Jij begrijpt het. Derksen en co niet.quote:
Die was gewoon ver van het padje af. Ik ben blij dat hij nu weer terug in een happy place is. PSV'er zijn doet wat met je.quote:
Wat de Bijlmer al niet allemaal met je kan doen…quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die was gewoon ver van het padje af. Ik ben blij dat hij nu weer terug in een happy place is. PSV'er zijn doet wat met je.
Komt er lekker soepel uit.quote:
Hij heeft aanleg om dik te worden en hij lijkt mij het type dat een schop onder zijn kont nodig heeft. Niet een jongen die uit zichzelf maar blijft gaan op de training. Zo heb je er meer, maar hij moet het wel zelf zo organiseren dat hij die blijft krijgen.quote:
@Lange_Lans @Mexicanobakker heel erg vreemd inderdaadquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat hij benadrukt hoeveel liefde en begrip hij krijgt bij Ajax.
Blijkbaar was dat bij z'n vorige clubs anders. Erg vreemd.
Bij snackbar De Hoek kreeg hij wel heel veel liefde en begrip.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:lange_lans @:mexicanobakker heel erg vreemd inderdaad
Ik snap wel dat jij je op de een of andere manier verbonden voelt met Ihattaren. Hij was ook viesdikquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat hij benadrukt hoeveel liefde en begrip hij krijgt bij Ajax.
Blijkbaar was dat bij z'n vorige clubs anders. Erg vreemd.
Zo dan koekoekquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij je op de een of andere manier verbonden voelt met Ihattaren. Hij was ook viesdik
Ik vind dat altijd zo'n leuke rubriek van die mocro boys die zo'n "bang voor honden" act hebben.quote:
KFC is weer goed gespekt.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Ajax zonder ‘niet fitte’ Mohamed Ihattaren op trainingskamp naar Oostenrijk
https://www.ad.nl/nederla(...)oostenrijk~a736b1d0/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |