hou op dat zei hij nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat deed ik niet? Dimi zei zelf op stream dat zijn lul mario heette. Maakte navel en grees nog grapjes over.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis haar ook maar het is haar eigen keuze.
@:Lavenderr
Dat denk ik ook.....dit blijft zo net zolang ze eruit ligt....dat is toch geen doen. Ook niet voor haarzelf. Dat ze dat zelf niet bedenkt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:57 schreef Stargazing het volgende:
Als Peter eruit stapt geeft hij Kitty 1, hoogstens 2 weken voor ze opnieuw op de bank zit dus zou echt zonde zijn
We hebben jou nuquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis haar ook maar het is haar eigen keuze.
@:Lavenderr
Kijk maar terug, was gistermiddag ergens.quote:
Ga die lui steeds meer ontwijken op de streams. Zo schattig je voor willen doen en dan zo je gedragen. Heb ze nog niet een keer op iemand af zien stappen om eens eerlijk tegen iemand te zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
Nawel en Nous weer aan het roddelen
nu over Dimi
dat hij voor een andere vrouw zou zijn
en over Vera
Nawel heeft gisteren wel met Vera gepraatquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ga die lui steeds meer ontwijken op de streams. Zo schattig je voor willen doen en dan zo je gedragen. Heb ze nog niet een keer op iemand af zien stappen om eens eerlijk tegen iemand te zijn
hij noemte hem whuzzquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kijk maar terug, was gistermiddag ergens.
Goed bezigquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:05 schreef Benny het volgende:
Kitty en peter hebben btw een vraagteken door hun hoofd gekregen in OP
quote:
Fluisteren ook niet maar dat hoor je ook constantquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze liggen allemaal plat, dat mochten ze toch niet meer.
Dat kunnen ze niet verbieden want dan heb je geen programma meer. Het programma is een en al roddel en achterklap. Dat is de basis en daar hoort fluisteren bij. Het zou een utopie zijn om te denken dat het zonder fluisteren kan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fluisteren ook niet maar dat hoor je ook constant
Waarom geen stelletje? Kunnen ze lekker double-daten in de sauna en hottub als die ooit open gaan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
Weer een gesprek tussen Grace en Tobias....gaat lekker. Zou leuk zijn als ze maatjes worden. En nee geen stelletje.
Jammer dat ze daar weer weg gaan....quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace en Tobi weer samen!
Hebben best veel gemeen ondanks de één druk is en ander rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |