quote:Op maandag 31 januari 2022 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk eens een wat prettiger update. Ze is vandaag 2,5 uur lang geopereerd aan haar arm en voet, vooralsnog lijkt dat prima te zijn verlopen. Röntgenfoto's bevestigde nog eens dat er inderdaad drie ribben gebroken zijn, haar is wel verteld dat men echt heel verbaasd is dat het er slechts drie waren. Mogelijk ook wat lichte schade aan haar longen, deels door de klap (dat herstelt sowieso wel weer, was niks zorgwekkends) en deels door haar COVID-besmetting. Het feit dat ze bijna stalen buikspieren heeft (of had) zorgde er in elk geval voor dat best veel inwendige schade is voorkomen, lang leve de vele situps die Baiba (Bendika) haar heeft laten doen de afgelopen maanden.
In principe kan ze woensdag naar huis, in verband met transport dat geregeld moet worden zal dat vermoedelijk donderdag worden. Iemand van de Braziliaanse bond is vandaag overigens onderweg, die kan dan morgen ook even wat praktische zaken regelen in het ziekenhuis en die gaat waarschijnlijk ook mee met de ambulance deze kant op, dus ook dat is fijn.
En dan begint een ongetwijfeld hele lange weg naar herstel, we gaan zien hoe dat zich gaat ontwikkelen. Eerst natuurlijk op persoonlijk gebied en daarna hopelijk beetje bij beetje ook weer op sportief gebied. Belangrijkste is dat ze in principe deze week hier is, deze week lekker chocola kan bikken en deze week weer Donald Ducks kan gaan lezen (daar ben ik wel het een en ander van aan het bestellen vandaagLekker op vermakelijke wijze Nederlands leren, ze moet toch íets doen ).
Heel fijn nieuws! Niets mis mee met Donald Ducks.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk eens een wat prettiger update. Ze is vandaag 2,5 uur lang geopereerd aan haar arm en voet, vooralsnog lijkt dat prima te zijn verlopen. Röntgenfoto's bevestigde nog eens dat er inderdaad drie ribben gebroken zijn, haar is wel verteld dat men echt heel verbaasd is dat het er slechts drie waren. Mogelijk ook wat lichte schade aan haar longen, deels door de klap (dat herstelt sowieso wel weer, was niks zorgwekkends) en deels door haar COVID-besmetting. Het feit dat ze bijna stalen buikspieren heeft (of had) zorgde er in elk geval voor dat best veel inwendige schade is voorkomen, lang leve de vele situps die Baiba (Bendika) haar heeft laten doen de afgelopen maanden.
In principe kan ze woensdag naar huis, in verband met transport dat geregeld moet worden zal dat vermoedelijk donderdag worden. Iemand van de Braziliaanse bond is vandaag overigens onderweg, die kan dan morgen ook even wat praktische zaken regelen in het ziekenhuis en die gaat waarschijnlijk ook mee met de ambulance deze kant op, dus ook dat is fijn.
En dan begint een ongetwijfeld hele lange weg naar herstel, we gaan zien hoe dat zich gaat ontwikkelen. Eerst natuurlijk op persoonlijk gebied en daarna hopelijk beetje bij beetje ook weer op sportief gebied. Belangrijkste is dat ze in principe deze week hier is, deze week lekker chocola kan bikken en deze week weer Donald Ducks kan gaan lezen (daar ben ik wel het een en ander van aan het bestellen vandaagLekker op vermakelijke wijze Nederlands leren, ze moet toch íets doen ).
Zeker! Morgen iets meer 'op het gemak' en samen met diegene van de bond een transport regelen, gewoon via een bijvoorbeeld door de zorgverzekering aangeraden bedrijf. En dan deze kant op en ons eindelijk meer op de praktische dingen richten omtrent de zorg zelf. En herstel, maar ja...dat heeft tijd nodig allemaalquote:Op maandag 31 januari 2022 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]wat een fijn nieuws dat ze geopereerd is en dat het goed verlopen is. Gelukkig dat er iemand van de bond haar gaat begeleiden. Kan me voorstellen dat jij nu ook iets rustiger de dag door komt.
Goed nieuws!quote:Op maandag 31 januari 2022 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Fijn nieuwsquote:Op maandag 31 januari 2022 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Donald Ducksquote:Op maandag 31 januari 2022 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Belangrijkste is dat ze in principe deze week hier is, deze week lekker chocola kan bikken en deze week weer Donald Ducks kan gaan lezen (daar ben ik wel het een en ander van aan het bestellen vandaagLekker op vermakelijke wijze Nederlands leren, ze moet toch íets doen ).
Estland heeft ook wel een vrij rijk langlaufverleden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Estland of Litouwen toegestaan? Of vallen deze onder de noemer niet exotisch genoeg?
Ik zou zeggen Estland niet, Litouwen wel, omdat Estland die freestyleskiester heeft? Maar zeker weten doe ik het niet. Dan geef ik zelf de voorkeur aan Litouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dan inderdaad Litouwen doen.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ach, vooral blij dat ze nog leeft. Is er toch wat te juichenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ontzettend jammer dat Bruna niet mee kan doen met de Spelen ....
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Estland heeft ook wel een vrij rijk langlaufverleden.Gaat het hier over Veerpalu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dan inderdaad Litouwen doen.![]()
En Smigun, dacht ik.quote:
Dat moet lekker overzichtelijk zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:22 schreef heywoodu het volgende:
Kleine update over Brazilië, waar ik vrijdag hopelijk eens de rest van voor kan gaan stellen
Als alles volgens plan verloopt, arriveert Bruna morgenavond laat hier thuis, per ambulance. Dan kan de weg naar herstel pas écht gaan beginnen, hoewel die vandaag al in is gezet, zoals ze op Instagram heeft gepostWat goed om dit te zien! Vast nog een hele lange weg te gaan, maar de eerste stapjes zijn gezet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap nogmaals en sterkte!
Natuurlijk mag dat!quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:48 schreef -0- het volgende:
Ik ga Malta supporten deze spelen als dat mag.
Wintersportland bij uitstek dat deze keer deelneemt aan de halfipe bij het snowboarden.
Ha ha ha. Heerlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:20 schreef franklop het volgende:
Goed, om het overzichtelijk te houden support ik Cyprus bij deze olympische Spelen. Ze hebben in Yianno
Kouyoumdjian hun enige deelnemer en wel bij het alpine skiën.
Yianno is geen hoogvlieger en dat blijkt uit zijn laatste resultaten; DNF, DNF, DNF, DNF, DNF en een DSQ. Echt grote wonderen mogen we dus niet verwachten van hem op de (reuzen?)slalom, maar je weet nooit wat er kan gebeuren.
[ afbeelding ]
Groot verstelbaar bed in de woonkamer en alles staat klaar, dat gaat me een maand wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu, ben je klaar om de mantelzorg op je te nemen? Gelukkig is ze bijna thuis
En dan ook nog eens je schema omgooien deze weken? Of dat nu toch maar niet?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Groot verstelbaar bed in de woonkamer en alles staat klaar, dat gaat me een maand worden
Zeker wel gedeeltelijk, misschien niet dagelijks om 2 uur eruit maar toch zeker niet later dan 5 uurquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:30 schreef franklop het volgende:
[..]
En dan ook nog eens je schema omgooien deze weken? Of dat nu toch maar niet?
Vooral blij dat ze weer thuis isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:07 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu en Bruna houden er wat lokale beroemdheid aan over:
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2F
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Duelleren met de Baskische Braziliaan Manex!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:43 schreef Felagund het volgende:
Morgen de eerste wedstrijd van Mark Chanloung op de skiatlon.Hoogste startnummer, dat beloofd dus niet veel goeds, doel is om niet laatste te worden.
Meer dan een minuut voorsprong al!quote:Op zondag 6 februari 2022 06:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Duelleren met de Baskische Braziliaan Manex!
Die op het WK vorig jaar in de 10km kwalificatie een paar meter voor de finish stopte met afzetten en zo op een tiende de top-10 en dus kwalificatie voor de echte wedstrijd miste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |