Nee hoor, genoeg reacties gehadquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:51 schreef exode het volgende:
Wij hebben 0 PMD zakken, ik gooi het meestal gewoon los in de container.
Balen trouwens SQ van de opvang, die sneeuwde even onder door alle afval zakken.
Niet ZO'N grote, neequote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg reacties gehad![]()
Wij hebben geen PMD container en dat de zakken groter zijn dan mijn prullenbak is niet storend, dat zie je toch niet aan de buitenkant![]()
Ik zou wel een PMD container willen maar gezien we hier al een rest, GFT en papiercontainer hebben staan de meesten daar niet om te springen, niet iedereen heeft natuurlijk een grote tuin
Wij hebben 1 gft container, 1 pmd container en 1 papier container ook wel bekend als de schuur.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg reacties gehad![]()
Wij hebben geen PMD container en dat de zakken groter zijn dan mijn prullenbak is niet storend, dat zie je toch niet aan de buitenkant![]()
Ik zou wel een PMD container willen maar gezien we hier al een rest, GFT en papiercontainer hebben staan de meesten daar niet om te springen, niet iedereen heeft natuurlijk een grote tuin
Joh, die bestaat nog steeds! Ik haal er veel parfumsamples en kattensnoepjes enzo wegquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:48 schreef SQ het volgende:
vroeger, in de begindagen van internet toen je nog de blitz kon maken met HTML skillz, had je Gratiz.nl, een site waar linkjes stonden naar allerhande gratis spullen. Zoals gratis visitekaartjes en gratis proefpakketjes vanTena en gratis macaronimix om uit te proberen. Als echte schrale student keek ik daar elke dag op en bestelde alle gratis dingen die je maar kon bedenken
Ja nee maar de magie is er nu wel af voor mequote:Op donderdag 13 januari 2022 16:02 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Joh, die bestaat nog steeds! Ik haal er veel parfumsamples en kattensnoepjes enzo weg
Dit inderdaad. Ik doe amper boodschappen bij de supermarkt en ga er niet speciaal met zakken PMD heen fietsen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:58 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Niet ZO'N grote, nee![]()
Ik zou willen dat PMD überhaupt opgehaald werd hier... of dat nou in een container is of in zakken maakt me dan weer niet uit. Naar zo'n verzamelcontainer bij een supermarkt brengen is wat mij weerhoudt om te scheiden
Deze heeft mijn zoon. Die zijn zelfs zo cool dat er een app bij zit waar je persoonlijke teksten of plaatjes kunt invoeren die gesynct worden naar je schoen. Hij ging in december o.a. met 'merry x-mas' op zijn schoen naar school.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:00 schreef Phaidra het volgende:
Psst, er bestaan ook lichtjesschoenen met usb-oplaadmogelijkheid.
Zijn die er ook in maat 40? (not asking for a friend)quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Deze heeft mijn zoon. Die zijn zelfs zo cool dat er een app bij zit waar je persoonlijke teksten of plaatjes kunt invoeren die gesynct worden naar je schoen. Hij ging in december o.a. met 'merry x-mas' op zijn schoen naar school.ja ik ben een nerd...
Deze kun je best hebben denk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef exode het volgende:
[..]
Zijn die er ook in maat 40? (not asking for a friend)
AH heeft dat bij ons wel dermate aangepast op onze bestelgeschiedenis dat het vrijwel altijd producten zijn die we gebruiken. En tijdens het bestellen kan ik ze anders uitvinken zodat we het niet krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja nee maar de magie is er nu wel af voor me
Nu wil ik juist zo min mogelijk spullen. Die ongevraagde promotietroep bij de boodschappen ook altijd."Haver-kookroom" echt nee, ga weg.
Welke tekst?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef exode het volgende:
[..]
Zijn die er ook in maat 40? (not asking for a friend)
Daar ga ik echt de blits mee maken hier in het dorp, kan niet anders.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Deze kun je best hebben denk.
https://www.amazon.nl/dp/(...)S24EPFBSRZ6TFB?psc=1
Zolang ik niet per zak betaal, gaat er gewoon een halve zak aan de straat op de ophaaldag.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:47 schreef Nizno het volgende:
Met zo'n TT verwachte ik idd in SOP te zitten.
Ik heb hier ongeveer 20 zakken voor de PMD, ze halen hier twee keer per maand op, maar ik heb vaak maar 1 zak per maand en om nu half lege zakken bij de weg te zetten vind ik ook weer een nogo
ik betaal niet per zak maar vind het dan weer verspilling om een halve zak bij de weg te zetten. Doe mn best al in de winkels om zo weinig mogelijk plastic te hebben en dan wel een extra zak er neer zetten omdat het kan? neh.. die extra twee weken staat die zak me niet in de wegquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:56 schreef Hupje het volgende:
[..]
Zolang ik niet per zak betaal, gaat er gewoon een halve zak aan de straat op de ophaaldag.
jups.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wordt PMD bij jullie gewoon opgehaald? Wij moeten dat toch echt zelf naar een PMD bak brengen.
die zakken leverde ik altijd in bij de Jumbo aangezien die daar 5ct statiegeld op gaven terwijl ik bij de AH maar 1ct betaalde.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Voor de statistieken: wij hebben gemiddeld een stuk of 3-4 plastic zakken vol. Ik gebruik daar de zakken voor die we altijd bij onze AH bestelling krijgen, want we krijgen geen PMD zakken uitgereikt van de gemeente. Het zijn dus geen enorm grote zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |