Blijkbaar wisten veel werkgevers dit dus niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Bijzonder. De sportschool bij mij op mn werk moest toch echt dicht.
Of voelen die de maatschappelijke verantwoordelijkheid. Wij hebben op kantoor ook strengere maatregelen dan de overheid adviseertquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Blijkbaar wisten veel werkgevers dit dus niet.
Is ook onzinnig, geeft enorme administratieve rompslomp en extra accountantskosten. Maar meer om een statement te maken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:07 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nu hebben ze dit soort grappen ook al bedacht met het rookverbod, iedere gast was ook werkzaam in de kroeg en dan mocht het wel. Heeft het niet lang volgehouden.
En de minister die over handhaving gaat heeft aangegeven er niet veel mee te gaan doen. Het zal dus gedoogd worden als de gemeente er geen BOA's op af gaat sturen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Precies dit. Ondertussen zijn gemeentes en provincies zich in de discussie aan 't roeren. Dit is wel wat anders dan de bevolking die er geen in meer in heeft.
Precies, iedereen doet vrijwilligerswerk in de sportschool.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens Kuipers mag de fitnessruimte van het Erasmus open zijn omdat werkgevers een sportruimte voor hun werknemers open mogen houden. De hele coronatijd al.
Dan kunnen sportschoolhouders al hun leden in dienst nemen met een nulurencontract (en geen uren laten maken) en dan kunnen ze gewoon open gaan.
Tja... Of dat nu nog goed is. Of buitenproportioneel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Of voelen die de maatschappelijke verantwoordelijkheid. Wij hebben op kantoor ook strengere maatregelen dan de overheid adviseert
Denk je dat het allemaal voorbij is over n paar weken?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Wel een beetje sneu voor Kuijpers. Is 'ie eindelijk de Corona-minister, lost dat virus zo'n beetje voor z'n neus op in een verkoudheidje
Ohja, das een goeie. Als Bruls nu zegt: Waaaah, we gaan wel handhaven zal 't wat lastiger worden, maar dan gaat Bruls direct tegen Yesilgoz in, dat doe je ook niet in de eerste week.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:12 schreef zalkc het volgende:
[..]
En de minister die over handhaving gaat heeft aangegeven er niet veel mee te gaan doen. Het zal dus gedoogd worden als de gemeente er geen BOA's op af gaat sturen.
De geest is nu wel uit de fles.
tik.. tak.. tik.. tak..
Het is gewoon de beste tijd om meer steun te vragen. Sommige ondernemers moeten echt wel open of meer geld kunnen krijgen. Ik zal ze het niet waarmaken van de dreigementen niet kwalijk nemen..quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef THEFXR het volgende:
het verbale rellen is begonnen, als ze zaterdag niet opengaan, forever je bek houden!
Nee, als vrijwilliger ben je geen werknemer. Die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Precies, iedereen doet vrijwilligerswerk in de sportschool.
Mag ik dan als voetbaltrainer ook voetballen, immers ben ik werkzaam voor de club!
Maar zonder gein, weg met Ernst en dit soort kul argumentatie.
Ongeschikt.
OMT advies komt vandaag, morgen pas overleg, dus dat leek me altijd wel het geval.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat OMT advies ligt dus nog niet bij Ernst op tafel begrijp ik adhv zijn uitspraken? Dat wordt dus morgen voor er iets gaat lekken..
Maar helpt het wel echt? Meeste moet terug betaald worden volgens mij.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:14 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Het is gewoon de beste tijd om meer steun te vragen. Sommige ondernemers moeten echt wel open of meer geld kunnen krijgen. Ik zal ze het niet waarmaken van de dreigementen niet kwalijk nemen..
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk ziet de minister de ernst van het advies niet in, haha!
Als hij de ernst er wel van in ziet zien we wel direct wat voor vlees we met hem in de kuip(ers) hebben hahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk ziet de minister de ernst van het advies niet in, haha!
Het kantoor is dus gesloten? Het advies is immers werk thuisquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Of voelen die de maatschappelijke verantwoordelijkheid. Wij hebben op kantoor ook strengere maatregelen dan de overheid adviseert
Bedrijfsrestaurants mochten al die tijd ook open blijven. Dan is het niet zo vreemd dat een inpandig sportcentrum ook open mag blijven?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Precies, iedereen doet vrijwilligerswerk in de sportschool.
Mag ik dan als voetbaltrainer ook voetballen, immers ben ik werkzaam voor de club!
En ik dacht dat de contacten moesten beperken en thuis moeten werken, maar je kan dus wel in je vrije tijd op je kantoor rondhangen om te sporten?
Maar zonder gein, weg met Ernst en dit soort kul argumentatie.
Ongeschikt.
Al besproken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:21 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Heeft niks met corona te maken natuurlijk maar ik moet hier toch wel een beetje om lachen.
Ik zou het niet raar vinden als de overheid de steun die is uitgekeerd tot 1 juli 2021 kwijtscheld indien er na die datum nog aanspraak op steun geweest is. Om ff 2 jaar steun terug te lappen gaat ook de economie op slot gooien.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:18 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar helpt het wel echt? Meeste moet terug betaald worden volgens mij.
https://ondernemersplein.kvk.nl/coronasteun-terugbetalen/
Waren wij UK maar in deze crisis. Daar leven ze nagenoeg vrolijk weer doorquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn ook wel over hun piek heen inmiddels. Check dit.
[ afbeelding ]
Het zal evengoed nog wel druk zijn maar ergste ligt daar wel achter ze.
Ik dacht dat we een virus aan het bestrijden waren ipv de maatschappij en regelsquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Bedrijfsrestaurants mochten al die tijd ook open blijven. Dan is het niet zo vreemd dat een inpandig sportcentrum ook open mag blijven?
Meh, zal voorjaar worden, maar of we hierna nog lockdowns gaan zien? Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Denk je dat het allemaal voorbij is over n paar weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |