Ik lees ook nog een Ingrid en Danny.quote:
Michel heeft er ook een mee naar huis genomen? was freddy ook een rails-camera? ik dacht dat er maar eentje in het huis zat.quote:
Die waren bij het bed te vindenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees ook nog een Ingrid en Danny.
Die waren op de slaapkamer, namen van ouders ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees ook nog een Ingrid en Danny.
Nee Michel niet. Vorig jaar hadden ze 2 camera's op rails bij de keuken. Nu ook nog, maar zijn ze gesplitst. Een daadwerkelijk bij de aanrecht en één op het muurtje bij het zitje naast de eettafel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Michel heeft er ook een mee naar huis genomen? was freddy ook een rails-camera? ik dacht dat er maar eentje in het huis zat.
Freddy was ook een rails camera, ja. Ook bij de keuken. Samen zorgden ze voor best toffe beelden. Maar Freddy is in het huis achtergebleven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Michel heeft er ook een mee naar huis genomen? was freddy ook een rails-camera? ik dacht dat er maar eentje in het huis zat.
10 kilo zwaarder was mijn antwoord dan geweest.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : zien mensen er ook mooi uit op tv?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy : Ik denk dat het aspect van geen kleren het moeilijkst is
Salar : Als ik dat eerder had geweten, had ik getwijfeld hoor. Ik zit echt elke dag in de DBK te zeuren om haarlak, kleren.....
Pfff echt nie normaal die gastquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Als ik dat eerder had geweten, had ik getwijfeld hoor. Ik zit echt elke dag in de DBK te zeuren om haarlak, kleren.....
quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een bende ijdeltuiten ...quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : zien mensen er ook mooi uit op tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |