SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdJolientje
Van gekleurd plakband.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
hoe makten ze deze speldingens
van mens ärgere dich niet?
Een snijbord, gekleurde tape en vitaminepillen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
Dat had je al gevraagd en ook antwoord op gehad. Toen vroeg je nog of het isolatie-band was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:58 schreef mario390 het volgende:
Dat vroeg hij over die bal toch? Nu over het mens erger je niet spel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat had je al gevraagd en ook antwoord op gehad. Toen vroeg je nog of het isolatie-band was.
Geheugen stuk?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
een gunst bedoel je , lapo kon niet openen
Oh. ok. Naja, antwoord is hetzelfdequote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dat vroeg hij over die bal toch? Nu over het mens erger je niet spel.
Sorry nog voor vanmiddag. Ik koppelde je per ongeluk aan Whuzz maar dat moest Utopia2.0 zijn natuurlijk;)quote:
Ideetje van Kitty natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:08 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Wel inventief met die pillen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dáár zou een verbod op moeten komen inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
De ellendige BB-'21 DejaVu tekent zich af als ze zelf spelletjes blijven maken elke dag .. volgende week puzzelstukkies en speelkaarten knippen?
oh die heb ik even gemist denk ik, zat /zit ook in lurkstand.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:08 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Sorry nog voor vanmiddag. Ik koppelde je per ongeluk aan Whuzz maar dat moest Utopia2.0 zijn natuurlijk;)
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef Jockari het volgende:
[..]spoiler in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry bericht was voor Greys bedoeld. Ik zit lekker te kutten vandaag geloof ik;(quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh die heb ik even gemist denk ik, zat /zit ook in lurkstand.
Dan doe je je naam eer aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:12 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Sorry bericht was voor Greys bedoeld. Ik zit lekker te kutten vandaag geloof ik;(
Hij wilde echt niet naar huis, zei hij daarstraks.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:18 schreef Lillfex het volgende:
Maar even serieus Peter is toch niet van plan om op te stappen? Dat zou zo jammer zijn
dat kunnten ook zäpfchen zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:08 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Wel inventief met die pillen
Weet ik nog niet zo zekerquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Hij wilde echt niet naar huis, zei hij daarstraks.
Van Kitty zal die trouwens niet winnen
Ik vrees dat de reguliere tv-kijkers in de emozooi van Kitty trappen en daarnaast Peter niet goed hebben leren kennen..quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:21 schreef b_engeltje het volgende:
Wee
[..]
Weet ik nog niet zo zeker
In de pol hier gaan de meesten voor het blijven van peter
Mensen hier zien iets meer dan momentopnames van zielige kittyquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:21 schreef b_engeltje het volgende:
Wee
[..]
Wat denk je van Nederland-belgie...er gaan er natuurlijk genoeg op Kitty omdat ze nederlands is en omgedraaid ook..Ik ga natuurlijk als Nederlander voor de lieve belg.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:24 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik vrees dat de reguliere tv-kijkers in de emozooi van Kitty trappen en daarnaast Peter niet goed hebben leren kennen..
Liever die tros giebelkutten achter Testosteronnetjes zien aanhobbelen dan één rancuneus oud kutwijf te moeten aanhorenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:28 schreef Thaidg het volgende:
Kitty moet blijven, ze brengt tenminste nog variatie in deelnemers ipv alleen jonge groep popi jopis.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Liever die tros giebelkutten achter Testosteronnetjes zien aanhobbelen dan één rancuneus oud kutwijf te moeten aanhoren
Ze hebben vandaag toch al mogen kiezen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:27 schreef Jockari het volgende:
Stel dat morgen of overmorgen niet wij, maar uiteindelijk toch de bewoners mogen kiezen wie er in het huis blijft... Dan vrees ik voor de uitslag.
Dat is waar Kitty al over gedacht heeft.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:27 schreef Jockari het volgende:
Stel dat morgen of overmorgen niet wij, maar uiteindelijk toch de bewoners mogen kiezen wie er in het huis blijft... Dan vrees ik voor de uitslag.
Vorig jaar werd daarvoor gecorrigeerd, neem aan nu ook wel weer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat denk je van Nederland-belgie...er gaan er natuurlijk genoeg op Kitty omdat ze nederlands is en omgedraaid ook..Ik ga natuurlijk als Nederlander voor de lieve belg.
FB en Twitter is echt pro Peter. De meesten zijn klaar met de dramaqueen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:21 schreef b_engeltje het volgende:
Wee
[..]
beter naar love island kijken dan of temptation. Er zijn genoeg giebelkutten, en maar 1 oudere deelnemequote:Op donderdag 13 januari 2022 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Liever die tros giebelkutten achter Testosteronnetjes zien aanhobbelen dan één rancuneus oud kutwijf te moeten aanhoren
Neuh, daar is neuken verplicht.. is ook nixaanquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:37 schreef Thaidg het volgende:
[..]
beter naar love island kijken dan of temptation. Er zijn genoeg giebelkutten, en maar 1 oudere deelneme
Daar zijn ze inderdaad nog niet zo efficient inquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:37 schreef spapaars het volgende:
Ook een verspilling van tijd voor warm water als er maar 1 gaat douchen.
als kitty dan toch wint weten we genoegquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
FB en Twitter is echt pro Peter. De meesten zijn klaar met de dramaqueen.
Ik kan er wel om lachen, maar op een gegeven moment is het ook gewoon genoegquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty weer bij de klaagmuur .. nu samen met Nouchine.
Ja en weer over Grace, dat ze iets anders zegt dan dat ze doet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
1 oudere? er zijn er twee, waarvan 1zure en ook al was die jong geweest dan hoop ik nog dat die eruit gaat. Leeftijd heeft er niks te maken dat zie je aan Peter....een positieve "oudere". Scheelt maar twee jaar met Kitty.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:37 schreef Thaidg het volgende:
[..]
beter naar love island kijken dan of temptation. Er zijn genoeg giebelkutten, en maar 1 oudere deelneme
Het is dat het geen Family Guy is, daarin zouden Kitty en Nouchine tot 1 groot monsterachtige iets samensmelten...quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
misschien zit wendy van dijk erin verstopt en was het afgelopen tijd een prankquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, maar op een gegeven moment is het ook gewoon genoeg
Dan stop ik met fanatiek streamen. Vond eigenlijk al met Jill zonde van mijn tijd, maar elke keer de hoop die gaat er wel uit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
als kitty dan toch wint weten we genoeg
Wat het meest verbaasd is dat ze maar aan gang blijft over anderen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:42 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja en weer over Grace, dat ze iets anders zegt dan dat ze doet.
Maar Kitty hoort alleen maar wat ze wil horen.
Grace heeft gezegd dat ze het te winnen geld t meest aan Kitty zou gunnen, maar Grace heeft tuurlijk gedacht ik ga mijn vriendinnetje niet weg stemmen he .
Das waar maar de ouderen worden wel direct genomineerd Ze kunnen er beter gewoon geen oudere mensen inzetten en gewoon een jongere groepquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
1 oudere? er zijn er twee, waarvan 1zure en ook al was die jong geweest dan hoop ik nog dat die eruit gaat. Leeftijd heeft er niks te maken dat zie je aan Peter....een positieve "oudere". Scheelt maar twee jaar met Kitty.
Eveline heeft haar nog geprobeerd om te praten dat je soms moet kiezen tussen bewoners waar je ook een speciale band mee hebt. Zelfs Salar probeert Kitty milder te stemmen...Ze hoort alleen wat ze wil horen. En klampt zich aan elk woord vast wat je gezegd hebt en gedaan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:42 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja en weer over Grace, dat ze iets anders zegt dan dat ze doet.
Maar Kitty hoort alleen maar wat ze wil horen.
Grace heeft gezegd dat ze het te winnen geld t meest aan Kitty zou gunnen, maar Grace heeft tuurlijk gedacht ik ga mijn vriendinnetje niet weg stemmen he .
Eensquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:46 schreef Yolk het volgende:
Els was vorig jaar ook een geinige gimmick in het begin, maar 30 dagen was veeeeeel te lang. Idem voor Kitty.
of gewoon 50/50 verdelen in jong en oudquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das waar maar de ouderen worden er wel direct genomineerd Ze kunnen er beter gewoon geen oudere mensen inzetten en gewoon een jongere groep
Inderdaad. Die ergernis doe ik mezelf ook niet meer aan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan stop ik met fanatiek streamen. Vond eigenlijk al met Jill zonde van mijn tijd, maar elke keer de hoop die gaat er wel uit.
Nee, zelfs daar hopen ze dat de laatste wat oudere zijn....quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das waar maar de ouderen worden wel direct genomineerd Ze kunnen er beter gewoon geen oudere mensen inzetten en gewoon een jongere groep
als kitty gaat, dan zullen we haar nooit in de hottub zienquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:46 schreef Yolk het volgende:
Els was vorig jaar ook een geinige gimmick in het begin, maar 30 dagen was veeeeeel te lang. Idem voor Kitty.
Stream 1? Die zitten buiten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:48 schreef Hunter het volgende:
Waarom de jassen aan binnen? Heeft BB de verwarming uitgezet?
Maakt het uit? Ze houden iedere dag tijd over.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Daar zijn ze inderdaad nog niet zo efficient in
Kitty kookt al dagenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty zit buiten ... heeft ze besloten niet meer te koken?
Nouchine is hier de oorzaak vanquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:50 schreef r0ydr het volgende:
2 groepjes ook weer duidelijk zichtbaar
Die kookt al van binnenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty zit buiten ... heeft ze besloten niet meer te koken?
Doen ze toch allemaal aan mee? Eigenlijk blijft niemand neutraal meer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:51 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Nouchine is hier de oorzaak van
Tobias leert het haar, ze kende Mens Erger Je Niet nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:53 schreef zodeju het volgende:
Leuk om te zien dat Grace aan het bordspel meedoet.....gister op de bank zei ze tegen Nawel dat ze het geduld niet had om bordspelen te doen...
En nu......is dat uit ongemak of toch bandje met Tobias te kweken.
Dat krijg je als je bij elkaar op de slaapkamer ligt.....ze vertelde dat het eigenlijk automatisch ging toen ze binnen kwam maar de goudenkamer ook wel lekker vond.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:57 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ik snap niet helemaal dat Eveline nu met die belgische dames optrekt, lijken me totaal niet haar types.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : in de introductie.. is dat ook op tv geweest dat ik aan het basketballen was?
Amy + Eveline : Nee
Salar : Hebben ze helemaal speciaal een zaal afgehuurd voor mij...
Oh oh Hij is zo ijdelquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : in de introductie.. is dat ook op tv geweest dat ik aan het basketballen was?
Als ik me niet vergis zat dat wel degelijk in zijn filmpje, zal ff checken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Werd tijd dat ze meer naar buiten gingen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:02 schreef Mjelleke het volgende:
Dat groepje wat nu buiten zit zit er nooit valt wel op.
Voor elke keer dat ie in de spiegel kijkt moet BB een euro uit de groepspot halenquote:
Dan was die zo leeg hahaquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor elke keer dat ie in de spiegel kijkt moet BB een euro uit de groepspot halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |