Geweldig nummerquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje, en een Breezer ananas....
Het was aan de goede kant van de rand hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef pullup het volgende:
Die gastmodjes doen het er om he.... zo op de rand van het slotje nog even posten
Hoe dan? Ik ben pietje precies met mijn haren.quote:
Jij wel ja, nog netquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het was aan de goede kant van de rand hoor
Wat heb je gekocht als ik zo brutaal mag zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahah Ja serieus
Had het hiervoor niet, maar weleens op geslapen elders. En wilde er al een tijdje een. Van de week de knoop doorgehakt. Vond het wel lastig kiezen. Maar ben benieuwd... eigenlijk moet het 24 uur liggen om helemaal in vorm te komen... maar daar gaat GoAtje natuurlijk niet op wachten
Een Matras topperquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht als ik zo brutaal mag zijn.
Ik stuntel al een tijdje met mijn rug, en was, om wat zachter te gaan liggen, op een winterdekbed gaan liggen. Dat hielp echt. Mijn beredenering was dat sommige toppers gewoon net een winterdekbed zijn, dus eenjte besteld. Vannacht was eerste nacht, en heb er heerlijk op geslapenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahah Ja serieus
Had het hiervoor niet, maar weleens op geslapen elders. En wilde er al een tijdje een. Van de week de knoop doorgehakt. Vond het wel lastig kiezen. Maar ben benieuwd... eigenlijk moet het 24 uur liggen om helemaal in vorm te komen... maar daar gaat GoAtje natuurlijk niet op wachten
Toen ik nog een volle haarbos had ging ik met de tondeuse over een kam. Je schiet minder snel uit en het is veiliger.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik ben pietje precies met mijn haren.
Ik heb het wel iets uitgedund. Maar meer ook niet veel te bang dat ik hele happen verkeerd knip.. Maar bij jullie mannen is het makkelijk tondeuse er over een klaar.
Dat geeft de burger moet!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stuntel al een tijdje met mijn rug, en was, om wat zachter te gaan liggen, op een winterdekbed gaan liggen. Dat hielp echt. Mijn beredenering was dat sommige toppers gewoon net een winterdekbed zijn, dus eenjte besteld. Vannacht was eerste nacht, en heb er heerlijk op geslapen
Aan één stuk doorgeslapen zelfs, een zeldzaam ietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat geeft de burger moet!
Ik heb een dikke bos half krullend haar, valt altijd gewoon weer prima in model hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik heb het wel iets uitgedund. Maar meer ook niet veel te bang dat ik hele happen verkeerd knip.. Maar bij jullie mannen is het makkelijk tondeuse er over een klaar.
Nog 10 minuten en dan doe ik het gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Aan één stuk doorgeslapen zelfs, een zeldzaam iets
Kijk er alweer naar uit
Enjoy!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog 10 minuten en dan doe ik het gewoon
Sweet dreams!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk. Ga ervoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Aanbieding via LinkedIn van een aardige collega die me wilt helpen met een baantje in de mediabranche
Oeh ja helemaal met jou eens hoor. Ik hoor het ook wel eens van vrouwen; gewoon makkelijk even bijpunten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jij scheert hetquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:49 schreef D. het volgende:
Ik speel ook altijd zelf kappertje, maar daar komt geen schaar aan te pas
Als het je wat lijkt ... oh wacht je staat al te juichen ... Ga ervoor zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Aanbieding via LinkedIn van een aardige collega die me wilt helpen met een baantje in de mediabranche
Bohhquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga nooit naar de kapper. Maar toch hč, een kapsalon op z’n tijd… met falafel
Deze topper lijkt mij wel fijn omdat je hem vast zet.quote:
Als je het opneemt kunnen wij morgen beoordelen of het helpt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Da's het plaatje van de topper die ik gekocht hebquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Deze topper lijkt mij wel fijn omdat je hem vast zet.
Ja precies, en eigenlijk ben ik dat hele BCO best zatquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk. Ga ervoor![]()
BCO houdt ook een keer op.
Graagquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het je wat lijkt ... oh wacht je staat al te juichen ... Ga ervoor zou ik zeggen
Trustenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ga nog even luisterboeken. Fijne avond nog.
Dat is een hele mooie instellingquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GraagGraag wel iets lowkey's, verslag doen op locatie ofzo, of schrijven. En momenteel heeft iets maatschappelijks-betrokken dan mijn voorkeur qua richting. En die interesse is wel echt aangewakkerd door mijn werk bij de GGD, ik heb zoveel mensen mogen spreken uit zoveel sociale en economische lagen met zulke verschillende uiteenlopende persoonlijkheden en levens. Ik wil er gewoon graag opuit om daar meer over te ontdekken.
Hoop het voor je dat het je luktquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GraagGraag wel iets lowkey's, verslag doen op locatie ofzo, of schrijven. En momenteel heeft iets maatschappelijks-betrokken dan mijn voorkeur qua richting. En die interesse is wel echt aangewakkerd door mijn werk bij de GGD, ik heb zoveel mensen mogen spreken uit zoveel sociale en economische lagen met zulke verschillende uiteenlopende persoonlijkheden en levens. Ik wil er gewoon graag opuit om daar meer over te ontdekken.
Doei Lagertha!quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Veel plezier met luisterboeken!quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ja, ik heb het afgelopen jaar zoveel ontdekt over mezelf via het werk bij de GGDquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is een hele mooie instelling
Thanks!quote:
Mooi die gedrevenheid en dat je weet wat je wil.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik heb het afgelopen jaar zoveel ontdekt over mezelf via het werk bij de GGDIk had altijd telefoonangst, en dacht dat ik slecht was in het voeren van gesprekken met vreemden. Alles bleek minder waar, want ik bleek er enorm goed in te zijn en kreeg ook continu die feedback van anderen. En het voelt ook zó goed om mensen te helpen die ten einde raad zijn, geen mensen hebben om boodschappen voor ze te doen, eenzaam zijn, al een maand binnen zitten vanwege opstapelende quarantaines in het gezin, en zo'n gesprek af te kunnen sluiten met dankbaarheid van hen. Dat voelt echt goed
![]()
Wat dat betreft past dit soort werk wel bij mij. Ik voel alleen heel erg de behoefte dit in een andere vorm te willen gieten. Met mijn passie voor schrijven en video's maken, en vóór ik bij de GGD kwam al media-ambities, lijkt me deze combi van maatschappelijk betrokken en media echt iets wat ik graag zou willen doen
Geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik heb het afgelopen jaar zoveel ontdekt over mezelf via het werk bij de GGDIk had altijd telefoonangst, en dacht dat ik slecht was in het voeren van gesprekken met vreemden. Alles bleek minder waar, want ik bleek er enorm goed in te zijn en kreeg ook continu die feedback van anderen. En het voelt ook zó goed om mensen te helpen die ten einde raad zijn, geen mensen hebben om boodschappen voor ze te doen, eenzaam zijn, al een maand binnen zitten vanwege opstapelende quarantaines in het gezin, en zo'n gesprek af te kunnen sluiten met dankbaarheid van hen. Dat voelt echt goed
![]()
Wat dat betreft past dit soort werk wel bij mij. Ik voel alleen heel erg de behoefte dit in een andere vorm te willen gieten. Met mijn passie voor schrijven en video's maken, en vóór ik bij de GGD kwam al media-ambities, lijkt me deze combi van maatschappelijk betrokken en media echt iets wat ik graag zou willen doen
Ik kende vroeger iemand die bij RTV Utrecht werkte. Lijkt me een hele leuke werkomgeving (ook de fysieke locatie trouwens).quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik hoop dan wel dat ik niet ergens in een mediabranche kom dat je kans hebt om "BN'er" te worden, want dat lijkt me toch zo verschrikkelijk.
Dus liever dan iets regionaals. Iets via RTV Utrecht zou me dan wel weer tof lijken
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mooi die gedrevenheid en dat je weet wat je wil.
Thanks!quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Dat klinkt veelbelovend. Ik hoop dat het je lukt om in die richting verder te gaan.
Hoiquote:
Drakinquote:
Domquote:
Maar ik las even de laatste berichten uit het vorige topic, schijnt gelukkig om andere toppers te gaanquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu al zin om te gaan slapen, heb vandaag een matrastopper met ergonomische hi-tec doorlatende gel geheugen foam 2 laags binnen gekregen..![]()
Geen idee of het wat is... maar verheug me nu al
Ik wens jullie samen heerlijke Bromance nachtenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb gisteren een topper binnengekregen
Geen fan van de toppers?quote:
Gister deden ze het nog op luisterboeken, nu een topper upgradequote:
Een vriendin van mijn moeder doet er af en toe iets voor. Maar daar is zij dan toch niet te dik mee om wat voor me te lobbyen helaasquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kende vroeger iemand die bij RTV Utrecht werkte. Lijkt me een hele leuke werkomgeving (ook de fysieke locatie trouwens).
Annechien Steenhuizen begon ook bij RTV Utrecht. Ze maakte leuke historische programma’s.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn moeder doet er af en toe iets voor. Maar daar is zij dan toch niet te dik mee om wat voor me te lobbyen helaas![]()
Maar zoiets regionaals lijkt me echt fantastisch. Je wordt er niet bekend mee, maar kunt toch heel veel richtingen uit
Dat was één van mijn favoriete verhaaltjes vroeger.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Welkom welkom bij de drie biggetjes...
Ik wil het eigenlijk niet meer horenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat was één van mijn favoriete verhaaltjes vroeger.
Kleine kans hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik hoop dan wel dat ik niet ergens in een mediabranche kom dat je kans hebt om "BN'er" te worden, want dat lijkt me toch zo verschrikkelijk.
Dus liever dan iets regionaals. Iets via RTV Utrecht zou me dan wel weer tof lijken
De wekker gaat vroeg morgen...quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:54 schreef drakin het volgende:
Ik ben er net en nu al gaat iedereen slapen
Niet zetten danquote:
Hele goede traditiequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
Ik ben nog wakker ... maar ga wel weer vroeger naar bed de laatste dagen en die traditie wil ik wel voortzetten
Wat hebben we plezierquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Welkom welkom bij de drie biggetjes...
Oh ik dacht gelijk aan het K3 liedje, wat veel verraadt over mijn generatiequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat was één van mijn favoriete verhaaltjes vroeger.
Ik vermoed door het raamquote:
Dat ken ik niet, en daar mis ik waarschijnlijk niks aanquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik dacht gelijk aan het K3 liedje, wat veel verraadt over mijn generatie
De linker had ik ook dacht ikquote:
Dit lag toevallig binnen handbereik.quote:
Uiteraard, je was allang aanwezig op zolder als een echte Fokkerquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit lag toevallig binnen handbereik.
Weet je nog waar die over gaat?quote:
Over de K2 toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weet je nog waar die over gaat?
Helemaal goedquote:
Wat win ik?quote:
🎈quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor gaat even naar de zolder.
Zoldervondstenquote:
zonderquote:
Lekker sliepe en oant nije deiquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
Anyway, ik ga ook naar bed. Morgen ga ik weer een paar video’s maken.
Daar wil ik nog eens een topic over beginnen.quote:
Ik haak dan af zonder zolderquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar wil ik nog eens een topic over beginnen.
Lekker sliepe drakinquote:
Ga je helpen zoeken hier?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Inb4 dooie muizen die mijn Hindi heeft gevangenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klinkt goed hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 06:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemorgen![]()
Top geslapen op de topper
Lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2022 06:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze vogel is zijn nest uit omdat hij zo naar zijn werk moet vliegen
Nou.. daar lopen de meningen wat over uiteen. Als je een goed matras hebt.. is het misschien wel overkill.quote:Op donderdag 13 januari 2022 06:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor![]()
Wat is nu de extra feature in zo'n ding dat niet in een matras zit?
Ok ik ga ook eens op zoek dan want kan ook wel wat lekkerder liggenquote:Op donderdag 13 januari 2022 06:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. daar lopen de meningen wat over uiteen. Als je een goed matras hebt.. is het misschien wel overkill.
Ik vond mijn matras niet helemaal lekker liggen en nu word de druk van het lichaam beter verdeeld en het voelt beter aan. Het is pas 1 nachtje, maar ik vind het al wel lekkerder liggen.
Ik vond het best lastig, want door de lockdown kun je niet ff voelen of proefliggen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 06:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ik ga ook eens op zoek dan want kan ook wel wat lekkerder liggen
Of het word een nieuwe matras
Ja ik wacht nog wel even tot deze winkel lockdown voorbij isquote:Op donderdag 13 januari 2022 06:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond het best lastig, want door de lockdown kun je niet ff voelen of proefliggen.
En het prijsverschil en de opties zijn enorm
Heb mijne uiteindelijk bij Amazon Duitsland besteld.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 06:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fijne dag allen, ik vlieg uit.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 06:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemorgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goedemorgen allen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel weer eens gezellig zijn.
Hier ook een topper, maar vond alleen het goede en passende onderlaken erbij zoeken al een drama.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Al langquote:
succesquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Al lang![]()
In de startblokken voor een rondje supermarkt. Altijd een feest met mijn jongste kleinzoon in de kar
Lekker toch, hopelijk volgen er nog vele nachtjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 06:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat is echt een aparte, we een mooikequote:
Heb ik al om 7 uur gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Al lang![]()
In de startblokken voor een rondje supermarkt. Altijd een feest met mijn jongste kleinzoon in de kar
Dat is me iets te vroeg. Ik vind 9 uur een mooie tijd. Ook nog erg rustig. Doe er met die kleine lang genoeg over :pquote:
Ik b en toch al wakker en om 7 uur is er echt niet meer dan 1 tot 10 man in de winkel heerlijk winkelenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is me iets te vroeg. Ik vind 9 uur een mooie tijd. Ook nog erg rustig. Doe er met die kleine lang genoeg over :p
Er staan verschillende muziekbandjes met pluche beesten, die kan je dan indrukken en dan gaan ze spelen. Dus er zijn wat pauzes onderweg.
Die rust is wel lekker inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik b en toch al wakker en om 7 uur is er echt niet meer dan 1 tot 10 man in de winkel heerlijk winkelen
Ja zo kleintje vindt dat wel mooi. Ook die dingen waar ze op kunnen zitten waar je geld in moet doen
Beter, scheelt je wel een hoop geld. Max was er gek op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die rust is wel lekker inderdaad.
Ja, die staan in het winkelcentrum, maar die vond hij eng de laatste keer.
Nu alleen maar even supermarkt, er valt verder weinig te beleven.
Sterktequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
Morgen![]()
Straks even naar de tandarts en mondhygiëniste
Ja ik doe altijd combinatieafspraken, dan ben ik er in 1x van afquote:
Mehquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
Morgen![]()
Bij ons zijn de supermarkten pas om 8 openquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik b en toch al wakker en om 7 uur is er echt niet meer dan 1 tot 10 man in de winkel heerlijk winkelen
Ja zo kleintje vindt dat wel mooi. Ook die dingen waar ze op kunnen zitten waar je geld in moet doen
Sterktequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
Morgen![]()
De lidl hier ook maar AH al om 7 uurquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij ons zijn de supermarkten pas om 8 open
Was bij mij wel handig geweest ook af en toequote:Op donderdag 13 januari 2022 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lidl hier ook maar AH al om 7 uur
Ik vind het wel lekker zo vroeg, bijna niemand nog in de winkel. Het is jammer dat de lidl dan pas om 8 uur opengaat en vaak staat daar al een hele rij buitenquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Was bij mij wel handig geweest ook af en toe
Is lekker winkelen hoorquote:
Nicequote:Op donderdag 13 januari 2022 12:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik douw iedereen gewoon omver die in mijn wegloopt
Ik snap jequote:Op donderdag 13 januari 2022 12:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vooral van die iritante kutkinderen
OPzij opzij opzij, BDS komt voorbijquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik douw iedereen gewoon omver die in mijn wegloopt
Ik best lief maar er is een grensquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OPzij opzij opzij, BDS komt voorbij
SNap je wel erger mij ook soms aan mensen in de winkelsquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik best lief maar er is een grens
Terechte klachtquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik best lief maar er is een grens
quote:
Tenzij ze lekker eigenwijs alles nog wat weekjes verlengenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:06 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat het morgen zaterdag barstend druk is in het centrum
Laten we eerst nou maar eens rustig afwachten wat er morgen gezegd wordt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenzij ze lekker eigenwijs alles nog wat weekjes verlengen
Wat een goed ideequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laten we eerst nou maar eens rustig afwachten wat er morgen gezegd wordt.
Ik ook welquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat soort dingen deed ik 30 jaar geleden
* Domnivoor verstopt zich.quote:
Geloof ik best ... ik kom wel eens wat later in de ochtend en dan is het meestal ook nog rustigquote:
Ik zou het wel kunnen maar geen zin meerquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn ribben zijn redelijk kapot ik kan dat niet meer
We zijn oude lullen gewordenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen maar geen zin meer![]()
Laatst op een trampoline een mooi kunstje gedaan die ik vroeger erg goed kon.
Ruggetje said NO! en toen kapt ik er maar mee verder
Maar wel wat slimmer Niet veel maar minimaal net wel wat denk ik dan maarquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We zijn oude lullen geworden
Juistquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar wel wat slimmer Niet veel maar minimaal net wel wat denk ik dan maar
Dat gaat em niet wordenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenzij ze lekker eigenwijs alles nog wat weekjes verlengen
Dit is nou typisch 1 van die dingen die je als jongvolwassene "wel kickuh" lijkt en zo te zien lacht hij hierna niet meer. Dit doet ie niet meer boven de 40 iig.quote:
Nee, nou ja boodschappen , maar ook niet al te vaakquote:
Dat weet ik wel bijna zeker. Gaat kei druk worden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:06 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat het morgen zaterdag barstend druk is in het centrum
Alleen als je daarvoor kiest.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We zijn oude lullen geworden
Lekker dat klote virus massaal verspreidenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik wel bijna zeker. Gaat kei druk worden.
Tof!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben met een FOK!dame naar het Luchtkussen Festival in Den Haag geweest. Daar ben je nooit te oud voor. Heel veel lol gehad
Ja, dat is wat de mensen zelf willen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lekker dat klote virus massaal verspreiden![]()
lol maak ik genoeg geloof mijquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tof!!En idd je bent nooit te oud om lol te maken.
Ja precies!! Heerlijk tochquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
lol maak ik genoeg geloof mij
Ik ga deze week ook weer verder met mijn boekquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies!! Heerlijk toch![]()
![]()
Ik hou durvan
Lezen? Schrijven?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga deze week ook weer verder met mijn boek
Nice!!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben al een paar jaar bezig met schrijven
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet tuin kabouters en kippen verwerken in mijn verhaal
Dat kan ik vanaf hier niet 'beoordelen' maar het klinkt op zijn mijn interessantquote:
Neequote:
gewoon stoppen met roken en het drinken van koffie en rode wijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeHeb ik al zo'n 15 jaar niet meer gehad eigenlijk. Maar mijn tanden verkleuren nogal snel dus dat wordt elk halfjaar weer even mooi gemaakt
Daar sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:18 schreef puzziepie het volgende:
Nog steeds geen fan van de toppers
En? Nog een beetje lekker geslapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vandaag?Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
Pannenkoeken met courgette, kaneel en stroop.De beloofde frikandellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vandaag?![]()
Prinsheerlijk !quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En? Nog een beetje lekker geslapen?
Pannenkoeken met courgette, kaneel en stroop.Ik heb vandaag een vastendagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vandaag?
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Pannenkoeken met courgette, kaneel en stroop.Aparte combi wel, maar waarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vandaag?
Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:
Hier in het dorp gaat de Horeca aanstaande zaterdag uit protest open...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Winkelen op afspraak ...
Ziet er lekker uit ChufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
En terecht, als ze dat hier zouden doen zou ik ze ook meteen steunen door een tafeltje te bespreken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier in het dorp gaat de Horeca aanstaande zaterdag uit protest open...
Ze vinden winkelen op afspraak hetzelfde als eten op reservering, ze zijn het zat!
Buiten open, da’s in principe toch afhaal, dat mag toch al?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze gaan wel alleen buiten open, je kunt niet binnen gaan eten of drinken.
Ik krijg al appjes, de vriendengroep is al een kroegentocht aan het plannen
Hulde!!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze vinden winkelen op afspraak hetzelfde als eten op reservering, ze zijn het zat!
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Winkelen op afspraak ...
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Exact weet ik het ook nog niet, maar volgens mij gooien ze de terrassen open... of staantafels. Het is een beetje een ludieke actie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Buiten open, da’s in principe toch afhaal, dat mag toch al?
Ik hoor hier ook al dergelijke geruchten van winkeliersquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact weet ik het ook nog niet, maar volgens mij gooien ze de terrassen open... of staantafels. Het is een beetje een ludieke actie.
Ik vermoed dat dit weleens landelijk de trend word zaterdag. Zoiets slaat snel aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor hier ook al dergelijke geruchten van winkeliers
En terechtquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu mag je in de winkel shoppen .... met eerst een afspraak zoals vorig jaar zeg maarquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Buiten open, da’s in principe toch afhaal, dat mag toch al?
Pannenkoeken met courgette, kaneel en stroop.Aparte combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vandaag?![]()
Hier wordt het gnocchi uit de oven met spinazie en tomatensausOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Oeh daar kijk ik ook wel echt naar uitquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:13 schreef D. het volgende:
Zaterdag waarschijnlijk sportscholen weer open
Het is ontzettend cru dat de horeca nog steeds de Sjaak is, dit is toch niet vol te houden voor die mensen, die hebben amper inkomen he, al bijna twee jaar.quote:
Ben het helemaal met je eens hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ontzettend cru dat de horeca nog steeds de Sjaak is, dit is toch niet vol te houden voor die mensen, die hebben amper inkomen he, al bijna twee jaar.
Ik denk dat we heel veel restaurants niet meer open zullen zien.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor
Maar dan met name de restaurants, waar iedereen netjes aan eigen tafeltje kan zitten. Dat ze feestcafés dicht willen houden snap ik.
Ze zullen wel bang zijn dat de grenzen onduidelijk zijn, en dan dus iedereen maar dicht. Helaas.
Is goed voor de Belgische economie iddquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
De Nederlandse invasie van Belgische steden is ook cru.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
Het meest crue is dat de rest van de wereld gewoon zn gang weer gaat , met mate
Ja natuurlijk, dat is toch niet uit te leggen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
Pannenkoeken met courgette, kaneel en stroop.Lasagna en toastjes roquefortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vandaag?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Lijkt me een mooi virus kweek bodempjequote:Op donderdag 13 januari 2022 18:19 schreef D. het volgende:
Benieuwd of de sauna open mag
Sauna, zwembad, zwemmen, sport
Klinkt logisch, toch?
Zal mij ook niets verbazen, maar hoop dat het meevaltquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat we heel veel restaurants niet meer open zullen zien.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
Pannenkoeken met courgette, kaneel en stroop.Op verzoek van kleinzoon wraps met pikante kip met geraspte kaas en de mannen mikken er nog katjang saus over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vandaag?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Er niets boven de natuurlijke boosterquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi virus kweek bodempje
Hadden ze dat 2 jaar geleden maar bedachtquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er niets boven de natuurlijke booster
De groepsimmuniteit, ja dat bleek toch niet helemaal te werken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hadden ze dat 2 jaar geleden maar bedacht
Lekker! Ik had een glaasje wijn tijdens het koken, maar ik ben er een beetje van ingestort.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:52 schreef pullup het volgende:
Ik heb een goede Cote du Rhône geopend![]()
Jammie
Ja ik heb ook eerst de Lasagne weg geschrokt. Zo'n dagje buiten maakt hongerigen het is nu verwentijd. Normaal was ik ergens gaan eten denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Ik had een glaasje wijn tijdens het koken, maar ik ben er een beetje van ingestort.
Zolang we met een griepje te maken hebben ...quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er niets boven de natuurlijke booster
Wel meer dingen niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De groepsimmuniteit, ja dat bleek toch niet helemaal te werken.
Wat dit betreft vind ik het wel terecht eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaat nog leuk worden zaterdag
Revolutie![]()
[ afbeelding ]
Viva la revolución!quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaat nog leuk worden zaterdag
Revolutie![]()
[ afbeelding ]
ik ben net geboosterdquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik heb gisteren gelezen dat men de vaccinaties gaan veranderen. Het werkt blijkbaar niet goed genoeg tegen corona.
Ze weten het zelf niet meer wat ze eigenijk het beste kunnen doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben net geboosterd![]()
Kom maar op
Ik heb het gevoel dat het wel goed zit eigenlijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze weten het zelf niet meer wat ze eigenijk het beste kunnen doen.
Dan moeten ze eens meelezen in BNW. Daar weten ze het héél goedquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze weten het zelf niet meer wat ze eigenijk het beste kunnen doen.
Dit iddquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens meelezen in BNW. Daar weten ze het héél goed
quote:
Inderdaad, nog maar een glas danquote:
Oververmoeid?quote:
Valt mee hoor, even de oogjes dichtgehadquote:
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt mee hoor, even de oogjes dichtgehad
Forum Opties | |
---|---|