abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203171231
Waar we PMD zakken verzamelen in duizenden lege vliegtuigen.
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:46:11 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_203171315
Hier kun je gratis PMD zakken meepakken in de winkel.
En omdat ze gratis zijn heb ik er dus wel duizend. Voor elk vliegtuig eentje.
disclaimer
pi_203171328
PMD zakken zijn te groot voor onze prullenbak dus ik koop Jumbo-zakken. :+
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:48:07 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_203171363
vroeger, in de begindagen van internet toen je nog de blitz kon maken met HTML skillz, had je Gratiz.nl, een site waar linkjes stonden naar allerhande gratis spullen. Zoals gratis visitekaartjes en gratis proefpakketjes vanTena en gratis macaronimix om uit te proberen. Als echte schrale student keek ik daar elke dag op en bestelde alle gratis dingen die je maar kon bedenken _O_
disclaimer
pi_203171426
Wij hebben 0 PMD zakken, ik gooi het meestal gewoon los in de container.

Balen trouwens SQ van de opvang, die sneeuwde even onder door alle afval zakken.
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:53:40 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_203171469
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:51 schreef exode het volgende:
Wij hebben 0 PMD zakken, ik gooi het meestal gewoon los in de container.

Balen trouwens SQ van de opvang, die sneeuwde even onder door alle afval zakken.
Nee hoor, genoeg reacties gehad :P

Wij hebben geen PMD container en dat de zakken groter zijn dan mijn prullenbak is niet storend, dat zie je toch niet aan de buitenkant 8-)
Ik zou wel een PMD container willen maar gezien we hier al een rest, GFT en papiercontainer hebben staan de meesten daar niet om te springen, niet iedereen heeft natuurlijk een grote tuin :P
disclaimer
pi_203171530
Geen, want er is hier (nog) geen PMD inzameling. Vanaf dit jaar ergens komt het wel.

Oh shit ik dacht er is een SC in SOP gekomen.
pi_203171541
Bij ons is rest vervangen door ondergrondse containers toen er een PMD container kwam.
Gelukkig is die ondergrondse container zo dicht bij onze voordeur dat ik oprecht denk dat het verder lopen is naar onze schuur waar de containers naast staan, dan naar dat ding. _O-
Al heeft dat ook wel te maken met hoe asociaal diep onze tuin is. :@
pi_203171551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef SQ het volgende:

[..]

Wij hebben geen PMD container en dat de zakken groter zijn dan mijn prullenbak is niet storend, dat zie je toch niet aan de buitenkant 8-)
Ik zou wel een PMD container willen maar gezien we hier al een rest, GFT en papiercontainer hebben staan de meesten daar niet om te springen, niet iedereen heeft natuurlijk een grote tuin :P
Niet ZO'N grote, nee :6

Ik zou willen dat PMD überhaupt opgehaald werd hier... of dat nou in een container is of in zakken maakt me dan weer niet uit. Naar zo'n verzamelcontainer bij een supermarkt brengen is wat mij weerhoudt om te scheiden :@
pi_203171559
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef SQ het volgende:

[..]

Wij hebben 1 gft container, 1 pmd container en 1 papier container ook wel bekend als de schuur.

Rest is ondergrondse en al een tijdje onze standaard avondwandeling met zaklampen en een toverstaf met geluid en licht. Dus iedereen in de straat weet wanneer wij afval gaan weggooien.
pi_203171606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:48 schreef SQ het volgende:
vroeger, in de begindagen van internet toen je nog de blitz kon maken met HTML skillz, had je Gratiz.nl, een site waar linkjes stonden naar allerhande gratis spullen. Zoals gratis visitekaartjes en gratis proefpakketjes vanTena en gratis macaronimix om uit te proberen. Als echte schrale student keek ik daar elke dag op en bestelde alle gratis dingen die je maar kon bedenken _O_
Joh, die bestaat nog steeds! Ik haal er veel parfumsamples en kattensnoepjes enzo weg O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 13 januari 2022 @ 16:04:02 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_203171632
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:02 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Joh, die bestaat nog steeds! Ik haal er veel parfumsamples en kattensnoepjes enzo weg O+
Ja nee maar de magie is er nu wel af voor me :@
Nu wil ik juist zo min mogelijk spullen. Die ongevraagde promotietroep bij de boodschappen ook altijd. :') "Haver-kookroom" echt nee, ga weg.
disclaimer
pi_203171664
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:58 schreef Shandaly het volgende:

[..]
Niet ZO'N grote, nee :6

Ik zou willen dat PMD überhaupt opgehaald werd hier... of dat nou in een container is of in zakken maakt me dan weer niet uit. Naar zo'n verzamelcontainer bij een supermarkt brengen is wat mij weerhoudt om te scheiden :@
Dit inderdaad. Ik doe amper boodschappen bij de supermarkt en ga er niet speciaal met zakken PMD heen fietsen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_203171738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:00 schreef Phaidra het volgende:
Psst, er bestaan ook lichtjesschoenen met usb-oplaadmogelijkheid :Y.
Deze heeft mijn zoon. Die zijn zelfs zo cool dat er een app bij zit waar je persoonlijke teksten of plaatjes kunt invoeren die gesynct worden naar je schoen. Hij ging in december o.a. met 'merry x-mas' op zijn schoen naar school. O+ ja ik ben een nerd... :@
pi_203171767
Bij ons wordt de pmd container om de week geleegd. Hij zit dan altijd vol. De ander week is voor papier en die zit nooit vol. GFT 2x per maand en restafval 1x per maand.
Alleen glas moeten we zelf wegbrengen en dat vergeten we altijd. Dan eens in de zoveel tijd een hele berg glas weg brengen. Daar moet ik echt vaker aan denken, als ik naar de winkel ga telkens wat glas mee nemen.
pi_203171772
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]
Deze heeft mijn zoon. Die zijn zelfs zo cool dat er een app bij zit waar je persoonlijke teksten of plaatjes kunt invoeren die gesynct worden naar je schoen. Hij ging in december o.a. met 'merry x-mas' op zijn schoen naar school. O+ ja ik ben een nerd... :@
Zijn die er ook in maat 40? (not asking for a friend)
pi_203171843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef exode het volgende:

[..]
Deze kun je best hebben denk. ;)
https://www.amazon.nl/dp/(...)S24EPFBSRZ6TFB?psc=1
pi_203171871
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja nee maar de magie is er nu wel af voor me :@
Nu wil ik juist zo min mogelijk spullen. Die ongevraagde promotietroep bij de boodschappen ook altijd. :') "Haver-kookroom" echt nee, ga weg.
AH heeft dat bij ons wel dermate aangepast op onze bestelgeschiedenis dat het vrijwel altijd producten zijn die we gebruiken. En tijdens het bestellen kan ik ze anders uitvinken zodat we het niet krijgen.
pi_203171881
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef exode het volgende:

[..]
Welke tekst? :+
pi_203172189
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:15 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]
Deze kun je best hebben denk. ;)
https://www.amazon.nl/dp/(...)S24EPFBSRZ6TFB?psc=1
Daar ga ik echt de blits mee maken hier in het dorp, kan niet anders.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 13 januari 2022 @ 16:47:04 #21
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_203172206
Met zo'n TT verwachte ik idd in SOP te zitten.
Ik heb hier ongeveer 20 zakken voor de PMD, ze halen hier twee keer per maand op, maar ik heb vaak maar 1 zak per maand en om nu half lege zakken bij de weg te zetten vind ik ook weer een nogo
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_203172331
quote:
99s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:47 schreef Nizno het volgende:
Met zo'n TT verwachte ik idd in SOP te zitten.
Ik heb hier ongeveer 20 zakken voor de PMD, ze halen hier twee keer per maand op, maar ik heb vaak maar 1 zak per maand en om nu half lege zakken bij de weg te zetten vind ik ook weer een nogo
Zolang ik niet per zak betaal, gaat er gewoon een halve zak aan de straat op de ophaaldag.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 13 januari 2022 @ 16:58:03 #23
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_203172356
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:56 schreef Hupje het volgende:

[..]
Zolang ik niet per zak betaal, gaat er gewoon een halve zak aan de straat op de ophaaldag.
ik betaal niet per zak maar vind het dan weer verspilling om een halve zak bij de weg te zetten. Doe mn best al in de winkels om zo weinig mogelijk plastic te hebben en dan wel een extra zak er neer zetten omdat het kan? neh.. die extra twee weken staat die zak me niet in de weg
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_203172398
Wordt PMD bij jullie gewoon opgehaald? :o Wij moeten dat toch echt zelf naar een PMD bak brengen.

Voor de statistieken: wij hebben gemiddeld een stuk of 3-4 plastic zakken vol. Ik gebruik daar de zakken voor die we altijd bij onze AH bestelling krijgen, want we krijgen geen PMD zakken uitgereikt van de gemeente. Het zijn dus geen enorm grote zakken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 13 januari 2022 @ 17:04:37 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_203172424
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wordt PMD bij jullie gewoon opgehaald? Wij moeten dat toch echt zelf naar een PMD bak brengen.

jups.
ene week dinsdags de grijze (restafval) andere week dinsdags de groene (gft) en woensdags PMD, dan de dinsdag er op de blauwe (papier) en dan de dinsdag weer de groene en woensdags de PMD.
glas zelf wegbrengen naar de bak...

quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:02 schreef _NIKKI_ het volgende:

Voor de statistieken: wij hebben gemiddeld een stuk of 3-4 plastic zakken vol. Ik gebruik daar de zakken voor die we altijd bij onze AH bestelling krijgen, want we krijgen geen PMD zakken uitgereikt van de gemeente. Het zijn dus geen enorm grote zakken.
die zakken leverde ik altijd in bij de Jumbo aangezien die daar 5ct statiegeld op gaven terwijl ik bij de AH maar 1ct betaalde.

moet zeggen dat ik al een tijdje niet meer heb laten bezorgen dus geen idee of Jumbo ze nog inneemt en voor betaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')