Geweldig nummerquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje, en een Breezer ananas....
Het was aan de goede kant van de rand hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef pullup het volgende:
Die gastmodjes doen het er om he.... zo op de rand van het slotje nog even posten
Hoe dan? Ik ben pietje precies met mijn haren.quote:
Jij wel ja, nog netquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het was aan de goede kant van de rand hoor
Wat heb je gekocht als ik zo brutaal mag zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahah Ja serieus
Had het hiervoor niet, maar weleens op geslapen elders. En wilde er al een tijdje een. Van de week de knoop doorgehakt. Vond het wel lastig kiezen. Maar ben benieuwd... eigenlijk moet het 24 uur liggen om helemaal in vorm te komen... maar daar gaat GoAtje natuurlijk niet op wachten
Een Matras topperquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht als ik zo brutaal mag zijn.
Ik stuntel al een tijdje met mijn rug, en was, om wat zachter te gaan liggen, op een winterdekbed gaan liggen. Dat hielp echt. Mijn beredenering was dat sommige toppers gewoon net een winterdekbed zijn, dus eenjte besteld. Vannacht was eerste nacht, en heb er heerlijk op geslapenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahah Ja serieus
Had het hiervoor niet, maar weleens op geslapen elders. En wilde er al een tijdje een. Van de week de knoop doorgehakt. Vond het wel lastig kiezen. Maar ben benieuwd... eigenlijk moet het 24 uur liggen om helemaal in vorm te komen... maar daar gaat GoAtje natuurlijk niet op wachten
Toen ik nog een volle haarbos had ging ik met de tondeuse over een kam. Je schiet minder snel uit en het is veiliger.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik ben pietje precies met mijn haren.
Ik heb het wel iets uitgedund. Maar meer ook niet veel te bang dat ik hele happen verkeerd knip.. Maar bij jullie mannen is het makkelijk tondeuse er over een klaar.
Dat geeft de burger moet!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stuntel al een tijdje met mijn rug, en was, om wat zachter te gaan liggen, op een winterdekbed gaan liggen. Dat hielp echt. Mijn beredenering was dat sommige toppers gewoon net een winterdekbed zijn, dus eenjte besteld. Vannacht was eerste nacht, en heb er heerlijk op geslapen
Aan één stuk doorgeslapen zelfs, een zeldzaam ietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat geeft de burger moet!
Ik heb een dikke bos half krullend haar, valt altijd gewoon weer prima in model hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik heb het wel iets uitgedund. Maar meer ook niet veel te bang dat ik hele happen verkeerd knip.. Maar bij jullie mannen is het makkelijk tondeuse er over een klaar.
Nog 10 minuten en dan doe ik het gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Aan één stuk doorgeslapen zelfs, een zeldzaam iets
Kijk er alweer naar uit
Enjoy!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog 10 minuten en dan doe ik het gewoon
Sweet dreams!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk. Ga ervoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Aanbieding via LinkedIn van een aardige collega die me wilt helpen met een baantje in de mediabranche
Oeh ja helemaal met jou eens hoor. Ik hoor het ook wel eens van vrouwen; gewoon makkelijk even bijpunten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jij scheert hetquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:49 schreef D. het volgende:
Ik speel ook altijd zelf kappertje, maar daar komt geen schaar aan te pas
Als het je wat lijkt ... oh wacht je staat al te juichen ... Ga ervoor zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Aanbieding via LinkedIn van een aardige collega die me wilt helpen met een baantje in de mediabranche
Bohhquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga nooit naar de kapper. Maar toch hè, een kapsalon op z’n tijd… met falafel
Deze topper lijkt mij wel fijn omdat je hem vast zet.quote:
Als je het opneemt kunnen wij morgen beoordelen of het helpt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Da's het plaatje van de topper die ik gekocht hebquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Deze topper lijkt mij wel fijn omdat je hem vast zet.
Ja precies, en eigenlijk ben ik dat hele BCO best zatquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk. Ga ervoor![]()
BCO houdt ook een keer op.
Graagquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het je wat lijkt ... oh wacht je staat al te juichen ... Ga ervoor zou ik zeggen
Trustenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ga nog even luisterboeken. Fijne avond nog.
Dat is een hele mooie instellingquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GraagGraag wel iets lowkey's, verslag doen op locatie ofzo, of schrijven. En momenteel heeft iets maatschappelijks-betrokken dan mijn voorkeur qua richting. En die interesse is wel echt aangewakkerd door mijn werk bij de GGD, ik heb zoveel mensen mogen spreken uit zoveel sociale en economische lagen met zulke verschillende uiteenlopende persoonlijkheden en levens. Ik wil er gewoon graag opuit om daar meer over te ontdekken.
Hoop het voor je dat het je luktquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GraagGraag wel iets lowkey's, verslag doen op locatie ofzo, of schrijven. En momenteel heeft iets maatschappelijks-betrokken dan mijn voorkeur qua richting. En die interesse is wel echt aangewakkerd door mijn werk bij de GGD, ik heb zoveel mensen mogen spreken uit zoveel sociale en economische lagen met zulke verschillende uiteenlopende persoonlijkheden en levens. Ik wil er gewoon graag opuit om daar meer over te ontdekken.
Doei Lagertha!quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Veel plezier met luisterboeken!quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ja, ik heb het afgelopen jaar zoveel ontdekt over mezelf via het werk bij de GGDquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is een hele mooie instelling
Thanks!quote:
Mooi die gedrevenheid en dat je weet wat je wil.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik heb het afgelopen jaar zoveel ontdekt over mezelf via het werk bij de GGDIk had altijd telefoonangst, en dacht dat ik slecht was in het voeren van gesprekken met vreemden. Alles bleek minder waar, want ik bleek er enorm goed in te zijn en kreeg ook continu die feedback van anderen. En het voelt ook zó goed om mensen te helpen die ten einde raad zijn, geen mensen hebben om boodschappen voor ze te doen, eenzaam zijn, al een maand binnen zitten vanwege opstapelende quarantaines in het gezin, en zo'n gesprek af te kunnen sluiten met dankbaarheid van hen. Dat voelt echt goed
![]()
Wat dat betreft past dit soort werk wel bij mij. Ik voel alleen heel erg de behoefte dit in een andere vorm te willen gieten. Met mijn passie voor schrijven en video's maken, en vóór ik bij de GGD kwam al media-ambities, lijkt me deze combi van maatschappelijk betrokken en media echt iets wat ik graag zou willen doen
Geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik heb het afgelopen jaar zoveel ontdekt over mezelf via het werk bij de GGDIk had altijd telefoonangst, en dacht dat ik slecht was in het voeren van gesprekken met vreemden. Alles bleek minder waar, want ik bleek er enorm goed in te zijn en kreeg ook continu die feedback van anderen. En het voelt ook zó goed om mensen te helpen die ten einde raad zijn, geen mensen hebben om boodschappen voor ze te doen, eenzaam zijn, al een maand binnen zitten vanwege opstapelende quarantaines in het gezin, en zo'n gesprek af te kunnen sluiten met dankbaarheid van hen. Dat voelt echt goed
![]()
Wat dat betreft past dit soort werk wel bij mij. Ik voel alleen heel erg de behoefte dit in een andere vorm te willen gieten. Met mijn passie voor schrijven en video's maken, en vóór ik bij de GGD kwam al media-ambities, lijkt me deze combi van maatschappelijk betrokken en media echt iets wat ik graag zou willen doen
Ik kende vroeger iemand die bij RTV Utrecht werkte. Lijkt me een hele leuke werkomgeving (ook de fysieke locatie trouwens).quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik hoop dan wel dat ik niet ergens in een mediabranche kom dat je kans hebt om "BN'er" te worden, want dat lijkt me toch zo verschrikkelijk.
Dus liever dan iets regionaals. Iets via RTV Utrecht zou me dan wel weer tof lijken
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mooi die gedrevenheid en dat je weet wat je wil.
Thanks!quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Dat klinkt veelbelovend. Ik hoop dat het je lukt om in die richting verder te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |