SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Amy
BB / [Bewoner] Eveline
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGone...
Die gast is echt verschrikkelijk. Hij mag er echt uit van mij.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:11 schreef UtopiaFreak het volgende:
Salar: Ik heb mijn eigen gel ook nog niet
Ja samen met de persoon waar hij mee binnen is gekomenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die gast is echt verschrikkelijk. Hij mag er echt uit van mij.
Nouch was even vergeten dat Grace erbij zat.....die valt nog wel door de mand....quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace tegen Tobias : weet je wat ik net hoorde van iemand van de andere kamer? Nu zijn we 6 tegen 6.
Tobias : Wie zei dat?
Grace : Nouchine
Niet heel tactisch.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:14 schreef UtopiaFreak het volgende:
Grace: Nouche zei 'met Amy is het nu 6 tegen 6', ze wist niet dat ik er bij zat.
quote:
Wie zegt dat die 2 bij groepje groen willen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat nouchine heeft gezegd het is nu 6 tegen 6
zit amy in team groen?quote:
Wordt moeilijk verstaan dan. Versta Dimitri de helft van de tijd al niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Die 3 uit Gent gaan wel erg 'plat' praten hoor met elkaar.
Ja moet echt goed opletten. Nu geen zin in.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Die 3 uit Gent gaan wel erg 'plat' praten hoor met elkaar.
Dat idd, en wie zegt dat Peter en Grace al helemaal ingekapseld zijn door de... golden boys? Die lijken me nog vrij neutraal, kunnen goed met bewoners uit beide kamers. Zou ik nog niet afschrijven als ik Nouchine was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die 2 bij groepje groen willen?
Zie Amy meer met de golden boys praten.
Nochine is een stiekeme, gaat ook overal bij zitten om af te luisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace tegen Tobias : weet je wat ik net hoorde van iemand van de andere kamer? Nu zijn we 6 tegen 6.
Tobias : Wie zei dat?
Grace : Nouchine
Hier ook, de hele dag al, tot nu toe iedereen die ik sprak had KPN als provider of een zusje er van die bij KPN hoort, dus ligt niet aan je apparaten !!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
dat is wel heel ernstigdan moet er haast wel iets anders aan de hand zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |