maar dan en paar jaartjes erbijquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ben er opeens achter op wie ik Kitty vind lijken. Op een van de Sister Wives [ afbeelding ]
En knapquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias is leuk
Maar dat is het dan ook
wat een anti-climaxquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:33 schreef Flory het volgende:
Dimi terug naar eigen bed en Vera naar wc
Geloof me PB jij zou Kitty niet lang trekkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zit niemand in waar ik een hekel aan heb en dat is eigenlijk ook des poedels kern: tamme groep, geen reet aan.
It`s a wrap.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:33 schreef Flory het volgende:
Dimi terug naar eigen bed en Vera naar wc
quote:
quote:
En rimpelsquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:36 schreef Thorelf het volgende:
salar is the bink in zijn kleine wereldje maar in de echte wereld is bang voor het donker en een verkeerd haartje en de realiteit
Geen probleem, ik weet hoe ik met mensen als zij moet omgaan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Geloof me PB jij zou Kitty niet lang trekken
Zaten niet in de dataroomquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:36 schreef JDB94 het volgende:
Eigenlijk wel raar dat we die nieuwe dames niet aan de data room aan de slag gezien hebben? Gezien dat bij Salar en Nawal wel zo was? O.b.v. sneak peak aflevering..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |