Vertel.. livestream erbij?quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:37 schreef utopia2.0 het volgende:
En toen was het voorbij en gaan we maar even wat anders doen
Hij is enig kind zonder vader op gegroeid, misschien toch iets gemist.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:36 schreef Thorelf het volgende:
salar is the bink in zijn kleine wereldje maar in de echte wereld is bang voor het donker en een verkeerd haartje en de realiteit
dat is en uitgemakte ding tussen vera en gracequote:Op donderdag 13 januari 2022 00:36 schreef 5thencounter het volgende:
Grees wil alle sappige details weten .. goed gefluisterd
[ afbeelding ]
Oehhhhquote:
Nou iedereen weer blijquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
Recensie van Vera: "Het was goed!"
Dimi schijnt daar in to te zijn.quote:
Zou het wel waarderen als ze een cijfer geeft.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
Recensie van Vera: "Het was goed!"
Ja want ze heeft dat andere pak niet meer. Die is naar het lab gestuurd. Zit de oplossing tegen het coronavirus in.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:35 schreef zodeju het volgende:
Ligt Kitty nu ook in dit pak gewoon op bed.??
Niet alleen Dimiquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dimi schijnt daar in to te zijn.
En verbeterpuntjes.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:39 schreef engine het volgende:
[..]
Zou het wel waarderen als ze een cijfer geeft.
Ik heb het niet gezien. Wat hebben ze gezegd dan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:29 schreef mario390 het volgende:
hoezo gelooft me niemand dat
dit en uitgemakte ding van vera
en Grace? vor 2 nachten gebeurd
Daar was ze toch gek op?quote:
De eerste de beste die mij bij mijn strotje pakt krijgt me toch een portie klappenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dimi schijnt daar in to te zijn.
mijn kinderen ook zonder vader, maar wel realistischquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is enig kind zonder vader op gegroeid, misschien toch iets gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |