In deze is nep beter als echt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Clasientje het volgende:
Ik snap niet dat vele Kitty eruit wilt hebben. Het zou toch erg saai zijn als Kitty het huis moet verlaten willen jullie dan die comedy koppel van Vera en Dimitri zien het is zo nep als de pest.
leuk hequote:Op donderdag 13 januari 2022 15:48 schreef Moonlight het volgende:
Evelieeeeen je hebt een leuke hond
Wat wil je... Ze zijn vrijgesteld van nominatiequote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Koekeloeren het volgende:
Dimi en vere hebben elkaar niks meer te vertellen? Ziet er niet erg gezellig uit
Vera heeft gewoon niet zoveel inhoudquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Koekeloeren het volgende:
Dimi en vere hebben elkaar niks meer te vertellen? Ziet er niet erg gezellig uit
Twee handen vol is een prima inhoudquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Vera heeft gewoon niet zoveel inhoud
quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Toch de zoete wraak van Kitty
Kan je de pitjes van een appel eten?
De pitten van appels, peren en steenvruchten (abrikozen, perziken, pruimen, nectarines en kersen) kun je beter niet doorslikken. In deze pitten zitten plantengifstoffen die in je lichaam kunnen worden omgezet in cyanide.
Ook dat heeft ze niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Twee handen vol is een prima inhoud
Tuurlijk, dat is wel even leuk. Maar zou jij er oud mee willen worden?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh zo mee eens.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Clasientje het volgende:
Ik snap niet dat vele Kitty eruit wilt hebben. Het zou toch erg saai zijn als Kitty het huis moet verlaten willen jullie dan die comedy koppel van Vera en Dimitri zien het is zo nep als de pest.
ik zie kitty nog wel meedoen aan lang leve de liefde, dus niet getreurdquote:
Of hebben het fatsoen om niet voor Kitty's ogen erg klef te doen. Kan als extra mes in de rug lijken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat wil je... Ze zijn vrijgesteld van nominatie
Geen idee. Daar ken ik haar niet goed genoeg voor. Waarschijnlijk niet, maar ik ben behoorlijk kieskeurig v.w.b. lange relaties. Maar je moet toch altijd een poosje proefrijden van te voren en daar zie ik genoeg potentie voorquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is wel even leuk. Maar zou jij er oud mee willen worden?
dan krijgen we daarnaquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik zie kitty nog wel meedoen aan lang leve de liefde, dus niet getreurd
En Expeditie Robinson. Rechtstreeks naar Afvallerseiland!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik zie kitty nog wel meedoen aan lang leve de liefde, dus niet getreurd
Ben ik de enige die niet weet wat een Marley is??quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker ding!!!!
heb je gezien dat Evelyne een Marley heeft?
Denk dat Dimitri haar binnenkort nog van wat inhoud voorziet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |