abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210436601
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 21:34 schreef hilliebillie het volgende:
Ik vind dat ze tegenwoordig ook erg veel vega maaltijden hebben en dat je dan extra moet betalen voor vlees. Dat zijn vaak wel de gerechten die hier in de smaak vallen, dus vaak extra kosten. Zo maken ze het via een andere weg steeds duurder.
Ja, dit dus. Heel veel vegetarische en vegan maaltijden inbegrepen in je abonnement (zoiets staat er nu bij...) en die met vlees en vis is +euro's. Tenzij gehakt/kip of heekfilet of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210600669
Ik heb nog 3 codes die vannacht verlopen voor een gratis HelloFresh box.
pi_210600789
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 11:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik heb nog 3 codes die vannacht verlopen voor een gratis HelloFresh box.
Kan het aan de straatstenen niet kwijt.
Hier nog 6 stuks. Geldig tot 29 februari 2024 w/

@Isabeau het is toch extra ¤ voor extra kip of wèl worstjes erbij.

De ‘aanbieding’ panna cotta twee x besteld: dat werd totaal dus 4 x twee.
Nu voldoende toet voor 2 pp / 4 dagen. :9
# koopje
  maandag 11 september 2023 @ 12:20:48 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_210601109
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 11:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Kan het aan de straatstenen niet kwijt.
Hier nog 6 stuks. Geldig tot 29 februari 2024 w/

@:Isabeau het is toch extra ¤ voor extra kip of wèl worstjes erbij.

De ‘aanbieding’ panna cotta twee x besteld: dat werd totaal dus 4 x twee.
Nu voldoende toet voor 2 pp / 4 dagen. :9
# koopje
Ik werd vorige week gebeld of ik het toch niet weer wilde proberen. Ik keurig aangegeven dat met mijn moeilijke eters, het heel lastig is om 3 geschikte maaltijden te vinden. "Ow, maar je kunt ook maar 1 maaltijd bestellen". Gelukkig had ze snel door dat dat dus niet kan.

Ik vind HF dus wel echt heel duidelijke handleidingen hebben, dat heb ik wel meegegeven. Mijn autistjes kunnen er echt gewoon goed mee uit de voeten. Maarja, eerst bestellen en dan pas menu's kunnen kiezen vind ik toch lastig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210601206
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2023 12:20 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik werd vorige week gebeld of ik het toch niet weer wilde proberen. Ik keurig aangegeven dat met mijn moeilijke eters, het heel lastig is om 3 geschikte maaltijden te vinden. "Ow, maar je kunt ook maar 1 maaltijd bestellen". Gelukkig had ze snel door dat dat dus niet kan.

Ik vind HF dus wel echt heel duidelijke handleidingen hebben, dat heb ik wel meegegeven. Mijn autistjes kunnen er echt gewoon goed mee uit de voeten. Maarja, eerst bestellen en dan pas menu's kunnen kiezen vind ik toch lastig.
Tja…één maaltijd kan ook bij ah, jumbo en spar.
Ook beter betaalbaar vermoed ik.
En hier zijn de dozen ook regelmatig met 35%. O-)

Voor mij geldt het gemak. En niet ‘s morgens bij wakker worden al móeten denken: wat eten wij vanavond en heeft de lokale super de ingrediënten?
Sowieso. Hekel aan boodschappen doen. Tijdrovend.
pi_210601304
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2023 12:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Soms moet je wel goed lezen hoor, blijk je dingen ondertussen te moeten doen. Ook 'voorbereiding' 30 minuten en 'totale bereidingstijd' 30 minuten is verwarrend. Totaal een uur bezig dus? Pas als je echt goed leest moet het in 30 minuten te doen zijn maar dan moet je wel op tijd dingen aan de kook brengen en snijden dus ik staar mij nooit blind op de tijd.

Ook heb ik de 1 persoon box en vlees is inderdaad echt voor 1 persoon, maar halve ingrediënten kan niet dus krijg ik alsnog per recept vaak voor 2 personen geleverd, een hele ui, netje aardappelen etc, heel bladerdeeg. Soms probeer ik daar zelf nog wat van te maken maar meestal beland het toch in de kliko.
  maandag 11 september 2023 @ 12:39:07 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_210601332
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 12:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja…één maaltijd kan ook bij ah, jumbo en spar.
Ook beter betaalbaar vermoed ik.
En hier zijn de dozen ook regelmatig met 35%. O-)

Voor mij geldt het gemak. En niet ‘s morgens bij wakker worden al móeten denken: wat eten wij vanavond en heeft de lokale super de ingrediënten?
Sowieso. Hekel aan boodschappen doen. Tijdrovend.
Maar minder goede handleiding ;) En als ze meer maaltijdmogelijkheden zouden hebben, zou ik er wel meer bestellen. Het is dus meer dat mijn kinderen te lastig zijn :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210601932
Int algemeen is dat een unieke eigenschap van kinderen.
Begrijp ik als ik lurk in Oud😉
Trouwens de hf instructies zijn af en toe ook vermakelijk.
“Ondertussen” doe dit… “zie QR voor tips ...hallo ik sta te koken niet met mobiel te spelen…
  maandag 11 september 2023 @ 13:44:34 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_210601964
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 13:40 schreef AnneX het volgende:
“Ondertussen” doe dit… “zie QR voor tips ...hallo ik sta te koken niet met mobiel te spelen…
Klopt ook zeker. Maar het is hier met name mondgevoel en angst plus een allergie. Gewoon lastig soms.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210602102
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 13:40 schreef AnneX het volgende:
Klopt al zijn dat 9 van de 10 keer wel tips hoe je bouillon maakt/een ui snijd niet per se van belang voor het hele recept.
Ik vind soms wel juist bij de snelle recepten dat je ongelofelijk veel pannen/bakjes/snijplanken nodig hebt, dat je het recept inderdaad in 20 minuten kan koken maar dat je ook niet moet kijken hoe je keuken er daarna uit ziet.
pi_210602223
De aangegeven tijd haal ik nooit eigenlijk. Snijden doe ik tegenwoordig ook maar gewoon vooraf ipv tussendoor. Omdat ik het dan vaak niet op tijd klaar heb als het in de pan moet. En volgens mij ben ik niet extreem langzaam of zo.

Ik bestel voor drie personen en we eten er met vier van (dochter is geen grote eter en ik heb maagverkleining dus eet ook weinig). Groeten en dergelijke heb ik vaak wel voor vier personen. Alleen vlees niet. Vaak heb ik met name bij de rijst of pasta gerechten nog veel over, alleen dus geen vlees. Dus heb laatst allemaal portieverpakkingen vlees gemaakt om zo toch nog porties in te kunnen vriezen voor tijdens m’n avonddiensten. Dus zo haal ik er vaak nog meer uit.
pi_210602251
Dat heb ik dan weer andersom, wat ik voor 2 personen krijg vind ik soms echt aan de kleine kant qua portie. Ik zoek ook altijd de gerechten uit door naar de calorieën te kijken, ze hebben er gerechten bijzitten van minder dan 600 calorieën per portie dat noem ik echt geen fatsoenlijk avondeten.
pi_210603317
Ja het scheelt dat met drie porties er maar 1 volwassenen mee eet. De portie die ik eet is nog minder dan de kinderen eten ongeveer. De jongste eet dus al weinig en de oudste wel wat meer, maar minder dan een gemiddelde volwassenen natuurlijk. Overigens is man geen hele grote eter, gewoon gemiddeld denk ik.

Het ligt er ook wel aan wat er op het menu staat hoor. Als het iets is met frietjes, dan gaat het vaak helemaal op (dat zou ik ook niet invriezen) maar met rijst dat eten ze gewoon wat minder. Vooral de jongste. En dus wel voor vier personen groenten erbij. (Een heel enkele keer haal ik een stukje vlees bij)

Maar ik kan me voorstellen als je met twee volwassenen eet, die redelijk grote eters zijn, dat je dan met twee porties te kort komt.
pi_210603461
Nu je het over die frietjes hebt, is het iemand ooit gelukt die echt lekker te krijgen? Eigenlijk vermijdt ik nu recepten met frietjes ze worden bij mij altijd slap en droog zowel in de oven als de airfryer.
pi_210603482
Als je dunne frietjes hebt en niet teveel frietjes in de airfryer doet komen er best goede frietjes uit.

Zo nu en dan ff de boel in de pan opgooien helpt ook.
pi_210603866
Frietjes haal ik aan de overkant.
De aardappels doe ik dan - na voorkoken in partjes - in de oven volg dit recept:
https://deliciousmagazine(...)krokante-aardappels/
pi_210604320
Hier in de frietjes in de oven op de 4D heteluchtstand. Worden altijd wel prima. Tuurlijk heel anders als in de friettent of zelf voorbakken en afbakken. Maar wel gewoon lekker
pi_210623768
Heeft er iemand nog een lekker alternatief voor Hello Fresh welke ook in Belgie bezorgen en evt. een code?
Hello Fresh recepten beginnen zich beetje te herhalen wel...
pi_211422435
Dat herhalen bij HelloFresh valt nu wel erg op, bijna elke 4/5 weken onderhand dezelfde recepten. En als je het puur per recept bekijkt krijg je steeds minder ingrediënten behalve ui, aardappelen en verse kruiden. Het is dat ik alleen woon en geen zin heb ik grote porties inkopen in de supermarkt.
pi_211422634
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dat herhalen bij HelloFresh valt nu wel erg op, bijna elke 4/5 weken onderhand dezelfde recepten. En als je het puur per recept bekijkt krijg je steeds minder ingrediënten behalve ui, aardappelen en verse kruiden. Het is dat ik alleen woon en geen zin heb ik grote porties inkopen in de supermarkt.
Ja maar je hebt keuze uit meer dan 20 recepten(zonder bijbetaling). Zou betekenen dat je elke 5 weken 100 keuzes hebt dat vind ik niet echt weinig.
pi_211423216
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
En toch is er altijd wel een verschil in detail op groenten of bereiding of kruiden.

Tegelijkertijd: had ik laatst 4 VIER courgettes in de groentenla.😂
Voorheen waren er vaker verrassende combi’s van twee groenten.
De winterwortels zijn gehalveerd qua formaat. Of ik bestel vanwege twee venkels en die zijn vervangen door prei en wortel in de excuus mail.
Inderdaad al langer geen geprop meer in de groentenla en meer pakjes bonen, linzen en passata.

Ja, de soepen zijn nog steeds geweldig.
En ik hoef geen lijstjes te maken en boodschappen te sjouwen.
pi_211574116
Ik las afgelopen nacht in dit topic over uitgekookt. Toch maar eens proberen. Ben benieuwd. ^O^
Ik heb het volgende besteld.

Witlofschotel met ham en kaas 1x (Large) | ¤ 9,49 p/stuk
Runderlapjes met aardappelen en stoofpeertjes 1x (Large) | ¤ 10,49 p/stuk
Zalmfilet in dillesaus met broccoli en aardappelpuree 1x (Large) | ¤ 10,49 p/stuk
Ketjapballetjes met boontjes, perzik en rijst 1x (Large) | ¤ 9,49 p/stuk

Gebruik gemaakt van de beginnersbox korting. 4 maaltijden voor 25 euro met daar bovenop de toeslag voor large. Totaal 31 euro.

https://uitgekookt.nl/maaltijden
  zondag 10 december 2023 @ 13:34:22 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211574419
quote:
17s.gif Op zondag 10 december 2023 12:56 schreef gargamelnl het volgende:
Ik las afgelopen nacht in dit topic over uitgekookt. Toch maar eens proberen. Ben benieuwd. ^O^
Ik heb het volgende besteld.

Witlofschotel met ham en kaas 1x (Large) | ¤ 9,49 p/stuk
Runderlapjes met aardappelen en stoofpeertjes 1x (Large) | ¤ 10,49 p/stuk
Zalmfilet in dillesaus met broccoli en aardappelpuree 1x (Large) | ¤ 10,49 p/stuk
Ketjapballetjes met boontjes, perzik en rijst 1x (Large) | ¤ 9,49 p/stuk

Gebruik gemaakt van de beginnersbox korting. 4 maaltijden voor 25 euro met daar bovenop de toeslag voor large. Totaal 31 euro.

https://uitgekookt.nl/maaltijden
Ik heb het een jaar geleden geprobeerd en vond het écht niet lekker :N
Maar je weet het pas als je het probeert :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211574707
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 13:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik heb het een jaar geleden geprobeerd en vond het écht niet lekker :N
Maar je weet het pas als je het probeert :)
Zolang het maar beter smaakt dan de (te dure) magnetronmaaltijden van de supermarkt en het is een stuk goedkoper en gezonder dan thuisbezorgd. _O_
pi_211574828
Wij hebben het een paar keer besteld en ik vind de maaltijden wisselend. Stamppot en pasta’s zijn best goed te eten vind ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')