quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty in een notendop: Alles en iedereen is schuldig aan mijn falende leven.

Dat zegt misschien meer iets over jouw ogenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat blijkt uit niets in mijn ogen.

ik stel voor @Whuzzquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:15 schreef Benny het volgende:
Wie gaat Kitty vertellen dat ze het ballonnenspel heeft verloren ipv gewonnen?

Dat wordt toch wel ondertitelt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:15 schreef Yolk het volgende:
Als ik het gefluister kan verstaan, vind ik het prima.

Ben je nu weer aan het trollen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:15 schreef Verida het volgende:
ja, da
[..]
Dat zegt misschien meer iets over jouw ogen

quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat wordt toch wel ondertitelt.

Takes one to know onequote:Op donderdag 13 januari 2022 15:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben je nu weer aan het trollen?

Sluip 's nachts wel dat huis in. Volg het gesnurk tot je naast d'r bed staat. Dan laat je een ballon knappen naast d'r oor en dan keihard roepen: "VERLOREN!"quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stel voor @:Whuzz
die kunnen we over de schutting gooien

nah wat ik zo lees op FB en Twitterquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoop dat alles vanavond in de uitzending hebben. Het tantrum van Kutty.

Ehmm, ik weet het niet. Streams zijn bonus, je mag blij zijn dat er überhaupt streams zijn.. Het had ook zomaar eens volgens de Australische versie kunnen gaan. Dat het opgenomen werd en een paar maanden er na pas uitgezonden werd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
we kijken hier niet naar een tv uitzending

Dat is geen RLS meerquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ehmm, ik weet het niet. Streams zijn bonus, je mag blij zijn dat ze er überhaupt streams zijn.. Het had ook zomaar eens volgens de Australische versie kunnen gaan. Dat het opgenomen werd en een paar maanden er na pas uitgezonden werd.

Nawel is een gevaarlijke roddeltantequote:Op donderdag 13 januari 2022 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel heeft gisteren wel met Vera gepraat
maar dat was door Grace
en nu zit ze dat gesprek en Vera belachelijk te maken
hou ik niet zo van

Maar als ze fluisteren verbieden zijn er nog genoeg plekjes om te roddelen, al gaan ze maar in de tuin zittenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ehmm, ik weet het niet. Streams zijn bonus, je mag blij zijn dat er überhaupt streams zijn.. Het had ook zomaar eens volgens de Australische versie kunnen gaan. Dat het opgenomen werd en een paar maanden er na pas uitgezonden werd.

as was plasquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ehmm, ik weet het niet. Streams zijn bonus, je mag blij zijn dat er überhaupt streams zijn.. Het had ook zomaar eens volgens de Australische versie kunnen gaan. Dat het opgenomen werd en een paar maanden er na pas uitgezonden werd.

Wel mooi dat kitty erbij gaat zitten en iedereen uit bed gaat om poffertjes te eten hahaquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:19 schreef MacDeMarco het volgende:
vera heeft poffertjes gemaakt
kitty: NEE, IK HOEF GEEN POFFERTJES![]()

It is what it is, so deal with en niet miepen over fluisteren. En doooorrrquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
as was plas
had gekund
maar is dus niet gebeurt
we hebben streams
en die kijken we
en daar zit geen ondertiteling op

Nee ligt niet aan Vera, ligt aan de poffertjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:20 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty blieft de poffertjes van Vera niet.

Vieze nagels. Dat mens staat me zo tegen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
degene die een rode schilfer in zijn/haar eten vindt krijgt een vrijstelling?![]()

Wat een ontzettend kinderachtig mens. Dat op haar leeftijd . Verleden keer ook niks eten wat een ander maakt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:19 schreef Whuzz het volgende:
Kitty hoeft geen poffertjes!
Nee tuurlijk niet, die zijn voor Vera gemaakt

Ooit mag ze weer alleen thuis voor zichzelf koken, super sneu, maar ze doet het echt zelf.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een ontzettend kinderachtig mens. Dat op haar leeftijd . Verleden keer ook niks eten wat een ander maakt.![]()
![]()
![]()

Grote teringleier die er in zit daar. Echt zo'n type irritant pestventje op school vroeger en die nu zelf voor de klas staat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:22 schreef BB-King het volgende:
Kitty denkt ook dat Kristof de regie gaat overnemen als zij er niet meer is.

"principes" zijn er voor om aan de kant geschoven te wordenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:23 schreef MacDeMarco het volgende:
ze zit er nu wel bij met een schaaltje poffertjes voor zich

Als je de rimpels in haar gezicht ziet zou je dat wel zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:23 schreef spapaars het volgende:
Ik heb het idee dat Kitty (claim 58 jaar) de cijfers door elkaar heeft gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |