abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker maandag 24 april 2023 @ 09:42:40 #102
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208882523
Iemand interesse in een Hello Fresh-code?
Tot wel 90 euro korting op 4 boxen + cadeaus.
pi_208905149
Kan iemand vertellen waar ik in mijn marley spoon account kan zien hoe laat de box komt? Ik heb geen email gehad....
  donderdag 27 april 2023 @ 15:33:11 #104
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208922619
Picnic heeft tegenwoordig een stuk of 40 maaltijdboxen. Wij hebben er elke week 2 bij de gewone boodschappen, erg tevreden over.
Resistance is futile.
pi_208924027
Is green chef alleen vegan?
  vrijdag 28 april 2023 @ 10:40:45 #106
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_208930084
quote:
7s.gif Op donderdag 27 april 2023 15:33 schreef Seven. het volgende:
Picnic heeft tegenwoordig een stuk of 40 maaltijdboxen. Wij hebben er elke week 2 bij de gewone boodschappen, erg tevreden over.
Huh? recepten bedoel je?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_208931878
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 18:31 schreef quirina het volgende:
Is green chef alleen vegan?
Nope. Ik had erg lekkere gekonfijte eend. Ze doen allerlei verschillende boxen voor verschillende eetstijlen zoals vega(n), keto koolhydraatarm enzo, maar je kunt uiteraard van ieder type maaltijden in je box doen.
pi_208931930
Oh, de Hema heeft nu een leuke aanbieding van Hello Fresh https://tickets.hema.nl/t(...)4Mw1nvzErAc#moreinfo
  vrijdag 28 april 2023 @ 17:08:18 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208934550
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 10:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Huh? recepten bedoel je?
Nee, echt maaltijdboxen. Ff wat screenshots vanuit de app. Wel vaak nog wat ingrediėnten erbij bestellen.







Resistance is futile.
  vrijdag 28 april 2023 @ 18:08:16 #110
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_208935053
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 april 2023 17:08 schreef Seven. het volgende:

[..]
Nee, echt maaltijdboxen. Ff wat screenshots vanuit de app. Wel vaak nog wat ingrediėnten erbij bestellen.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Oh nice!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_210092562
Ik ben even uitgegeten bij Uitgekookt. Iemand nog tips voor een andere :)
pi_210092688
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 11:26 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben even uitgegeten bij Uitgekookt. Iemand nog tips voor een andere :)
Hier liggen nog tientallen hf codes om te gebruiken.
Ook voor her-intreders…😎
Om de een of andere onbekende reden gooi ik die nooit weg.

Dus als je belangstelling hebt? dan lees ik het wel in dm.
pi_210092784
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 11:41 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hier liggen nog tientallen hf codes om te gebruiken.
Ook voor her-intreders…😎
Om de een of andere onbekende reden gooi ik die nooit weg.

Dus als je belangstelling hebt? dan lees ik het wel in dm.
HelloFresh levert alleen geen kant & klare maaltijden though..
pi_210093659
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 11:54 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]
HelloFresh levert alleen geen kant & klare maaltijden though..
Jawel, die hebben ze ook, maar volgens mij kun je die alleen maar als aanvulling op een reguliere box bestellen
  maandag 31 juli 2023 @ 00:29:27 #116
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_210102252
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 11:26 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben even uitgegeten bij Uitgekookt. Iemand nog tips voor een andere :)
Thuysvers.nl en ik heb van de week Maaltijdservice.nl uitgeprobeerd, Was heel prima te doen ook.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_210107845
Ook een optie voor maaltijden: https://eatsous.com/collections/menus

Tralalala
pi_210135782
Heeft er iemand nog een code voor hellofresh voor mij?
pi_210135874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 18:54 schreef het-is-mij het volgende:
Heeft er iemand nog een code voor hellofresh voor mij?
Ja hoor als je je email even DMt stuur ik er wel 1 door.
pi_210366303
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 00:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Thuysvers.nl en ik heb van de week Maaltijdservice.nl uitgeprobeerd, Was heel prima te doen ook.
Maaltijdservice vond ik niet zo denderend. Het smaakte een beetje naar de kant en klare maaltijden die in de supermarkt liggen.

Thuysvers vond ik wel erg lekker en wat mij betreft ook wat verser dan Uitgekookt :)
  maandag 21 augustus 2023 @ 13:33:59 #121
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_210366334
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:30 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]
Maaltijdservice vond ik niet zo denderend. Het smaakte een beetje naar de kant en klare maaltijden die in de supermarkt liggen.

Thuysvers vond ik wel erg lekker en wat mij betreft ook wat verser dan Uitgekookt :)
Ja die indruk heb ik ook van Thuysvers inderdaad.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_210432808
Betaal je voor de Streetfood maaltijden een toeslag bij HelloFresh? Ben geen lid maar kan dit niet zien zonder eerst lid te worden.. Premium betaal je wel extra voor weet ik.
pi_210433817
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 17:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Betaal je voor de Streetfood maaltijden een toeslag bij HelloFresh? Ben geen lid maar kan dit niet zien zonder eerst lid te worden.. Premium betaal je wel extra voor weet ik.
2,50 euro per portie. Heb er toevallig twee tussen zitten.
pi_210436365
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 18:53 schreef anndb het volgende:

2,50 euro per portie. Heb er toevallig twee tussen zitten.
Het verschilt per maaltijd. Er zijn Premium maaltijden van +1,50 per portie en geloof zelfs ook +3,50 en van alles er tussen in. Ik vind wel dat ze veel Premium doen tegenwoordig. Blijkbaar verkoopt dat toch goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210436467
Ik vind dat ze tegenwoordig ook erg veel vega maaltijden hebben en dat je dan extra moet betalen voor vlees. Dat zijn vaak wel de gerechten die hier in de smaak vallen, dus vaak extra kosten. Zo maken ze het via een andere weg steeds duurder.
pi_210436601
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 21:34 schreef hilliebillie het volgende:
Ik vind dat ze tegenwoordig ook erg veel vega maaltijden hebben en dat je dan extra moet betalen voor vlees. Dat zijn vaak wel de gerechten die hier in de smaak vallen, dus vaak extra kosten. Zo maken ze het via een andere weg steeds duurder.
Ja, dit dus. Heel veel vegetarische en vegan maaltijden inbegrepen in je abonnement (zoiets staat er nu bij...) en die met vlees en vis is +euro's. Tenzij gehakt/kip of heekfilet of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210600669
Ik heb nog 3 codes die vannacht verlopen voor een gratis HelloFresh box.
pi_210600789
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 11:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik heb nog 3 codes die vannacht verlopen voor een gratis HelloFresh box.
Kan het aan de straatstenen niet kwijt.
Hier nog 6 stuks. Geldig tot 29 februari 2024 w/

@Isabeau het is toch extra ¤ voor extra kip of wčl worstjes erbij.

De ‘aanbieding’ panna cotta twee x besteld: dat werd totaal dus 4 x twee.
Nu voldoende toet voor 2 pp / 4 dagen. :9
# koopje
  maandag 11 september 2023 @ 12:20:48 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_210601109
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 11:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Kan het aan de straatstenen niet kwijt.
Hier nog 6 stuks. Geldig tot 29 februari 2024 w/

@:Isabeau het is toch extra ¤ voor extra kip of wčl worstjes erbij.

De ‘aanbieding’ panna cotta twee x besteld: dat werd totaal dus 4 x twee.
Nu voldoende toet voor 2 pp / 4 dagen. :9
# koopje
Ik werd vorige week gebeld of ik het toch niet weer wilde proberen. Ik keurig aangegeven dat met mijn moeilijke eters, het heel lastig is om 3 geschikte maaltijden te vinden. "Ow, maar je kunt ook maar 1 maaltijd bestellen". Gelukkig had ze snel door dat dat dus niet kan.

Ik vind HF dus wel echt heel duidelijke handleidingen hebben, dat heb ik wel meegegeven. Mijn autistjes kunnen er echt gewoon goed mee uit de voeten. Maarja, eerst bestellen en dan pas menu's kunnen kiezen vind ik toch lastig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210601206
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2023 12:20 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik werd vorige week gebeld of ik het toch niet weer wilde proberen. Ik keurig aangegeven dat met mijn moeilijke eters, het heel lastig is om 3 geschikte maaltijden te vinden. "Ow, maar je kunt ook maar 1 maaltijd bestellen". Gelukkig had ze snel door dat dat dus niet kan.

Ik vind HF dus wel echt heel duidelijke handleidingen hebben, dat heb ik wel meegegeven. Mijn autistjes kunnen er echt gewoon goed mee uit de voeten. Maarja, eerst bestellen en dan pas menu's kunnen kiezen vind ik toch lastig.
Tja…één maaltijd kan ook bij ah, jumbo en spar.
Ook beter betaalbaar vermoed ik.
En hier zijn de dozen ook regelmatig met 35%. O-)

Voor mij geldt het gemak. En niet ‘s morgens bij wakker worden al móeten denken: wat eten wij vanavond en heeft de lokale super de ingrediėnten?
Sowieso. Hekel aan boodschappen doen. Tijdrovend.
pi_210601304
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2023 12:20 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik werd vorige week gebeld of ik het toch niet weer wilde proberen. Ik keurig aangegeven dat met mijn moeilijke eters, het heel lastig is om 3 geschikte maaltijden te vinden. "Ow, maar je kunt ook maar 1 maaltijd bestellen". Gelukkig had ze snel door dat dat dus niet kan.

Ik vind HF dus wel echt heel duidelijke handleidingen hebben, dat heb ik wel meegegeven. Mijn autistjes kunnen er echt gewoon goed mee uit de voeten. Maarja, eerst bestellen en dan pas menu's kunnen kiezen vind ik toch lastig.
Soms moet je wel goed lezen hoor, blijk je dingen ondertussen te moeten doen. Ook 'voorbereiding' 30 minuten en 'totale bereidingstijd' 30 minuten is verwarrend. Totaal een uur bezig dus? Pas als je echt goed leest moet het in 30 minuten te doen zijn maar dan moet je wel op tijd dingen aan de kook brengen en snijden dus ik staar mij nooit blind op de tijd.

Ook heb ik de 1 persoon box en vlees is inderdaad echt voor 1 persoon, maar halve ingrediėnten kan niet dus krijg ik alsnog per recept vaak voor 2 personen geleverd, een hele ui, netje aardappelen etc, heel bladerdeeg. Soms probeer ik daar zelf nog wat van te maken maar meestal beland het toch in de kliko.
  maandag 11 september 2023 @ 12:39:07 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_210601332
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 12:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja…één maaltijd kan ook bij ah, jumbo en spar.
Ook beter betaalbaar vermoed ik.
En hier zijn de dozen ook regelmatig met 35%. O-)

Voor mij geldt het gemak. En niet ‘s morgens bij wakker worden al móeten denken: wat eten wij vanavond en heeft de lokale super de ingrediėnten?
Sowieso. Hekel aan boodschappen doen. Tijdrovend.
Maar minder goede handleiding ;) En als ze meer maaltijdmogelijkheden zouden hebben, zou ik er wel meer bestellen. Het is dus meer dat mijn kinderen te lastig zijn :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210601932
Int algemeen is dat een unieke eigenschap van kinderen.
Begrijp ik als ik lurk in Oud😉
Trouwens de hf instructies zijn af en toe ook vermakelijk.
“Ondertussen” doe dit… “zie QR voor tips ...hallo ik sta te koken niet met mobiel te spelen…
  maandag 11 september 2023 @ 13:44:34 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_210601964
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 13:40 schreef AnneX het volgende:
Int algemeen is dat een unieke eigenschap van kinderen.
Begrijp ik als ik lurk in Oud😉
Trouwens de hf instructies zijn af en toe ook vermakelijk.
“Ondertussen” doe dit… “zie QR voor tips ...hallo ik sta te koken niet met mobiel te spelen…
Klopt ook zeker. Maar het is hier met name mondgevoel en angst plus een allergie. Gewoon lastig soms.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210602102
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 13:40 schreef AnneX het volgende:
Int algemeen is dat een unieke eigenschap van kinderen.
Begrijp ik als ik lurk in Oud😉
Trouwens de hf instructies zijn af en toe ook vermakelijk.
“Ondertussen” doe dit… “zie QR voor tips ...hallo ik sta te koken niet met mobiel te spelen…
Klopt al zijn dat 9 van de 10 keer wel tips hoe je bouillon maakt/een ui snijd niet per se van belang voor het hele recept.
Ik vind soms wel juist bij de snelle recepten dat je ongelofelijk veel pannen/bakjes/snijplanken nodig hebt, dat je het recept inderdaad in 20 minuten kan koken maar dat je ook niet moet kijken hoe je keuken er daarna uit ziet.
pi_210602223
De aangegeven tijd haal ik nooit eigenlijk. Snijden doe ik tegenwoordig ook maar gewoon vooraf ipv tussendoor. Omdat ik het dan vaak niet op tijd klaar heb als het in de pan moet. En volgens mij ben ik niet extreem langzaam of zo.

Ik bestel voor drie personen en we eten er met vier van (dochter is geen grote eter en ik heb maagverkleining dus eet ook weinig). Groeten en dergelijke heb ik vaak wel voor vier personen. Alleen vlees niet. Vaak heb ik met name bij de rijst of pasta gerechten nog veel over, alleen dus geen vlees. Dus heb laatst allemaal portieverpakkingen vlees gemaakt om zo toch nog porties in te kunnen vriezen voor tijdens m’n avonddiensten. Dus zo haal ik er vaak nog meer uit.
pi_210602251
Dat heb ik dan weer andersom, wat ik voor 2 personen krijg vind ik soms echt aan de kleine kant qua portie. Ik zoek ook altijd de gerechten uit door naar de calorieėn te kijken, ze hebben er gerechten bijzitten van minder dan 600 calorieėn per portie dat noem ik echt geen fatsoenlijk avondeten.
pi_210603317
Ja het scheelt dat met drie porties er maar 1 volwassenen mee eet. De portie die ik eet is nog minder dan de kinderen eten ongeveer. De jongste eet dus al weinig en de oudste wel wat meer, maar minder dan een gemiddelde volwassenen natuurlijk. Overigens is man geen hele grote eter, gewoon gemiddeld denk ik.

Het ligt er ook wel aan wat er op het menu staat hoor. Als het iets is met frietjes, dan gaat het vaak helemaal op (dat zou ik ook niet invriezen) maar met rijst dat eten ze gewoon wat minder. Vooral de jongste. En dus wel voor vier personen groenten erbij. (Een heel enkele keer haal ik een stukje vlees bij)

Maar ik kan me voorstellen als je met twee volwassenen eet, die redelijk grote eters zijn, dat je dan met twee porties te kort komt.
pi_210603461
Nu je het over die frietjes hebt, is het iemand ooit gelukt die echt lekker te krijgen? Eigenlijk vermijdt ik nu recepten met frietjes ze worden bij mij altijd slap en droog zowel in de oven als de airfryer.
pi_210603482
Als je dunne frietjes hebt en niet teveel frietjes in de airfryer doet komen er best goede frietjes uit.

Zo nu en dan ff de boel in de pan opgooien helpt ook.
pi_210603866
Frietjes haal ik aan de overkant.
De aardappels doe ik dan - na voorkoken in partjes - in de oven volg dit recept:
https://deliciousmagazine(...)krokante-aardappels/
pi_210604320
Hier in de frietjes in de oven op de 4D heteluchtstand. Worden altijd wel prima. Tuurlijk heel anders als in de friettent of zelf voorbakken en afbakken. Maar wel gewoon lekker
pi_210623768
Heeft er iemand nog een lekker alternatief voor Hello Fresh welke ook in Belgie bezorgen en evt. een code?
Hello Fresh recepten beginnen zich beetje te herhalen wel...
pi_211422435
Dat herhalen bij HelloFresh valt nu wel erg op, bijna elke 4/5 weken onderhand dezelfde recepten. En als je het puur per recept bekijkt krijg je steeds minder ingrediėnten behalve ui, aardappelen en verse kruiden. Het is dat ik alleen woon en geen zin heb ik grote porties inkopen in de supermarkt.
pi_211422634
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dat herhalen bij HelloFresh valt nu wel erg op, bijna elke 4/5 weken onderhand dezelfde recepten. En als je het puur per recept bekijkt krijg je steeds minder ingrediėnten behalve ui, aardappelen en verse kruiden. Het is dat ik alleen woon en geen zin heb ik grote porties inkopen in de supermarkt.
Ja maar je hebt keuze uit meer dan 20 recepten(zonder bijbetaling). Zou betekenen dat je elke 5 weken 100 keuzes hebt dat vind ik niet echt weinig.
pi_211423216
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dat herhalen bij HelloFresh valt nu wel erg op, bijna elke 4/5 weken onderhand dezelfde recepten. En als je het puur per recept bekijkt krijg je steeds minder ingrediėnten behalve ui, aardappelen en verse kruiden. Het is dat ik alleen woon en geen zin heb ik grote porties inkopen in de supermarkt.
En toch is er altijd wel een verschil in detail op groenten of bereiding of kruiden.

Tegelijkertijd: had ik laatst 4 VIER courgettes in de groentenla.😂
Voorheen waren er vaker verrassende combi’s van twee groenten.
De winterwortels zijn gehalveerd qua formaat. Of ik bestel vanwege twee venkels en die zijn vervangen door prei en wortel in de excuus mail.
Inderdaad al langer geen geprop meer in de groentenla en meer pakjes bonen, linzen en passata.

Ja, de soepen zijn nog steeds geweldig.
En ik hoef geen lijstjes te maken en boodschappen te sjouwen.
pi_211574116
Ik las afgelopen nacht in dit topic over uitgekookt. Toch maar eens proberen. Ben benieuwd. ^O^
Ik heb het volgende besteld.

Witlofschotel met ham en kaas 1x (Large) | ¤ 9,49 p/stuk
Runderlapjes met aardappelen en stoofpeertjes 1x (Large) | ¤ 10,49 p/stuk
Zalmfilet in dillesaus met broccoli en aardappelpuree 1x (Large) | ¤ 10,49 p/stuk
Ketjapballetjes met boontjes, perzik en rijst 1x (Large) | ¤ 9,49 p/stuk

Gebruik gemaakt van de beginnersbox korting. 4 maaltijden voor 25 euro met daar bovenop de toeslag voor large. Totaal 31 euro.

https://uitgekookt.nl/maaltijden
  zondag 10 december 2023 @ 13:34:22 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211574419
quote:
17s.gif Op zondag 10 december 2023 12:56 schreef gargamelnl het volgende:
Ik las afgelopen nacht in dit topic over uitgekookt. Toch maar eens proberen. Ben benieuwd. ^O^
Ik heb het volgende besteld.

Witlofschotel met ham en kaas 1x (Large) | ¤ 9,49 p/stuk
Runderlapjes met aardappelen en stoofpeertjes 1x (Large) | ¤ 10,49 p/stuk
Zalmfilet in dillesaus met broccoli en aardappelpuree 1x (Large) | ¤ 10,49 p/stuk
Ketjapballetjes met boontjes, perzik en rijst 1x (Large) | ¤ 9,49 p/stuk

Gebruik gemaakt van de beginnersbox korting. 4 maaltijden voor 25 euro met daar bovenop de toeslag voor large. Totaal 31 euro.

https://uitgekookt.nl/maaltijden
Ik heb het een jaar geleden geprobeerd en vond het écht niet lekker :N
Maar je weet het pas als je het probeert :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211574707
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 13:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik heb het een jaar geleden geprobeerd en vond het écht niet lekker :N
Maar je weet het pas als je het probeert :)
Zolang het maar beter smaakt dan de (te dure) magnetronmaaltijden van de supermarkt en het is een stuk goedkoper en gezonder dan thuisbezorgd. _O_
pi_211574828
Wij hebben het een paar keer besteld en ik vind de maaltijden wisselend. Stamppot en pasta’s zijn best goed te eten vind ik
pi_211574866
Iemand ervaring met Crisp?
pi_211600496
Jullie de laatste tijd ook zulke kleine groenten bij HelloFresh? De paprika's en komkommers zijn echt miniformaat.. tomaat is bijna een snacktomaat.. je kan er net niet voor klagen. En een week later krijg je dan een dubbele zak sperziebonen ofzo. Logica is laatste tijd ver te zoeken.
pi_211600674
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 23:05 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Jullie de laatste tijd ook zulke kleine groenten bij HelloFresh? De paprika's en komkommers zijn echt miniformaat.. tomaat is bijna een snacktomaat.. je kan er net niet voor klagen. En een week later krijg je dan een dubbele zak sperziebonen ofzo. Logica is laatste tijd ver te zoeken.
Deze week niet. 😎 Heb er wel eens iets overgezegd.
Dat de uien XL waren. En venkel - lekker - een mini knolletje.
Laatst zelfs 2 behoorlijke venkels in de box.
Zou het lekker bij kwaliteit benoemen in de app. Dan volgt er een vergoeding.
Als dat vaak genoeg gebeurt, letten ze wel op. Denk ik.
In ieder geval geen handbal uien meer.
pi_211605803
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 14:37 schreef 111210 het volgende:
Iemand ervaring met Crisp?
Zeker. Leuke produkten, ik koop er de luxere dingen.
Aanrader: de croissantjes en de raviolis in diverse smaakjes.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 23:05 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Jullie de laatste tijd ook zulke kleine groenten bij HelloFresh? De paprika's en komkommers zijn echt miniformaat.. tomaat is bijna een snacktomaat.. je kan er net niet voor klagen. En een week later krijg je dan een dubbele zak sperziebonen ofzo. Logica is laatste tijd ver te zoeken.
Hier was er weer eens een melding doorheen geschoten dus ik werd maandag verrast met de melding dat morgen een box ging arriveren. Natuurlijk was ik niet thuis op het bezorgmoment maar gelukkig kun je dat nu met 1 klik regelen (buren of neerzetten, de mijne stond netjes ‘verstopt’ achter mijn kliko).

Grote mensenmaat komkommer zat erbij. Nette zak krieltjes. Alleen jammer dat het gerecht met broccolini met sperziebonen geleverd werd. Terwijl ik wel een wijzigingsmail had gehad: broccolini werd … broccoli :') Dus over de sperciebroccoliboon ga ik nog wel mailen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212048910
Hier weer raak. Geen logica in porties als 1 persoon. Ene recept mini wortel, andere recept juist hele grote. Rode biet wat nog niet eens handjevol is en dan een bloemkool die bijna niet in de groentela past en ik 3/4 van weggooi want verder kan je er niks mee en gesneden andijvie x2 al slinkt dat wel. In verhouding komt het meestal dan wel uit. Enige waar ze heel strikt mee zijn is vlees en geraspte kaas, daar nooit grotere porties dan aangegeven. Als er veel recepten met aardappelen zijn houd ik zo 2 netjes onaangebroken over, al kan ik daar nog een week later frietjes mee maken etc. Nou ja, zolang het in verhouding een beetje klopt kan je dan weer niet klagen ;)
pi_212048993
Hier was ik blij dat er bij de salade afgelopen week twee komkommers zaten en ik er een meer dan genoeg vond. Want bij het laatste gerecht miste de de komkommer.
Maar ik moet zeggen dat dat eigenlijk het enige is waarvan ik vind dat ze er te veel van bij doen in verhouding. Komkommers.
pi_212050563
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 11:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hier weer raak. Geen logica in porties als 1 persoon. Ene recept mini wortel, andere recept juist hele grote. Rode biet wat nog niet eens handjevol is en dan een bloemkool die bijna niet in de groentela past en ik 3/4 van weggooi want verder kan je er niks mee en gesneden andijvie x2 al slinkt dat wel. In verhouding komt het meestal dan wel uit. Enige waar ze heel strikt mee zijn is vlees en geraspte kaas, daar nooit grotere porties dan aangegeven. Als er veel recepten met aardappelen zijn houd ik zo 2 netjes onaangebroken over, al kan ik daar nog een week later frietjes mee maken etc. Nou ja, zolang het in verhouding een beetje klopt kan je dan weer niet klagen ;)
Aardappelen? Bij Hello Fresh bedoel je? Daar vind ik juist dat ze er altijd erg weinig van bij doen. Stampot voor 2 personen met 5 gemiddeld grote aardappelen als ik dat voor mezelf maak is het vaak minimaal een kilo.
pi_212051467
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:50 schreef Remco het volgende:

[..]
Aardappelen? Bij Hello Fresh bedoel je? Daar vind ik juist dat ze er altijd erg weinig van bij doen. Stampot voor 2 personen met 5 gemiddeld grote aardappelen als ik dat voor mezelf maak is het vaak minimaal een kilo.
Bij friet vaak 250 gram per persoon, krijg je 500 gram netje. Stamppot ene keer netje andere keer ččn grote aardappel van ruim 200 gram. Maar ja aardappelen zijn in verhouding goedkoop voor ze, zeker met volumes die ze inkopen.
pi_212221482
Tja ook deze week een broccoli met amper 2 stronkjes al zit het net boven de benodigde 200 gram, vraag me af of ze specifiek voor de 1 persoonsbox de kleinste groenten selecteren.. aan de andere kant: dubbele portie sperziebonen, bleekselderij 8 stengels ipv 1,5 nodig (te veel gaan allemaal weg). Net niet genoeg om over te klagen natuurlijk. Heb ook steeds vaker dat de bakjes saus omgekeerd worden geleverd, niet echt handig.
Merk wel dat er steeds meer recepten om de 5 weken terugkomen, eind februari bijna hele week gerecycled.

Helaas is het alternatief niet veel beter, Marley Spoon is enkel voor 2 personen en kant en klaar maaltijden in verhouding te duur en te weinig voedzaam.
pi_212222522
Je kan uit zo ontzettend veel gerechten kiezen bij HelloFresh, hoezo is het dan vervelend dat gerechten steeds terug komen? Er zitten altijd wel genoeg andere recepten bij die je nog nooit hebt gezien/gemaakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212223163
Een gerecht kan lijken op een vorig recept…toch zit er dan weer een touch aan met een ander detail als een groente of kruidenmengsel.
Shakshuka is bijvoorbeeld nog nooit 2 x hetzelfde geweest. En die bestel ik vrijwl altijd wel. O+

Kilo’s uien en aardappel.
Vroegūh waren er vaker verrassende gerechten met 2 verschillende groenten.
De groentenla puilde uit. Dat is nu anders. -O-
Nu vaker een pakje bonen, of pakje tomaten. Of courgette. En courgette.
Oh ja, courgette. 8)7
pi_212316389
Dus…van mijn ‘geloof’ gestapt en bye hello fresh en hello Green Chef.
Voorlopig 4 weken bij Green Chef besteld. Met korting. (Natuurlijk)
Even wennen aan andere bezorgdetails.
Gister was ik sinds lang bij ah en zag daar ook vele opties.

Zijn er meer, die van green chef bestellen?
pi_212317004
Green chef is onderdeel van HF toch?
Wat zijn daar de bezorgkosten van?
Heb wel eens gekeken maar toen spraken de recepten mij minder aan. Benieuwd hoe het je bevalt.
pi_212317689
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 11:20 schreef Serinde het volgende:
Green chef is onderdeel van HF toch?
Wat zijn daar de bezorgkosten van?
Heb wel eens gekeken maar toen spraken de recepten mij minder aan. Benieuwd hoe het je bevalt.
😳

Voorlopig minder bezorg opties. -O-

Volgens google: …”Both brands share the same parent company (Hello Fresh acquired Green Chef in 2018). So while you'll see similarities in packaging and customer service, the recipes and ingredients are different…”
pi_212482463
Een review van green chef na een weekje.
Verrassing: omdat ik zelluf een fout had gemaakt bij bestellen van de 1e box, belde ik en kreeg zo maar een jongeman aan de lijn. En hij regelde netjes de administratieve ellende van mij.

Tot mijn verbazing werd er geleverd in een hf busje en een hf jack. 😉
Opties zijn voor 2 of 4 pp. Aantal maaltijden tot 6/7 per week.
Vanwege de aanbieding koos ik 6 maaltijden (natuurlijk).
Prijs: Green 2 pp/5 maaltijden/ ¤ 82,99 (Bezorging inbegrepen) op zondag of op maandag. Drie tijdslots per dag.
versus
Hello 2 pp/5 maaltijden/ ¤ 58,99 op maandag en zondag + ¤ 2,99 bezorgen.
(Blijkbaar zijn de overige dagen weer inclusief).

Site en app hebben grote overeenkomsten.
Op sommige verpakkingen staat HF. Vind ik persoonlijk irritant. o|O
Green heeft opties als ‘geen varkensvlees’, nauwelijks extra voor biefstuk, voor varkenshaas, voor kabeljauw, voor extra groenten.
Soberso minimaal 250 groenten pp. Max 850 cal.

Recepten en ingrediėnten komen grotendeels overeen, af en toe eens verrassend anders. Recepten zitten in een “boekje” met info en receptenkaarten met de maat van hf. in een andere lay out.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierna zie ik wel weer. Omdat wij in een dorp wonen met gelukkig wel een buurtsuper, kan ik wel met de auto naar een stad verderop met alle supers en winkels.
En dan moet ik plannen en daar heb ik geen zin meer in. Vandaar de boxen.
pi_212483004
Wij hebben de boxen ook puur uit gemak.
Onlangs voor de afwisseling weer eens een box van Marley Spoon gehad maar voorlopig blijven we bij HF. Bezorging zaterdag tussen 9-11 bevalt goed en de laatste tijd weinig problemen met verkeerde of missende ingrediėnten.
pi_212483427
quote:
7s.gif Op zondag 18 februari 2024 14:48 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben de boxen ook puur uit gemak.
Onlangs voor de afwisseling weer eens een box van Marley Spoon gehad maar voorlopig blijven we bij HF. Bezorging zaterdag tussen 9-11 bevalt goed en de laatste tijd weinig problemen met verkeerde of missende ingrediėnten.
Ik heb HF na een half jaar voorlopig stopgezet. De laatste tijd te veel dezelfde recepten (ze zijn ook van 50+ naar 44 gegaan) en in verhouding kost koken in je eentje best veel tijd. Had ik een keer wat extra's bijbesteld bleek bij levering het toch niet meer op voorraad te zijn etc. En de ene week zat je vooraan het blok om half 8 in de ochtend en de andere week weer einde om half 12, zat totaal geen logica in, en ook niet afhankelijk van bestelde boxen in de buurt volgens de bezorger.

Zelf had ik de 5 dagen box, minder dagen is in verhouding nog duurder en scheelt te weinig. Maar dan was ik dag 4-5 toch echt wel klaar met koken. Eten was op zich prima maar 5 dagen lang achter elkaar koken, voorbereiden en opruimen was vaak toch wel in totaal 2x de aangegeven bereidingstijd per dag kwijt dan. Al was het wel een motivatie om zelf te koken, het gemak van geen keuze meer maar wel minder flexibel in tijd als je vaak savonds nog buiten de deur bent want dan kost koken te veel tijd.

Nu paar weken uitgekookt (kant en klaar) en dan over paar weken weer kijken wat er bij HF op het menu staat. Blijft jammer dat de andere boxen voor 2 personen en meer zijn en ik geen zin heb om 2 dagen hetzelfde te eten.
pi_212483451
Buiten de tijd die het maken kost(wat naar mijn idee nog vaak wel klopt) zou HF ook een indicatie moeten geven hoeveel gedoe het koken is. Vaak heb je voor iets wat 20 minuten bereiding is, 5 bakjes, 2 ovenplaten, 2 koekenpannen en 2 steelpannen nodig en is je keuken echt een oorlogsgebied na de tijd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Remco op 18-02-2024 15:28:55 ]
  zondag 18 februari 2024 @ 15:28:10 #169
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212483546
Elke week 2 of 3 boxen van Picnic, echt ontzettend tevreden mee.
Resistance is futile.
pi_212486202
Ik heb die langere bereidingstijd nauwelijks. Mijn man wel. Wij kiezen 5 maaltijden en kiezen minstens 2 uit lekker snel.
Ons bezorgvenster is maar 2 uur en 1 van ons is eigenlijk altijd thuis tussen 9-11 op zaterdag.
pi_212926531
Ik ben wel te spreken over Factor Meals. Er zit meer smaak aan dan de andere maaltijdservices zoals Uitgekookt en de sausjes zijn ook lekker. Alleen een beetje veel kip soms. Maar tot nu toe wel de favoriet van alle kant & klare maaltijdbezorgers.. en de meeste heb ik nu wel gehad :P

Codes kan ik alleen versturen via de website van Factor Meals via e-mail dus stuur me gerust een DM. Eerste box is gratis en daarvan betaal je alleen de verzendkosten.



[ Bericht 2% gewijzigd door SpaceOdyssey op 23-03-2024 20:02:30 ]
  zaterdag 23 maart 2024 @ 13:54:01 #172
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_212926855
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 13:11 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben wel te spreken over Factor Meals. Er zit meer smaak aan dan de andere maaltijdservices zoals Uitgekookt en de sausjes zijn ook lekker. Alleen een beetje veel kip soms. Maar tot nu toe wel de favoriet van alle kant & klare maaltijdbezorgers.. en de meeste heb ik nu wel gehad :P

Codes kan ik versturen via e-mail dus stuur me gerust een DM. Eerste box is gratis en daarvan betaal je alleen de verzendkosten.

[ afbeelding ]
Graag Ik stuur je een dm
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_212927483
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 13:11 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben wel te spreken over Factor Meals. Er zit meer smaak aan dan de andere maaltijdservices zoals Uitgekookt en de sausjes zijn ook lekker. Alleen een beetje veel kip soms. Maar tot nu toe wel de favoriet van alle kant & klare maaltijdbezorgers.. en de meeste heb ik nu wel gehad :P

Codes kan ik versturen via e-mail dus stuur me gerust een DM. Eerste box is gratis en daarvan betaal je alleen de verzendkosten.

[ afbeelding ]
Dat onthoud ik nog even.
In de oven klinkt ok. In de magnetron minder.
pi_212979756
Ik heb nu al 2 weken achter elkaar dat ik mijn gerechten ruim op tijd aanpas in de HF app, maar dat ik de standaardgerechten bezorgd krijg. Iemand een idee wat hier misgaat?
pi_212979778
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 13:11 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben wel te spreken over Factor Meals.
Jep hebben wij recent ook geprobeerd en het is inderdaad best wel goed, smaakvol/lekker en vullend :Y
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_212979875
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:26 schreef byah het volgende:
Ik heb nu al 2 weken achter elkaar dat ik mijn gerechten ruim op tijd aanpas in de HF app, maar dat ik de standaardgerechten bezorgd krijg. Iemand een idee wat hier misgaat?
Dat is balen.

Ben je bijtijds! met wijzigen?
Wordt de voorkeur bevestigd na jouw bestelling? Echt alles doorklikken- ook langs de extra producten en fruitboxen etc - bevestigen…daarna draait er toch zo’n citroentje logo, die jouw bestelling bevestigt.

Je kunt ook op aantal boxen rechtsboven klikken en dan zie je nogmaals een samenvatting van de bestelling. Dan is het nog steeds niet definitief.
pi_212980532
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 13:11 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben wel te spreken over Factor Meals. Er zit meer smaak aan dan de andere maaltijdservices zoals Uitgekookt en de sausjes zijn ook lekker. Alleen een beetje veel kip soms. Maar tot nu toe wel de favoriet van alle kant & klare maaltijdbezorgers.. en de meeste heb ik nu wel gehad :P

Codes kan ik alleen versturen via de website van Factor Meals via e-mail dus stuur me gerust een DM. Eerste box is gratis en daarvan betaal je alleen de verzendkosten.

[ afbeelding ]
Die website ademt Hello Fresh .. is dit ook onderdeel van de groep?

Ik vond uitgekookt in de weken dat we k&k nodig hadden best aardig te doen, maar goed mijn smaak was in die weken ook aangetast dus ik weet niet wat ik er nu van zou vinden :')

Is het vegetarische aanbod goed vind je?
pi_212989020
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 14:37 schreef 111210 het volgende:
Iemand ervaring met Crisp?
Ja ik!
Het is super!
  zondag 31 maart 2024 @ 20:33:07 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213040970
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 13:11 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben wel te spreken over Factor Meals. Er zit meer smaak aan dan de andere maaltijdservices zoals Uitgekookt en de sausjes zijn ook lekker. Alleen een beetje veel kip soms. Maar tot nu toe wel de favoriet van alle kant & klare maaltijdbezorgers.. en de meeste heb ik nu wel gehad :P

Codes kan ik alleen versturen via de website van Factor Meals via e-mail dus stuur me gerust een DM. Eerste box is gratis en daarvan betaal je alleen de verzendkosten.

[ afbeelding ]
Naar aanleiding hiervan met de code (dank SO) 4 boxen besteld voor alleen de bezorgkosten.
Box zou vanmiddag om 16:05 komen, daarna werd bezorgtijd veranderd in tussen 16:50 en 17:50, vervolgens werd dat weer veranderd naar tussen 18:10 en 19:10. Dus gebeld en toen werd mij beloofd dat het om 18:21 zou worden afgeleverd.
Uiteindelijk kwamen de boxen dus om 18:50.

Intussen hadden we maar via Thuisbezorgd een Thaise maaltijd besteld.
Factor meteen opgezegd voor de toekomst. De kwaliteit van het eten, dat nu in onze koelkast zit, gaan we later deze week dus pas beoordelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 2 april 2024 @ 18:25:03 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213063619
Het voedsel van Factor ziet er goed uit en ruikt lekker.
Na opwarming in onze magnetron moet ik wel toegeven dat het ook prima smaakt.
Dus misschien dat we in de toekomst nog wel weer een keertje gebruik van zo'n box gaan maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_213065087
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2024 18:25 schreef golfer het volgende:
Het voedsel van Factor ziet er goed uit en ruikt lekker.
Na opwarming in onze magnetron moet ik wel toegeven dat het ook prima smaakt.
Dus misschien dat we in de toekomst nog wel weer een keertje gebruik van zo'n box gaan maken.
Vult het een beetje? Ik merk dat de 450 gram maaltijden mij als man niet echt vullen.
  dinsdag 2 april 2024 @ 20:12:53 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213065203
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 20:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:

Vult het een beetje? Ik merk dat de 450 gram maaltijden mij als man niet echt vullen.
Ik ben een kleine eter en heb genoeg aan de 375 gram waar mijn maaltijd vandaag uit bestond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_213218771
Heeft er iemand nog een factory code? :@
pi_213220931
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 17:16 schreef potjecreme het volgende:
Heeft er iemand nog een factory code? :@
Jazeker pm gestuurd.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_213221003
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:49 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Jazeker
Ik zou het eens willen proberen. Nieuwe baan en een overlijden in de familie zorgen ervoor dat de zin om te komen. Er niet is.
pi_213221220
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 19:53 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik zou het eens willen proberen. Nieuwe baan en een overlijden in de familie zorgen ervoor dat de zin om te komen. Er niet is.
Dm verstuurd.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')