Maak maar een topic aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:Benny
kunnen we niet een comment van de week uitroepen
Whaaaat!!! nee???!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker ding!!!!
heb je gezien dat Evelyne een Marley heeft?
Toch de zoete wraak van Kittyquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ietsje ouder
kan koken
heb appelbomen
en maak er vaak appelmoes of appeltaart van
misschien staat de foto in haar topicquote:
Ik ga kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien staat de foto in haar topic
moet je even kijken
Ze hebben hun nieuwe script nog niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Koekeloeren het volgende:
Dimi en vere hebben elkaar niks meer te vertellen? Ziet er niet erg gezellig uit
Geef ze een biertjequote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Koekeloeren het volgende:
Dimi en vere hebben elkaar niks meer te vertellen? Ziet er niet erg gezellig uit
gatverquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
degene die een rode schilfer in zijn/haar eten vindt krijgt een vrijstelling?![]()
ze zitten met 12/13 bewoners in een huis??quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Koekeloeren het volgende:
Oooohhhh zeker om Kitty te treiteren.....lol Die wilde vroeg in de middag al weer een bordspel bedenken.quote:
Helemaal mee eens. Maar schijnbaar is één grote vriendengroep leuk om te kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Clasientje het volgende:
Ik snap niet dat vele Kitty eruit wilt hebben. Het zou toch erg saai zijn als Kitty het huis moet verlaten willen jullie dan die comedy koppel van Vera en Dimitri zien het is zo nep als de pest.
Kitty fan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Clasientje het volgende:
Ik snap niet dat vele Kitty eruit wilt hebben. Het zou toch erg saai zijn als Kitty het huis moet verlaten willen jullie dan die comedy koppel van Vera en Dimitri zien het is zo nep als de pest.
Genoeg andere interessante deelnemers.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Clasientje het volgende:
Kumbaya incoming...quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:46 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar schijnbaar is één grote vriendengroep leuk om te kijken.
Ik ben al blij dat ze tot op heden er nog geen DJ's hebben ingestoken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:46 schreef BB-King het volgende:
Zelfs de hits van Zanger Rinus worden gezongen.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Genoeg andere interessante deelnemers.
Ik haat sjacherijnige bewoners als Kitty. Waarom zou ik naar sjacherijnige shit willen kijken? Opbokken er mee.
Kletsen of neukenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zitten met 12/13 bewoners in een huis??
dan moeten ze de hele tijd met elkaar kletsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |