abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2022 @ 20:49:58 #101
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_203422315
Bizarre omstandigheden allemaal. Sterkte en beterschap.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator zaterdag 29 januari 2022 @ 22:20:09 #102
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203424295
Heftig.. :{

Veel sterkte de komende tijd
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 30 januari 2022 @ 01:21:03 #103
485843 crew  Jippie
pi_203427824
Wat een vreselijk verhaal @heywoodu met toch een flinke portie geluk aan het einde!

Je vrouw/vriendin lijkt mij echt een 'leeuwin' als ik lees hoe gefocust ze is geweest om haar ogen open te houden om te overleven. Ik wens jullie heel veel sterkte en Bruna een spoedig herstel O+
pi_203428361
@heywoodu Las toevallig een nieuwsheadline van het AD en dacht direct ah nee, dat is jouw vriendin... Wat voelt dat eng zeg, als je het verhaal leest... Ik wens jou en je vriendin veel sterkte en beterschap voor haar!
pi_203431540
Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte allebei
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator zondag 30 januari 2022 @ 13:58:42 #106
375570 crew  Cyan9
pi_203432826
Wat heftig @heywoodu, dat moet een enorme klap zijn geweest.. Heel veel sterkte aan jullie beiden, en heel veel beterschap voor haar.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 31 januari 2022 @ 12:24:25 #107
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203444723
De Hongaarse langlaufster Sara Ponya is positief en gaat niet. Daardoor komt er een startbewijs vrij voor een ander land (Hongarije heeft niemand anders). Als die inderdaad nog herverdeeld gaat worden, gaat dat ticket naar.....pam pam pam, Brazilië. Ik denk wel dat Bruna niet op tijd hersteld is van haar breuken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 31 januari 2022 @ 16:25:48 #108
284411 crew  heywoodu
pi_203448161
Eindelijk eens een wat prettiger update. Ze is vandaag 2,5 uur lang geopereerd aan haar arm en voet, vooralsnog lijkt dat prima te zijn verlopen. Röntgenfoto's bevestigde nog eens dat er inderdaad drie ribben gebroken zijn, haar is wel verteld dat men echt heel verbaasd is dat het er slechts drie waren. Mogelijk ook wat lichte schade aan haar longen, deels door de klap (dat herstelt sowieso wel weer, was niks zorgwekkends) en deels door haar COVID-besmetting. Het feit dat ze bijna stalen buikspieren heeft (of had) zorgde er in elk geval voor dat best veel inwendige schade is voorkomen, lang leve de vele situps die Baiba (Bendika) haar heeft laten doen de afgelopen maanden.

In principe kan ze woensdag naar huis, in verband met transport dat geregeld moet worden zal dat vermoedelijk donderdag worden. Iemand van de Braziliaanse bond is vandaag overigens onderweg, die kan dan morgen ook even wat praktische zaken regelen in het ziekenhuis en die gaat waarschijnlijk ook mee met de ambulance deze kant op, dus ook dat is fijn.

En dan begint een ongetwijfeld hele lange weg naar herstel, we gaan zien hoe dat zich gaat ontwikkelen. Eerst natuurlijk op persoonlijk gebied en daarna hopelijk beetje bij beetje ook weer op sportief gebied. Belangrijkste is dat ze in principe deze week hier is, deze week lekker chocola kan bikken en deze week weer Donald Ducks kan gaan lezen (daar ben ik wel het een en ander van aan het bestellen vandaag :D Lekker op vermakelijke wijze Nederlands leren, ze moet toch íets doen ). O+

[ Bericht 8% gewijzigd door heywoodu op 31-01-2022 16:33:16 ]
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_203448258
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk eens een wat prettiger update. Ze is vandaag 2,5 uur lang geopereerd aan haar arm en voet, vooralsnog lijkt dat prima te zijn verlopen. Röntgenfoto's bevestigde nog eens dat er inderdaad drie ribben gebroken zijn, haar is wel verteld dat men echt heel verbaasd is dat het er slechts drie waren. Mogelijk ook wat lichte schade aan haar longen, deels door de klap (dat herstelt sowieso wel weer, was niks zorgwekkends) en deels door haar COVID-besmetting. Het feit dat ze bijna stalen buikspieren heeft (of had) zorgde er in elk geval voor dat best veel inwendige schade is voorkomen, lang leve de vele situps die Baiba (Bendika) haar heeft laten doen de afgelopen maanden.

In principe kan ze woensdag naar huis, in verband met transport dat geregeld moet worden zal dat vermoedelijk donderdag worden. Iemand van de Braziliaanse bond is vandaag overigens onderweg, die kan dan morgen ook even wat praktische zaken regelen in het ziekenhuis en die gaat waarschijnlijk ook mee met de ambulance deze kant op, dus ook dat is fijn.

En dan begint een ongetwijfeld hele lange weg naar herstel, we gaan zien hoe dat zich gaat ontwikkelen. Eerst natuurlijk op persoonlijk gebied en daarna hopelijk beetje bij beetje ook weer op sportief gebied. Belangrijkste is dat ze in principe deze week hier is, deze week lekker chocola kan bikken en deze week weer Donald Ducks kan gaan lezen (daar ben ik wel het een en ander van aan het bestellen vandaag :D Lekker op vermakelijke wijze Nederlands leren, ze moet toch íets doen ). O+
*O* wat een fijn nieuws dat ze geopereerd is en dat het goed verlopen is. Gelukkig dat er iemand van de bond haar gaat begeleiden. Kan me voorstellen dat jij nu ook iets rustiger de dag door komt.
pi_203448279
quote:

Heel fijn nieuws! Niets mis mee met Donald Ducks. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 31 januari 2022 @ 16:38:48 #111
284411 crew  heywoodu
pi_203448288
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 16:35 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
*O* wat een fijn nieuws dat ze geopereerd is en dat het goed verlopen is. Gelukkig dat er iemand van de bond haar gaat begeleiden. Kan me voorstellen dat jij nu ook iets rustiger de dag door komt.
Zeker! Morgen iets meer 'op het gemak' en samen met diegene van de bond een transport regelen, gewoon via een bijvoorbeeld door de zorgverzekering aangeraden bedrijf. En dan deze kant op en ons eindelijk meer op de praktische dingen richten omtrent de zorg zelf. En herstel, maar ja...dat heeft tijd nodig allemaal :)
  maandag 31 januari 2022 @ 19:04:26 #112
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203449897
quote:

Goed nieuws! *O*
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 31 januari 2022 @ 19:39:23 #113
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203450519
quote:

Fijn nieuws *O*
Een heel voorspoedig herstel gewenst aan Bruna! En fijn dat jullie binnen een paar dagen weer samen zijn en in alle opzichten op positieve wijze ad toekomst kunnen gaan werken ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203450552
Fijne update @heywoodu
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Spellchecker maandag 31 januari 2022 @ 20:09:07 #115
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203451165
@heywoodu ik had gelezen van het ongeluk maar wist niet dat het jouw vriendin is ....

Wat afschuwelijk, fijn dat jullie binnenkort weer samen zijn!

Sterkte en hopelijk gaat het herstel (en Nederlands) voorspoedig!

:*
  maandag 31 januari 2022 @ 20:40:34 #116
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_203451834
quote:
Belangrijkste is dat ze in principe deze week hier is, deze week lekker chocola kan bikken en deze week weer Donald Ducks kan gaan lezen (daar ben ik wel het een en ander van aan het bestellen vandaag :D Lekker op vermakelijke wijze Nederlands leren, ze moet toch íets doen ). O+
Donald Ducks _O_

Fijn dat er nu weer relatief goed nieuws is voor jullie *O* Mooi dat de Braziliaanse bond eea heeft kunnen regelen. Hopelijk nu een voorspoedig transport naar huis zonder onvoorziene omstandigheden.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_203451918
Thailand

Broer en zus Mark en Karen Chanloung zullen voor de tweede keer meedoen op de olympische spelen bij het langlaufen. De half Italianen groeiden op in Gressoney-La-Trinité, een plaatsje in het noorden van Italie, omgeven door besneeuwde bergen en dus uitstekende ski-mogelijkheden. Oorspronkelijk zag hun vader Boonchan de sport vooral als een middel om zijn kinderen gezond en in beweging te houden, maar toen de toen 9-jarige Karen een wedstrijd won in Frankrijk werd het steeds serieuzer. Oorspronkelijk kwamen ze voor Italie uit, maar sinds de vorige spelen voor Thailand.

Ze deden dus ook de vorige spelen mee, toen eindigde Mark op de 79e plaats bij de 15 km (vrije stijl), op de 50 km klassieke stijl werd hij zelfs een rondje ingehaald. Zijn beste resultaat haalde hij op de sprint, waar hij 57e werd! Zijn zus Karen eindigde op de 10 km vrije stijl op een 82e plaats. Een mooi doel van deze spelen is om het beter te doen dan de vorige keer!

Nicola Zanon Is nog een skier met Italiaanse achtergrond, zijn vader is namelijk Italiaans en groeide ook in Italie op. Hij nam ook al deel aan de vorige spelen, zonder al te veel succes, een DNF op de reuzenslalom en een DNS op de slalom. Doel: finish halen.

Mida Fah Jaiman debuteert op de spelen, ze is ook nog maar 19 jaar oud. Geen Italiaanse achtergrond, maar een Zwitserse. Doel is vooral ervaring op doen, zodat ze over vier jaar kan schitteren.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport dinsdag 1 februari 2022 @ 11:30:47 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203456770
Is Estland of Litouwen toegestaan? Of vallen deze onder de noemer niet exotisch genoeg?

Ik zou zeggen Estland niet, Litouwen wel, omdat Estland die freestyleskiester heeft? Maar zeker weten doe ik het niet. Dan geef ik zelf de voorkeur aan Litouwen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 februari 2022 @ 11:46:54 #119
284411 crew  heywoodu
pi_203457014
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Estland of Litouwen toegestaan? Of vallen deze onder de noemer niet exotisch genoeg?

Ik zou zeggen Estland niet, Litouwen wel, omdat Estland die freestyleskiester heeft? Maar zeker weten doe ik het niet. Dan geef ik zelf de voorkeur aan Litouwen.
Estland heeft ook wel een vrij rijk langlaufverleden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dan inderdaad Litouwen doen.
  Spellchecker dinsdag 1 februari 2022 @ 12:23:56 #120
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203457519
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 11:46 schreef heywoodu het volgende:

Ontzettend jammer dat Bruna niet mee kan doen met de Spelen .... -O-
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 februari 2022 @ 12:28:51 #121
284411 crew  heywoodu
pi_203457594
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:23 schreef maily het volgende:

[..]
Ontzettend jammer dat Bruna niet mee kan doen met de Spelen .... -O-
Ach, vooral blij dat ze nog leeft. Is er toch wat te juichen :+
pi_203460215
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 11:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Estland heeft ook wel een vrij rijk langlaufverleden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dan inderdaad Litouwen doen.
Gaat het hier over Veerpalu? :')
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 februari 2022 @ 16:39:25 #123
284411 crew  heywoodu
pi_203460471
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:16 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Gaat het hier over Veerpalu? :')
En Smigun, dacht ik.
pi_203460533
Mag ik Cyprus ?

Maar 1 deelnemer :+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 februari 2022 @ 18:55:44 #125
284411 crew  heywoodu
pi_203462116
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:43 schreef franklop het volgende:
Mag ik Cyprus ?

Maar 1 deelnemer :+
Dat moet lekker overzichtelijk zijn :Y
  dinsdag 1 februari 2022 @ 20:14:33 #126
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203463515
Helaas heeft mijn eerste keus Nepal zich, net als vier jaar geleden, niet geplaatst voor de Winterspelen. De laatste kans hiervoor was twee weken geleden tijdens alpineskiwedstrijden in Italië, maar helaas waren de resultaten van Safal Ram Shrestha op de slalom en reuzeslalom niet voldoende om zich te plaatsen.

Pakistan
Dus net zoals vier jaar geleden heb ik gekozen voor Pakistan, eveneens een land dat (deels) in het Himalayagebergte ligt. Pakistan heeft zich zowel bij de mannen als vrouwen geplaatst voor het alpineskiën op basis van quotaplaatsen, maar zal helaas alleen uitkomen bij de mannen. De 18-jarige skister Mia Nuriah Freudweiler moet de Spelen aan zich voorbij laten gaan vanwege een blessure.

Wel aanwezig is de skiër Muhammad Karim, die zal uitkomen op de slalom en reuzeslalom. Het worden voor hem de derde Olympische Spelen. Hij was er ook al bij in Sochi in 2014 en PyeongChang in 2018. Hij is in topvorm en hoopt beter te presteren dan de vorige Winterspelen, waar hij 72ste werd op de reuzeslalom. Hij trainde sinds november in Italië en heeft daar aan een paar World Cup races meegedaan, waardoor zijn zelfvertrouwen enorm is gegroeid.

* Starflyer zal 13 februari om 03:15 uur klaarzitten om Muhammad aan te moedigen op de reuzeslalom. Op 16 februari is de slalom.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 februari 2022 @ 22:22:22 #127
284411 crew  heywoodu
pi_203480540
Kleine update over Brazilië, waar ik vrijdag hopelijk eens de rest van voor kan gaan stellen :)

Als alles volgens plan verloopt, arriveert Bruna morgenavond laat hier thuis, per ambulance. Dan kan de weg naar herstel pas écht gaan beginnen, hoewel die vandaag al in is gezet, zoals ze op Instagram heeft gepost :)

SPOILER
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 februari 2022 @ 22:26:18 #128
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203480624
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:22 schreef heywoodu het volgende:
Kleine update over Brazilië, waar ik vrijdag hopelijk eens de rest van voor kan gaan stellen :)

Als alles volgens plan verloopt, arriveert Bruna morgenavond laat hier thuis, per ambulance. Dan kan de weg naar herstel pas écht gaan beginnen, hoewel die vandaag al in is gezet, zoals ze op Instagram heeft gepost :)

SPOILER
Wat goed om dit te zien! Vast nog een hele lange weg te gaan, maar de eerste stapjes zijn gezet!

Beterschap nogmaals en sterkte!
pi_203482591
Heftig nieuws @heywoodu

Sterkte en een goede terugreis gewenst!
pi_203482612
Ik ga Malta supporten deze spelen als dat mag.

Wintersportland bij uitstek dat deze keer deelneemt aan de halfipe bij het snowboarden.
pi_203485196
Goed, om het overzichtelijk te houden support ik Cyprus bij deze olympische Spelen. Ze hebben in Yianno
Kouyoumdjian hun enige deelnemer en wel bij het alpine skiën.

Yianno is geen hoogvlieger en dat blijkt uit zijn laatste resultaten; DNF, DNF, DNF, DNF, DNF en een DSQ. Echt grote wonderen mogen we dus niet verwachten van hem op de (reuzen?)slalom, maar je weet nooit wat er kan gebeuren.

Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 februari 2022 @ 13:05:53 #132
284411 crew  heywoodu
pi_203486685
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 00:48 schreef -0- het volgende:
Ik ga Malta supporten deze spelen als dat mag.

Wintersportland bij uitstek dat deze keer deelneemt aan de halfipe bij het snowboarden.
Natuurlijk mag dat! *O*
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2022 @ 16:27:39 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_203489515
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:20 schreef franklop het volgende:
Goed, om het overzichtelijk te houden support ik Cyprus bij deze olympische Spelen. Ze hebben in Yianno
Kouyoumdjian hun enige deelnemer en wel bij het alpine skiën.

Yianno is geen hoogvlieger en dat blijkt uit zijn laatste resultaten; DNF, DNF, DNF, DNF, DNF en een DSQ. Echt grote wonderen mogen we dus niet verwachten van hem op de (reuzen?)slalom, maar je weet nooit wat er kan gebeuren.

[ afbeelding ]
Ha ha ha. Heerlijk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203490383
@heywoodu, ben je klaar om de mantelzorg op je te nemen? Gelukkig is ze bijna thuis *O*
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 februari 2022 @ 18:29:14 #135
284411 crew  heywoodu
pi_203490764
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu, ben je klaar om de mantelzorg op je te nemen? Gelukkig is ze bijna thuis *O*
Groot verstelbaar bed in de woonkamer en alles staat klaar, dat gaat me een maand worden :+
pi_203490778
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Groot verstelbaar bed in de woonkamer en alles staat klaar, dat gaat me een maand worden :+
En dan ook nog eens je schema omgooien deze weken? Of dat nu toch maar niet?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 februari 2022 @ 18:31:42 #137
284411 crew  heywoodu
pi_203490795
quote:
12s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:30 schreef franklop het volgende:

[..]
En dan ook nog eens je schema omgooien deze weken? Of dat nu toch maar niet?
Zeker wel gedeeltelijk, misschien niet dagelijks om 2 uur eruit maar toch zeker niet later dan 5 uur :P
pi_203491572
Even voorstellen: Team Jamaica!

Benjamin Alexander (38) komt uit Londen, maar woont in de VS. Hiervoor had hij een succesvolle carrière als internationaal DJ. Hij reisde de wereld rond en draaide onder andere op tien edities van Burning Man, tot hij het feestleven een beetje zat werd. Pas een jaar of zeven geleden heeft hij het skiën ontdekt en na het bezoeken van de vorige Olympische Spelen en het zien van Cool Runnings ontstond bij hem de ambitie om de eerste Olympische alpineskiër voor Jamaica te worden. Door spreadsheets maken, veel reizen naar kleine wedstrijden en hulp van Dudley Stokes van het legendarische bobsleeteam lijkt dat nu te gaan lukken. Alexander kijkt vooral uit naar het meelopen in de openingsceremonie en hierna wil hij de Jamaicaanse skifederatie overnemen om de volgende generatie te helpen.

De bobsleeërs:

Jazmine Fenlator-Victorian (36) is geboren in New Jersey. Ze doet voor de derde keer mee aan de Olympische Spelen, dit keer op het onderdeel monobob. In Sochi zat ze nog in het Amerikaanse bobteam, maar ze vond dat ze daar teveel concurrentie had en werd gediscrimineerd. Ze stapte over naar Jamaica en kwam terecht in het eerste Olympische Jamaicaanse vrouwenbobsleeteam. In het dagelijks leven heeft ze een bedrijf in social media branding en naar de Olympische Spelen neemt ze de Jamaicaanse vlag van haar onlangs overleden zus mee.

vlnr: Turgott, Stephens, Watson en Wekpe + Reid

Shanwayne Stephens (31) uit Petersborough, VK is de piloot op de vier- en tweemansbob. In het dagelijks leven is hij lanskorporaal bij de Royal Air Force, waar hij onder andere ceremoniële taken bij Buckingham Palace heeft uitgevoerd. In 2020 mocht hij deelnemen aan een zoommeeting van leden van de strijdkrachten met de Queen zelf, waarin hij ook vertelde over zijn rol als bobpiloot ('Gosh, sounds like a dangerous job') en zijn speciale manier van trainen. Toen de sportscholen dicht waren heeft hij namelijk samen met Nimroy Turgott getraind door de Mini van zijn vriendin heen en weer door de straat te duwen. Naar aanleiding van alle nieuwsfilmpjes heeft BMW ze toen voorzien van een Mini in Jamaicaanse kleuren

Nimroy Turgott (29) is het enige lid van Team Jamaica dat daar ook nog woont (in Kingston). Hij gaat ook mee op zowel de vier- als de tweemansbob. Op de OS website staat nog wat over zijn 'side hustles': hij verbouwt verschillende gewassen en is van plan om konijnen te gaan fokken, vanwege de stijgende vraag naar traditionele Jamaicaanse gerechten door toeristen.

Rolando Reid (29) woont in Baltimore. Als student deed hij aan atletiek, maar door blessures kon hij daar niet op hoog niveau mee doorgaan. In de hoop toch een Olympische Spelen te kunnen bereiken is hij overgestapt op de bobslee en onlangs heeft hij zijn baan in het onderwijs opgezegd om zich beter te kunnen voorbereiden op Beijing.

Ashley Watson (28) komt ook uit Petersborough. Na hoge ogen te hebben gegooid in de atletiek kwam hij in 2013 in het Britse bobsleeteam terecht. Toen het team de financiering niet meer rond kreeg is Watson gaan gewichtheffen (wat hij ook best aardig deed), terwijl hij studeerde voor fysiotherapeut. Plaatsgenoot Stephens heeft hem uitgenodigd om bij het Jamaicaanse team te komen.

Matthew Wekpe (32) komt uit Londen. Zijn andere sport is rugby en hij neemt later dit jaar met het Jamaicaanse team deel aan de Commonwealth Games. Hij houdt ook een plastic ei bij zich dat het bobteam geluk moet brengen.

Jazmine en Benjamin zullen morgen de vlag dragen.
Hup Team Jamaica! *O*
pi_203498937
@heywoodu en Bruna houden er wat lokale beroemdheid aan over:
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2F
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 februari 2022 @ 10:36:42 #140
284411 crew  heywoodu
pi_203499264
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:07 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu en Bruna houden er wat lokale beroemdheid aan over:
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2F
Vooral blij dat ze weer thuis is O+

Ok, 95% van de nacht bestond uit behoorlijke tot heftige pijn, maar goed, ze leeft nog en het feit dat het een kwestie van centimeters was of ik had hier een héél ander verhaal getypt gaat de komende dagen ook nog wel harder binnen komen.

Brazilië is in elk geval in actie gekomen, Sabrina Cass op de moguls! Straks even kijken hoe dat ging.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 februari 2022 @ 12:02:43 #141
284411 crew  heywoodu
pi_203518548
Even hier, lijkt me de beste plek. Er werd zojuist een pakketje bezorgd met een doos vol chocolaatjes erin en een kaart met een joekel van een lijst aan namen van FOK!kers :D :o O+ O+ O+ O+

Ik ga zo nu en dan een poging wagen om tussendoor een chocolaatje weg te kapen (moet niet zo moeilijk zijn, ik ben immers wendbaarder nu), maar verder gaat Bruna daar eens even heerlijk van genieten, lekker wegsnacken tijdens het kijken van biatlon en schaatsen enzo _O_

Heel erg bedankt iedereen, van de chocolaatjes zal genoten gaan worden maar vooral de gedachte doet haar (en mij!) echt heel erg goed O+ :'( O+

SPOILER
pi_203521053
Het was in ieder geval goed duidelijk dat ze van chocolade houdt
pi_203529879
Morgen de eerste wedstrijd van Mark Chanloung op de skiatlon. ^O^ Hoogste startnummer, dat beloofd dus niet veel goeds, doel is om niet laatste te worden.
Album top 100 2024
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 6 februari 2022 @ 06:16:46 #144
284411 crew  heywoodu
pi_203533231
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 22:43 schreef Felagund het volgende:
Morgen de eerste wedstrijd van Mark Chanloung op de skiatlon. ^O^ Hoogste startnummer, dat beloofd dus niet veel goeds, doel is om niet laatste te worden.
Duelleren met de Baskische Braziliaan Manex!

Die op het WK vorig jaar in de 10km kwalificatie een paar meter voor de finish stopte met afzetten en zo op een tiende de top-10 en dus kwalificatie voor de echte wedstrijd miste |:)
pi_203533238
Ik sponsor graat Team Vietnam, deze Aziatische kanjers zijn welliswaar outsiders, de echte kenners achten medailles (zilver?) zeker voor mogelijk, de reden dat je niet vaak van ze hoort is omdat het gewoon niet zoveel sneeuwt in Vietnam, het voordeel is dat ze gewoon 365 dagen per jaar kunnen trainen, dus ook bij slecht weer!.

Hup Vietnam!

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203533481
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 06:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Duelleren met de Baskische Braziliaan Manex!

Die op het WK vorig jaar in de 10km kwalificatie een paar meter voor de finish stopte met afzetten en zo op een tiende de top-10 en dus kwalificatie voor de echte wedstrijd miste |:)
Meer dan een minuut voorsprong al!
Album top 100 2024
pi_203536975
Uiteindelijk is Mark Chanloung 60e geworden bij de skiatlon, hij werd helaas wel na iets meer dan 15.0 km op een rondje gezet. Wel mooi voor de Brazilaan van @heywoodu en voor de Australiërs! Ik ben trots op zijn prestatie.
Album top 100 2024
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 februari 2022 @ 14:01:09 #148
426493 crew  PippenScottie
pi_203569469
Een IOC-lid uit ARUBA heeft de medailles uitgedeeld voor de 1500 vrouwen!
My friends all drive horses
pi_203569985
Karen Chanloung zette vandaag de 61e tijd neer in de kwalificatie voor het sprinttoernooi, op +26.97 seconden van de snelste tijd. Haar broer Mark eindigde bij de mannen op een 52e plek, met een achterstand van +17.09 seconden. ^O^
Album top 100 2024
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 9 februari 2022 @ 09:49:56 #150
284411 crew  heywoodu
pi_203579458
Michel Macedo, alpineskiën, is positief getest bij aankomst in Beijing :(

Nu is het hopen op een wonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')