze binnen kwam maar de goudenkamer ook wel lekker vond.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:57 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ik snap niet helemaal dat Eveline nu met die belgische dames optrekt, lijken me totaal niet haar types.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : in de introductie.. is dat ook op tv geweest dat ik aan het basketballen was?
Amy + Eveline : Nee
Salar : Hebben ze helemaal speciaal een zaal afgehuurd voor mij...
Oh oh Hij is zo ijdelquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : in de introductie.. is dat ook op tv geweest dat ik aan het basketballen was?
Als ik me niet vergis zat dat wel degelijk in zijn filmpje, zal ff checken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Werd tijd dat ze meer naar buiten gingen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:02 schreef Mjelleke het volgende:
Dat groepje wat nu buiten zit zit er nooit valt wel op.
Voor elke keer dat ie in de spiegel kijkt moet BB een euro uit de groepspot halenquote:
Dan was die zo leeg hahaquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor elke keer dat ie in de spiegel kijkt moet BB een euro uit de groepspot halen
Peter ; Moet dat aan hem liggen dan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nawel: mijn relatie lukte eigenlijk niet
Nawel: kom in actie of niet...
Idd. Nouchine en Nawel lijken (bijv.) op Twitter de Liese en Naomi van dit seizoen te worden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:04 schreef Benny het volgende:
Het groepje nu buiten is een beetje het groepje van vorig jaar met Noami-Liese-Nick-etc.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty in de keuken, omringt door al haar vijanden.
wat een bakkes,mag van mij weg asapquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty in de keuken, omringt door al haar vijanden.
hoop wel dat ze er sneller uit zijn danquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:07 schreef Yolk het volgende:
[..]
Idd. Nouchine en Nawel lijken (bijv.) op Twitter de Liese en Naomi van dit seizoen te worden.
Tobias is wel geregeld in beeld. De laatste momenten vaak met Gracequote:Op donderdag 13 januari 2022 17:16 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb de streams vandaag al een aantal keer aangezet maar ik zie Tobias heeeel weinig. Kom ik elke keer toevallig op een verkeerd moment of is hij gewoon zo weinig in beeld? 😅
regie leest mee, kort shot op Tobiasquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:16 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb de streams vandaag al een aantal keer aangezet maar ik zie Tobias heeeel weinig. Kom ik elke keer toevallig op een verkeerd moment of is hij gewoon zo weinig in beeld? 😅
Ook dat inderdaad en dat als Salar en Nouchine ook op Peter hadden gestemd, want zij waren de laatste 2 die stemden, dat ze dan tegenover Vera stond , dat was wat Kitty liever wilde dan tegen Peter.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat het meest verbaasd is dat ze maar aan gang blijft over anderen.
Heb nog niks gehoord over Nawel!
Een lid van haar possie dat voor Peter stemde.
Is dit live?! - Nawelquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : zenden ze van de slaapkamer ook uit, als het donker is?????
Bereid niemand zich voor voor ze in BB gaan?
Sommigen hebben echt geen idee aan wat voor programma ze meedoen, jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : zenden ze van de slaapkamer ook uit, als het donker is?????
Bereid niemand zich voor voor ze in BB gaan?
Zegt genoeg over de personen in kwestiequote:Op donderdag 13 januari 2022 17:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Sommigen hebben echt geen idee aan wat voor programma ze meedoen, ja
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:20 schreef UtopiaFreak het volgende:
Inmiddels is bijna iedereen buiten, behalve Kitty, die is voor iedereen aan het koken
ik had ergens gelezen dat de groene kamer op tobias wil stemmenquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:19 schreef Yolk het volgende:
Tobias en Salar kunnen ook wel goed met elkaar volgens mij. Buiten het "spel" om iig.
De schat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:20 schreef UtopiaFreak het volgende:
Inmiddels is bijna iedereen buiten, behalve Kitty, die is voor iedereen aan het koken
Nouchine, Nawel, Salar, zeiden eergisteren dat ze (wanneer ze mogen nomineren) op Vera + Tobias gaan inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:22 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik had ergens gelezen dat de groene kamer op tobias wil stemmen
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:22 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dat zou dan zijn omdat ze hem zien als concurrent, niet omdat ze hem niet mogen. Lijkt me ook moeilijk, een hekel hebben aan Tobias.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:22 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Nawel durft dat niet want ze weet dat Grace goed gaat met Tobias.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Nouchine, Nawel, Salar, zeiden eergisteren dat ze (wanneer ze mogen nomineren) op Vera + Tobias gaan inderdaad.
tactisch, het is in hun ogen kamer tegen kamer, aangevoerd door Nouchinequote:Op donderdag 13 januari 2022 17:24 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat zou dan zijn omdat ze hem zien als concurrent, niet omdat ze hem niet mogen. Lijkt me ook moeilijk, een hekel hebben aan Tobias.
Mocht Kitty nog in die slaapkamer zitten doet die dat ook niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
tactisch, het is in hun ogen kamer tegen kamer, aangevoerd door Nouchine
Denk dat het meer is dat ze weten dat Tobias wint van Veraquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Nouchine, Nawel, Salar, zeiden eergisteren dat ze (wanneer ze mogen nomineren) op Vera + Tobias gaan inderdaad.
Dat zeer zeker Tobias is veel leuker dan Veraquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk dat het meer is dat ze weten dat Tobias wint van Vera
die lag te snurken tijdens dit gesprekquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mocht Kitty nog in die slaapkamer zitten doet die dat ook niet.
Maar wat heb je aan drie stemmen....quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk dat het meer is dat ze weten dat Tobias wint van Vera
gewoon omdat ze weten dat Vera er dan uitligtquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ze rekenden ook op Kitty en hoopten op Grace.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan drie stemmen....
Dat is zo, al zit het wel wat verweven. Nawel zal niet snel op Grace stemmen en vice versa. Ach ja, goud zal ongetwijfeld ook op groen stemmen..quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
tactisch, het is in hun ogen kamer tegen kamer, aangevoerd door Nouchine
Weet niet of dat al met stemafspraken gaat met Goud.....Niemand daar laat het achterste van z'n tong zien....Het roddelen is haast niet aanwezig daar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:28 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat is zo, al zit het wel wat verweven. Nawel zal niet snel op Grace stemmen en vice versa. Ach ja, goud zal ongetwijfeld ook op groen stemmen..
Verschrikkelijke aandachtshoerquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:28 schreef Clasientje het volgende:
Aah nee wat heeft Kristof nou in zijn oor geen gezicht.
Grace gaat nooit meedoen met de groene kamer. Toch niet zolang Salar erbij hoort want ze vind hem eng heeft ze al gezegdquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ze rekenden ook op Kitty en hoopten op Grace.
Tactisch staat die daar heel sterk, zal niet snel veel stemmen krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:29 schreef Stargazing het volgende:
Die groene kamer is echt giftig t.ov. vera.
Het viel in het begin nog mee tot Salar erbij kwam.
Als ze op een dak staan en Salar zegt spring, dan springen ze allemaal achterwaarts zonder twijfel van dat dak af. Die barbiepop is zo gevaarlijk dat ze het niet eens beseffen
Het grappige is dat de groene kamer te dom/naief is om te beseffen dat hij ze allemaal onder een bus gooit zodra het hem uitkomt. Salar gaat over lijken en het maakt hem niet uit wie hij daarvoor moet opofferen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:31 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Tactisch staat die daar heel sterk, zal niet snel veel stemmen krijgen.
Volgens mij ook zijn bewuste tactiek, beetje zaadjes planten en toekijken wat het brengt
Salar is echt veruit de beste stoker daar in het huis. Dat is dan ook z'n enige bestaansrecht aan deze BB, want verder voegt hij het laatste pufje uit een haarlakbus toequote:Op donderdag 13 januari 2022 17:29 schreef Stargazing het volgende:
Die groene kamer is echt giftig t.o.v. vera. Waarom zelfs? wat heeft zij hen misdaan?
Het viel in het begin nog mee tot Salar erbij kwam.
Als ze op een dak staan en Salar zegt spring, dan springen ze allemaal achterwaarts zonder twijfel van dat dak af. Die barbiepop is zo gevaarlijk dat ze het niet eens beseffen
Trouwens ook de eerste puf, en alles ertusseninquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Salar is echt veruit de beste stoker daar in het huis. Dat is dan ook z'n enige bestaansrecht aan deze BB, want verder voegt hij het laatste pufje uit een haarlakbus toe
inderdaad en dat blijft ook niet duren, vroeg of laat valt hij door de mand en dan is zijn spel uit en is er niets meer aan Salar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Salar is echt veruit de beste stoker daar in het huis. Dat is dan ook z'n enige bestaansrecht aan deze BB, want verder voegt hij het laatste pufje uit een haarlakbus toe
Bekende Nederlanders? Zover zou ik nog niet gaan, volgens mij is het eerder zoals temptation island, ex on the beach,...quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:36 schreef BB-King het volgende:
Eveline zag de bewoners als Bekende Nederlanders.
Ook de Belgen?
nee hij heeft gelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:40 schreef Sestra666 het volgende:
kit wil alles alleen doen, heel vervelend
kristof shut up
Anders kan ze straks niet roepen dat ze alles in haar uppie heeft gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:40 schreef Sestra666 het volgende:
kit wil alles alleen doen, heel vervelend
kristof shut up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Bedoelde ze de Nederlandse of Vlaamse variant? Anders was ze misschien al 6.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:40 schreef Benny het volgende:
Amy, 27 jaar: "De eerste Big Brother was de shit!"
Amy in 1999, tijdens de eerste Big Brother: 5 jaar oud!
quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Anders kan ze straks niet roepen dat ze alles in haar uppie heeft gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja nee. Goed puntquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Bedoelde ze de Nederlandse of Vlaamse variant? Anders was ze misschien al 6.
she's not wrong. Steven "Spilly" Spillebeen, de meest uitgesproken kandidaat van het seizoen heeft die zelfs gewonnen, was bijna elke week genomineerd en heeft zich er toch doorgeloodst, Dan was er ook nog Betty die onze mario hier zijn hartje sneller zou doen slaan en niet cameraschuw was...quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:40 schreef Benny het volgende:
ah oh ik dacht dat hij dat zeiquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:41 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarmee? ik bedoel t zingen
ik vind kit vervelend dat ze alles alleen wil doen
Heeft ze die dan gezien ? Dat was BB België op zijn best. Spillie, Bart, Katrijn, Betty met haar vibrerend badeendjequote:Op donderdag 13 januari 2022 17:40 schreef Benny het volgende:
je hate ook veraquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:47 schreef Sestra666 het volgende:
ze ziet er tegenop om naar huis te gaan, dan is ze weer alleen
goffer eindelijk een spel gewonnen, een spel waar ik goed in ben, oke misschien een beetje geluk, maar eindelijk gewonnen!!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:47 schreef Benny het volgende:
Jaaaaaaaaa! Kitty en ballonnengate deel XXVII
zij kann nog niet naar huis,is immunquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:48 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee hoor, maar heb niks met haar
Kitty gaat toch maar de twee nieuwe voor haar karretje proberen te spannen, want wie weet mogen die nieuwe stemmen wie mag blijven bedacht ze zich vanmiddag.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:47 schreef Sestra666 het volgende:
ze ziet er tegenop om naar huis te gaan, dan is ze weer alleen
ik had t over kittyquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij kann nog niet naar huis,is immun
quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty gaat toch maar de twee nieuwe voor haar karretje proberen te spannen, want wie weet mogen die nieuwe stemmen wie mag blijven bedacht ze zich vanmiddag.
dat is ook weer niet waar he?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:48 schreef Benny het volgende:
Kan iemand Kitty er ook even op wijzen dat ze de minste ballonnen kapot heeft hoeven maken?
Ze zitten daar allemaal met een rugzakje......maar inderdaad Grace en hoe die haar verhaal vertelde zonder dat ze zielig overkwam.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:48 schreef Stargazing het volgende:
Waar haalt ze eigenlijk het lef vandaan om over zwaar te spreken? Heeft ze zelfs geluisterd naar Grace toen die haar verhaal vertelde, of zat ze weer met haar vingers in haar oren? Wat Kitty's "zwaar verleden" ook is, ik ben er van overtuigd dat Grace het zwaarder heeft gehad
Goed punt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:51 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dat is ook weer niet waar he?
Salar heeft er minder kapot gemaakt, stond meer voor de spiegel dan dat hij ballonnen kapot aan het trekken was
Ik zie Grace het ook niets steeds aanhalen als er haar wat tegenzit. Grace staat steeds enthousiast en met een lach op en hoe langer hoe meer zij mijn favoriet begint te worden. Grace is legitquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zitten daar allemaal met een rugzakje......maar inderdaad Grace en hoe die haar verhaal vertelde zonder dat ze zielig overkwam.
Wat een verschil.
ik ben benieuwd in de steken onder water die Peter voorbereid heeft in zijn vragenquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:53 schreef Benny het volgende:
Stiekem wel zin in de vragen van Geraldine en Peter aan Kitty over het ballonnenspel
verrekquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ze krijgt een kleinkind maar ziet er tegenop om naar huis te gaan? Kutwijf
Juistem.....maar daar denkt onze narcist niet aan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:50 schreef Stargazing het volgende:
Het ironische aan Kitty's ballonverhaal is dat net Vera het minste geluk had omdat zij net dat briefje nog op de grond vond toen het nog tussen haar en Grace ging en alle ballonnen al kapot waren
Ik vind Grace ook leuk alleen dat vele zingen dat mag ze van mij wel latenquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik zie Grace het ook niets steeds aanhalen als er haar wat tegenzit. Grace staat steeds enthousiast en met een lach op en hoe langer hoe meer zij mijn favoriet begint te worden. Grace is legit
Ze wil graag de Patje treatment. Kleinkind voor heel Nederland showen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Of hoe Dimi zijn verhaal vertelde, Tobias, Vera. Alleen Kitty is zo...quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zitten daar allemaal met een rugzakje......maar inderdaad Grace en hoe die haar verhaal vertelde zonder dat ze zielig overkwam.
Wat een verschil.
Kitty, hoe voelde dat om eindelijk eens een spel te winnen? Dit spel leek je ook echt te liggen, je presteerde super. Er komt natuurlijk ook een beetje geluk bij kijken maar dat valt in het niet naast jouw vaardigheden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:53 schreef Benny het volgende:
Stiekem wel zin in de vragen van Geraldine en Peter aan Kitty over het ballonnenspel
Ze weet dat dat al niet doorgaat....zouden ook geen foto van de kleine aan BB geven.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze wil graag de Patje treatment. Kleinkind voor heel Nederland showen.
Nee alleen op 2quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:02 schreef greysbones het volgende:
Is het nu alweer de Kitty show
Dan blijft de stream uit
maar wel mee slapen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ee
[..]
een deken deze kleding mag niet vies worden. Moet er wel netjes opstaan voor de liveshow
Neen, ik denk dat haar zoon en schoondochter het niet op TV willen. Dus Kitty wil graag een foto te zien krijgen in de dagboekkamer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze wil graag de Patje treatment. Kleinkind voor heel Nederland showen.
Heeft ze dat roze ding nog niet gewassen dan, of was daar geen redden meer aan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ee
[..]
een deken deze kleding mag niet vies worden. Moet er wel netjes opstaan voor de liveshow
'al mijn kinderen willen niets met BB te maken hebben'quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:04 schreef stervis het volgende:
[..]
Neen, ik denk dat haar zoon en schoondochter het niet op TV willen. Dus Kitty wil graag een foto te zien krijgen in de dagboekkamer.
Dat roze ding hebben ze naar het lab gestuurd. Maken ze een nieuw vaccin van.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
Heeft ze dat roze ding nog niet gewassen dan, of was daar geen redden meer aan?
Misschien schamen ze zich..quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
'al mijn kinderen willen niets met BB te maken hebben'
Hoe moet dat voelen voor haar zoon als moeders vindt dat BB voor gaat en dat de baby wel na drie maanden komt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
'al mijn kinderen willen niets met BB te maken hebben'
Nee was Amyquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef Benny het volgende:
Nawel: "Wat hebben ze in Nederland toch rare namen"
Kitty noemt haar regelmatig Newalquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef Benny het volgende:
Nawel: "Wat hebben ze in Nederland toch rare namen"
Belgische vrouwen, allemaal hetzelfde johquote:
Het is zelfs al kans dat t al geboren is. Maar haar zoon wilde niet dat de foto te zien zou zijn op tv, zei ze vorige week al .quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
nee, die willen niet met Kitty in verband gebracht worden. Plausible deniability. Heel verstandig.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:08 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Het is zelfs al kans dat t al geboren is. Maar haar zoon wilde niet dat de foto te zien zou zijn op tv, zei ze vorige week al .
Ik hoop zo dat binnenkort een bewoner zegt ik ga vanavond koken en dan gelijk er achteraan een ander zegt en ik morgen.quote:
Hele dagen roddelen en kwaadspreken over anderen is heel vermoeiend hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:08 schreef Lpracing het volgende:
Jezus liggen die 2 nu weer in bed. Stap het af he.
Ze zijn realistisch en kijken vooruit in tegen stelling tot mamaKitty die blijft hangen in haar moeilijk leven.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:15 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nouchine en Nawel hebben Kitty al afgeschreven?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dit noemen we nou een Vlaamse bedwants
en wil graag naar bed na het eten. mag da?? mag da??quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:17 schreef BB-King het volgende:
Nawel beseft nu pas dat als Kitty vertrekt ze haar eigen aparte voedsel moet klaarmaken.
Lichte paniek.
Ja stel je voor dat ze zelf iets moet doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:17 schreef BB-King het volgende:
Nawel beseft nu pas dat als Kitty vertrekt ze haar eigen aparte voedsel moet klaarmaken.
Lichte paniek.
Ze hebben ook popcorn gepikt...weet niet of Kity dat weet maar Nawel en Nouch zaten lekker te smikkelen.....Kristof rook wat lekker in die kamer.....de meiden schrokken zich rot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:12 schreef Whuzz het volgende:
Noes: "Ik heb patatten gepikt.... maar da mag nie van Kitty"
Ze is bang dat andere mensen niet een apart pannetje kunnen maken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:17 schreef BB-King het volgende:
Lichte paniek.
Hahaha ja kan ik me voorstellen en dan elke dag hequote:Op donderdag 13 januari 2022 18:17 schreef BB-King het volgende:
Lichte paniek.
Peter rook wat en hij zal het wel door gehad hebben want het deksel van de pot lag achter op de plank van het bed tussen Nouchine en Nawel in.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben ook popcorn gepikt...weet niet of Kity dat weet maar Nawel en Nouch zaten lekker te smikkelen.....Kristof rook wat lekker in die kamer.....de meiden schrokken zich rot.
Als de Kitster daar achter komt, eten ze vanavond gebakken Navel en de rest van de week NousNousquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben ook popcorn gepikt...weet niet of Kity dat weet maar Nawel en Nouch zaten lekker te smikkelen.....Kristof rook wat lekker in die kamer.....de meiden schrokken zich rot.
Oh, Peter was het ik dacht Kristof.....quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:20 schreef stervis het volgende:
[..]
Peter rook wat en hij zal het wel door gehad hebben want het deksel van de pot lag achter op de plank van het bed tussen Nouchine en Nawel in.
Mammaaaaaa het eten smaakt naar plasticquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als de Kitster daar achter komt, eten ze vanavond gebakken Navel en de rest van de week NousNous
Het pizza complex heeft mamaKitty haar aan gepraat. Nawel verzint weinig meningen zelf. Ze haalt ze van anderen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nu zeuren over die pizza. Ze gaf toestemming om een stuk te pakken
"BeHrijpje je" (let vooral op de letter H ipv G op zijn Gents !) zegt ze ook dikwijls, betekent hetzelfde natuurlijk.quote:
Dat lukt wel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Prima, moet je wel delen met Whuzz
Thomas zit er niet meer in.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kan de mol het eten even op standje zwart zetten?
Ben wel eens in Hent en Bruhhe heweestquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
"BeHrijpje je" (let vooral op de letter H ipv G op zijn Gents !) zegt ze ook dikwijls, betekent hetzelfde natuurlijk.
Ze fluisteren, waarom geen idee.. de rest zit in de woonkamerquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zit wel redelijk aandachtig te luisteren naar Nawel en Nouch
zo snel mogelijk eruit die 2quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:33 schreef Benny het volgende:
[..]
jemand = iemandquote:
Ik mag hen eigenlijk wel graag horen "roddelen". Hoort erbij. Liever wel iets luiderquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Gebeurd best vaak.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze fluisteren, waarom geen idee.. de rest zit in de woonkamer
Ik vind die kamer wel leuk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:37 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik mag hen eigenlijk wel graag horen "roddelen". Hoort erbij. Liever wel iets luider
Heb momenteel de streams niet aan. Geen idee waar ze over fluisteren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind Nawel geen beste, en Nouch gaat er in mee
Ik luister naar stream 2quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb momenteel de streams niet aan. Geen idee waar ze over fluisteren.
Waarover niet. Iedereen passeert weer de revue.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb momenteel de streams niet aan. Geen idee waar ze over fluisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |